collapse

Auteur Topic: Waarom onze eigen "hindoemannen" niet zo geliefd zijn.  (gelezen 47573 keer)

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
  • Ba7ebak Ana Kteer
Re: Waarom onze eigen "hindoemannen" niet zo geliefd zijn.
« Reactie #60 Gepost op: 5 augustus 2011, 23:28:25 »
Heb liever een Arab....

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 5 augustus 2011, 23:28:25 »

umbro0010

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 6 augustus 2011, 13:53:52 »
Wees altijd lief voor je vrouw of je vriendin maak nooit een fout want voor je het weet ben je alleen op deze wereld.

Eva

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 10 augustus 2011, 22:03:00 »
Heb liever een Arab....

Ben jij zelf ook Arab? Marokkaanse soms?

Eva

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 10 augustus 2011, 22:26:52 »
Was laatst op een bruiloft en kon me ogen niet geloven, hindostani larki's met andere rassen ( turk, marokkaan en kafri ). IK ben geen racist, maar vraag me af, hoe het komt dat deze meisjes niet in onze gemeenschap eerst kijken. Delen jullie ook mijn mening?

Zowel in mijn eigen familie als in mijn man's familie (wij zijn Hindoe) komen veel gemengde huwelijken voor, maar het allergrootste gedeelte trouwt nog steeds met Hindoes. Ook de  meisjes en jongens van de jongere generatie kiezen nog steeds vaak voor Hindoes. Wij hebben bijna alle nationaliteite n in de familie, maar overwegend veel blanken onder de niet-Hindoes.

Het is niet zo zeer een kwestie van rondkijken in eigen gemeenschap, maar meer een kwestie van een leuke man of vrouw ontmoeten en domweg verliefd worden op die persoon. Onze families staan open voor relaties met mensen uit alle rassen. Verder zijn in mijn familie kinderen geadopteerd uit andere rassen, dus we zijn wat gewend.

Ik denk dat in bijna alle families tegenwoordig wel gemengde huwelijken moeten voorkomen, dat is niet te voorkomen.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #64 Gepost op: 10 augustus 2011, 23:10:09 »
Ben jij zelf ook Arab? Marokkaanse soms?
Nee..

Eva

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 11 augustus 2011, 00:49:04 »
Nee..

Daar zet ik mijn vraagtekens bij......

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #66 Gepost op: 11 augustus 2011, 01:39:26 »
Daar zet ik mijn vraagtekens bij......
kan een hindustaanse moslim niet op arabs vallen?

Eva

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 11 augustus 2011, 02:03:12 »

Jij bent pakistaanse. Ik heb in India enkele pakistanen ontmoet, en je reageert precies op dezelfde wijze.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #68 Gepost op: 11 augustus 2011, 02:13:30 »
nouuu....vooruittan!
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

Offline chieften

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #69 Gepost op: 11 augustus 2011, 02:31:02 »
Het valt reuze mee. Degenen die werkelijk een afkeer hebben aan de Hindoestaanse man hebben die afkeer meestal vanwege een (enkele) slechte ervaring. De welbekende kam en iets met scheren.

Enne wellicht vallen enkelen niet alleen op Hindoestanen, so be it.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #70 Gepost op: 11 augustus 2011, 02:33:09 »
Het valt reuze mee. Degenen die werkelijk een afkeer hebben aan de Hindoestaanse man hebben die afkeer meestal vanwege een (enkele) slechte ervaring. De welbekende kam en iets met scheren.

Enne wellicht vallen enkelen niet alleen op Hindoestanen, so be it.
hahahahahihihihhohohohoh
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #71 Gepost op: 11 augustus 2011, 13:03:31 »
Jij bent pakistaanse. Ik heb in India enkele pakistanen ontmoet, en je reageert precies op dezelfde wijze.
OOK NIETTT pfff....

david el gnomo

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 11 augustus 2011, 20:18:38 »
Zowel in mijn eigen familie als in mijn man's familie (wij zijn Hindoe) komen veel gemengde huwelijken voor, maar het allergrootste gedeelte trouwt nog steeds met Hindoes. Ook de  meisjes en jongens van de jongere generatie kiezen nog steeds vaak voor Hindoes. Wij hebben bijna alle nationaliteite n in de familie, maar overwegend veel blanken onder de niet-Hindoes.

Het is niet zo zeer een kwestie van rondkijken in eigen gemeenschap, maar meer een kwestie van een leuke man of vrouw ontmoeten en domweg verliefd worden op die persoon. Onze families staan open voor relaties met mensen uit alle rassen. Verder zijn in mijn familie kinderen geadopteerd uit andere rassen, dus we zijn wat gewend.

Ik denk dat in bijna alle families tegenwoordig wel gemengde huwelijken moeten voorkomen, dat is niet te voorkomen.

uit een walgelijke familie kom je , ik moet er niet aan denken , bah , openstaan voor relaties met alle rassen zijn jullie niet raciaal ontwikkeld? raciaal bewust? bepaalde rassen zijn zeker wel een verrijking voor de hindoestaanse genenpool maar lang niet alle ;)

Eva

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 12 augustus 2011, 14:37:49 »
uit een walgelijke familie kom je , ik moet er niet aan denken , bah , openstaan voor relaties met alle rassen zijn jullie niet raciaal ontwikkeld? raciaal bewust? bepaalde rassen zijn zeker wel een verrijking voor de hindoestaanse genenpool maar lang niet alle ;)

Nee, helaas moet ik je teleurstellen. Wij zijn niet racistisch. En in onze familie worden de mooiste en slimste kinderen geboren. En we zijn meteen wereldburgers, en geen bekrompen geesten.

Devilish Angel

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 13 augustus 2011, 22:48:34 »
Vind je het gek dat hindostaanse meiden voor een ander volk kiezen als die hindostaanse mannen zelf zulke idioten zijn? Die kunnen alleen zuipen, schelden, met andere wijven zeiken en slaan? :| Lijkt niet echt aantrekkelijk als hindowoman om daar de rest van mn leven mee opgezadeld te zitten!

De topicstarter geeft al met zijn denkwijze aan hoe triest het gesteld is met onze oh zo geweldige hindostaanse mannen!! Bij liefde gaat het om de PERSOON die je liehebt, niet om zijn uiterlijk of ras of wahtever! Geez, talking about thinking outside the box....

koekebakker

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 14 augustus 2011, 12:23:50 »
Nee, helaas moet ik je teleurstellen. Wij zijn niet racistisch. En in onze familie worden de mooiste en slimste kinderen geboren. En we zijn meteen wereldburgers, en geen bekrompen geesten.

ik wil ff zeggen dat ik vind dat david zich niet netjes heeft uitgelaten maar , hij heeft wel een punt , mooiste en slimste kinderen? Dat is jou mening denk ik eerlijk , vooral dat over mooi , slimheid is meetbaar. Noem jij vasthouden en bepaalde regels bekrompen zijn? En wat maakt een bastaard meer wereldburger als iemand die raszuiver is?

Eva

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 14 augustus 2011, 13:48:50 »
ik wil ff zeggen dat ik vind dat david zich niet netjes heeft uitgelaten maar , hij heeft wel een punt , mooiste en slimste kinderen? Dat is jou mening denk ik eerlijk , vooral dat over mooi , slimheid is meetbaar. Noem jij vasthouden en bepaalde regels bekrompen zijn? En wat maakt een bastaard meer wereldburger als iemand die raszuiver is?

Je hebt een punt, er had moeten staan: mooie en slimme kinderen. Deze dingen zijn subjectief, maar de slimheid van een aantal kinderen in de familie is wel degelijk gemeten en vastgesteld. Maar dat even terzijde.
Een kind geboren in een gemengd huwelijk heeft zijn wortels in meerdere culturen/landen en kan zich in meerdere culturen handhaven, dus is meer een wereldburger, lijkt me.
Daarmee keur ik de mening van anderen niet af vwb ras, dat moet ieder voor zich weten.

Eva

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 15 augustus 2011, 14:40:55 »
Pako's in trek?

Nee, jakkes.

Citaat van: Berlusconi
het kan zijn wat je zegt Pakistaanse mannen zijn over het algemeen wat aantrekkelijke r dan Hindoestaanse mannen

Tot nu toe alleen maar lelijke paki's gezien, dus......
En mijn man is Hindoe en toevallig vind ik hem wel aantrekkelijk. .....over smaak valt te twisten....... .

Citaat van: Berlusconi
En Hindoestaanse meiden wat mooier als Pako meisjes

Behoeft verder geen betoog.......

koekebakker

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 15 augustus 2011, 15:34:14 »
Nee, jakkes.

Tot nu toe alleen maar lelijke paki's gezien, dus......
En mijn man is Hindoe en toevallig vind ik hem wel aantrekkelijk. .....over smaak valt te twisten....... .

Behoeft verder geen betoog.......

zitten idd ook hele lelijke tussen , in elk volk zit mooi en zit lelijk

Sensuous Gold

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: 15 augustus 2011, 16:31:40 »
Topic is opgeschoond

Eva

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: 16 augustus 2011, 17:52:19 »
Eigenlijk is dit een suggestieve vraag.

koekebakker

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:01:39 »
Je hebt een punt, er had moeten staan: mooie en slimme kinderen. Deze dingen zijn subjectief, maar de slimheid van een aantal kinderen in de familie is wel degelijk gemeten en vastgesteld. Maar dat even terzijde.
Een kind geboren in een gemengd huwelijk heeft zijn wortels in meerdere culturen/landen en kan zich in meerdere culturen handhaven, dus is meer een wereldburger, lijkt me.
Daarmee keur ik de mening van anderen niet af vwb ras, dat moet ieder voor zich weten.

die intelligentie is niet voorbehouden aan halfbloeden , uiteraard niet.  Het is juist vaker gebleken dat halfbloeden nergens meer houvast aan hebben en zich met geen van de 2 afkomsten waar ze uit voort zijn gekomen zich identificeren. Kijk maar naar de Indo's ,die hebben geen cultuur meer. Tenzij 1 van beide ouders niet duidelijk een weg kiest op welke het kind zal worden opgevoed is de kans groot dat hij identiteitloos word. Het is moeilijk voor hun om zich in te leven in een wereld waar mensen steeds waarde hechten aan raszuiverheid ,stricte scheiding van religie en vaderlandslief de. Dat snapt een halfbloed niet.  Vooral die half neger/blanke halfbloeden die denken het allemaal zo goed te weten en te menen dat het simpel is , nee ze vallen buiten de realiteit van de scheiding tussen rassen en volken. Ze worden ook nooit als volwaardig gezien binnen de blanke gemeenschap.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #82 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:16:34 »
I Love Arabs,... knap gespierd, lang, intelligent, mooie ogen, mooie neuzen..
en echte mannen zijn t ...

koekebakker

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:17:14 »
I Love Arabs,... knap gespierd, lang, intelligent, mooie ogen, mooie neuzen..
en echte mannen zijn t ...

maar ze hoeven jou niet :D

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #84 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:21:18 »
maar ze hoeven jou niet :D
Ik geef toe, ik heb een vriend half Jordanisch half Syrisch.... zuiver Arab..
Zie je die gasten kijken... op milan
te triest voor woorden.

koekebakker

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:26:55 »
Ik geef toe, ik heb een vriend half Jordanisch half Syrisch.... zuiver Arab..
Zie je die gasten kijken... op milan
te triest voor woorden.

rot op joh ,met je pako haakneus , syriers zijn geen raszuivere arabieren domoor , je lult uit je kont weetje dat

syriers zijn eerder verwant aan het Ottomaanse volk niet aan de Arabieren.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #86 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:28:30 »
rot op joh ,met je pako haakneus , syriers zijn geen raszuivere arabieren domoor , je lult uit je kont weetje dat

syriers zijn eerder verwant aan het Ottomaanse volk niet aan de Arabieren.
Maakt niet uit, voertaal in Syrie: Arabisch.
En ze worden gewoon gezien als Arabieren.. dus....
perfecte combinatie.. Jordan & Syria

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #87 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:29:23 »
vuile terrorist...

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #88 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:30:01 »
vuile terrorist...
nee hoor, zijn mooie mannen echt waar..
Wordt alleen wel vies aangekeken door Hindostaanse mannen en dames, .maarja.

koekebakker

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:33:06 »

voertaal in suriname is ook Nederlands , zijn het Nederlanders?
Jij zei arab mannen ,echte arabieren komen van het arabische schier eiland de rest is ge-arabiseerd.  Als ik het goed heb stammen Jordaniers en Libanezen zelfs af van de Feniciers en niet de arabieren dus je lult een dikke partij uit je kontgat meid , je begint steeds grappiger en achterlijker te lullen ,

en wrm zouden hindoestaanse mannen ermee zitten waar een haakneus pako inteelt snol mee rondhuppelt? hahahah fa2

Kaise.nl

« Reactie #89 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:33:06 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: