collapse

Auteur Topic: Waarom onze eigen "hindoemannen" niet zo geliefd zijn.  (gelezen 47872 keer)

Offline lely

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Waarom onze eigen "hindoemannen" niet zo geliefd zijn.
« Gepost op: 10 mei 2011, 18:10:29 »
Was laatst op een bruiloft en kon me ogen niet geloven, hindostani larki's met andere rassen ( turk, marokkaan en kafri ). IK ben geen racist, maar vraag me af, hoe het komt dat deze meisjes niet in onze gemeenschap eerst kijken. Delen jullie ook mijn mening?

Kaise.nl

Waarom onze eigen "hindoemannen" niet zo geliefd zijn.
« Gepost op: 10 mei 2011, 18:10:29 »

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
Re: Waarom onze eigen "hindoemannen" niet zo geliefd zijn.
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2011, 18:17:09 »
gewoon schandaaaaaaaa aalig....

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2011, 21:07:29 »
bana ?? gewoon een gok hoor.
chick met zo'n kerel heeft waarschijnlijk grote ..Put .. 
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2011, 23:09:01 »
Denk dat ze 't eerst wel geprobeerd hebben?

Ofzo.
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2011, 23:10:59 »
Moeten ze zelf weten toch?

The Godfather Of The Netherlands
Willem Holleeder

koekebakker

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2011, 01:58:49 »
in bepaalde families word er meer waarde aan gehecht dat je met een hindoestaan thuis komt dan in anderen , ik vind Hindoestaanse meiden kwa uiterlijk leuker dan Turkse meisjes en negerinnen maar weer minder knap dan marokkaanse meiden en bepaalde bakarnies dus ja veel Hindoestaanse mannen beginnen ook buiten hun ras te kijken en dat is maar goed ook.

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2011, 02:17:40 »
Tja geen idee,

ik zeg eerlijk ik sluit andere rassen niet buiten je weet nooit op wie je gaat vallen.
Maar ik denk dat een hindoestaanse man toch later het best bij me past als ik serieus en alles word.
Maar dat is bij iedereen anders i guess.
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2011, 02:21:42 »
Denk dat ze 't eerst wel geprobeerd hebben?

Ofzo.

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2011, 02:22:17 »
better to worry bout urself ;) lely :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2011, 09:29:50 »
Tja geen idee,

ik zeg eerlijk ik sluit andere rassen niet buiten je weet nooit op wie je gaat vallen.
Maar ik denk dat een hindoestaanse man toch later het best bij me past als ik serieus en alles word.
Maar dat is bij iedereen anders i guess.

Huh? Dus eerst ff niet serieus rollebollen met andere rassen en later als je serieus wordt met een hindoestaan??  :P
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Sapna...

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 11 mei 2011, 09:30:48 »
Ik denk dat die meiden gewoon een andere smaak hebben.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 11 mei 2011, 09:32:38 »
Ik vind het jammer dat veel van onze hindoestaanse dames volledig assimileren in de westerse maatschappij. Als je nog je eigen identiteit (cultuur) een beetje behoudt okee.. Maar menigeen meisje tegenwoordig moet weinig tot niets meer hebben van de eigen mannen of cultuur.. behalve het hindoestaanse uiterlijk kun je ook niets hindoestaans of surinaams meer terug vinden in ze. They are raping our culture!!

Sapna...

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 11 mei 2011, 09:35:36 »
Hallo je kan het die meiden niet kwalijk nemen.. je weet natuurlijk niet wat de achtergrond ervan is... wat ze wel niet hebben meegemaakt.. maar het kan ook zijn... dat ze gewoon van die mensen houden... en er gelukkig mee zijn.. ja dan heb ik zo iets.. wees liever gelukkig met een andere cultuur dan ongelukkig met een hindoestaan. :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2011, 09:39:30 »
Hallo je kan het die meiden niet kwalijk nemen.. je weet natuurlijk niet wat de achtergrond ervan is... wat ze wel niet hebben meegemaakt.. maar het kan ook zijn... dat ze gewoon van die mensen houden... en er gelukkig mee zijn.. ja dan heb ik zo iets.. wees liever gelukkig met een andere cultuur dan ongelukkig met een hindoestaan. :)

Dat vind ik allemaal wel oke. Maar het feit dat je dan weinig tot niets meer doet aan je eigen cultuur en helemaal opgaat in een andere cultuur.. dat vind ik echt jammer.. zonde. Zie hindoestaanse vrouwen helemaal nederlands worden of turks of zelfs kafrie. Ze verstaan geen woord hindoestaans meer.. laat staan praten.. en hindoestaans eten hoef je niet bij ze aan te komen. Is toch belachelijk met deze mensen

Sapna...

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 11 mei 2011, 09:59:42 »
Dat vind ik allemaal wel oke. Maar het feit dat je dan weinig tot niets meer doet aan je eigen cultuur en helemaal opgaat in een andere cultuur.. dat vind ik echt jammer.. zonde. Zie hindoestaanse vrouwen helemaal nederlands worden of turks of zelfs kafrie. Ze verstaan geen woord hindoestaans meer.. laat staan praten.. en hindoestaans eten hoef je niet bij ze aan te komen. Is toch belachelijk met deze mensen
Ja dat vind ik ook wel jammer, maar meestal nemen de meiden het geloof aan van de man. Tenzij er anders voor gekozen wordt. Vind zelf wel mooier als eigen cultuur behouden wordt. Haha ja ik vind ook dat je wat moet afweten van je eigen cultuur het is je roots en als je dat niet hebt, dan stelt het allemaal niets voor. En eten is belangrijk vooral als je bij ze op visite komt dan wil je toch wel een heerlijke volle bord met een surinaamse/hindoestaanse gerecht ;) :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 11 mei 2011, 10:01:38 »
Ja dat vind ik ook wel jammer, maar meestal nemen de meiden het geloof aan van de man. Tenzij er anders voor gekozen wordt. Vind zelf wel mooier als eigen cultuur behouden wordt. Haha ja ik vind ook dat je wat moet afweten van je eigen cultuur het is je roots en als je dat niet hebt, dan stelt het allemaal niets voor. En eten is belangrijk vooral als je bij ze op visite komt dan wil je toch wel een heerlijke volle bord met een surinaamse/hindoestaanse gerecht ;) :)

Ja precies.. en een ander geloof aannemen puur omdat je man dat geloof hebt is ook erg fake natuurlijk. Dan heb je echt geen eigenwaarde of zelfrespect meer over..  Partners moeten elkaar in hun waarde laten.. of ze nou van geloof en/of cultuur verschillen..

Offline Kaatil

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Come, let us make love deathless.
« Reactie #16 Gepost op: 11 mei 2011, 10:08:08 »
Was laatst op een bruiloft en kon me ogen niet geloven, hindostani larki's met andere rassen ( turk, marokkaan en kafri ). IK ben geen racist, maar vraag me af, hoe het komt dat deze meisjes niet in onze gemeenschap eerst kijken. Delen jullie ook mijn mening?

Naar mijn mening zegt dat ook heel veel over de dames zelf.

Sapna...

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 11 mei 2011, 10:11:23 »
Ja precies.. en een ander geloof aannemen puur omdat je man dat geloof hebt is ook erg fake natuurlijk. Dan heb je echt geen eigenwaarde of zelfrespect meer over..  Partners moeten elkaar in hun waarde laten.. of ze nou van geloof en/of cultuur verschillen..
Ja diep in je hart geloof je toch je eigen geloof. Nou ja die eigenwaarde en zelfrespect zal er nog wel zijn hoor. Alleen ik snap sommige vrouwen ook wel. Het is net als je trouwt. Dan neemt de vrouw het geloof van de man aan. Maar toch het allermooiste is gewoon je eigen cultuur behouden en dat te combineren met die van je partner. :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 11 mei 2011, 10:33:35 »
Ja diep in je hart geloof je toch je eigen geloof. Nou ja die eigenwaarde en zelfrespect zal er nog wel zijn hoor. Alleen ik snap sommige vrouwen ook wel. Het is net als je trouwt. Dan neemt de vrouw het geloof van de man aan. Maar toch het allermooiste is gewoon je eigen cultuur behouden en dat te combineren met die van je partner. :)

Dat laatste moet toch gewoon kunnen??.. is mijn mening. Ik kan er echt niet goed tegen als ik verneem dat vrouwen zich bekeren omwille van hun partner.. Ook al geven ze het niet toe.. (misschien uit vrees)... direct of indirect is hen dat vaak wel opgedrongen omdat een huwelijk anders uberhaupt niet mogelijk zou zijn.. en dan verloochen je maar je eigen geloof. Wees liever eerlijk en open naar je partner toe dat jij je eigen geloof wilt behouden en dat je door bekering niet een ander mens wordt. Vaak zien mensen iemand als een beter persoon als die persoon hun geloof aanneemt.. dat is toch bullshit.

Ik ben het

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 11 mei 2011, 12:08:15 »
Wij leven in een multiculturele samenleving.
Je gaat met iedereen om, je krijgt met iedereen te maken.
Om mee te gaan met de flow kun je niet bij je traditionele gebruiken blijven, want dan zal met je anders vinden.
Zelf wil je ook niet anders dan anderen zijn, dus doe je gewoon met alles mee.

Doordat je met verschillende soorten mensen omgaat, besef je dat ze net als jou zijn.
Kwa gevoelens, idealen, hobbies, etc.
Dan kom je erachter dan je verliefd bent op diegene, en daarna besef je pas dat het geen hindoestaan is.

Wat heb je fout gedaan dan?
En in wiens ogen is dat fout? jouw ogen, zijn/haar ogen, je ouders?

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #20 Gepost op: 11 mei 2011, 14:08:29 »
ieder zo zn smaak he.
de 1 hecht wat meer waarde aan zn cultuur dan de ander
als zij samen maar gelukkig zijn :)
en waarom eerst in je eigen gemeenschap kijken eigenlijk!? :S
alsof dat allemaal zo goed is-_-

.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 11 mei 2011, 14:22:09 »
ieder zo zn smaak he.
de 1 hecht wat meer waarde aan zn cultuur dan de ander
als zij samen maar gelukkig zijn :)
en waarom eerst in je eigen gemeenschap kijken eigenlijk!? :S
alsof dat allemaal zo goed is-_-

hmmm maar neem aan dat jij ook niet zou juichen als je kids met een ander ras gaan en van geloof veranderen voor hun partner enzo ?
misschien accepteer je het op gegeven moment wel.. maar vraag me af of ouders er ooit helemaal happy mee kunnen zijn

Naina

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 11 mei 2011, 14:25:38 »
Boeiuhhh, moet een ieder voor zichzelf bepalen, als zij maar happy zijn.

Sapna...

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 11 mei 2011, 14:26:45 »
Dat laatste moet toch gewoon kunnen??.. is mijn mening. Ik kan er echt niet goed tegen als ik verneem dat vrouwen zich bekeren omwille van hun partner.. Ook al geven ze het niet toe.. (misschien uit vrees)... direct of indirect is hen dat vaak wel opgedrongen omdat een huwelijk anders uberhaupt niet mogelijk zou zijn.. en dan verloochen je maar je eigen geloof. Wees liever eerlijk en open naar je partner toe dat jij je eigen geloof wilt behouden en dat je door bekering niet een ander mens wordt. Vaak zien mensen iemand als een beter persoon als die persoon hun geloof aanneemt.. dat is toch bullshit.
Ja eigenlijk vind ik het ook nergens op slaan. Je bent van jongs af aan opgegroeid met iets dat kan je niet zo 123 veranderen. En sowieso moet je een mens niet veranderen. Ook na het trouwen vind ik blijf gewoon jezelf, ok kleine aanpassingen etc dat hoort.. :)

koekebakker

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 11 mei 2011, 14:48:01 »
lees dit een geef je mening ff

voor vrouwen is het makkelijker een partner buiten hun eigen gemeenschap te vinden ,vrouwen hebben meer sexuele aantrekkingskr acht op mannen dan andersom , een man moet iets kunnen bieden en aan vele (sociale ,maatschappelijke) eisen voldoen, een vrouw daaraan tegen kan het slechts met dr uiterlijk/sexualiteit al bereiken bij de man. Ik bedoel een leuke vrouw daar kan ik (soms tegen beter weten in) heel veel voor doen en overhebben.

1. Voor een leuke aantrekkelijke vrouw is het dus makkelijk om aandacht buiten haar volk te krijgen dan voor een leuke aantrekkelijke man.

2. We leven tussen vele strenge Islamitische volken waarbij een Hindoestaans meisje geaccepteerd word en meteen Islamitisch familie bezit word van de Islamitische jongen waarmee ze thuiskomt (Turken Mocros en ook Pakistanen) Een Hindoestaanse jongen die met bijv. een Marokkaans meisje stiekem verkering heeft die zal vele problemen en obstakels moeten overwinnen om haar uiteindelijk van hem te maken. Meestal is hij hiertegen niet opgewassen weet ik uit vele voorbeelden uit mijn omgeving.

3. Wat betreft Hollanders , het lijkt erop dat Hindoestaanse meisjes hun eer en eigenwaarden makkelijker opzij smijten voor een Hollandse partner. Van Hindoestaanse jongens die het vermogen hebben om buiten hun eigen volk een vrouw te vinden , zitten vaak toch een beetje met hun trots gevoel die ze voor een Hollandse vrouw moeten opgeven.Dat is iets mannelijks.  Vaak kiezen ze toch voor een leuke Hindoemeid . Een bakra past zich aan een vrouw aan maar een beetje Bakarnie? Ho maar dat zijn hele ge-emancipeerde en slimme eigenwijze onafhankelijke rotwijfen die echt schijt hebben aan je gevoelens.

Islamitische volken weten dat als je vrouwen helemaal loslaat dat ze uiteindelijk los kunnen slaan en buiten hun volk gaan daten en zo de raszuiverheid en cultuur schaden. Waarom denk je dat die mocros zo streng zijn? Kijk wat Nederlandse vrouwen doen? Neuken met alle rassen die er rondlopen dit ook tot grote ergenis van Hollandse mannen. Ook bij Hindoestanen gebeurt het , de verhouding tussen mannen en vrouwen ligt op vele vlakken ongelijk.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 11 mei 2011, 14:56:49 »
Wij leven in een multiculturele samenleving.
Je gaat met iedereen om, je krijgt met iedereen te maken.
Om mee te gaan met de flow kun je niet bij je traditionele gebruiken blijven, want dan zal met je anders vinden.
Zelf wil je ook niet anders dan anderen zijn, dus doe je gewoon met alles mee.

Doordat je met verschillende soorten mensen omgaat, besef je dat ze net als jou zijn.
Kwa gevoelens, idealen, hobbies, etc.
Dan kom je erachter dan je verliefd bent op diegene, en daarna besef je pas dat het geen hindoestaan is.

Wat heb je fout gedaan dan?
En in wiens ogen is dat fout? jouw ogen, zijn/haar ogen, je ouders?
Teautally disagree.

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 11 mei 2011, 16:38:23 »
Is maar goed ook, laat die kutwijven maar voor wat ze zijn. Zie het als een soort natural selection, de zielige ruggetgraatloz en met een minderwaardigh eidscomplex assimileren met andere rassen en mengen zich niet meer met ons.

OT:
Het valt allemaal wel mee, zoals meestal met dit soort observaties.

P.S.
De Marokkaanse/Islamitische strenge manier van vrouwen controleren werkt ook niet, kijk eens op marokko.nl en daar word ook precies hetzelfde gesproken over Marokkaanse meisjes als over Hindustaanse meisjes hier.
Bij hen is het natuurlijk wel minder omdat ze sneller klappen vangen van pappie en broer, maar verder neuken die hoofddoekjes zich ook kapot hoor.
Vaginaal zijn ze maagd, oraal en anaal allang niet meer. Lol.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

koekebakker

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 11 mei 2011, 16:49:04 »
Is maar goed ook, laat die kutwijven maar voor wat ze zijn. Zie het als een soort natural selection, de zielige ruggetgraatloz en met een minderwaardigh eidscomplex assimileren met andere rassen en mengen zich niet meer met ons.

OT:
Het valt allemaal wel mee, zoals meestal met dit soort observaties.

P.S.
De Marokkaanse/Islamitische strenge manier van vrouwen controleren werkt ook niet, kijk eens op marokko.nl en daar word ook precies hetzelfde gesproken over Marokkaanse meisjes als over Hindustaanse meisjes hier.
Bij hen is het natuurlijk wel minder omdat ze sneller klappen vangen van pappie en broer, maar verder neuken die hoofddoekjes zich ook kapot hoor.
Vaginaal zijn ze maagd, oraal en anaal allang niet meer. Lol.

hierin kan ik me wel weer met je verenigen :)

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #28 Gepost op: 11 mei 2011, 17:07:23 »
@vinod
Ander ras vind ik echt niet erg
Ander geloof zou ik wel problemen mee hebben denk ik
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Jigga!

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 11 mei 2011, 17:23:53 »

Waarom we niet geliefd zijn?
1. We gaan vreemd.
2. We zuipen, niet te weinagh.
3. We slaan onze vrouwen.
4. We zijn controlfreaks.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 11 mei 2011, 17:23:53 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: