collapse

Auteur Topic: Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?  (gelezen 12269 keer)

adi ke mai ke boer

• Gast
Re: Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?
« Reactie #60 Gepost op: 14 februari 2016, 14:03:40 »
adi shankar was geen nadeem. nadeem is  een brilsmurf die denk dat hij gangster is in den haag. voor de rest is hij wel coole gast die nadeem, alleen speelt hij vaak hibbie. dat is jammer van hem dat die dat. maar adi shankar is dus geen nadeem. want adi shankar is een ma pampa boeler boitie koelie.

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 14 februari 2016, 14:03:40 »

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 17 februari 2016, 18:02:19 »
Devil Wack! Nu ga ik de waarheid vertellen. Klaar met jou!!! Beste mensen, Adi Shankar (ik) en Devil Wack waren beste vrienden. Ik ben de oprichter van J-Productionsss. Devil Wack was een beginnende rapper in den beginne. Ik heb veel geld geďvensteerd in de J-Crew. Devil Wack wou de financiele afhandelingen verrichten. Ik vetrouwde hem heel erg veel. Maar Devil Wack besteelde mij!!! Hij de hele J-Crew tegen mij gekeerd door leugens en manipulatie van hem. Devil Wack is een gestoorde man en ik ga hem betaald zetten dat hij meer dan 100.000 van mij heeft gestolen. J-Productions en J-Crew zijn van mij! En ga ik terug krijgen wat mij is. Dat beloof ik je Wiradj!

Adi Shankar ke Mausa

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 18 februari 2016, 04:12:26 »
dus adi shankar geeft nu zelf toe dat hij de namen scarlet en chander ging gebruiken. en heel kaise stond erbij en keek ernaar. dankjewel adi shankorhie dat je iedereen hebt weggejaagd. welke namen ging je nog meer gebruiken adi?? ik denk dat shabba en nadeem en creative ook van jouw zijn. omdat die mapampas ook als boeler gingen doen.

adi shankar was geen nadeem. nadeem is  een brilsmurf die denk dat hij gangster is in den haag. voor de rest is hij wel coole gast die nadeem, alleen speelt hij vaak hibbie. dat is jammer van hem dat die dat. maar adi shankar is dus geen nadeem. want adi shankar is een ma pampa boeler boitie koelie.
allemaal leugens je communiceert namelijk met jezelf weer Adi Shankar'
die tactieken zijn zo van 2012 hahahahahahaha haha!

1108-Member-Gearriveerd

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 22 februari 2016, 06:18:07 »

dus adi shankar geeft nu zelf toe dat hij de namen scarlet en chander ging gebruiken. en heel kaise stond erbij en keek ernaar. dankjewel adi shankorhie dat je iedereen hebt weggejaagd. welke namen ging je nog meer gebruiken adi?? ik denk dat shabba en nadeem en creative ook van jouw zijn. omdat die mapampas ook als boeler gingen doen.

phiero bedrieg kare hai  stop kar mang aphne bejatie bahoet na dee re,.,. :emot65:

pandita tieta maskieta

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 23 februari 2016, 06:21:04 »

stop een keer om jezelf verschut te zetten man Adi Shankar!

Cookiemonster28

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 24 februari 2016, 04:40:25 »
Devil Wack! Nu ga ik de waarheid vertellen. Klaar met jou!!! Beste mensen, Adi Shankar (ik) en Devil Wack waren beste vrienden. Ik ben de oprichter van J-Productionsss. Devil Wack was een beginnende rapper in den beginne. Ik heb veel geld geďvensteerd in de J-Crew. Devil Wack wou de financiele afhandelingen verrichten. Ik vetrouwde hem heel erg veel. Maar Devil Wack besteelde mij!!! Hij de hele J-Crew tegen mij gekeerd door leugens en manipulatie van hem. Devil Wack is een gestoorde man en ik ga hem betaald zetten dat hij meer dan 100.000 van mij heeft gestolen. J-Productions en J-Crew zijn van mij! En ga ik terug krijgen wat mij is. Dat beloof ik je Wiradj!
alleen maar sprookjes.,.   :82cux4l:

Nishaan Na Pare Koraan

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 7 maart 2016, 06:03:58 »
DEVIL JACK JIJ BENT DE BESTE GROETJES VAN NISHAAN DIE FOTO'S MAAKT MET BIER EN CONDOOMS!!!!!!!!!

nishaan laat een traan

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 8 maart 2016, 06:25:21 »
DEVIL JACK JIJ BENT DE BESTE GROETJES VAN NISHAAN DIE FOTO'S MAAKT MET BIER EN CONDOOMS!!!!!!!!!

is waarheid devil jack jij bent goed masha allah masha masha masha allah  :smile015:

Niezaam Spreekt Yes!

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 14 maart 2016, 03:19:50 »
is waarheid devil jack jij bent goed masha allah masha masha masha allah  :smile015:
Zoon je moet respect hebben voor onze Moena hij is 10 keer beter dan jou
wat voor band hij en Faziel hebben is niet breekbaar daar komt niemand tussen
geen baitak power geen enkele band gewoon accepteren dit zijn 2 legends
2 combinaties die elke hindustaanse band stuk maken respecteer ze beide anders krijg je stompen!!!  :spank:  :spank: 

de echte waarheid

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 14 april 2016, 02:04:30 »
Zoon je moet respect hebben voor onze Moena hij is 10 keer beter dan jou
wat voor band hij en Faziel hebben is niet breekbaar daar komt niemand tussen
geen baitak power geen enkele band gewoon accepteren dit zijn 2 legends
2 combinaties die elke hindustaanse band stuk maken respecteer ze beide anders krijg je stompen!!!  :spank:  :spank:
nizaam jij bent ook een prutser oemar zingt jou met gemakt eruit
goed voor je dat hij je ex vrouw had gebangt verdiende je gewoon
als nishaan de zoon van oemar was geweest dan zou hij nu niet zo zijn  :spank: 

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 14 april 2016, 20:13:24 »
Die dochter van Oemar is een mooie meid. Jullie zijn jaloers.

Liefs,

A.S.

Wiradj d is gay

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 14 april 2016, 21:59:10 »
Aire mensen jamang ka haal hamaar naam Jacky hai aur hum baate jaloers ik trek me elke avond af op  faziel je fotowa ik hoop dat hij me erkend als ik djaise kleuter Facebook Pé met neppe account 110 stuk reageer en foto's bewerk door lollos te tekenen hahahaha jamang ai mang strak mangz kaske re

Ronny Leeft in Harmonie

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 18 april 2016, 22:31:19 »
Aire mensen jamang ka haal hamaar naam Jacky hai aur hum baate jaloers ik trek me elke avond af op  faziel je fotowa ik hoop dat hij me erkend als ik djaise kleuter Facebook Pé met neppe account 110 stuk reageer en foto's bewerk door lollos te tekenen hahahaha jamang ai mang strak mangz kaske re
echt een analfabeet doe wat aan je Nederlands zowel Hindoestaans debiel hahahahahaha!  :emot65:

sprookjesboek vol.2

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 25 april 2016, 02:20:26 »

Liefs,

A.S.

gooi jezelf toch weg!  :spank:  :spank:  :spank:  :spank:  :spank:  :spank:

Oemar Beter Dan Niezaam

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 4 mei 2016, 03:31:04 »

Liefs,

A.S.
je bent gewoon een vieze vuile pedofiel Adi Shankar nep pandit bandiet!  :spank:  :spank:  :spank:

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #75 Gepost op: 24 november 2016, 11:34:58 »
gewoon doorschelden

nishaan halaal choenie

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 18 december 2016, 18:49:44 »
Devil jack zn groep heeft genoeg uitgangen van hem win je nooit

bowlingbal is back

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 29 augustus 2017, 04:12:51 »
ja hallo wij van cocktails hebben haat aan devil jacky! maar maar maar maar maar hij blijft beter
wij van cocktail kunnen niet hebben dat hij met 2 famus heef gewerkt
en dattie nog steeds met wagidhosains kan vinden wij willen hem al jaren kapot maken
liever niet zien leven wij hebben grote afgunst enigste die ons waarneemt is devil jacky familie
wij houden van opscheppen misgunnen concurrentie en haten devil jackie yeah yeah yeah!

Kaise.nl

« Reactie #77 Gepost op: 29 augustus 2017, 04:12:51 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: