collapse

Auteur Topic: Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?  (gelezen 15878 keer)

pakbon ontvangen yesss

• Gast
Re: Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?
« Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2016, 21:02:58 »
Jacky beta, als ik moderator van dit forum was, dan had je een ban voor het leven gehad. Als ik moderator was, zou dit forum nog leven en was niet iedereen weggejaagd. Jammer dat niemand naar mij luisterde, maar alleen leugens van jou en Dynakiller geloofde.

je hebt gelijk beta

liefst Adi Shankar ,

pleur een eind op mislukte deskundige''

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2016, 21:02:58 »

mentos lielos

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 5 januari 2016, 05:02:29 »
Jacky beta, als ik moderator van dit forum was, dan had je een ban voor het leven gehad. Als ik moderator was, zou dit forum nog leven en was niet iedereen weggejaagd. Jammer dat niemand naar mij luisterde, maar alleen leugens van jou en Dynakiller geloofde.
chup bagwaas band karo beta!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 12 januari 2016, 20:51:33 »
Beta Jacky speelt nog steeds gangster op dit forum. Wanneer ik naar Holendrecht wil komen en hem wil ontmoeten, weigert hij mij te ontmoeten. Chander, Scarlet, Shabba, Jazlee, Nadeem, zijn allemaal weggepest door hem. Mij zul je niet klein krijgen, Jacky beta. Ik zal altijd op dit forum komen. Ik hoop dat jij en je maat Dynakiller tevreden zullen zijn nu niemand meer naar dit forum komt. Jammer, had Shailesh maar naar mij geluisterd en de telefoon gewoon opgenomen toen ik hem belde.

samson en gert

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 13 januari 2016, 23:00:34 »
Beta Jacky speelt nog steeds gangster op dit forum. Wanneer ik naar Holendrecht wil komen en hem wil ontmoeten, weigert hij mij te ontmoeten. Chander, Scarlet, Shabba, Jazlee, Nadeem, zijn allemaal weggepest door hem. Mij zul je niet klein krijgen, Jacky beta. Ik zal altijd op dit forum komen. Ik hoop dat jij en je maat Dynakiller tevreden zullen zijn nu niemand meer naar dit forum komt. Jammer, had Shailesh maar naar mij geluisterd en de telefoon gewoon opgenomen toen ik hem belde.
hahahahahahahaa veel jank plezier pandiet ji!

jacky ke advocaat

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 14 januari 2016, 06:27:54 »

dats leugens hij rijd in heel Bijlmer laat staan stad in stad uit dus dit klopt voor geen bal''
Chander, Scarlet, Shabba, Jazlee, Nadeem, dat ben jij zelf allemaal of je onzichtbare matties hahahaha!
je bent al klein gekregen met andere woorden doe gewoon niet stoer je hebt de strijd verloren
accepteer dat punt uit!
niemand neemt jou serieus je bent verleden tijd hou je kalm devil jacky heeft de touwtjes in handen.,
tussen Shailesh en devil jacky was al in 2013 goed gesproken
zo is devil jacky ook positief leven ingegaan dus ga nou geen oude koeien uit de sloot halen
we leven al in 2016 niet in 2012-2013 laters..., 

Devil Jack Ka Barka Fan

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 15 januari 2016, 05:56:07 »
dats leugens hij rijd in heel Bijlmer laat staan stad in stad uit dus dit klopt voor geen bal''
Chander, Scarlet, Shabba, Jazlee, Nadeem, dat ben jij zelf allemaal of je onzichtbare matties hahahaha!
je bent al klein gekregen met andere woorden doe gewoon niet stoer je hebt de strijd verloren
accepteer dat punt uit!
niemand neemt jou serieus je bent verleden tijd hou je kalm devil jacky heeft de touwtjes in handen.,
tussen Shailesh en devil jacky was al in 2013 goed gesproken
zo is devil jacky ook positief leven ingegaan dus ga nou geen oude koeien uit de sloot halen
we leven al in 2016 niet in 2012-2013 laters...,
kaske kaske hahahahahahaha hahahahahaha mooi deele boiiii!!!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 16 januari 2016, 07:59:35 »
Blijf stoer doen, beta. Binnenkort ben ik weer in Holendrecht in cafe de Misty waar jij altijd rondhangt. Ik zal je komen groeten met me vuist.

sandisk backup

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 19 januari 2016, 00:44:18 »
Blijf stoer doen, beta. Binnenkort ben ik weer in Holendrecht in cafe de Misty waar jij altijd rondhangt. Ik zal je komen groeten met me vuist.
je blijft maar opscheppen met je sprookjes achterlijke belachelijke oelewapper!  :emot65:

paspoort broer gebruiken

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 20 januari 2016, 09:27:47 »
gooi jezelf weg neppe pandiet bandiet!  :bunny7:

ka kar paiye boy kaske re

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 22 januari 2016, 09:25:03 »
pandit met grote waffel hahahahahahaha!

xxl voordelen week

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 25 januari 2016, 10:58:02 »
hijs nooit in misty dombo!!

hoe kan dat

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 25 januari 2016, 17:33:56 »
huh?? is ved vyas adi shankar? ik dacht altijd dat hij heiligie padiet was dan hoe daagt hij devil jack uit dan??

comedy central extra

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 26 januari 2016, 20:22:32 »
 hoe kan dat : onder welke steen heb jij gewoondt? Adi Shankar speelde pandiet en beheerde heel wat namen die ik nu ga noemen als chander was die player, als shabba was die nerd gayboy, als scarlet was die getrouwd, als ramta sopieram was die alcoholist en hij beheerde nog meer namen. kaise heeft nooit iets gedaan omdat ze bang waren voor hem en ging kaise mensen bedreigen en als adi shankar speelde hij pandiet. deze man adi shankar is gevaarlijke gek.

Soewar Ghoos Halal.7

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 27 januari 2016, 04:22:28 »
huh?? is ved vyas adi shankar? ik dacht altijd dat hij heiligie padiet was dan hoe daagt hij devil jack uit dan??

hoe kan dat : onder welke steen heb jij gewoondt? Adi Shankar speelde pandiet en beheerde heel wat namen die ik nu ga noemen als chander was die player, als shabba was die nerd gayboy, als scarlet was die getrouwd, als ramta sopieram was die alcoholist en hij beheerde nog meer namen. kaise heeft nooit iets gedaan omdat ze bang waren voor hem en ging kaise mensen bedreigen en als adi shankar speelde hij pandiet. deze man adi shankar is gevaarlijke gek.

en nu zet jezelf beetje in nadelen om voordelen te pakken gooi jezelf weg neppe pandit 100 rollen!!!

@alle bezoekers

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 27 januari 2016, 19:43:56 »
adi shankar zit sinds 1 week in de gevangenis. hij is opgepakt voor een vechtpartij en bedreiging met mes van een man in een cafe in den haag. voorlopig gaan jullie niks meer van hem horen dus. ik weet dit omdat mijn neef , die ook niet net als die adi shankar para is, zijn beste matie is.

chander raksha bander

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 28 januari 2016, 10:06:33 »

ophoepelen!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!  :spank:   :spank:   :spank:   :spank:

de waarheid is hard

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 30 januari 2016, 09:26:24 »
adi shankar is chander is scarlet is shabba is ramta sopiram is niemand minder dan Devil Jack aka Wiradj Dindiali. die werkloos thuis van een uitkering zit te genieten.

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 31 januari 2016, 12:43:57 »
Als beta Devil Jack a.k.a. Wiradj Dindiali 100x nicknames mag gebruiken, dan mag ik het ook. De pot verwijderd de ketel weer, Jack?

!makreel aanbieding

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 1 februari 2016, 14:28:37 »
adi shankar zit sinds 1 week in de gevangenis. hij is opgepakt voor een vechtpartij en bedreiging met mes van een man in een cafe in den haag. voorlopig gaan jullie niks meer van hem horen dus. ik weet dit omdat mijn neef , die ook niet net als die adi shankar para is, zijn beste matie is.
opdonderen vuile bedrieger neppe pandit bandiet!!!!!  :smile010:  :smile010:  :smile010:  :spank:

jacky j-prodz

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 2 februari 2016, 11:43:45 »
Hahaha jacky de fc kip rajhesh lookalike is nog steeds met nep accounts aan het reageren en zwartmaken op kaise.nl

Vikash ramlal pangpang.1

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 3 februari 2016, 09:32:00 »
adi shankar is chander is scarlet is shabba is ramta sopiram is niemand minder dan Devil Jack aka Wiradj Dindiali. die werkloos thuis van een uitkering zit te genieten.

Als beta Devil Jack a.k.a. Wiradj Dindiali 100x nicknames mag gebruiken, dan mag ik het ook. De pot verwijderd de ketel weer, Jack?

Hahaha jacky de fc kip rajhesh lookalike is nog steeds met nep accounts aan het reageren en zwartmaken op kaise.nl

ka kar paiye boy hamaar khat na hoiye haireee haaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!  :lol093:

de enige echte waarheid

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 4 februari 2016, 03:06:08 »
je bent een vuile mislukkeling al jaren genakt door devil jack hahahahahahaha en je wint nooit!!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 4 februari 2016, 06:27:44 »
Ik zweer het je Wiradj, als ik je tegenkom dan ga je leren wie ik ben. En wat dan nog als ik namen als chander en Scarlet ging gebruiken? Hoeveel namen gebruik jij wel niet? Ik heb alleen die 2 namen gebruikt, jij hebt meer dan 100 namen gebruikt!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 4 februari 2016, 16:54:06 »
@ jacky j-prodz: Jacky beta is een lafbek die niet met mij durft af te spreken, omdat hij bang is om klappen van mij te krijgen. Hij doet alleen stoer op KF, maar ik weet waar Holendrecht is en ook waar cafe de Misty is. Daar hangt hij altijd rond.

pakar yeh boy'

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 5 februari 2016, 00:30:20 »
je vader bij Geleenstraat hahahahahahaha hahahaha!  :spank:  :lol093:

Moestaffa Laartjatta.30

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 5 februari 2016, 02:36:17 »
devil jack is de beste dat kan je gewoon niet hebben
 ik ben zijn grootste fan maar ook zijn grootste hater!

gr Moestaffa Wagidtamboerij n!

vikash ramlal homo.28

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 5 februari 2016, 14:24:46 »
Ik zweer het je Wiradj, als ik je tegenkom dan ga je leren wie ik ben. En wat dan nog als ik namen als chander en Scarlet ging gebruiken? Hoeveel namen gebruik jij wel niet? Ik heb alleen die 2 namen gebruikt, jij hebt meer dan 100 namen gebruikt!

@ jacky j-prodz: Jacky beta is een lafbek die niet met mij durft af te spreken, omdat hij bang is om klappen van mij te krijgen. Hij doet alleen stoer op KF, maar ik weet waar Holendrecht is en ook waar cafe de Misty is. Daar hangt hij altijd rond.

gooi jezelf weg billen man!!  :spank:  :spank:  :spank:

iemand die het echt zag

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 8 februari 2016, 01:15:32 »

alleen maar praatjes hij was zaterdag/zondag in misty en waar was jij????
nergens te bekennen niks is met hem gebeurd hij loopt café in uit niemand die wat zei
of is er tip gegeven dat zijn aanhang in de buurt was mafkees;
met andere woorden weer faal je praatjes vullen geen gaatjes keep walking keep talking!  :emot65:

.ik was in misty re haha!

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: 9 februari 2016, 01:56:51 »

hamaar koi ka kariye!  :6ptvmec:

groene stroom

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 10 februari 2016, 18:32:57 »
dus adi shankar geeft nu zelf toe dat hij de namen scarlet en chander ging gebruiken. en heel kaise stond erbij en keek ernaar. dankjewel adi shankorhie dat je iedereen hebt weggejaagd. welke namen ging je nog meer gebruiken adi?? ik denk dat shabba en nadeem en creative ook van jouw zijn. omdat die mapampas ook als boeler gingen doen.

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 10 februari 2016, 18:32:57 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: