collapse

Auteur Topic: Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?  (gelezen 14677 keer)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?
« Gepost op: 13 april 2011, 10:53:22 »
Indien je door wat voor reden dan ook strafpunten hebt gekregen van een moderator of administrator, is het mogelijk om op den duur hier kwijtschelding voor aan te vragen.

Je komt in aanmerking voor kwijtschelding van 1 strafpunt, indien:
- Je geen ban hebt gehad (1ste strafpunt) en je goed hebt gedragen gedurende drie maanden, dus geen waarschuwingen of strafpunten hebt gehad;
- Je je na de beeindiging van je ban drie maanden goed hebt gedragen, dus geen waarschuwingen of strafpunten hebt gehad;
- Je na kwijtschelding van een vorig strafpunt, weer drie maanden goed hebt gedragen;

Aanvraag van een kwijtschelding kun je doen via een moderator. Stuur deze een PB (Prive bericht) of een e-mail. Dus niet via een topic of reactie op het forum. De betreffende moderator zal controleren en bepalen of jij in aanmerking komt.
De moderator zal hierbij jouw strafpuntenges chiedenis raadplegen, en zal eventueel andere moderators of admins om advies vragen.

Je krijgt geen kwijtschelding als je in de periode van 3 maanden helemaal niet aktief bent geweest op het forum.

Indien 1 of meerdere strafpunten worden kwijtgescholde n, wordt het aantal strafpunten in je profiel respectievelij k verlaagd. Controleer dat zelf ook even svp.

Voor vragen over bovengenoemde regels, kun je je richten tot ViNoD of Shailesh.

Kaise Forum Moderator Team
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Kaise.nl

Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?
« Gepost op: 13 april 2011, 10:53:22 »

Adi_Shankar

• Gast
Re: Hoe vraag ik kwijtschelding aan voor mijn strafpunten?
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2015, 12:17:23 »
Indien je door wat voor reden dan ook strafpunten hebt gekregen van een moderator of administrator, is het mogelijk om op den duur hier kwijtschelding voor aan te vragen.

Je komt in aanmerking voor kwijtschelding van 1 strafpunt, indien:
- Je geen ban hebt gehad (1ste strafpunt) en je goed hebt gedragen gedurende drie maanden, dus geen waarschuwingen of strafpunten hebt gehad;
- Je je na de beeindiging van je ban drie maanden goed hebt gedragen, dus geen waarschuwingen of strafpunten hebt gehad;
- Je na kwijtschelding van een vorig strafpunt, weer drie maanden goed hebt gedragen;

Aanvraag van een kwijtschelding kun je doen via een moderator. Stuur deze een PB (Prive bericht) of een e-mail. Dus niet via een topic of reactie op het forum. De betreffende moderator zal controleren en bepalen of jij in aanmerking komt.
De moderator zal hierbij jouw strafpuntenges chiedenis raadplegen, en zal eventueel andere moderators of admins om advies vragen.

Je krijgt geen kwijtschelding als je in de periode van 3 maanden helemaal niet aktief bent geweest op het forum.

Indien 1 of meerdere strafpunten worden kwijtgescholde n, wordt het aantal strafpunten in je profiel respectievelij k verlaagd. Controleer dat zelf ook even svp.

Voor vragen over bovengenoemde regels, kun je je richten tot ViNoD of Shailesh.

Kaise Forum Moderator Team
Shailesh is nog altijd arrogant en ongeschofd, want reageert niet op mailtjes, op telefoontjes en ook niet op whatsapp. Dus Vinod, wanneer mag ik weer op de site komen? Ik kan alleen dit forum nog redden. Keus ligt aan jullie. Maar wees wel flink om te reageren.

Liefs,

Adi Shankar

ronny mist zijn honey

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2015, 03:22:35 »
Shailesh is nog altijd arrogant en ongeschofd, want reageert niet op mailtjes, op telefoontjes en ook niet op whatsapp. Dus Vinod, wanneer mag ik weer op de site komen? Ik kan alleen dit forum nog redden. Keus ligt aan jullie. Maar wees wel flink om te reageren.

Liefs,

Adi Shankar
je crew lacht je uit veel stress plezier pandit hahahahahahaha hahahha!

met reet in jouw mond

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2015, 12:36:30 »

Liefs,

Adi Shankar
HAhahahahaha kisie mooi, panditjie.  Je bent nu al meer dan 1 jaar gebannen. Ga ik wel toegeven dat het te lang is. waarom maak je geen nieuwe account aan?

Devil blijft bauwz

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2015, 03:04:53 »
HAhahahahaha kisie mooi, panditjie.  Je bent nu al meer dan 1 jaar gebannen. Ga ik wel toegeven dat het te lang is. waarom maak je geen nieuwe account aan?
kijk in de spiegel je communiceert namelijk met je zelf flapdrol HAHAHAHAHHAHAH AHA
adi shankar ronny sama tjaar 1 persoon idioot!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dommer dan dom

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2015, 08:39:24 »
kijk in de spiegel je communiceert namelijk met je zelf flapdrol HAHAHAHAHHAHAH AHA
Bek dicht, beta.

vertel het eens

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2015, 09:56:14 »
ronny als is advocaat bedoel je????

jai jai shiv shankar

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2015, 13:37:09 »
Bek dicht, beta.

ronny als is advocaat bedoel je????
gooi jezelf weg vuile idioot!!!!!

Zwanger van Wiradj

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 29 mei 2015, 17:48:20 »
fout! samatjaar is wiradj d.

shabba ronny

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2015, 16:30:01 »
adi shankar is helemaal geen ronny. hij is scarlet en chander. wiradj dindiali is sama tjaar.

Gangadhar Rao v2

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 1 juni 2015, 17:09:42 »
Hahaha. Jullie mogen denken wat jullie willen dat ik Scarlet of Chander ben. Boeit me niet wat jullie denken. Het gaat mij om gerechtigheid, dat mensen die liegen en leugens vertellen over anderen worden gespaard. Mensen die niks hebben gedaan, worden verbannen. En je krijgt van heel KF geen reactie als je ze mailt, als je ze appt of zelfs niet op een topic krijg je reactie van ze. Geen wonder dat KF uitgestorven is. Alleen ik kan de site nog redden. Maar dan moet KF normaal gaan doen en reageren op mij en die onterechte ban weghalen.

Gangadhar Rao v2

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 1 juni 2015, 17:10:01 »
Hahaha. Jullie mogen denken wat jullie willen dat ik Scarlet of Chander ben. Boeit me niet wat jullie denken. Het gaat mij om gerechtigheid, dat mensen die liegen en leugens vertellen over anderen worden gespaard. Mensen die niks hebben gedaan, worden verbannen. En je krijgt van heel KF geen reactie als je ze mailt, als je ze appt of zelfs niet op een topic krijg je reactie van ze. Geen wonder dat KF uitgestorven is. Alleen ik kan de site nog redden. Maar dan moet KF normaal gaan doen en reageren op mij en die onterechte ban weghalen.

Devil Jack heeft macht!!

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 2 juni 2015, 03:25:23 »
fout! samatjaar is wiradj d.

adi shankar is helemaal geen ronny. hij is scarlet en chander. wiradj dindiali is sama tjaar.
fout hij is je stiefvader!

devil jack pijpt adi

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 2 december 2015, 17:48:15 »
laatste geruchten zijn dat tiger in holendrecht word mishandeld. ik ga aangifte doen. heef iemand bewijs.

wijzeman boem bam bam

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 3 december 2015, 12:58:37 »
laatste geruchten zijn dat tiger in holendrecht word mishandeld. ik ga aangifte doen. heef iemand bewijs.
gooi jezelf weg flapdrol!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 4 december 2015, 21:04:26 »
Tiger doet aan hondengevecht. Puur illegaal in Nederland. Op youtube zijn hier beelden van te vinden om de welbekende Jproductionsss kanaal.

pandit terug naar india

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 8 december 2015, 11:02:33 »
Tiger doet aan hondengevecht. Puur illegaal in Nederland. Op youtube zijn hier beelden van te vinden om de welbekende Jproductionsss kanaal.
hahahaha je ziet ze vliegen man!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 9 december 2015, 18:56:09 »
Jacky beta, niet ontkennen dat Tiger hondengevecht doet. Waarom heb je die video verwijderd van je kanaal? Werd het te heet onder je voeten? Je bent gewoon laf.

Liefs,
A.S.

gazeuse raak

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 14 december 2015, 22:50:08 »
Jacky beta, niet ontkennen dat Tiger hondengevecht doet. Waarom heb je die video verwijderd van je kanaal? Werd het te heet onder je voeten? Je bent gewoon laf.

Liefs,
A.S.
er valt niks te ontkennen
als iets nooit plaats heeft gevonden waarom moet de onschuldige zich schuldig bevestigen/maken???
laters pandit'

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 15 december 2015, 14:37:50 »
@ gazeuse raak: Hahahaha. Dank je wel Jacky beta. Bij deze heb je bevestigd dat jij altijd onder een andere naam reageert. Bij deze heb je ook bevestig dat de hele J-Crew niet bestaat en dat je chander, Scarlet en Shabba onnodig hebt zwart zitten maken dat ze zijn weggaan van dit forum. KF is dood, allemaal dankzij Jacky beta.

devil ke advocaat

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 16 december 2015, 01:22:41 »
er valt niks te ontkennen
als iets nooit plaats heeft gevonden waarom moet de onschuldige zich schuldig bevestigen/maken???
laters pandit'
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha beste diss ever!  :woopwoop:

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 16 december 2015, 19:14:27 »
@ devil ke advocaat: Hahahaha Jacky beta, weer praat je tegen jezelf.

van prins naar koning

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 16 december 2015, 20:09:35 »
@ gazeuse raak: Hahahaha. Dank je wel Jacky beta. Bij deze heb je bevestigd dat jij altijd onder een andere naam reageert. Bij deze heb je ook bevestig dat de hele J-Crew niet bestaat en dat je chander, Scarlet en Shabba onnodig hebt zwart zitten maken dat ze zijn weggaan van dit forum. KF is dood, allemaal dankzij Jacky beta.
dat heb jij allemaal in het verleden van gemaakt pandit
wie de bal kaats kan het terug verwachten veel beschuldig plezier''

adi barbadi raksha bander

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 17 december 2015, 02:22:10 »
je bent geboren met tientallen leugens in je;';

wagidhosain nog steeds!

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 23 december 2015, 01:53:13 »
jongoe alles of niets eindstand heeft dev wel de strijd van jou gewonnen hahahaha!!
hij nakt jullie allemaal met ogen dicht pling plong plang wie ruzie zoekt krijgt dev heeft altijd een uitweg@!

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 28 december 2015, 21:03:23 »
bid tot paramatma

Rinesh Bowlingbal_Hoofd

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 29 december 2015, 04:34:18 »

@ devil ke advocaat: Hahahaha Jacky beta, weer praat je tegen jezelf.

bid tot paramatma

jullie moeten eindje ophoepelen Devil Jack is the best.,.,
hij flamt je 1mans in het echt al kom je met een hele groep dat noem je pas een echte man
ik heb het al geweten nu heb ikke van me lesje geleerd en ga nooit meer zomaar bemoeien!
en en en hem beschuldigen voor dingetjes waarvan ik geen enkele inzagen heb yeahhhhh!
Devil Jack & Faziel jullie zijn echt echt echt de beste niemand krijgt jullie na beneden
wij zullen eeuwig jullie haten eeuwig Wagidhosains zijn de beste van de oude generatie
Devil Jack is de enigste die wat heeft gerfd van de oude generatie!''

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 29 december 2015, 19:02:03 »
Jacky beta, als ik moderator van dit forum was, dan had je een ban voor het leven gehad. Als ik moderator was, zou dit forum nog leven en was niet iedereen weggejaagd. Jammer dat niemand naar mij luisterde, maar alleen leugens van jou en Dynakiller geloofde.

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 30 december 2015, 04:00:38 »
jullie moeten eindje ophoepelen Devil Jack is the best.,.,
hij flamt je 1mans in het echt al kom je met een hele groep dat noem je pas een echte man
ik heb het al geweten nu heb ikke van me lesje geleerd en ga nooit meer zomaar bemoeien!
en en en hem beschuldigen voor dingetjes waarvan ik geen enkele inzagen heb yeahhhhh!
Devil Jack & Faziel jullie zijn echt echt echt de beste niemand krijgt jullie na beneden
wij zullen eeuwig jullie haten eeuwig Wagidhosains zijn de beste van de oude generatie
Devil Jack is de enigste die wat heeft gerfd van de oude generatie!''
je hebt gelijk beta

liefst Adi Shankar ,

lilo en snitch

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 4 januari 2016, 19:31:45 »
Jacky beta, als ik moderator van dit forum was, dan had je een ban voor het leven gehad. Als ik moderator was, zou dit forum nog leven en was niet iedereen weggejaagd. Jammer dat niemand naar mij luisterde, maar alleen leugens van jou en Dynakiller geloofde.
heeft geen nut hij kraak toch de deuren open Devil-Jacky is the best yeahhhhhhh!!

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 4 januari 2016, 19:31:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: