collapse

Auteur Topic: Biestmelk  (gelezen 17973 keer)

Gert Jan van Esveld

• Gast
Re: Biestmelk
« Reactie #30 Gepost op: 31 januari 2013, 16:50:50 »
kijk op www.biest.tk

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 31 januari 2013, 16:50:50 »

Harold.

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 31 januari 2013, 19:29:16 »
duur man, ik verkoop het voor 1,50 euro per liter. mooi witgeel en vers.

Harold.

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 31 januari 2013, 22:22:39 »
duur man, ik verkoop het voor 1,50 euro per liter. mooi witgeel en vers.

En ik ben serieus. verse biestmelk voor phenoes E1,50 per liter en als je meer afneemt kan het iets goedkoper.

Offline vviresh

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #33 Gepost op: 8 februari 2013, 19:49:25 »
Biest melk is de 2e melk van de koe(in ons geval) die gevormd wordt als de koe gekalfd heeft(bevallen is). Bij 2e melk bedoelen we de melk die wordt geproduceerd op 12 uur na het kalven. Het is een iets dikkere en gelere melk die vol afweerstoffen zit. Er zit bijvoorbeeld veel meer Vitame A en Caroteen in biest dan in normale melk.

De eerste 24 uur na de bevalling is de biest het rijkst aan afweerstoffen, daarna loopt ze snel terug en komt de gewone melkproductie op gang. De biest wordt dus maar een heel kleine tijd geproduceerd door de koe(in ons geval ongeveer 2 melkbeurten dus 24 uur).

Er zijn mensen die tijdens de behandeling van xxxx (bijv. bij chemokuren) biest tot zich nemen omdat het heel goed voor de weerstand is en ook dient het tegen ondervoeding. Een groot gedeelte van de mensen met xxxx heeft een te laag albumine gehalte, hetgeen een teken is van ondervoeding.

Ook wordt het gebruikt voor het snel herstellen van sportprestatie s (er zijn ook voedingssupple menten in de vorm van pillen die van biest worden gemaakt)

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #34 Gepost op: 12 februari 2013, 09:30:22 »
Interessant stuk. Alleen snap ik het verband tussen xxxx en oindervoeding niet helemaal.
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

Kaise.nl

« Reactie #34 Gepost op: 12 februari 2013, 09:30:22 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: