Ja, ik weet het...... ach ja, ieder mens is anders toch....;)Ik heb geen idee maar als het uitkomt ga ik hem zeker kijken. Speedy Singh's moet ik ook nog zien van akshay, rockstar ook. Ik heb weinig tijd de laatste tijd maar komt goed.Ik wil bijna vragen wat ik moet doen om je ECHTTTTTTTTTTT T boos te krijgen...
hoop het nooit! hahah
dus datteuh!deze week of volgende komt ie uituuuh dan moet je wel heeeeeeeeeeeee eeeeeeeel ver gaan met me :)
ik ga vandaag denk ik of misschien morgen ff naar de bios heb er zin in.denk je dat dat mij ooit gaat lukken?
Hoezo? Heb jij mustafa en bubblious al gechoddeh!! Voor de rest privat is privat gaat jou niks aan wie ik wel en niet.....neuk of wat dan ook!!Zoals het mij niet aangaat wie jij hier hebt gechoddeh of wat dan!CHILL!!!
Sorry dat ik al een jaar niet meer op Kaise ben geweest.. en vooral @barkimaai!!Leeft ze nog?
Wat reageer je gepikeerd joh.Ik denk dus dat ik dat als een "nee" kan aannemen?
hello welcome back!!goed om hier excuses te maken hhaha
Dankje wel...ben echt niet meer boos
Sub,Het spijt me!! vergeef me. Soms ben ik gewoon een beetje blond zonder blond te zijn. Vergeetachtigh eid treedt bij me in......kan je nagaan hoe vol mijn hoofd is een halve week verder weet ik weer wat ik had afgesproken, echt lomp gewoon.Nogmaals excuses.
Hi sub,Van harte gefeliciteerd JONKIE:)!!! Nog heel veel moooooooooooie jaren toegewenst!Ik hoop niet dat je nog boos op me bent...want dan houdt niemand lang vol..... . Ik wens je een hele mooie verjaardag, heel veel geluk en voorspoed.
hiiiiiiiiiii subbie, ik vind je toppie!!!, je weet zelf wel waarom:) echt een lieve vriend ben je. Altijd sweet, oprecht, vergeet onze afspraken nooit...ik kan me niet heugen dat jij wat dat ook wat van ons bent vergeten . ok dat wou ik ff zeggen, kom snel terug hoor al deze wegtripjes vind ik maar misselijk hhihi
subhas= gekkkk!:D:D:D:D:D:D
uuuhhhhh waarom dat nou weer!!!
coz i say so!!!!!!!!! eh mister talk to the hand:
ooohwwww okay!! Silly me! uuuhw what hand ........The one i am kissing ???
Ik weet niet waarom jij mij tegenwoordig verlegen maakt....stout erdddddddddddd dd!Eh subbie: goodmorning!:)
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy