Joehoeeeeee m_rafi is verstandelijk. ..maar jaa ik heb geen ruzie gemaakt, dus hoef het niet goed te maken..:p
Wie had er ruzie, vertel dat maar eerst.
Hoi m_rafi, bij deze wil ik het met je 'goed' maken.volgens mij heb ik deze week een record verbroken met jou... omg, wat een week zeg!!ma: * di:* woe: * do: happy day vrij:* *:bonje hihihi dus hierbij!!!!!!!!
whahahah hmm oke oke we hebben het weekend om bij te leggen!! ab chalieh nachhe!!
Ik heb juist trek mang....in chocola met veel hazelnoten...
Yayyy!!! echt nooit meer zo een week als deze AUB ik kan dat echt niet aan.... hup hup vlug weg met deze week!!! yes dit weekend .
kome gaan we halen!ik wil ook DAWET!!ik weet een hele goeie in zevenhuizen!
Ik wil het goed maken met M_RafiOmdat ik hem niet in levende lijfe hebt moge ontmoetenen ik een hele grote fan van hem ben..M_Rafi...Sorry je hebt me heel veel gegeven, daar ben ik je heel erg dankbaar voor.
Oh ja kom, uhhh waar ligt Zevenhuizen? Heb er wel eens van gehoord, maar geen idee waar het ligt?
OH, lekker mang bhai...kom dan nemen we Anisha mee, dan gaan we ff chillen...
mag ik ook mee?
joepppieeeee, en wat zie ik daar een paar mooiboys!!!
Hahah ja jij kunt je slag slaan, maar die zijn te jong voor mijn mang...ik eindig helemaal alleen met mijn kaisevriendje S_M...ok, stel geen vragen over zijn nickname...