collapse

Auteur Topic: Marathon ter steun van KWF KankerFonds  (gelezen 594 keer)

Flavour02

• Gast
Marathon ter steun van KWF KankerFonds
« Gepost op: 9 maart 2011, 17:40:14 »
Madeleine, een trouwe leerling:
Op 9 juni 2011 vindt er voor de 6e keer een groot sportief evenement plaats, de Alpe d'Huzes; waarbij 4700 deelnemers, voornamelijk op de racefiets, zo vaak mogelijk de Alpe d'Huez zullen beklimmen. Dit jaar ben ik één van hen!!!

Naast dat ik ontzettend hard aan het trainen ben (3x per week een paar uur op de racefiets en 1 x per week zumba op de donderdag in 't wateringse veld), de zadelpijn, spierpijn en verzuurde benen voor lief neem, ben ik keihard op zoek naar sponsors. Het is namelijk de bedoeling met deze actie zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de KWF Kankerbestrijd ing, voornamelijk voor onderzoek om ervoor te zorgen dat xxxx een chronische ziekte, en geen dodelijke ziekte meer zal zijn.
Hier is heel veel geld voor nodig en ik hoop dan ook dat jullie mij daarmee willen helpen.

Tijdens de marathon op 27 maart plaats ik een donatie bus waardoor iedereen ons kan steunen.
Steunen kan ook via de link van mijn actiepagina:
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/madeleinenieuwenhuyzen/madeleine-nieuwenhuyzen/
Hier vind je ook meer informatie over de actie, evenals op www.opgevenisg eenoptie.nl over het evenement.
Ieder bedrag, groot of klein, is van harte welkom en echt iedere cent gaat naar het goede doel!

Just Latin:
Iedereen die vanaf 1 maart een kaartje koopt of reserveert in de voorverkoop (E17,50) of aan de deur E20,- daar gaat E2,50 mee in de donatie box.
Jouw deelname aan de marathon is dus van groot belang voor de actie van Madeleine.

We hopen je te ontvangen bij de marathon.
Reserveren kan via http://justlatin.nl/inschrijven.
Of koop je kaartje bij een van onze zumba instructeurs, GymJuf Carla en crew, Myra de Hoop of Monique Sant.

Bestel je kaartjes voor Marlon Connor in Den Haag
voor de voorverkooppri js van E17,50
Bestellen @ http://justlatin.nl/inschrijven
of bij een verkopende docent!

Reserveren stoelmassages kan via info@justlatin.nl
Normale stoelmassage prijs: E20,- voor 20 min.
Vooraf de marathon reserveren: E7,50, op de marathon reserveren: E10,-

Datum: zondag 27 maart 2011
Locatie: Sporthal Leidschenveen, Vaz diasdreef 20, 2492 JL, Den Haag. MET privé parkeergarage!
Tijd salsa workshop: 11:30 - 12:15
Tijd Zumba Marathon: 12:30 - 15:30 ( 3 uur!!!!!!)
Artisten: Gymjuf Carla, Team Just Latin & MARLON CONNOR!!!
Prijs: Nu nog E17,50 v.v. E20,- a/d/ deur. Kids <12j GRATIS, groepskorting vanaf 5 personen.

:boeiend:
Liever laat hij zich neuken voor een euro. :spank: Goede doelen :bunny7:

Kaise.nl

Marathon ter steun van KWF KankerFonds
« Gepost op: 9 maart 2011, 17:40:14 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: