ey boy jij ben een walgelijk strontfiguur hoor sorry. Dewanand heeft gelijk over jou. Wat kom je hier verheven en jezelf hoger voordoen dan de rest van ons? Wat is je koulo probleem eigenlijk? Zie je niet in dat we hier in Nederland leven tussen vijandige culturen?Heb je ka in je ogen? Al koulo islamieten links en rechts in dit land jongen en jij met je Ka over India en Hindoetrots.
India heeft je mars uitgescheten al 4 generaties geleden toen je koulo paria overgrootvader per schip is afgevoerd.That s the truth. Een nazaat van arme mensen die wanhoopsdaad hebben gepleegd om elders een beter toekomst te krijgen,niet wetend waar of hoe ze zouden aankomen. Dat is wat je bent en geen enkel stront Maharadja of Rao ,arrogant onwetend teringfiguur dat dr bent.
He ram wat een frustratie...
Ten eerste over mijn vorige nickname ik vernoemde mijzelf gewoon naar een personage uit een tv serie op ZeeTV.
Ten tweede ja ik zie dat we leven tussen verschillende waaronder vijandige culturen de oplossing die ik Hindoestaanse jongeren biedt om zich te wapenen tegen assimilatie in zowel de Islamitische, Christelijke als de Seculier westerse is om zich te verdiepen in hun eigen Hindoestaanse cultuur en geschiedenis zodat zij zich niet lager hoeven te voelen dan een ander.
Zodat zij ook trots kunnen vinden in hun voorouders en de verhalen en religie van hun voorouders en zich niet hoeven te schamen voor het land waar zij oorspronkelijk vandaan komen.
Dat zij met trots kunnen spreken over de groote Indiase heersers als Shivaji en Asokha tegenover Saladin van de Moslims en Willem van Oranje van de hollanders.
Dat zij met trots kunnen zeggen dat de Hindoestaanse cultuur samen met de Chinese cultuur een van de oudste en nog spring levende culturen is.
Dat het Hindoeïsme een religie van rechtvaardighe
id is, van vrede, van kennis en van eeuwige geluk.
Om je volgende vraag te beantwoorden, nee ik heb geen ka in me ogen.
Die "kaolo islamieten links en rechts" zoals jij ze beschrijft met deze aparte woordkeuze zijn in Nederland helemaal niet zo gevaarlijk als jij en je politieke idool Wilders ze beschrijven, meeste Turken en Marokkanen hier zijn op de klederdracht na niet zo streng Islamitisch.
Het zijn de Jihadisten uit Saoedie Arabie/Iran/Jemen/Somalië/Afghanistan/Pakistan die door middel van het Internet de jongeren hier in Nederland radicaliseren en opstoken tegen andere religieuze groepen.
Wil je de radicale Islam in de wereld aanpakken zorg dan eerst dat je de media toevoer uit die landen keihard filtert voor zover het mogelijk is en achter haatzaaiende Imams aangaat en ze oppakt en aanpakt.
Desnoods door die landen een boycott op te leggen.
En niet zoals de Amerikanen doen handel te drijven met die landen en al hun olie op te kopen maar ze tegelijkertijd je vijanden noemt en hun binnenlands beleid bekritiseerd en ze onvrij noemt terwijl je hun financiele geldschieter bent.
Noch zoals Wilders doet de Moslims die jouw wetten en regels accepteren te bestempelen als afgekeurd. Zij die bereid zijn jouw wetten te accepteren en naleven moet je gelijke kansen bieden, en zij die dat niet doen moet je keihard afstraffen.
En over mijn Hindoetrots gesproken, daarover zal ik nooit ophouden. Ik zal dmv mijn posts hier op forum Hindoestanen laten zien dat wij het volk zijn met een van de langst levende en glorieuze tradities ooit.
Ik zal ze laten zien dat wij de enige volkeren zijn die Christelijke en Islamitische tirannie overleefd hebben in tegenstelling tot de Perzen, de Indianen van Amerika, de Egyptenaren, de Grieken en alle andere beschavingen die door deze twee religies onder de voet zijn gelopen.
Dat wat er ook gebeurd hoevaak hij ook onderworpen wordt een Hindoe nooit...maar dan ook nooit zijn identiteit weg gooit om bij de heerser in de smaak te vallen.
JAI HIND
Hindoeisme is een cultuur die geen geweld toepast. Islamieten wel , de geschiedenis heeft al laten zien wat er gebeurt als deze 2 clashen. Dan delft de Hindoe het onderspit , hij is geestelijk en lichamelijk immers niet in staat zich te verweren tegen de barbaarse moslimcultuur. In dit land hebben we vrijheden en we hebben ons prima aangepast ,dit land heeft ons nooit onder druk gezet om onze cultuur volledig op te geven. Pas maar goed op voor die moslims hier in dit land , als die de meerderheid gaan worden dan denk ik dat je je grote muil vanzelf wel houd over Hindoetrots etc. Dan heb je namelijk geen vrije keuze meer.
Precies je zegt het zelf "Hindoeïsme is een cultuur die geen geweld toepast en de Islamieten wel." Dit is precies de reden waarom het Hindoeïsme boven de Islam, Christendom, seculiere democratie staat. Het Hindoeïsme zal zichzelf nooit opdringen aan ieder die er niet voor openstaat het zal niet zoals de Christenen en Moslims landen veroveren, koloniseren en de bevolking met een zwaard op zijn keel bekeren en er vervolgens grote kerken en moskeeën bouwen om zijn dominantie aan te tonen.
Het zal geen Irak, Afghanistan of Libië aanvallen om zijn ideologie op de mensen te forceren dat ze haar instellingen (allerlei nutteloze en ineffectieve parlementen van regionaal/provinciaal/landelijk niveau) klakkeloos over kopiëren en rare dingen zoals verkiezingen (circus) waar bevolkingen van die landen geen zin in hebben.
Het Hindoeïsme accepteert dat omringende landen die door adharmi's (niet Hindoes) geregeerd worden anders zijn.
Het Hindoeïsme accepteert dat niet Hindoes levende binnen zijn grenzen geen tweederangs burgers worden zoals gebeurd in geval van moslims dat je jizya (ongelovigen belasting) moet betalen of dat je net zoals de Joden in Europa vervolgd wordt puur omdat je een andere religie praktiseert en dus een ketter bent. Zo lang je de wetten van de Hindoestaat accepteert (ook al zul je je aan moeten passen) en ze niet schend zal je dezelfde behandeling als iedere andere Hindoe behandeld worden.
De Hindoes delften het onderspit tegen de Mohammedanen omdat zij door middel van bijgeloof (rare gebruiken die niet voor zover ik weet niet in Hindoe schriften voorkomen) zich zelf in een nadelige positie plaatste.
Bijvoorbeeld door niet in de avond ten strijde te trekken, door maar tegen één tegenstander tegelijk te vechten ipv er lekker op los te hakken, door geen marine te ontwikkelen rare verboden op reizen over water.
Ook zijn veel Hindoes omgekocht door Mohammedaanse heersers en verleid aan hun kant te vechten.
En zelfs na de nederlaag en overheersing is het de Hindoes gelukt om toch de Mughals te verdrijven dus ook al zit het even niet mee een ware Hindoe geeft niet op, het is immers verboden voor een Hindoe om in een Hindoethuislan
d overheerst te worden door een niet Hindoe.
En wat de Britten betreft wederom speelde omkoping van de lokale heersers een grote rol. De Rajputs en Jatts (de Rajasthani hindu jatts) en verschillende Tamilstammen waren in de drie Anglo-Maratha wars de drijvende kracht achter het Brits Indische leger.
Hindoestanen hebben zichzelf aan de Britten verraden in ruil voor macht in het toekomstige door Britten geregeerde India de Dogras uit Kashmir zijn daar het grootste voorbeeld van.
In 1880, the standing Indian Army consisted of 66,000 British soldiers, 130,000 Natives, and 350,000 soldiers in the princely armies.Laat ik de rekensom voor je eens uitleggen 66+130+350 = 546
66/546= 0,12
Maar 12% van het Britse leger in India bestond dus uit Engelsen de rest waren allemaal of land verraders of soldaten uit legers van hielen likkende rajas.
Dit land laat ons constant in de verleiding komen om onze cultuur aan de kant te schuiven. Het beloofd ons immers dat als wij ons laten bountyseren wij als gelijke behandeld zullen worden en geen "vieze zwarten" meer zullen zijn.
Dat wij door te integreren beoordeeld zullen worden op onze capaciteiten en niet zoals bij veel zaken nog gebeurd op onze achternaam of kleur.
Veel hindoestanen beklimmen deze gouden bergen die ze beloofd worden, maar uiteindelijk zullen ze realiseren dat ze niet op de top van een gouden berg staan maar terecht zijn gekomen in een diep dal.
Ze zullen beseffen dat ze in een vreemd land zitten waar ze anders zijn en dat ze zichzelf vervreemd hebben van hun moederland.
Alleen hoeveel is er nou werkelijk van terecht gekomen?
Drm zeg ik wij Hindoestanen moeten opkomen voor onze belangen. En dat daarbij op Wilders gestemd moet worden moet dan maar. Beleid je geloof , wees trots op je afkomst en je cultuur maar wees ook realistisch en integreer ook waar dat kan., ook al is dit wat verwesterd, het is niet anders en als je het goed bekijkt ook niet eens zo erg.
Denk jij werkelijk dat Wilders ons ziet als iets meer dan zijn bruine en makkelijk manipuleerbare stemvee.
Lieve Berlusconi na de hoofddoek zal de sari het tweede kledingstuk zijn dat uit het Nederlandse straatbeeld zal verdwijnen. Dan zal er geroepen worden dat er in elke grote stad wel een mandir staat waar rare wezens aanbeden worden. De PVV heeft de Hindoestaanse gemeenschap niks te bieden, hij houdt ons zoet tot hij ons niet meer nodig heeft dan laat hij ons vallen net als een baksteen.
Zelfde als wat de Nederlanders deden met de molukkers toen ze hun koloniale rijk in Indonesië probeerde te behouden.
De Molukkers in ruil voor steun aan Nederland een eigen staat geven, maar puntje bij paaltje de benen nemen en de molukkers staatsloos en gehaat in eigen land achterlaten.
Ram ram
TGS