Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Dewanand en zijn obsessie voor blanke mannen.  (gelezen 1868 keer)

dewanand

• Gast
Re: Dewanand en zijn obsessie voor blanke mannen.
« Reactie #30 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:59:38 »
ok Gangadhar, even serieus. Ik ben van plan om komende weken discussies over de verzen uit de heilige Bhagavad Gita hier te organiseren en hoop dat jij mee gaat doen. is in rubriek godsdienst, tiendelige discussie serie, ik selecteer verzen en dan kan iedereen meestuderen en commentaar posten. Er zit ook iets in dat echt nieuw is en dat ik hier nu wil uittesten op kaise om het niveau omhoog te halen. 

doe mee he.

dewanand
hindoe fundamentalist

ps
wieroe doet ook mee he.

Offline Rano

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #31 Gepost op: 21 augustus 2011, 20:50:55 »
Voel jezelf geïnspireerd! Ik hoef me met niemand te vergelijken. Whahaha  :boeiend:

Offline Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #32 Gepost op: 22 augustus 2011, 01:43:19 »
namaste,

Ja,  herhalen van de vreselijke problemen van de uitstervende hindoestanen is misschien hinderlijk, maar mensen worden wel wakker. Verder kan ik niet veel doen want als een inferieure, zwakke en laffe hindoestaanse man een zelfmoordpil lust dan kan ik het niet voorkomen. Als een hindoemeisje besluit om een super hindoesletje te worden dan is dat haar eigen vrije keuze in een liberaal westers land en niemand kan er wat aan doen. Hindoemeisjes hebben nu de hogere smaak van superieur blank sperma ontdekt en genieten nu daar volop van. Liters blank sperma vloeien nu door de buiken van tienduizenden hindoemeisjes en het is hun goed recht. Genot en liefde zijn altijd beter voor een samenleving.

Ik wil volgend jaar wel iets proberen om de problemen van hindoestanen en andere allochtonen op te lossen, maar ik geef het weinig kans van slagen. Hindoestanen zijn gewoonweg klein, zwak en genetisch gedegenereerd en hier kan je niets anders aan doen dan de hindoemeiden stimuleren om massaal te paren met een heleboel sterke, lange en intelligente blanke mannen.

dewanand

Ik snap niet dat je nog zo wilt knokken voor het behoud van onze cultuur. Dit is toch een illusie man? Onze cultuur was al aan het kapotgaan toen we massaal hier naartoe kwamen. Het lot was al bezegeld. Het zou wat cultuur en tradities betreft niet beter kunnen worden , maar we zijn toch best gelukkig hier in Nederland?

Zo slecht hebben we het toch helemaal niet? Als ik om me heen kijk Dewanand van alle godvergeven wilde koulo rassen die hier in Nederland rondlopen , zijn het toch zeker niet de Blanken die ons het meest haten. Dewanand als jij een grote man bent hang hier op strraat met mij in Transvaal je wil niet weten hoeveellll keer per dag je die koulo saka saka mocros hier Koelie hoort zeggen. Dat smerige inteelt volk ,gewoon kwaadaardig. Heh ga 1x er tegenin en je vecht tegen de bierkaai. Je kunt er nix aan doen.

In Nationalistisc h Duindorp/scheveningen heb ik ook jaren gewoond.
Nooit heeft een Hollander me daar koelie genoemd , altijd Hindoestaan of Surinamer. Bij de Gemeente Den Haag had ik kansen gekregen om me te ontwikkelen. Als ik alleen al binnen de gemeente keek zag ik hoeveel Hindoestanen gewoon geaccepteerd zijn en hun steentje bijdragen en een goed salaris verdienen. En natuurlijk weet ik dat Hollanders ons nooit helemaal als gelijkwaardig zullen zien , en niet altijd open kaart zullen spelen maaja wat wil je dan?  Ok je zal een bruintje blijven en minder zijn als hun maar je hebt het niet slecht en ze vinden het ook niet erg als je met hen verassimileerd . Net zoals de Indoos.

Vergeet India , ik voel geen banden met India , onze voorouders zijn niet voor niets op de boot gestapt, vergeet dat niet! En vergeet Suriname (leuk vakantieland meer niet) dat is nu van de negers. Gun die negers ook maar wat.

Offline Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #33 Gepost op: 22 augustus 2011, 02:17:00 »
Even ter informatie ik heb mezelf vernoemd naar een TV personage van de serie Jhansi ki Rani op ZeeTV.
Die persoon in die serie heette was koning en zijn naam was Gangadhar Rao Newalkar.
Jhansi ki naresh betekend de vorst van Jhansi .

Deze koelie die niet eens een kromzwaard op kan tillen heeft wel een betere bijdrage geleverd mbt tot Hindoeïsme dan jij op kaise.nl.

ey boy jij ben een walgelijk strontfiguur hoor sorry. Dewanand heeft gelijk over jou. Wat kom je hier verheven en jezelf hoger voordoen dan de rest van ons? Wat is je koulo probleem eigenlijk? Zie je niet in dat we hier in Nederland leven tussen vijandige culturen?Heb je ka in je ogen? Al koulo islamieten links en rechts in dit land jongen en jij met je Ka over India en Hindoetrots.

India heeft je mars uitgescheten al 4 generaties geleden toen je koulo paria overgrootvader per schip is afgevoerd.That s the truth. Een nazaat van arme mensen die wanhoopsdaad hebben gepleegd om elders een beter toekomst te krijgen,niet wetend waar of hoe ze zouden aankomen. Dat is wat je bent en geen enkel stront  Maharadja of Rao ,arrogant onwetend teringfiguur dat dr bent.

Hindoeisme is een cultuur die geen geweld toepast. Islamieten wel , de geschiedenis heeft al laten zien wat er gebeurt als deze 2 clashen. Dan delft de Hindoe het onderspit , hij is geestelijk en lichamelijk immers niet in staat zich te verweren tegen de barbaarse moslimcultuur. In dit land hebben we vrijheden en we hebben ons prima aangepast ,dit land heeft ons nooit onder druk gezet om onze cultuur volledig op te geven. Pas maar goed op voor die moslims hier in dit land , als die de meerderheid gaan worden dan denk ik dat je je grote muil vanzelf wel houd over Hindoetrots etc. Dan heb je namelijk geen vrije keuze meer.

Drm zeg ik wij Hindoestanen moeten opkomen voor onze belangen. En dat daarbij op Wilders gestemd moet worden moet dan maar. Beleid je geloof , wees trots op je afkomst en je cultuur maar wees ook realistisch en integreer ook waar dat kan., ook al is dit wat verwesterd, het is niet anders en als je het goed bekijkt ook niet eens zo erg.

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 22 augustus 2011, 02:17:00 »

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #34 Gepost op: 22 augustus 2011, 02:24:34 »
hmmm waar zal ik eens beginnen

dewanand

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 22 augustus 2011, 19:58:14 »
namaste Berlusconi,

Je hebt gelijk en je visie is net als de mijne, wij kunnen handjes schudden man. UIt ervaring weet ik dat die suri negers ons hindoestanen haten en ons gewoon af willen maken en onze meiden willen misbruiken. Marokkanen en Turken zijn islamitisch dus ze moeten niets van ons als gekleurde hindoes, zijn dus radicaal anti hindoe. Hierom stem ik dus gewoon PVV.  Kijk op het grote PVV forum man, daar kent mij als de forum hindoe dewanand en ik post altijd funny visies, altijd openlijk hindoeschrijve r en denker. Die PVVers  hebben nu dankzij mij grote waardering gekregen voor de visie en filosofie van de Hindoes en ik ben nu de stem van hindoes in nederland op het nl web, zie mijn grote site man. Ik promoot het beschermen van blanke hollanders, gewoon omdat ik principieel als hindoe fundamentalist niet mag streven naar de vernietiging en ondergang van de oernederlander s en hier hebben de blanken die mij kennen heel veel respect voor. Op het PVV forum posten die jongens nu afbeeldingen van Hindoe goden en sommigen openen ook met namaste in hun postings. Heb ik hen geleerd.

Kijk de blanke Hollanders hebben veel respect voor ons Hindoes, omdat wij hard werken en net als hen geloven in ondernemen, sparen, zuinig leven, net als echte calvinisten. En wij zijn geen bedreiging voor hun macht, want wij passen ons aan en doen gewoon mee. Alle hindoestanen vinden het prima als een hindoe dochter een succesvolle blanke hollander neemt en een normaal Dharmisch leven opbouwt, via trouwen en zich voortplant. Ik heb zoveel blanke hollanders ontmoet die zich hierom tot het hindoeisme hebben bekeerd en die heel veel hindoeistische boeken lezen. Het is een heel grote groep hoor, ik schat ruim 100.000 blanke hindoes en ik noem hen dus hindoelanders, ook volgelingen sai baba en hare krishna.  Zij hebben het licht van de Dharm gezien en gehoord en zijn gewoon Vedistanen, volwaardig. Ik ga hen komende jaren bundelen in een sterke centralistisch e Vedische powergroup, zuiver om de ondergang en uitsterving van blanken hier te voorkomen.  Zie mijn RE mantra.

Ik moet je wat zeggen Berlusconi.  Klopt dat ik gewoon een lagere kaste paria ben en zo moet ik leven. Alle kasten discrimineren mij als lagere paria, ben nu toch overal verstoten en nergens welkom in nl. Maar de rechtse blanken hebben meeste waardering voor mij als hindu writer en pro white denker. Die zijn mijn beste kameraden en die tonen meeste respect en die hebben mij niet geband van hun forums. 

Mail mij Berlusconi en participeer in mijn organisatie. Nu ben ik lid van een Vedisch netwerk uit India (Gujarat) en die werkt global; ik moet een strategisch onderzoeksrapp ort ontwikkelen voor hen en zoek ideeen.  Wil je meedoen, mail mij.

Klopt wel hoor, India is een halfapenland man, vies, laag, materialistisc h, onderontwikkel d koelieland is india.  En als zij horen van je komt uit suriname dan gaan zij jou gewoon hard discrimineren en negeren, vooral als je slecht hindi en engels praat en laag opgeleid bent. India is gewoon keiharde sociaal darwinisme en hele hindoe cultuur daar stelt niet veel meer voor. Ja, misschien moet jij net als mij maar werken aan het blank houden van Nederland en gewoon hindoemeisjes zeggen van naai flink met lekkere potente blanken en baar voor hen. Strongest will survive and weak coolie men must perish.  Ik heb zoveel hindoestaanse jongens en mannen gezien man en altijd ben ik stomverbaasd om te zien hoe dom, zwak, laf en inferieur zij zijn tov mij, en een totale nul tov blanken. Ja, hindoemeisjes moeten gewoon hard darwinistisch selecteren vind ik en maar kiezen voor lekkere lange potente blanke mannen en flink paren met tientallen om te baren voor Hollandse vlag. 

EEn hindoemeid die mijn boezemvriendin is heeft echt flink uitgenaaid met tientallen lange blanken en haar mixkindje is nu een heel intelligente hindoeman geworden.  Hoe beter een vagina uitnaait, hoe sterker en vitaler het nageslacht wordt he.  Dus moet men alle hindoemeisjes vrij laten uitnaaien met tientallen potente blanken om daarmee te trouwen en voor hen te baren.  Geen enkel hindoeistisch geschrift verbiedt het dat hindoemeiden eerst flink uitnaaien en dan voor de sterkste mannen gaan baren van het dorp.  De Vedas promoten deze visie zelfs omdat de smaak van de seks beter is voor het hindoemeisje als de mannen van heel ver komen.

mail mij Berlusconi.

dewanand
delft
waldo@ziggo.nl

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:29:34 »
ey boy jij ben een walgelijk strontfiguur hoor sorry. Dewanand heeft gelijk over jou. Wat kom je hier verheven en jezelf hoger voordoen dan de rest van ons? Wat is je koulo probleem eigenlijk? Zie je niet in dat we hier in Nederland leven tussen vijandige culturen?Heb je ka in je ogen? Al koulo islamieten links en rechts in dit land jongen en jij met je Ka over India en Hindoetrots.

India heeft je mars uitgescheten al 4 generaties geleden toen je koulo paria overgrootvader per schip is afgevoerd.That s the truth. Een nazaat van arme mensen die wanhoopsdaad hebben gepleegd om elders een beter toekomst te krijgen,niet wetend waar of hoe ze zouden aankomen. Dat is wat je bent en geen enkel stront  Maharadja of Rao ,arrogant onwetend teringfiguur dat dr bent.
He ram wat een frustratie...
Ten eerste over mijn vorige nickname ik vernoemde mijzelf gewoon naar een personage uit een tv serie op ZeeTV.

Ten tweede ja ik zie dat we leven tussen verschillende waaronder vijandige culturen de oplossing die ik Hindoestaanse jongeren biedt om zich te wapenen tegen assimilatie in zowel de Islamitische, Christelijke als de Seculier westerse is om zich te verdiepen in hun eigen Hindoestaanse cultuur en geschiedenis zodat zij zich niet lager hoeven te voelen dan een ander.

Zodat zij ook trots kunnen vinden in hun voorouders en de verhalen en religie van hun voorouders en zich niet hoeven te schamen voor het land waar zij oorspronkelijk vandaan komen.

Dat zij met trots kunnen spreken over de groote Indiase heersers als Shivaji en Asokha tegenover Saladin van de Moslims en Willem van Oranje van de hollanders.

Dat zij met trots kunnen zeggen dat de Hindoestaanse cultuur samen met de Chinese cultuur een van de oudste en nog spring levende culturen is.

Dat het Hindoeïsme een religie van rechtvaardighe id is, van vrede, van kennis en van eeuwige geluk.

Om je volgende vraag te beantwoorden, nee ik heb geen ka in me ogen.

Die "kaolo islamieten links en rechts" zoals jij ze beschrijft met deze aparte woordkeuze zijn in Nederland helemaal niet zo gevaarlijk als jij en je politieke idool Wilders ze beschrijven, meeste Turken en Marokkanen hier zijn op de klederdracht na niet zo streng Islamitisch.

Het zijn de Jihadisten uit Saoedie Arabie/Iran/Jemen/Somalië/Afghanistan/Pakistan die door middel van het Internet de jongeren hier in Nederland radicaliseren en opstoken tegen andere religieuze groepen.

Wil je de radicale Islam in de wereld aanpakken zorg dan eerst dat je de media toevoer uit die landen keihard filtert voor zover het mogelijk is en achter haatzaaiende Imams aangaat en ze oppakt en aanpakt.

Desnoods door die landen een boycott op te leggen.

En niet zoals de Amerikanen doen handel te drijven met die landen en al hun olie op te kopen maar ze tegelijkertijd je vijanden noemt en hun binnenlands beleid bekritiseerd en ze onvrij noemt terwijl je hun financiele geldschieter bent.

Noch zoals Wilders doet de Moslims die jouw wetten en regels accepteren te bestempelen als afgekeurd. Zij die bereid zijn jouw wetten te accepteren en naleven moet je gelijke kansen bieden, en zij die dat niet doen moet je keihard afstraffen.

En over mijn Hindoetrots gesproken, daarover zal ik nooit ophouden. Ik zal dmv mijn posts hier op forum Hindoestanen laten zien dat wij het volk zijn met een van de langst levende en glorieuze tradities ooit.
Ik zal ze laten zien dat wij de enige volkeren zijn die Christelijke en Islamitische tirannie overleefd hebben in tegenstelling tot de Perzen, de Indianen van Amerika, de Egyptenaren, de Grieken en alle andere beschavingen die door deze twee religies onder de voet zijn gelopen.

Dat wat er ook gebeurd hoevaak hij ook onderworpen wordt een Hindoe nooit...maar dan ook nooit zijn identiteit weg gooit om bij de heerser in de smaak te vallen.

JAI HIND
Hindoeisme is een cultuur die geen geweld toepast. Islamieten wel , de geschiedenis heeft al laten zien wat er gebeurt als deze 2 clashen. Dan delft de Hindoe het onderspit , hij is geestelijk en lichamelijk immers niet in staat zich te verweren tegen de barbaarse moslimcultuur. In dit land hebben we vrijheden en we hebben ons prima aangepast ,dit land heeft ons nooit onder druk gezet om onze cultuur volledig op te geven. Pas maar goed op voor die moslims hier in dit land , als die de meerderheid gaan worden dan denk ik dat je je grote muil vanzelf wel houd over Hindoetrots etc. Dan heb je namelijk geen vrije keuze meer.
Precies je zegt het zelf "Hindoeïsme is een cultuur die geen geweld toepast en de Islamieten wel." Dit is precies de reden waarom het Hindoeïsme boven de Islam, Christendom, seculiere democratie staat.  Het Hindoeïsme zal zichzelf nooit opdringen aan ieder die er niet voor openstaat het zal niet zoals de Christenen en Moslims landen veroveren, koloniseren en de bevolking met een zwaard op zijn keel bekeren en er vervolgens grote kerken en moskeeën bouwen om zijn dominantie aan te tonen.

Het zal geen Irak, Afghanistan of Libië aanvallen om zijn ideologie op de mensen te forceren dat ze haar instellingen (allerlei nutteloze en ineffectieve parlementen van regionaal/provinciaal/landelijk niveau) klakkeloos over kopiëren en rare dingen zoals verkiezingen (circus) waar bevolkingen van die landen geen zin in hebben.

Het Hindoeïsme accepteert dat omringende landen die door adharmi's (niet Hindoes) geregeerd worden anders zijn.

Het Hindoeïsme accepteert dat niet Hindoes levende binnen zijn grenzen geen tweederangs burgers worden zoals gebeurd in geval van moslims dat je jizya (ongelovigen belasting) moet betalen of dat je net zoals de Joden in Europa vervolgd wordt puur omdat je een andere religie praktiseert en dus een ketter bent. Zo lang je de wetten van de Hindoestaat accepteert (ook al zul je je aan moeten passen) en ze niet schend zal je dezelfde behandeling als iedere andere Hindoe behandeld worden.

De Hindoes delften het onderspit tegen de Mohammedanen omdat zij door middel van bijgeloof (rare gebruiken die niet voor zover ik weet niet in Hindoe schriften voorkomen) zich zelf in een nadelige positie plaatste.

Bijvoorbeeld door niet in de avond ten strijde te trekken, door maar tegen één tegenstander tegelijk te vechten ipv er lekker op los te hakken, door geen marine te ontwikkelen rare verboden op reizen over water.

Ook zijn veel Hindoes omgekocht door Mohammedaanse heersers en verleid aan hun kant te vechten.

En zelfs na de nederlaag en overheersing is het de Hindoes gelukt om toch de Mughals te verdrijven dus ook al zit het even niet mee een ware Hindoe geeft niet op, het is immers verboden voor een Hindoe om in een Hindoethuislan d overheerst te worden door een niet Hindoe.

En wat de Britten betreft wederom speelde omkoping van de lokale heersers een grote rol. De Rajputs en Jatts (de Rajasthani hindu jatts) en verschillende Tamilstammen waren in de drie Anglo-Maratha wars de drijvende kracht achter het Brits Indische leger.

Hindoestanen hebben zichzelf aan de Britten verraden in ruil voor macht in het toekomstige door Britten geregeerde India de Dogras uit Kashmir zijn daar het grootste voorbeeld van.

In 1880, the standing Indian Army consisted of 66,000 British soldiers, 130,000 Natives, and 350,000 soldiers in the princely armies.

Laat ik de rekensom voor je eens uitleggen 66+130+350 = 546
66/546= 0,12
Maar 12% van het Britse leger in India bestond dus uit Engelsen de rest waren allemaal of land verraders of soldaten uit legers van hielen likkende rajas.

Dit land laat ons constant in de verleiding komen om onze cultuur aan de kant te schuiven. Het beloofd ons immers dat als wij ons laten bountyseren wij als gelijke behandeld zullen worden en geen "vieze zwarten" meer zullen zijn.

Dat wij door te integreren beoordeeld zullen worden op onze capaciteiten en niet zoals bij veel zaken nog gebeurd op onze achternaam of kleur.

Veel hindoestanen beklimmen deze gouden bergen die ze beloofd worden, maar uiteindelijk zullen ze realiseren dat ze niet op de top van een gouden berg staan maar terecht zijn gekomen in een diep dal.

Ze zullen beseffen dat ze in een vreemd land zitten waar ze anders zijn en dat ze zichzelf vervreemd hebben van hun moederland.

Alleen hoeveel is er nou werkelijk van terecht gekomen?
Drm zeg ik wij Hindoestanen moeten opkomen voor onze belangen. En dat daarbij op Wilders gestemd moet worden moet dan maar. Beleid je geloof , wees trots op je afkomst en je cultuur maar wees ook realistisch en integreer ook waar dat kan., ook al is dit wat verwesterd, het is niet anders en als je het goed bekijkt ook niet eens zo erg.
Denk jij werkelijk dat Wilders ons ziet als iets meer dan zijn bruine en makkelijk manipuleerbare stemvee.
Lieve Berlusconi na de hoofddoek zal de sari het tweede kledingstuk zijn dat uit het Nederlandse straatbeeld zal verdwijnen. Dan zal er geroepen worden dat er in elke grote stad wel een mandir staat waar rare wezens aanbeden worden. De PVV heeft de Hindoestaanse gemeenschap niks te bieden, hij houdt ons zoet tot hij ons niet meer nodig heeft dan laat hij ons vallen net als een baksteen.

Zelfde als wat de Nederlanders deden met de molukkers toen ze hun koloniale rijk in Indonesië probeerde te behouden.

De Molukkers in ruil voor steun aan Nederland een eigen staat geven, maar puntje bij paaltje de benen nemen en de molukkers staatsloos en gehaat in eigen land achterlaten.

Ram ram

TGS
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Het zwaard van Mahinder

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 24 augustus 2011, 11:14:28 »
Namaste,

Mijn goede vriend Dewanand heeft een gat in zijn ego, ze noemen hem daarom dan ook wel eens gek. Het verhindert bij hem niet dat de onderbuikgevoe lens van de Hindoestanen, blanken en anderen openlijk naar buiten komen.

Wie is er gek?
Mannen en vrouwen die in de discotheek die zichzelf aan de alcohol laven, totdat ze eindelijk durven wat ze anders niet durven: In bed duiken met iemand die op dat moment beschikbaar is. Bij vrouwen natuurlijk op vakantie, of als er geen bekenden zijn. Dat is geen dharma, dat heet schijnheilig.
Dewanand is niet dronken, hij heeft geen alcohol nodig.

Wie is er gek?
Moslims die in hun haatketens verborgen voor Hindoestanen hun geweld aan het prediken zijn. Overal waar moslim staten zijn, zijn er bloody borders. En dan sluit het hindoestaanse ingebakken pacifisme automatisch de ogen en oren. Je kunt je lekker verbergen achter de redenering dat alle religies verschillende wegen zijn naar god. En in de Indiase vlag staat het achtvoudige rad, met de acht wegen ter bevrijding. Daar kan men zich makkelijk achter verbergen.
Echter het kan ook anders:
In de bibliotheek van de (Sai Baba) Universiteit in Puttaparthi, naast de Ashram van Sri Sathya Sai Baba, barst het van de filosofische westerse boeken. Dit leert verantwoordeli jkheid nemen om niet alleen te dromen en filosoferen, maar om het materialiseren in de maatschappij.

Oorlog verboden en taboe? Zijn Militairen slecht?
Lees het goede boek, geïnspireerd door de leringen van Sri Sathya Sai Baba (en basisboek voor ethisch onderwijs op zijn universiteiten): Sai Baba’s Mahavakya on Leadership, education in human values. Geschreven door Luitenant Generaal Chibber uit het leger. (M&M International Publishers, New Delhi India). Velen verhalen daarin gaan juist over keuzes in oorlogstijd.

Dewanand schrijft openlijk op een forum, hij verbergt zich niet achter een andere taal als het Arabisch of in een Islamitische kotskeet. Dewanand schrijft voor alle drie de Gunas: Tamas, Rajas en Satvisch. En ik kan trouwens zijn kookkunst erg waarderen, hij kan erg goed koken.

Ik ben een van die blanke vrienden van Dewanand, waar hij het over heeft. Hij kan zich qua intelligentie en wilskracht meten met de blanken. Ik ben zelf grotendeels bekeert tot het Hindoeisme. Maar wat schetst mijn verbazing als ik er met Hindoestanen over wil praten? Ze kennen nog niet eens de Bhagavad Gita. Uberhaupt als ik met Hindoestanen spreek, hebben ze het altijd over Hindoestanen als ras, als eerste gedachte.
Nu zijn er genoeg fijne hindoestaanse spirituele organisaties die de spirituele regels op weten te houden; dus ik weet de mensen die zichzelf en hun omgeving willen verbeteren wel te vinden.

Maar het grootste deel  van de Hindoestanen is totaal vernegert in Suriname, en velen crimineel. Zoals Krishna zegt in de Bhagavad Gita: (Hoofdstuk 2, vers 37) “Daarom – sta op en strijd vastberaden.

Mahinder

Bolo Bhagawan Sri Sathya Sai Baba Ji ki, Jai

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 24 augustus 2011, 12:56:59 »
gelukkig bestaan er forums (als deze)
kunnen ziekgestoorden toch nog enigszins hun 'ei' kwijt
im out

Negre Bana

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 24 augustus 2011, 13:42:08 »
deze kaolo koelei dewanand komt zo vaak bij sranti in delft om negers te zoeken die hem willen uitnaaien fucking homo koelie is hij hoor. vreoger naaiden blanken hem maar nu is zijn kontgat zo big dat alleen en negerlul erin past om het te vullen.

ik en mijn negre bana mannen naaien nu heel veel koeliemeiden kapot man en die meiden komen helemaal uit nickerie om onze negre bana.  honderden koelie meiden hebben wij in al hun gaten genaaid man en ze gillen van genot en willen daarna nooit meer een kleine koelie bana en worden onze uitnaai koelie sletjes. wij vernegeren zo suriname en hier in nederland pakken wij alle koeliemeiden in hare krishna mandirs en bij discotheken in amsterdam utrecht eindhoven rotterdam. die meiden van jullie koelies zijn onze sletjes nu en ze zuigen zo lekker aan een negre bana man.

ja die dewanand is super om te zeggen dat jullie nulkommanul koeliemannen een zelfmoordpil moetne nemen en maar op kunnen rotten.  jullie koelie maagden zijn van ons en onze uitnaaisletjes in heel suriname guyana trinidad en tobago. caricom is van negers en koelies gaan wij daar uitnaaien en uitroeien.

kaolo koelies jullie zijn niets waard man en wij negers hebben lekker da macht in sranang en wij naaien jullie koelie meiden vanaf hun jonge jaren.

fuck stomme koelies, fuck koelie dewanand. ik ga hem mailen want hij moet genaaid worden door onze neger banas in zijn mond en kont.

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 24 augustus 2011, 16:39:28 »
Hahaha Dewanand elke persoon met meer dan twee hersencellen ziet dat jij Ningre bana en het zwaard van Mahinder bent.

ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Het zwaard van Mahinder

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 24 augustus 2011, 20:50:39 »
Het is jammer maar helaas waar beste mensen: Thakur Ganga Singh bezit maar één hersencel.
Het zwaard van Mahinder is niet van Dewanand.

Een inkoppertje.

Dewanand heeft ook nog echte vrienden, en niet alleen internet-leuteraars zonder leuter, zoals jij.

dewanand2

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 3 december 2011, 16:07:43 »
shit zeg, delft is echt een klote stad. Zag gisteren een jonge hindoemeid in de hoven en ze liep met twee grootgeschapen blanke mannen hand in hand en ik denk dat zij nauwelijks 13 jaar oud was. Ze leek wel ouder want haar borsten waren behoorlijk goed ontwikkeld en haar koeliepoesje zal wel flink opgerekt zijn in haar kleine lichaam. Wel leek zij heel gelukkig met haar hogere blanke afgoden. 

hele hindoe cultuur is dood denk ik en de meerderheid 70 procent van de hindoestanen heeft geen enkel geloof meer in hindoeisme en leeft erop los. Koeliemeisjes geloven alleen nog in hun koeliepoesjes en hebben alle kleine lage zwakke koeliejongens nu gedumpt. Ja, weinig hoop voor een trotse Hindoe zoals Gangadhar thakur, want geen enkel koeliemeisje gaat hem nog willen als man.  Enige hoop voor Gangadhar is een zelfmoordpil met massalasmaak denk ik of oprotten naar koelienisten land india. 

ik snap het koelievolk niet meer goed want ze zijn zo laag, dom en aapachtig. Alles is uitgestorven van hindoestaanse cultuur en geloof en zelfs familie banden zijn nu dood en alles sterft steeds sneller uit van ons. Men wenst mij ook dood nu, terwijl ik enige Hindoeschrijve r ben van Nederland en Suriname. Hoe moet ik mij niet voelen, na zoveel ellende in mijn dramatische verleden? 

Bidt voor mijn dood tot alle miljoenen hindoe goden en godinnen, dan help je mij snel te sterven.  Dood ben ik meer waard dan levend volgens pandits, want die zeggen van ja dewanand, het is je karma, en je moet lijden dus pleeg maar snel zelfmoord.

Ik ben nu een levende dode hindoeschrijve r.  Het is mijn lijk dat nu schrijft.  De dood slaapt al naast mij elke avond en de dood pijpt mij soms.

dewanand
hindoe fundamentalist

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #43 Gepost op: 5 december 2011, 16:07:39 »
Dewanand heeft relatie met Wiroe zijn homo kat.

oh my god

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 21 april 2012, 04:28:04 »
shit zeg, delft is echt een klote stad. Zag gisteren een jonge hindoemeid in de hoven en ze liep met twee grootgeschapen blanke mannen hand in hand en ik denk dat zij nauwelijks 13 jaar oud was. Ze leek wel ouder want haar borsten waren behoorlijk goed ontwikkeld en haar koeliepoesje zal wel flink opgerekt zijn in haar kleine lichaam. Wel leek zij heel gelukkig met haar hogere blanke afgoden. 

hele hindoe cultuur is dood denk ik en de meerderheid 70 procent van de hindoestanen heeft geen enkel geloof meer in hindoeisme en leeft erop los. Koeliemeisjes geloven alleen nog in hun koeliepoesjes en hebben alle kleine lage zwakke koeliejongens nu gedumpt. Ja, weinig hoop voor een trotse Hindoe zoals Gangadhar thakur, want geen enkel koeliemeisje gaat hem nog willen als man.  Enige hoop voor Gangadhar is een zelfmoordpil met massalasmaak denk ik of oprotten naar koelienisten land india. 

ik snap het koelievolk niet meer goed want ze zijn zo laag, dom en aapachtig. Alles is uitgestorven van hindoestaanse cultuur en geloof en zelfs familie banden zijn nu dood en alles sterft steeds sneller uit van ons. Men wenst mij ook dood nu, terwijl ik enige Hindoeschrijve r ben van Nederland en Suriname. Hoe moet ik mij niet voelen, na zoveel ellende in mijn dramatische verleden? 

Bidt voor mijn dood tot alle miljoenen hindoe goden en godinnen, dan help je mij snel te sterven.  Dood ben ik meer waard dan levend volgens pandits, want die zeggen van ja dewanand, het is je karma, en je moet lijden dus pleeg maar snel zelfmoord.

Ik ben nu een levende dode hindoeschrijve r.  Het is mijn lijk dat nu schrijft.  De dood slaapt al naast mij elke avond en de dood pijpt mij soms.
dewanand
hindoe fundamentalist

:roflol:

En hoe pijpt "het" ?

Offline raja_

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 24 april 2012, 12:29:49 »
@vinod

Jij als moderator biedt trollen als Dewandand een platform om hun onzin te spuien dat maakt jouw echt een kneus die zijn werk niet goed doet.
Je kan het wel intressant vinden en zeggen dat hij een punt heeft maar door mensen als hem en door jouw dus blijven er nu mensen waaronder ik weg van deze forum. Als jullie het zo goed metelkaar kunnen vinden zoek elkaar op of boek een kamer.

@dewanend
Buiten het feit dat je naast je trollerij ook in het echt uitziet als een trol wil ik je het volgende vragen.
Wie ben jij om te zeggen dat hindoestanen het slecht doen in de maatschappij? Je bent zelf een loser. En waarom vind je het zo belangrijk dat de "blanke mannen" jouw erkennen als hindoewriter als je ze niet hoog hebt zitten? MAATHERTJOD

DIt was meteen mn laatste post hier jullie kunnen beide wat mij betreft opkankeren  :hairy:

Offline Suikertje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: 24 april 2012, 12:37:10 »
@vinod

Jij als moderator biedt trollen als Dewandand een platform om hun onzin te spuien dat maakt jouw echt een kneus die zijn werk niet goed doet.
Je kan het wel intressant vinden en zeggen dat hij een punt heeft maar door mensen als hem en door jouw dus blijven er nu mensen waaronder ik weg van deze forum. Als jullie het zo goed metelkaar kunnen vinden zoek elkaar op of boek een kamer.

@dewanend
Buiten het feit dat je naast je trollerij ook in het echt uitziet als een trol wil ik je het volgende vragen.
Wie ben jij om te zeggen dat hindoestanen het slecht doen in de maatschappij? Je bent zelf een loser. En waarom vind je het zo belangrijk dat de "blanke mannen" jouw erkennen als hindoewriter als je ze niet hoog hebt zitten? MAATHERTJOD

DIt was meteen mn laatste post hier jullie kunnen beide wat mij betreft opkankeren  :hairy:

Jammer hoor je laatste post... Post mij ff dan  :smile004: :smile002:
Fak Ya 'll !! :-))

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #47 Gepost op: 24 april 2012, 12:37:48 »
hij is in de war met , verdwaal hoi ge bechara
KAISE bakra se ghaarmaarwaai. nl
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #48 Gepost op: 24 april 2012, 14:15:48 »
Jongens laat die man....kijk nog die gast is goed in provoceren en op zijn manier uit hij zaken die jullie toch raken, vervelend vinden, laten nadenken...etc ...

De een zegt bijv. bakara ruled koelie , de ander zegt nederlander regeert over hindoestaan etc...

deze man zegt bakara sarnami chauri ke ghaar maarlais barka pehler se..

Als het je niet zint reageer je niet, vind je het lachwekkend doe je sow... :roflol: etc...

Iedereen mag zijn mening uiten en aangezien het naleven van regels niet echt in een vast stramien wordt gehanteerd...t jah leef en laat leven..

Mensen in hokjes stoppen, negeren, links laten liggen of laten voelen dat hun mening niet wordt gewaardeerd door gezamelijke acties etc....zucht.. .bent niet in india man...(owh owh laatste regel zal comments leveren)

niet huilen baby

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 24 april 2012, 20:49:40 »
@vinod

@dewanend

zielige reactie hoor. maar het ga je goed. hoop je ook echt niet meer te zien hier.  :banana: :banana: :banana: :banana: :free-sexy-smileys-947: :free-sexy-smileys-947: :free-sexy-smileys-947: :woopwoop: :woopwoop: :woopwoop:

Kaise.nl

« Reactie #49 Gepost op: 24 april 2012, 20:49:40 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: