Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Dewanand en zijn obsessie voor blanke mannen.  (gelezen 1868 keer)

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Dewanand en zijn obsessie voor blanke mannen.
« Gepost op: 7 maart 2011, 20:21:25 »
Namaskar lieve kaise.nl leden,

Zoals jullie weten loopt er op kaise.nl een oude delftenaar genaamd Dewanand rond.

Deze Dewanand opent vaak topics die gekenmerkt worden door obsceen taalgebruik. Het taalgebruik bevat vooral deze zinsdelen; blanke penis, groot geschapen blanke mannen, geile koeliesletjes en nog meer varianten hierop.

Nou wil ik weten waar dit aan ligt, waarom heeft Dewanand zo'n obsessie voor de blanke penis? Is hij in zijn jeugd in aanraking met een blank mannelijk geslachtsdeel gekomen, is zijn vrouw er met een bakra vandoor gegaan, of is hij niet tevreden met zijn eigen lengte?

Jullie vragen jullie nu vast af waarom gaat zo'n jonge conservatieve Hindoe als Gangadhar Rao in op Dewanands onzin en waarom opent hij ook zo'n achterlijk topic?

Het antwoord is simpel, ik heb schoon genoeg van topics van Dewanandd  die alleen over koeliehoertjes en blanke geslachtsdelen gaan. Ik wil dat hij of normale topics opent of dat hij niks opent.

Ik wil nu dus dmv dit topic tot de wortel van het probleem komen, en misschien dat ik en wij als kaise.nl leden hem dan van zijn obsessie kunnen afhelpen zodat hij in het vervolg ons niet irriteert met zijn schokkende taalgebruik.

Bedankt voor het lezen van mijn topic en ik hoop dat jullie ideeën hebben die Dewanands vreemde obsessie kunnen uitleggen zodat wij hem misschien van zijn probleem af kunnen helpen.

Hoogachtend,

Jhansi ki naresh Maharaja Gangadhar Rao Newalkar.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
Re: Dewanand en zijn obsessie voor blanke mannen.
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2011, 20:27:22 »
Namashkar Jhansi ki naresh Maharaja Gangadhar Rao Newalkar,

Na een poosje nadenken denk ik dat ik weet wat het probleem is. Dewanend is iemand die van achter zijn pc een beetje aandacht zoekt op kaise forum, omdat hij dat in zijn dagelijks leven eventueel niet voldoende krijgt. de enige oplossing is met zn allen niet meer reageren op zijn achterlijke verhalen.

Hoogachtend,

Prins Djoer-Macharie of the Nauta's
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2011, 20:43:09 »
Ik denk dat we m dan met zn allen moeten boycotten of niet meer inhoudelijk in zn topics moeten reageren....

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2011, 20:44:00 »
Ik denk dat we m dan met zn allen moeten boycotten of niet meer inhoudelijk in zn topics moeten reageren....

hehehe jah en als je reageert, dan hooguit als in die homo-topic van hem XD
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2011, 20:44:00 »

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2011, 20:44:54 »
hehehe jah en als je reageert, dan hooguit als in die homo-topic van hem XD
precies.

Offline Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2011, 01:06:15 »

dit wilde ik vandaag voorstellen maar ik wil niet steeds de persoon zijn die hem tegenwerkt. In dat andere topic heb ik een paar reacties gegeven opp zn onderzoek naar zichzelf ... ik denk dat ik het daar ook maar bij laat. Dien man is helaas niet meer te redden.Hij gaat ook nergens op in als je met hem in gesprek wil , daarentegen doen zn teksten mij wel wat althans blij word ik er niet van. het is gewoon naar wat ie allemaal schrijft.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2011, 08:53:08 »
dit wilde ik vandaag voorstellen maar ik wil niet steeds de persoon zijn die hem tegenwerkt. In dat andere topic heb ik een paar reacties gegeven opp zn onderzoek naar zichzelf ... ik denk dat ik het daar ook maar bij laat. Dien man is helaas niet meer te redden.Hij gaat ook nergens op in als je met hem in gesprek wil , daarentegen doen zn teksten mij wel wat althans blij word ik er niet van. het is gewoon naar wat ie allemaal schrijft.
klopt...
als je inhoudelijk serieus op m reageert... reageert hij er ook niet op...
dus serieus neem ik hem nu ook al niet meer...

balhari

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2011, 14:08:37 »
Hij valt steeds in herhaling..... Elke keer weer hetzelfde
Word er idd een beetje moe van!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2011, 14:12:07 »
Dewanand probeert ons ervan bewust te maken dat we nog steeds inferieur zijn aan het blanke ras en alle zeilen moeten bijzetten om onze stempel te drukken in de hedendaagse maatschappij.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 8 maart 2011, 15:43:52 »
Dewanand probeert ons ervan bewust te maken dat we nog steeds inferieur zijn aan het blanke ras en alle zeilen moeten bijzetten om onze stempel te drukken in de hedendaagse maatschappij.
Dewanand is een hopeloze papegaaiende faler met een gigantische minderwaardigh eidscomplex die alleen A kan zeggen maar nooit B.
Aan de ene kant keihard lopen janken dat niemand op zijn topics reageert, maar als er wel inhoudelijke reacties komen is meneer in dat topic nergens meer te bekennen.

Eerst dacht ik ook, dewanand weet waar hij over praat en het is best een intelligente man. Maar na een paar van z'n "onderzoekjes" gelezen te hebben kwam ik erachter dat die kerel gewoon teveel tijd heeft en te weinig aandacht krijgt.
En kom nou niet wéér zeggen dat hij intelligent is omdat hij op TU Delft heeft gezeten, dat is echt zo'n dooddoener. Daar heb je ook een hoop halvezolen.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2011, 17:04:02 »
Dewanand is een hopeloze papegaaiende faler met een gigantische minderwaardigh eidscomplex die alleen A kan zeggen maar nooit B.
Aan de ene kant keihard lopen janken dat niemand op zijn topics reageert, maar als er wel inhoudelijke reacties komen is meneer in dat topic nergens meer te bekennen.

Eerst dacht ik ook, dewanand weet waar hij over praat en het is best een intelligente man. Maar na een paar van z'n "onderzoekjes" gelezen te hebben kwam ik erachter dat die kerel gewoon teveel tijd heeft en te weinig aandacht krijgt.
En kom nou niet wéér zeggen dat hij intelligent is omdat hij op TU Delft heeft gezeten, dat is echt zo'n dooddoener. Daar heb je ook een hoop halvezolen.

Hij is erg slim. Dewanand weet precies hoe hij hindoestanen kan raken. Toch een hele opschudding op diverse fora. En dat terwijl hij in real life een eenvoudige man is. Zie je hem lopen dan lijkt ie zo een aardige rustige man. Ik ben het absoluut niet eens met zijn beledigingen overigens hoor.. ik heb veel respect voor onze dames. Althans, degenen die het verdienen. Maar er schuilt wel een bepaalde boodschap in zijn berichten, die een frustratie weergeeft met welke wel meer mensen rondlopen binnen onze gemeenschap.  Zijn onderzoeken zijn echter gebaseerd op gebakken lucht, dat was toch allang duidelijk. Hij kent altijd wel mensen die de meest onvoorstelbaar extreme dingen hebben gedaan of meegemaakt.. dat is niet echt realistisch :P Ik moet wel vaker lachen om die rare ervaringen van hem!! Ben ook benieuwd of er mensen zijn die die hele set aan boeken van hem hebben gelezen. Ik kom de samenvattingen niet eens door.
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2011, 17:07:01 door ViNoD »

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 8 maart 2011, 17:20:35 »
Hij is erg slim. Dewanand weet precies hoe hij hindoestanen kan raken. Toch een hele opschudding op diverse fora. En dat terwijl hij in real life een eenvoudige man is. Zie je hem lopen dan lijkt ie zo een aardige rustige man. Ik ben het absoluut niet eens met zijn beledigingen overigens hoor.. ik heb veel respect voor onze dames. Althans, degenen die het verdienen. Maar er schuilt wel een bepaalde boodschap in zijn berichten, die een frustratie weergeeft met welke wel meer mensen rondlopen binnen onze gemeenschap.  Zijn onderzoeken zijn echter gebaseerd op gebakken lucht, dat was toch allang duidelijk. Hij kent altijd wel mensen die de meest onvoorstelbaar extreme dingen hebben gedaan of meegemaakt.. dat is niet echt realistisch :P Ik moet wel vaker lachen om die rare ervaringen van hem!! Ben ook benieuwd of er mensen zijn die die hele set aan boeken van hem hebben gelezen. Ik kom de samenvattingen niet eens door.
Citaat
Hij is erg slim. Dewanand weet precies hoe hij hindoestanen kan raken. Toch een hele opschudding op diverse fora.
Als je dit meent, dan moet ik eerlijk gezegd ook het beeld dat ik van jou heb bijwerken. Wat dewanand doet, kan _IEDEREEN_ die deel uitmaakt van onze gemeenschap, het is niet moeilijk om bepaalde misstanden (volgens sommigen) buiten iedere proportie te weergeven en dat gedurende vele jaren te herhalen, net zo lang tot mensen zich aan je gaan irriteren. Daar is helemaal niets slims aan, het is eerder gebrek aan een sociale leven, basale sociale vaardigheden, bezigheden en een duidelijke doel in het leven.

Je onzekere gevoelens voortkomend uit je crappy life op een hele bevolkingsgroe p projecteren en doen alsof iedere Hindustaan hetzelfde leven leidt als dewanand ooit heeft geleid is ronduit achterlijk.
Het zou pas een (noemenswaardig e) prestatie zijn als hij met iets constructiefs bezig zou zijn dus als hij daadwerkelijk in zou gaan op reacties van anderen op zijn posts, als hij echt iets zou opzetten on Hindustanen centraler te organiseren. Maar dat doet hij niet, hij loopt al jaren hetzelfde te blèren op verschillende fora. Als jij net zo lang iets herhalen tot mensen je zat zijn slim noemt, tjah...

Verder vind ik het een beetje raar dat ik jou, Kaise-moderator nota bene, moet vertellen dat je niet veel hoeft te doen om de grote groep kinderachtige, onzekere en vooral domme internetforum-leden op hun achterste poten te krijgen.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 8 maart 2011, 17:34:55 »
Als je dit meent, dan moet ik eerlijk gezegd ook het beeld dat ik van jou heb bijwerken. Wat dewanand doet, kan _IEDEREEN_ die deel uitmaakt van onze gemeenschap, het is niet moeilijk om bepaalde misstanden (volgens sommigen) buiten iedere proportie te weergeven en dat gedurende vele jaren te herhalen, net zo lang tot mensen zich aan je gaan irriteren. Daar is helemaal niets slims aan, het is eerder gebrek aan een sociale leven, basale sociale vaardigheden, bezigheden en een duidelijke doel in het leven.

Je onzekere gevoelens voortkomend uit je crappy life op een hele bevolkingsgroe p projecteren en doen alsof iedere Hindustaan hetzelfde leven leidt als dewanand ooit heeft geleid is ronduit achterlijk.
Het zou pas een (noemenswaardig e) prestatie zijn als hij met iets constructiefs bezig zou zijn dus als hij daadwerkelijk in zou gaan op reacties van anderen op zijn posts, als hij echt iets zou opzetten on Hindustanen centraler te organiseren. Maar dat doet hij niet, hij loopt al jaren hetzelfde te blèren op verschillende fora. Als jij net zo lang iets herhalen tot mensen je zat zijn slim noemt, tjah...

Verder vind ik het een beetje raar dat ik jou, Kaise-moderator nota bene, moet vertellen dat je niet veel hoeft te doen om de grote groep kinderachtige, onzekere en vooral domme internetforum-leden op hun achterste poten te krijgen.

Kom op man, hij weet precies wat voor mensen hier doorgaans komen en speelt dan ook in op die gevoelige kanten van mensen.. juist daarom lees je al die tegenreacties. . mensen die het nog te serieus gaan nemen allemaal. Je moet een beetje voorbij de onzin in zijn reacties lezen.. Ik weet dat hij dit al jaren zo doet.. ik lees hem al van het begin af aan. Ik bewonder zijn fantasie wel, ongelooflijk wat hij kan maken van bepaald feitenmateriaa l.. zodanig interpreteren/verdraaien dat er dit soort teksten uit komen. Op zich weet hij ook vrij veel hoor.. en zou vast ook best een serieuse inhoudelijke discussie kunnen voeren met onderbouwde argumenten. Maar hij geniet er blijkbaar van om het op zijn manier te doen.. waarschijnlijk beseffende dat het de emoties triggert... van jongeren die zich op verschillende vlakken aan het ontwikkelen zijn. Hij is ook eens schrijver geweest voor bijvoorbeeld HinduLife... en heeft ook mij eens benaderd indertijd om te mogen schrijven voor IndianFeelings .. in de tijd dat ik daar nog hoofdredacteur was. Dat heb ik toen echter niet door laten gaan.. zijn teksten zouden niet passen in onze doelstellingen van het online magazine.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Woman..
« Reactie #13 Gepost op: 8 maart 2011, 21:08:50 »
Gangadhar Rao jij kan er ook wat van.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 8 maart 2011, 22:14:28 »
geef dewanad een vergrootglas en pincet. dan kan hij zich achter zijn pc rukken
misschien komt hij dan wel aan zijn trekken

Offline Jason Bourne

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 9 maart 2011, 20:39:52 »
Ik denk dat dewanand het beste met de hindoestanen voor heeft en wel een oprecht persoon is. Alleen snap ik niet waarom hij zich zo goor en expliciet uitlaat over hindoestanen en met name onze vrouwen. Ik kan dat laatste alleen verklaren doordat er ergens in zijn hoofd een draadje los zit. Ik heb hem eens een keer in het echt meegemaakt tijdens een lezing op een hsfn bijeenkomst en daar begon hij in het wilde westen hindoelander dit en hindoelander dat te roepen. Hij maakte er een scene van, echt vaag en raar. Misschien is hij echt gefrustreerd, ik weet niet. In ieder geval, wat hij aan het doen is, helpt ons niet. Het is duidelijk dat hij zich niet over zichzelf voelt. Hoe hij is te helpen weet ik niet. Eigenlijk zou ik best wel eens even goed met hem willen praten.

Offline Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #16 Gepost op: 9 maart 2011, 23:58:24 »
Ik denk dat dewanand het beste met de hindoestanen voor heeft en wel een oprecht persoon is. Alleen snap ik niet waarom hij zich zo goor en expliciet uitlaat over hindoestanen en met name onze vrouwen. Ik kan dat laatste alleen verklaren doordat er ergens in zijn hoofd een draadje los zit. Ik heb hem eens een keer in het echt meegemaakt tijdens een lezing op een hsfn bijeenkomst en daar begon hij in het wilde westen hindoelander dit en hindoelander dat te roepen. Hij maakte er een scene van, echt vaag en raar. Misschien is hij echt gefrustreerd, ik weet niet. In ieder geval, wat hij aan het doen is, helpt ons niet. Het is duidelijk dat hij zich niet over zichzelf voelt. Hoe hij is te helpen weet ik niet. Eigenlijk zou ik best wel eens even goed met hem willen praten.

dit verhaal ken ik ja , mijn zus was er toen ook bij en vond hem een verstrooid overkomen.

dewanand

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 11 maart 2011, 18:50:40 »

NU mijn commentaar

namaskar Kaise tigers,

Het is niet leuk om stiekem over mij te gaan roddelen in een geheime topic. Iemand kon mij toch informeren. In ieder geval ontdekte ik het tijdig en hier mijn verklaring.

Ik zat inderdaad jarenlang met een extreem minderwaardigh eidscomplex vanaf mijn harde jeugd tot het jaar 2009. Nu is het wat minder. Mijn doel is om  kleurlingen en zwarten eens goed wakker te schudden, zo van waar zijn jullie mee bezig? Ontdek je roots en wordt wakker, de blanken pikken alles af van zwarten en iedereen slaapt of ligt weg te rotten. Waarom is geen enkel zwart of gekleurd land rijk en welvarend? Geldt voor India, pakistan, Bangladesh, indonesie, suriname, guyana, heel Afrika, midden oosten, enz. Kijk, de ongepigmenteer de Caucasiers oftewel 'blanken' zijn best extreem en zij werken internationaal als een hechte gesloten eenheid. Ik vind het zo mooi om het te onderzoeken en om erover te filosoferen. Ik  heb  heel veel intieme kontakten gehad met blanken, ook seks en hoop liefde, mannen en vrouwen. Het blanke ras is heel uniek en waarschijnlijk het laatste en jongste ontwerp van de mensachtigen op deze planeet door ALtecrea. Ik onderzoek deze religieuze theorie en moet nog heel veel lezen in Hindoeistische geschriften.

Wat ik wil?
Ik wil  heel graag dat Hindoemannen leren vechten om hun land, geloof en volk te verdedigen en op te bouwen.  Kijk HINdoe meiden maakt het niet veel uit, want die willen gewoon altijd omhoog neuken en spreiden hun benen voor elke blanke man tegenwoordig; heb het overal gezien hoor en meegemaakt, vaak beledigt en gekleineerd door hindoe meiden, die alleen neuken met een lange blanke man. Hier kan je niets aan doen, vrouwen zoeken altijd de beste kwaliteit sperma om sterk nageslacht te baren; is genetisch geprogrammeerd, dus wij hindoemannen zijn de losers in Nederland en Suriname.

Altijd heb ik moeten strijden om te overleven. Zie eens mijn life story.

WEBpublication BOOK WART0166 / EPAGE 7 of 94
Random Droomboek Jongeren
4. Levensverhaal van een Hindoestaanse jongen

http://www.dewanand.com/droomboek07.htm

Snappen jullie het nu? Ik vind het vreselijk om de verloedering van Hindoestanen te zien in Nederland en Suriname; lijkt wel alsof zij allemaal collectief zelfmoord plegen en niets geven om hun superieure hindoe dharm en ook om hun hindoe meisjes. Jonge hindoe meisjes vertellen mij alles over deze verloedering van de hindoestanen en zij vertellen mij dat zij uit wanhoop maar kiezen voor een blanke man of zelfs een neger.  Reshmi is een jong hindoemeisje uit Suriname die ik in 2000 zag bij de buren en jaren later hoorde ik dat zij gewoon zelfmoord had gepleegd met rattengif, notabene pas 8 jaar geloof ik. Nou, wat doen jullie laffe, zwakke, bange hindoemannen dan hieraan? De zelfmoord van Reshmi raakt mij diep hoor. Jullie koelies moeten hiervoor boeten vind ik.

Ik wil dingen veranderen en schrijven is strijden.

ok, begrijp mij niet verkeerd; alles wat ik schrijf is realiteit hoor, weinig fantasie vooral mbt hindoestaanse meisjes. Die meiden vertellen mij alles hoor in persoonlijke gesprekken, alle seksuele details en hoe zij onteerd en verlaagd worden door vele mannen. EN deze hindoemeiden lijden vreselijk in Nederland en Suriname, want er is geen weg terug. Leven verwoest, dus dan maar zelfmoord of gewoon nog grotere slet worden en wegzinken in diepe ellende. Heb er zoveel van gezien. Ja, Hindoemeisjes lijden zwaar in Nederland en Suriname en hindoemannen laten hen stikken als oud vuil.

ok, tot zover mijn voorlopige reactie. Volgende week kom ik kijken of iemand hier het allemaal nog kan volgen. Vergeet vooral niet dat ik Hindoe fundamentalist ben en dus alles extreem karmisch analyseer, zie mijn teksten. Als 80 procent van de Hindoemeisjes gewoon beslist om flink uit te naaien met blanke mannen en hindoe cultuur gewoon dumpt dan is het het collectieve karma van hindoestanen in Nederland en het is dan natuurlijk, dus kan ik er dan niets aan doen.

Wat ik overal zie is dat Hindoes zichzelf gewoon uitroeien, overal ter wereld hoor. In India moet je eens zien hoe hindoes lijden en elkaar vernietigen; echte koelieratten, bruin en pikzwart, shit geef mij maar een nuchtere, intelligente blanke man dan, die mij begrijpt en respecteert als hindu writer and thinker. Fuck die domme achterlijke zwakke koelies zeg ik dan tegen Wieroe, mijn hollandse hindoe kat, die dan lacht en zegt: Het is hun karma om laf en zwak te zijn.

dewanand
hindoeschrijve r en hindoe fundamentalist
delft
waldo@ziggo.nl

Offline Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2011, 15:01:24 »
hey Dewnana ... wrm doe je zo opdringerig?

dewanand

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 25 maart 2011, 14:43:32 »
Ik moet eindelijk toegeven dat ik volledig de weg kwijt ben, verkeer in een identiteitscri sis,
heb problemen met mijn seksuele identiteit en ben een nep Hindoe. Ik maak me zelf en alle
Hindoestanen belachelijk hier op Forum. Ik ben een nep onderzoeker omdat ik aandacht wil
krijgen die ik nooit gehad heb. Hetero’s, homo's en lesbo's haten mij omdat ik aseksueel ben.
Ik kick elke dag er van dat ik jullie mateloos hier mag irriteren en vrij spel heb op Kaise van
sympathisanten en beschaafde moderators. Zo kan ik jullie elke dag irriteren en snakken jullie
naar mijn bloed. Ben ik toch nog ergens goed voor! Ik wil iedereen bedanken die mijn nutteloze
artikelen leest en zich dood aan me ergert, maar vooral de moderators hier op Forum.  :banana: :banana:

dewanand

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 25 maart 2011, 19:58:15 »
he valse dewanand, zit niet te zeiken en te spammen op dit forum man.  Dit is jouw posting en niet de mijne.

Ik moet eindelijk toegeven dat ik volledig de weg kwijt ben, verkeer in een identiteitscri sis,
heb problemen met mijn seksuele identiteit en ben een nep Hindoe. Ik maak me zelf en alle
Hindoestanen belachelijk hier op Forum. Ik ben een nep onderzoeker omdat ik aandacht wil
krijgen die ik nooit gehad heb. Hetero’s, homo's en lesbo's haten mij omdat ik aseksueel ben.
Ik kick elke dag er van dat ik jullie mateloos hier mag irriteren en vrij spel heb op Kaise van
sympathisanten en beschaafde moderators. Zo kan ik jullie elke dag irriteren en snakken jullie
naar mijn bloed. Ben ik toch nog ergens goed voor! Ik wil iedereen bedanken die mijn nutteloze
artikelen leest en zich dood aan me ergert, maar vooral de moderators hier op Forum.  :banana: :banana:

Noot echte dewanand:

Hot news.
Mijn koran boek gaat zo te zien al in mei in sale. Ik organiseer de marketing op internet zelf en zoek mensen die mee willen doen. bij hoge sales krijg je een vergoeding.

Kijk, blanke mannen vind ik zo bijzonder en soms vind ik ze echt superieur en goddelijk. Blanke zijn heeft iets dat geen enkel ander ras heeft.  Wel heb ik al eerder gepubliceerd dat blanken toch genetisch gehandicapt zijn, maar toch heel uniek en belangrijk zijn voor de schepping van Altecrea. Ik heb diverse theorieen hierover ontwikkeld en zoek naar ideeen van anderen over het blanke ras.

Wist je dat de wetenschap nu heeft ontdekt dat het ongepigmenteer de of blanke ras opeens opdoemde 5000 jaar geleden uit het niets? Ik onderzoek dit en heb er mijn eigen theorieen over.

Ik zit op veel forums met 100 procent blanken, en men herkent mij altijd als de forum hindoe; ook vertel ik openlijk dat ik bruin ben en hindu writer ben en men waardeert dat ontzettend.

KOmende maanden ga ik op ruim 100 forums accounts maken voor mijn emarketing campagne van al mijn boeken. Mail mij als je mij wil steunen.

Tzt zal ik iets doen om hindoestanen meer macht te geven, maar voorlopig moet ik het alleen doen. Aan Hindoemannen heb ik gewoon niets. Hindoe vrouwen zijn vaak alleen geinteresseerd in de lengte van je lul en zoeken een man waar zij mee omhoog kunnen neuken, dus ook aan hen heb ik niets. 

Triest met Hindoestanen in nederland en suriname. Jullie rotten weg en plegen collectief zelfmoord.  Dit haat ik en daarom heb ik mijn lol om een deel maar verder de grond in te praten en te laten vergaan. 

Only whites can understand me. Coolies are monkeys and they deserve it to be fucked in both holes.

Greetings from Krishnaloka

bye

dewanand
signed and approved by Wieroe, de Hollandse hindoe kat uit delft
mail mij raak waldo@ziggo.nl

dewanand

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 20 augustus 2011, 17:41:59 »
namaste
zie mijn andere teksten collectieve zelfmoord hindoestanen. Ik snap er echt niets meer van. Waarom zijn hindoemannen zo klein, zwak, dom en laf en waarom plegen zij nu collectief zelfmoord. Onbegrijpelijk . Waar is de hindoe eenheid nu? Sterft alles van hindoes nu uit.

ik snap er niets van. Ok, ik kan er gewoon niets meer aan doen dat 70 procent van de hindoemeiden nu uitnaaien met grootgeschapen blanke mannen. Het is de schuld van die domme laffe koeliemannen. Gewoonweg oerstom en laf.

Er klopt niets van.
Veel succes met uitsterven koelienisten.

dewanand
hindoe fundamentalist

Offline Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #22 Gepost op: 20 augustus 2011, 19:03:36 »
namaste
zie mijn andere teksten collectieve zelfmoord hindoestanen. Ik snap er echt niets meer van. Waarom zijn hindoemannen zo klein, zwak, dom en laf en waarom plegen zij nu collectief zelfmoord. Onbegrijpelijk . Waar is de hindoe eenheid nu? Sterft alles van hindoes nu uit.

ik snap er niets van. Ok, ik kan er gewoon niets meer aan doen dat 70 procent van de hindoemeiden nu uitnaaien met grootgeschapen blanke mannen. Het is de schuld van die domme laffe koeliemannen. Gewoonweg oerstom en laf.

Er klopt niets van.
Veel succes met uitsterven koelienisten.

dewanand
hindoe fundamentalist

jij moet niet in het ene topic de boel onrespectvol benaderen en in het andere topic ineens de serieuze educatieve persoon willen uithangen , je bent niet goed bij je kop man , waar ben je mee bezig?

En jij Thakur G bent een grote eikel dat je een topic toewijd aan deze malloot. Er zijn 2 mensen op dit forum die moeten worden doodgezwegen en doornegeert en 1 daarvan is deze ex TBS'er.

Doen

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 21 augustus 2011, 01:12:03 »
Dewanand, hou je het alleen maar bij het herhalend aankaarten van problemen? Of ben je van plan om er ooit ECHT iets aan te doen?

dewanand

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 21 augustus 2011, 11:01:07 »
namaste,

Ja,  herhalen van de vreselijke problemen van de uitstervende hindoestanen is misschien hinderlijk, maar mensen worden wel wakker. Verder kan ik niet veel doen want als een inferieure, zwakke en laffe hindoestaanse man een zelfmoordpil lust dan kan ik het niet voorkomen. Als een hindoemeisje besluit om een super hindoesletje te worden dan is dat haar eigen vrije keuze in een liberaal westers land en niemand kan er wat aan doen. Hindoemeisjes hebben nu de hogere smaak van superieur blank sperma ontdekt en genieten nu daar volop van. Liters blank sperma vloeien nu door de buiken van tienduizenden hindoemeisjes en het is hun goed recht. Genot en liefde zijn altijd beter voor een samenleving.

Ik wil volgend jaar wel iets proberen om de problemen van hindoestanen en andere allochtonen op te lossen, maar ik geef het weinig kans van slagen. Hindoestanen zijn gewoonweg klein, zwak en genetisch gedegenereerd en hier kan je niets anders aan doen dan de hindoemeiden stimuleren om massaal te paren met een heleboel sterke, lange en intelligente blanke mannen.

dewanand

Inboorling

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 21 augustus 2011, 11:35:59 »
@Doen
Ik zou het jammer vinden als de hindoecultuur in Nederland verloren gaat, want in tegenstelling met de pikkensnijdend e soennitische gedegenereerde naapers bieden jullie echt inhoudelijke meerwaarde.
De oplossing is denk ik het hervinden van jullie zelfrespect. Dewanand probeert jullie wakker te schudden op weinig subtiele wijze maar biedt geen oplossing.

Heb voortaan alleen nog respect voor inhoud en niet meer voor oppervlakkig geneuzel. Win jullie zelfrespect - op basis van prestaties - en de oorlog is al voor een groot deel gewonnen. De rolmodellen zoals deze in de Mahabharata naar voren komen zijn hierbij essentieel. Meisjes moeten met hun dharma, ontwikkeling en atma bezig zijn en een gezonde verachting leren krijgen voor mohammedaanse koelie-apen en andere aapachtigen die menen met grof geweld te kunnen toeëigenen wat hun niet toekomt.
Jullie zullen nu - terecht - zeggen: dokter, genees jezelf. Geheel terecht, ook de Nederlandse inboorlingen zijn in hetzelfde bedje ziek.

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 21 augustus 2011, 14:55:40 »
Namaskar lieve kaise.nl leden,

Zoals jullie weten loopt er op kaise.nl een oude delftenaar genaamd Dewanand rond.

Deze Dewanand opent vaak topics die gekenmerkt worden door obsceen taalgebruik. Het taalgebruik bevat vooral deze zinsdelen; blanke penis, groot geschapen blanke mannen, geile koeliesletjes en nog meer varianten hierop.

Nou wil ik weten waar dit aan ligt, waarom heeft Dewanand zo'n obsessie voor de blanke penis? Is hij in zijn jeugd in aanraking met een blank mannelijk geslachtsdeel gekomen, is zijn vrouw er met een bakra vandoor gegaan, of is hij niet tevreden met zijn eigen lengte?

Jullie vragen jullie nu vast af waarom gaat zo'n jonge conservatieve Hindoe als Gangadhar Rao in op Dewanands onzin en waarom opent hij ook zo'n achterlijk topic?

Het antwoord is simpel, ik heb schoon genoeg van topics van Dewanandd  die alleen over koeliehoertjes en blanke geslachtsdelen gaan. Ik wil dat hij of normale topics opent of dat hij niks opent.

Ik wil nu dus dmv dit topic tot de wortel van het probleem komen, en misschien dat ik en wij als kaise.nl leden hem dan van zijn obsessie kunnen afhelpen zodat hij in het vervolg ons niet irriteert met zijn schokkende taalgebruik.

Bedankt voor het lezen van mijn topic en ik hoop dat jullie ideeën hebben die Dewanands vreemde obsessie kunnen uitleggen zodat wij hem misschien van zijn probleem af kunnen helpen.

Hoogachtend,

Maharadja??????????? JIJ VOELT JE DE BESTE HIER HE?  nou ik ben blij voor je dat je zo zelfverzekerd ben en suc6 met zoeken naar je maagden droom vrouw
Do a Wish

dewanand

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:12:50 »
namaste sheetal,
ja die vent noemt zich dus zo:

hij heeft een soort superioriteits complex en speelt hogere kaste koelie hier  he, maharaja, nou laat mij lachen, want hij kan niet eens een kromzwaard optillen of een geweer bedienen. Zo zie je hoe dom die koelies zijn. Meisje doe mij een lol en neem lekker gezond blank sperma want je moet genieten en je hebt er recht op. EN je mix kindjes zijn dan sterkere hindoes van een beter ras. Tienmaal voordelig om blank sperma in je buik te voelen meid. Doen he. Veel plezier en orgasmen.

zonet sprak ik met twee koelienisten bij ram mandir, nou die koelies zijn echt zwak, laf, dom en zo aapachtig. Ik word er niet goed van.  Moslims vechten en volgen hun natuur en dat is pas proud to be a muslim, gewoon wil van Allah. Kutkoelies, dan maar vers sterk en warm blank sperma voor 100 miljoen hindoemeiden.

dewanand

Offline Rano

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:15:53 »
Je hebt EGO PROBLEMS, whahahaha

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:32:24 »
namaste sheetal,
ja die vent noemt zich dus zo:

hij heeft een soort superioriteits complex en speelt hogere kaste koelie hier  he, maharaja, nou laat mij lachen, want hij kan niet eens een kromzwaard optillen of een geweer bedienen. Zo zie je hoe dom die koelies zijn. Meisje doe mij een lol en neem lekker gezond blank sperma want je moet genieten en je hebt er recht op. EN je mix kindjes zijn dan sterkere hindoes van een beter ras. Tienmaal voordelig om blank sperma in je buik te voelen meid. Doen he. Veel plezier en orgasmen.

zonet sprak ik met twee koelienisten bij ram mandir, nou die koelies zijn echt zwak, laf, dom en zo aapachtig. Ik word er niet goed van.  Moslims vechten en volgen hun natuur en dat is pas proud to be a muslim, gewoon wil van Allah. Kutkoelies, dan maar vers sterk en warm blank sperma voor 100 miljoen hindoemeiden.

dewanand

Even ter informatie ik heb mezelf vernoemd naar een TV personage van de serie Jhansi ki Rani op ZeeTV.
Die persoon in die serie heette was koning en zijn naam was Gangadhar Rao Newalkar.
Jhansi ki naresh betekend de vorst van Jhansi .

Deze koelie die niet eens een kromzwaard op kan tillen heeft wel een betere bijdrage geleverd mbt tot Hindoeïsme dan jij op kaise.nl.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:32:24 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: