collapse

Auteur Topic: Pehli nazar mein  (gelezen 5898 keer)

Winnie

• Gast
Pehli nazar mein
« Gepost op: 7 februari 2011, 13:22:57 »
Ik zie dat er al een tijdje geen verhalen meer worden geschreven.. Ik verveelde me dus dacht laat me proberen om een verhaaltje te schrijven.

Isha: 21 jaar
Rajesh: 26 jaar (vriend van Isha)
Iwan: 24 jaar (ex van Isha)
Sanjana: 18 jaar (nichtje en beste vriendin van Isha)
Jay: 20 jaar (neefje van Isha)
De rest van de personages komen wel in het verhaal verder voor

Isha is 21 jaar en doet een HBO opleiding, naast haar opleiding werkte ze bij
T-mobile op de klantservice afdeling (callcenter gedeelte).

Het was zondag, Isha werd om 14.00 uur wakker en dacht na wat ze vandaag zou gaan doen. Ze verveelde zich erg, dus belde ze haar neefje Jay op, ze had hem al zolang niet gesproken en wilde hem wel graag weer eens zien..
Tringg Tringg

Jay: Yooo met Jay
Isha: Haaaaaiii pagloee,, alles goed, wat doe je ?
Jay: Hey Ish, jaa gaat goed man, ben ff op Scheveningen met de rest en jij
Isha: Ohh aii, ik ben net gedoucht en al, wat ga je later doen?
Jay: Ik weet niet man, denk wel dat we hier nog ff blijven want is echt lekker weer en zijn genoeg chickies om te checken. Kom ook dan
Isha: Pfff jullie met jullie chickies, is goed ik kom wel ff denk ik.. Met wie ben je allemaal?
Jay: Jaa toch, ik ben met Gio en Sanjay
Gio is ook een neefje van Isha en Sanjay is een buurjongen en goede vriend van Jay
Isha: Okee is goed ik vertrek nu dan van huis

Isha pakte der auto en ging op weg naar Scheveningen.. Het was 2 maanden uit met haar en Iwan, ze hebben een relatie van 1 jaar achter de rug.
Isha deed alles voor Iwan, maar het leek of Iwan alleen maar aan het spelen was met haar. Elke keer wanneer Isha hem wilde zien, verzon hij wel een smoes. Opgegeven moment was Isha het zat en heeft er een punt achter gezet. Zij dacht altijd dat Iwan haar echte liefde was, maar nee hij heeft haar daarna ook nooit meer gebeld om te vragen waarom het uit was.
In de auto zat Isha nog te denken aan Iwan, hoeveel ze van hem heeft gehouden, wat ze allemaal wel niet over had voor hem.
Ach ja, het zou wel ergens goed voor geweest zijn dacht ze bij der zelf. En liet het erbij zitten. Ze zou vandaag lekker naar Scheveningen gaan en genieten met der neefjes.

Zal ik doorgaan of niet...???

Kaise.nl

Pehli nazar mein
« Gepost op: 7 februari 2011, 13:22:57 »

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Re: Pehli nazar mein
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2011, 18:19:28 »
Stuur je script naar Zeetv misschien verdien je er nog wat aan.

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2011, 23:26:00 »
Come on, give it a try ;)
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

Winnie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2011, 09:06:36 »
@ Gangadhar Roa zal ik zker doen help je me mee..??

@ Hindoe Chicka jaa ik zal het proberen.. kijken of het wat word..

Vervolgg

Aangekomen op Scheveningen belde ze Jay weer op om te vragen waar hij was.
Hij vertelde dat hij ergens op een bankje zat, zij lopen en eindelijk zag ze hun zitten..
Isha: Haaaaaii allemaal
Iedereen: Yooooooo kleineeee
Isha: Saang men dus jullie zijn allemaal lekker aan chillen hierzo en jullie bellen me niet ff
Gio: Ja noh, wij komen hier om chickies te checken dan gaan we jou ff bellen, ben je gek ofzo
Isha: Hahaha, jullie zijn gewoon bang dat als jullie met mij zijn geen enkele chick naar jullie gaat kijken.. maar kom we gaan ff een stukje lopen
Gio: Noh man ik blijf hier zitten heb geen zin om te lopen, gaan jullie maar
Sanjay: Jaa men ik blijf ook wel zitten..
Jay: kom hoor Ish wij gaan we lopen, deze luilakken je kent ze..
Dus Isha en Jay gingen een stukje lopen.. Jay begon Isha te vragen over Iwan, hij wist niet dat het uit was..
Jay: dus kleintjee wanneer komt Iwan weer dan
Isha: Jay hou op hoor, ik ben klaar met hem, ik heb het uitgemaakt ik hoef niets meer van hem te weten.
Jay: Huh, wat is er gebeurd? Wat heb ik gemist?
Isha: Nou, 2 maanden geleden hadden we toetsweek, Jay had ook toetsen op school. Elke keer wanneer ik hem belde was die aan het leren. Wilde ik hem zien zegt die dat die moet leren of trainen. Trainen kon die wel tijdens zijn toetsweek, maar mij ff zien nee dat kon die niet..
Jay: Hodee serieus, heb je het uitgemaakt? Wat een klootzak joh, ik dacht echt dat hij iets voor jou was.
Isha: Ja dat dacht ik dus ook. Ja ik heb het uitgemaakt en sinds die dag ook niets meer gehoord. Wat denkt die wel niet, ik heb alles lopen betalen voor hem en nu laat die me gewoon hier zitten
Jay: Ach joh, laat het hoor Ish, je weet zelf je bent een leuk meisje je kan genoeg jongens krijgen.
Isha: Pff, ik hoef voorlopig echt niemand meer.. Elke keer val ik weer op de grond door die stomme jongens..
Jay en Isha waren zo druk in gesprek, toen opeens Isha der ogen op een auto vielen.. Wauww wat zag ze daar.. Een jongen in een auto die haar de hele tijd aankeek.. Isha bleef ook kijken en liep gewoon door..

Jay: Isha, halloo ben je er nogg??
Isha: Huh, jaa volgens mij zag ik iemand bekends..
Jay: Jaa jaa, je hebt gewoon een jongen gezien
Isha: Pfff nee hoor echt niet.. Kom we gaan terug naar die anderen
Jay: Ik ken je langer dan vandaag dus lieg niet tegen me, ik zag je wel kijken naar die jongen.
Isha: Pff wat jij wilt geloven..
Terug bij de anderen, zoo en wat hebben jullie gedaan, vroeg Gio.
Isha: Nou, we hebben stukje gelopen en gesproken met elkaar en jullie?
Sanjay: Nou wat denk je, we hebben hier genoeg chickiess gezien..
Jay: Jaaa en Isha heeft ook iemand gezien HAHA
*Isha gaf Jay een klap* Isha: Stommerd, ik zeg toch ik dacht dat het een bekende was
Iedereen: Jaaa jaa, dat zeggen ze allemaal..
Gio: Vertel vertel wie heb je gezien, en faka met Iwan
Jay: Vraag maar liever niets over Iwan, want dan begint der bloed weer te koken. Het is uit tussen die 2.
Gio: Hmm serieus.. maar okee wie heb je dan gezien kleine
Isha: Pfff hou op jullie hoor, ik dacht dat ik een bekende zag ja en klaar daarmee.. sjonge jonge.. maare het is al laatt, ik ga naar huis denk ik..
Jay: Hahaha jaaa jaa of je gaat stiekem een paar rondjes rijden en kijken of je die boy nog ziet..
Isha: echt niet helemaal niet ik ga naar huis… doei allemaal
Iedereen: Daagg Isha en veel plezier met kijken

Isha liep weg, zij wist dat Jay haar als de beste kende en wist ook dat hij gelijk had. Ze reed nog ff een rondje om te kijken of die jongen met die mooie auto te zien was, maar helaas hij was nergens meer te bekennen.
Thuis aangekomen
Isha: Hoooi allemaal
Vader en moeder Isha: heeyy Isha, waar ben je geweest?
Isha: Ik was ff op Scheveningen met die jongens, ik had niets te doen.
Isha’s vader stond op en ging naar de kamer om te gaan slapen, hij moest de volgende dag weer vroeg op om te gaan werken.
Isha en haar moeder zaten nog ff op de bank en wat bij te praten..
Moeder van Isha (Astrid): maar Ish vertel me, heb je nog wat gehoord van Iwan
Isha: Ach ma, hou op hoor. Hij heeft me helemaal niet meer gebeld, vandaag heb ik Jay ook verteld wat er gebeurd is. Zelfs hij schrok ervan.
Astrid: Serieus, wist hij het nog niet dan? Wat erg, ik had wel verwacht dat het een goeie jongen zou zijn.
Isha: Nee, ik had hem lang niet gesproken toch. Ja ma dat dacht ik ook, maar ja blijkt toch wat anders te zijn. Dacht ik eindelijk serieus te gaan beginnen in mijn leven en krijg ik dit. Een jongen die gewoon gespeeld heeft met me.
Astrid: Maar je hebt hem ook helemaal niet meer gebeld enzo?
Isha: Ma, waarom moet ik hem nog gaan bellen. Ik heb genoeg geprobeerd om ons relatie tot stand te houden, ik ga niet achter zijn kont aanlopen. Elke keer als we ruzie hebben ben ik degene die het uit wilt praten en zoekt naar oplossingen. En wat doet hij, gewoon alles negeren en het daarbij laten zitten.. nee, voor mij hoeft het niet meer
Astrid: Gelijk heb je meid, ga maar gewoon rustig verder met je school en wanneer het tijd is, kan je gaan trouwen.
Isha: Ja ik weet het ma, maar ik ga slapen ja. Het is al laat en moet morgen vroeg beginnen en daarna nog gaan werken..
Astrid: Is goed lieverd, ga maar lekker slapen tot morgen

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2011, 11:29:30 »
go on!!

Winnie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2011, 11:37:14 »
De volgende dag, al om 7 uur ging de wekker van Isha.. Pfff dacht ze is het al tijd om op te staan, ik heb vandaag echt geen zin om naar school te gaan. Maar vandaag zou ze gastcollege hebben en het was belangrijk, dus moest ze wel gaan.. Ze keek eerst naar der telefoon en belde Anuska wakker. Anuska is een klasgenoot van Isha en ook nog eens der beste vriendin

Anuska: *heel slaperig* Halloo??
Isha: Hey Noush, ben je nog niet opgestaan
Anuska: Nee, nog ff 5 min dan sta ik op
Isha: Is goed, gaan we samen naar school? Als ik vertrek dan bel ik je, spreken we af op HS
Anuska: Is goed, heb je alle boeken bij je?
Isha: Ja ik heb alles, tot zo.. byeee
Anuska: byee

Om half 9 stond Isha al te wachten op Anuska.. In de verte zag ze Anuska al hard lopen, Anuska is altijd te laat.. Gelukkig komt ze door Isha wel altijd op tijd.
Anuska: Haaii Ish, sorry ik moest me haasten, ik was weer in slaap gevallen
Isha: Ja dat dacht ik al, bekend van jou toch
Anuska: ach hou je mond hoor, maar waar hebben we les?
Isha: In de ene collegezaal waar we vorig keer ook les hadden
Anuska: Hmm pff kom snel lopen..

Aangekomen op school, liepen de meiden gelijk naar hun lokaal. Ze zochten een plekje en daar zagen ze de rest al zitten.
Anuska & Isha: Haaii hoe is het allemaal
Iedereen: hoooi jaa goedd met jullie
Anuska & Isha: Jaa goed hoor, kom we gaan snel zitten, voordat we weer op ons donder krijgen.
En daar zaten ze dan Anuska, Isha en de rest.
Ashvin: yooo kleine, fakaaaaaa???
Isha: yooo gaat goed men met jou?
Isha en Ashvin zitten bij elkaar in de klas, maar sinds begin van het school jaar kunnen zij het goed vinden met elkaar. Als ze samen zijn lijken ze net 2 roddeltantes.
Ashvin: ja gaat goed men, wat heb je weekend gedaan
Isha: nix man, gisteren alleen ff naar Scheveningen geweest met mijn neefjes. En jij?
Ashvin: aii man, ook niet veel.. Beetje uitgeweest enzo en ik moest ook op een feest spelen.
Isha: Ai ai, oke stil nu.. nu moeten we luisteren.
Daar zaten ze dan verveeld en al in de collegezaal. Om 13.00u waren ze eindelijk klaar en liepen meteen de zaal uit.
Ashvin: Dan wat gaan jullie vandaag doen?
Isha: Ik moet om 5u werken tot half 10 menn..
Anuska: Ik weet niet wat ik ga doen, vervelen ofzoo.. Je hebt nog tijd Ish kom we gaan ff bij Mac eten..
Ashvin: Aightt daar zeg je watt Anus..

Zo gezegd zo gedaan, ze zijn met zijn 3en gaan eten bij de Mac.. Daarna hebben ze nog ff gechilled in de stad en Isha is toen richting werk vertrokken.
Op het werk was het zoals altijd weer eens rustig, Isha pakte haar telefoon en begon op msn te gaan.. Ze zag dat iemand haar had toegevoegd.. Ene Rajesh_@hotmail.com, ze heeft het maar geaccepteerd om te kijken wie het was..
Rajesh kwam meteen online en sprak haar meteen aan: Hoii, je zal wel denken wie ik ben.. Nou ik ben Rajesh, 26 jaar en ik heb je gisteren op Scheveningen gezien en ik vond je wel een leuk meisje.. nu zal je ook nog eens denken vanwaar ik je email heb.. nou ik sprak toevallig mijn nichtje en vertelde haar dat ik een leuk meisje zag.. toen heb ik jouw helemaal beschreven en jaa toen stuurde ze me een foto en jij was het.. Zo heb ik meteen je email gevraagd.. Je vind het toch niet erg, anders mag je me gerust verwijderen..
Isha: Ohh heey, zo toevallig dat je nichtje me kent en dat je zo aan mijn email bent gekomen.. Ik vind het niet erg hoor, praten kan geen kwaad.. Alleen wil ik wel graag weten wie je nichtje is en hoe jij eruit ziet..
Rajesh:  Ken je anjalie misschien? Ze vertelde dat jullie samen op de middelbare school hebben gezeten en dat jullie goed met elkaar omgaan.. kijk in mn display zie je mn foto
Isha: Hahaha jaa klopt, anjalie is een goeie vriendin van me.. Oooooh jij bent het.. gisteren toen ik je zag dacht ik echt dat je een bekend gezicht had.. Volgens mij heb ik je een keer bij anjalie thuis gezien..
Rajesh: Ja dat vertelde ze.. Hmm mij een keer bij anjalie gezien, ik ben daar misschien 2 jaar niet meer geweest.. Maar kan wel dat je me een keer gezien hebt.. zoo en je hebt mn gezicht nog onthouden..
Isha: Ja klopt was ook een paar jaar geleden.. Hahaha :$..
Rajesh: Hahaha, door dit gesprek heb ik je niet eens gevraagd hoe het met je gaat.. haha
Isha: Jaa gaat goed met jouw..?
Rajesh: jaa ook goed, wat ben je aan het doen?
Isha: Pff vraag niet hoor, ik ben aan het werk en ik verveel me dood, dus ben ik maar op msn gegaan..
Rajesh: Nou goed dat je op msn bent gekomen toch, kan ik je helpen met tijd doden..
Isha: Hahaha jaa klopt, alleen moet ik oppassen dat mn manager mn telefoon niet ziet..
Rajesh: oohh dus je bent stiekem stiekem? Hahaha tot hoelaat moet je werken?
Isha: Hahha jaa altijd, ik moet tot half 10, daarna racen naar huis..
Rajesh: Hmm race naar huis?? Dus je rijd een autoo..? Haha wanneer gaan wij racen dan??
Isha: Hhahaa jaa ik heb een auto.. Hmm wij racen, nou dat komt wel een keer.. Maar rajesh ik moet weer eens gaan, ik spreek je wel weer.. byee
Rajesh: Is goed tot snel.. byee

Winnie

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2011, 15:23:14 »
Het was de dag voor kerst en onze fameuze bedrijfsborrel ging bijna van start. In ons kleine bedrijf is het normaal al super maar de kerstborrel is toch wel een van de beste evenementen van het jaar. Helaas moest ik nog een paar zaken afhandelen voordat ik me ook in het feest gewoel kon storten. Twee uur na aanvang van de borrel kon ik eindelijk met een gerust hart afscheid nemen van mijn bureau. Gereed voor het feest. Ik mengde me tussen mijn collega s en werd warm ontvangen en kreeg gelijk een biertje in mijn handen gedrukt. Na veel flauwe moppen en geklets en een aantal biertjes namen enkele collega s afscheid. Het was acht uur toen enkele overige feest mutsen opperde om nog naar de kroeg te gaan. Waarom niet zei ik en zo gezegd zo gedaan. Mijn baas zei dat alle rondjes op rekening van het bedrijf kwamen en mede door deze boodschap vloeide de drank en spijzen rijkelijk. Twee uur later waren we nog met drie personen over Ciska, mijn baas en ik. Ciska was de hele avond al handtastelijk. Ze streelde regelmatig mijn armen en benen, enkele keren streelde ze zelfs langdurig over mijn kruis. Ze fluisterde ondertussen geile woordjes in mijn oren. Dit wond me vreselijk op en ik dacht bij mezelf stop met bier, wie weet wat er nog volgt. Ik daagde haar ook steeds uit en zag haar mooi gezwollen tepels door haar blouse heen priemen. Op een gegeven moment zei ze dat ze moest plassen, voor de grap zei ik haar dat ze haar slipje maar op het toilet moest laten. Enkele minuten later stond Ciska achter me en sloeg haar armen om me heen. Ze pakte mijn hand en leidde deze naar haar kruis. Mijn vingers kwamen vrij snel in contact met haar schaamhaar, dit was een zodanige geil gevoel dat mijn pik zich direct oprichtte. Ik draaide me om en glimlachte naar haar en gaf haar een geile tongzoen. Ze gaf me haar slipje en vroeg of ik eraan wilde ruiken, het rook heerlijk moet ik bekennen. Na nog enig gestreel en gekus vond ik het wel genoeg en zei dat ik naar huis moest gaan. Mijn baas dacht er net zo over en volgde mijn verstandige daad en betaalde de rekening en wenste ons beide een zeer goede kerst toe. Ik merkte dat ik toch nog wat teveel alcohol in mijn lijf had en vroeg of Ciska op me wilde wachten terwijl ik mijn jas ging zoeken. Na een minuut of vijf zoeken gaf ik het op. Ciska pakte me bij mijn arm en zei kom, je gaat met mij mee want zo kan je niet auto rijden. Gewillig liet ik me meevoeren. Ciska is de administratiev e manager bij ons bedrijf, het is een op en top verzorgde vrouw. Altijd goed gekleed, mooi opgemaakt en op een of andere manier zeer verleidelijk. Ze is ongeveer tien jaar ouder (38) dan ik. Elke keer als ik met haar in gesprek ben krijg ik een harde stijve pik. Soms heb ik het gevoel dat ze ook wel wat in mij ziet. In de auto stroopte Ciska haar rok helemaal op zodat ik een prachtig gezicht had op haar kutje. Het zag er fantastisch geil uit, een mooi donker bosje haar en daaronder helemaal kaal volgens mij. Haar geile uitnodiging was voor mij voldoende en ik wilde weten of het echt kaal was onder dat mooie toefje haar. Mijn handen streelde langzaam langs haar warme dijen naar boven en toen raakte mijn vingers haar lipjes. Het voelde heerlijk en door dit warme contact met deze heerlijke geile zeer natte bloem liet ik een diepe zucht. Ciska glimlachte geil naar me en streelde mijn kruis onderzoekend. Na enige minuten rijden arriveerde we bij het huis van Ciska. Op het moment dat ik uitstap struikel ik over mijn eigen benen. Ik stoot mijn knie zeer hard tegen een paaltje en vloek intens. Ciska tilt me min of meer op en sleept mee naar binnen. In haar gezellige woning zet ze me op de bank. Binnen een mum van tijd heeft ze een ijszak Terwijl ik de ijszak over mijn knie beweeg steekt ze een paar kaarsjes aan en ontkurkt ze een fles rode wijn. Nadat ze een cd heeft opgezet streelt ze mijn benen en kust ze mijn bezeerde knie en zegt ze dat zich even wil opfrissen. Ik geniet ondertussen van de rode wijn en loop in een boxer short, door de woonkamer wat te snuffelen. Verrast hoor ik Ciska roepen of ik ook wil douchen en ik loop naar het stem geluid en geruis van vallend water.

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 9 februari 2011, 16:25:27 »
Oke
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

Winnie

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2011, 11:26:56 »
Isha was zoo blij dat hij haar had toegevoegd dat ze anjalie na werktijd meteen heeft gebeld..
*Anjalie heeft dus met Isha op de middelbare school gezeten.. Ze waren de beste vriendinnen en nog steeds hebben ze contact.. Ze vertellen elkaar nog steeds alles, alleen zien ze elkaar wel wat minder..*
Ze hebben bijna een half uur aan de telefoon gesproken.. Anjalie vertelde hoe Rajesh in mekaar zat en dat hij echt een lieve jongen is. Isha luisterde maar en werd door anjalie’s woorden al verliefd op Rajesh, maar toen dacht ze opeens naa.. Ze wilde nog geen vriend, voor haar ging het allemaal te snel.. Anjalie vertelde dat als Rajesh verliefd is echt serieus is en dat hij een meisje niet zomaar voor de gek houd.. Isha dacht na en zij dat ze het rustig aan zou doen en kijken wat er zou gebeuren..
Na het telefoongespre k met Anjalie belde Isha Sanjana ook nog snel op..

Sanjana: Hallooo
Isha: haaai pop alles goed?
Sanjana: Zooo men wat is er met jou aan de hand maar gaat goed..
Isha: Jaaa hoor dan ik heb iemand leren kennen en hij is zoo leukk… Ik had je toch verteld over die jongen van Scheveningen hij heeft me dus toegevoegd enzo en het is een neef van Anjalie, je weet toch die vriendin van me.. jaa dus net was ik op werk en toen ging ik op msn had die mij toegevoegd en gingen we praten.. Hij is echt leukk, nu moet ik hem alleen nog maar leren kennen..
Sanjana: Zooo ish, haal is ff diep adem, je praat aan een stuk door.. Whahahaha.. Maar dus je hebt zijn msn enzo.. Leuk leuk maar weet je het wel zeker.. Het is pas 2 maanden uit met jou en Iwan..
Isha: pfff rot op met Iwan.. en ik zeg alleen dat ie leuk is, ik moet hem nu nog leren kennen ik ga ook niet te veel verwachten van hem.. Ik wil nog geen relatie dat weet je..
Sanjana: En jou moet ik geloven Ish, whahah vorig keer zei je ook je wilt nog geen relatie en toen kreeg iets met die Iwan..
Isha: Jaa ik weet het, maar die met Iwan was echt een rare torie en ik heb zomaar een jaar verpest..maar lieve schat ik ga nu hangen want ik moet nog naar huis..
Sanjana: Hahah is goed.. ik spreek je wel later op msn ofzo.. byee

Isha legde neer en ging naar huis.. Thuis aangekomen ging ze snel wat eten en douchen.. na het douchen is ze met der laptop in bed gaan liggen.. En ging ze maar op msn.. En wie was online..
Rajesh: Heeyy alles goed?? Ben je al lekker thuis aangekomen?
Isha: Hooii jaa gaat goed hoor met jouw..? Jaah ben al een tijdje thuis..
Rajesh: Hmm okeej en heb je al gegeten enzo?
Isha: Jaa hoor net net..
Rajesh: Goedzo, want je moet wel goed eten he..
Isha: Hahaha jaa ik weet het, ik eet goed hoor.. Dan wat heb jij gedaan in die tussentijd?
Rajesh: ok dan, ik heb op jou gewacht, ik wist wel dat je op msn zou komen en ben ff naar buiten geweest..
Isha: Hahaha op mij gewacht nohh..?? Grappenmaker.. Maar vertel wat meer over jezelf? En wat weet je over mij haha..
Rajesh: Ja echt waar, ik meen het.. wat weet ik over jou haha.. Nog niets, alleen dat je Isha heet haha.. Wat wil je weten.. Ik heb je verteld dat ik Rajesh heet en dat ik 26 jaar ben.. Ik woon pas 6 jaar hier in Nederland.. en ik ben sinds januari vrijgezel, dus al 6 maanden.. na een relatie van 4 jaar.. En vertel jij wat over je zelf..?
Isha: Hahah dus je weet alleen dat ik Isha heet.. Ik ben 21 jaar, doe een hbo opleiding, zit nu in het tweede jaar en ben sinds 2 maanden vrijgezel.. Heb je al die tijd in Suriname gewoond? Zooo en jij hebt een relatie van 4 jaar achter de rug.. waarom is het eigelijk uit, als ik niet brutaal mag zijn??
Rajesh: Hmm zozo.. Nee hoor je bent niet brutaal.. Je mag mij alles vragen, ik geef op alles eerlijk antwoord..  Ja ik ben van suriname.. Mijn ex was in het begin heel anders dan verwacht, we zijn toen gaan samenwonen en daar kwam alles naar boven.. ze ging zovaak uit en dronk zoveel, nog wel meer dan mij.. En ik kan er al niet tegen dat een meisje drinkt en dan nog eens meer dan mij.. Er waren gewoon teveel dingen die ons irriteerde waardoor ik het maar gestopt hebt.. En waarom ben jij vrijgezel?
Isha: Hmm erg hoor.. Ik vind drinken maar niets.. Waarom ik vrijgezel ben.. Nou ik had een relatie van 1 jaar, ik was zo verliefd op die jongen.. ik had alles over voor hem, ik betaalde alles als we wat leuks gingen doen.. Het leek gewoon of die misbruik van me maakte.. en hij had nooit tijd voor me, hij wilde ook nooit iets uitpraten.. Ik heb gewoon een afkeer van hem gekregen, ik haat hem gewoon..
Toen ik het uit heb gemaakt, heb ik ook nooit meer wat gehoord.. door deze jongen heb ik geen enkele vertrouwen meer in iemand..
Rajesh: Hmm zo ergg.. wat een klootzak is ie, dat hij dit zo een lief mooi meisje kan aandoen.. En maak je niet druk hoor, ik zal altijd eerlijk tegen je zijn.. en je hoef niet bang te zijn dat ik er wat achter zoek.. Wat ga je morgen doen.?
Isha: Hmm okeej, jaa ik wil echt even geen vriend meer, ben er klaar mee.. Ik moet morgen weer naar school en werken.. en jij?
Rajesh: Hmm aahw.. Ik weet nog niet wat ik ga doen, niet veel denk ik.. Kan ik je deze week misschien zien?
Isha: Hmm werk je niet ofzo?? Hmm ik moet even kijken hoor, want ik heb toetsweek enzo..
Rajesh: Ooh nee dat is dan wel belangrijker, als je een keer tijd hebt moet je me laten weten.. hier heb je mn nummer 06-……… Enn jaa ik werkte, maar zit sinds een paar weken in de ziektewet, ik heb een auto ongeluk gehad waardoor ik voorlopig niet mag werken..
Isha: Serieussss zoo wat ergg hoor, wat voor werk doe je dan? Hmm mijn nummer is 06-…….. als je me maar niet te vaak lastig valt:p
Rajesh: Ja klopt, maar ja kan gebeuren he.. Ik ben techneut.. Ohh nee hoor ik ga je niet zomaar lastig vallen, maak je niet druk.. Jij mag me altijd bellen hoor.. Maar moet je niet gaan slapen?
Isha: hmm haha okee.. Jaa ik wilde net zeggen dat ik ga slapen, want ik moet ook nog ff leren enzoo.. spreek je snel weer ja.. Byee slaap lkker alvast
Rajesh: is goed slaap lekker, en succes morgen met je toetsen.. byee

Winnie

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 10 februari 2011, 11:28:08 »
Zoo gingen er dagen voorbij.. Rajesh en Isha spraken elkaar elke dag.. Rajesh was tot over zijn oren verliefd op Isha, maar Isha hield nog wel een beetje afstand omdat ze het allemaal nog niet echt vertrouwde..
Paar dagen daarna belde Rajesh Isha opeens op om te vragen wat ze deed en of ze naar Scheveningen kon komen, omdat hij op weg was richting Den Haag..
Isha dacht shitt en nu, wat ga ik tegen mn ouders zeggen? Ik wil hem wel graag zien.. Dus belde ze Anuska maar op.. Alleen bij Anuska is het ook weer een probleem.. Dus hebben ze maar als smoes verzonnen dat ze bij elkaar gaan leren.. Isha was onderweg naar Anuska.. Aangekomen bij Anuska
Isha: Ja en hoe gaan we dat nu doen? Ik heb gezegd ik kom bij jou leren, omdat jij iets niet snaptt..
Anuska: Kom we zeggen gewoon dat je je boek vergeten bent en dat we dan maar ff bij jou gaan..
Isha: Is goed..
Zo gezegd zo gedaan en de meiden vertrokken naar Scheveningen.. onderweg vertelde Isha alles aan Anuska, Anuska moest er gewoon om lachen en zei meteen dat het wat zou worden tussen die twee.. Isha vertelde dat ze nog geen behoefte heeft aan een vriend en dat ze gewoon goede vrienden zijn..
Aangekomen op Scheveningen was Rajesh er nog niet, dus Anuska en Isha zijn maar wat gaan eten.. Na 10 minuten kwam Rajesh aan.. Rajesh was met zijn neven.. Ze hebben daar even gesproken en na ongeveer een half uurtje gingen de meiden weg..
In de auto op weg naar Anuska’s huis
Anuska: wooooow hij is echt leukkk.. veel leuker dan Iwan.. Iwan was echt een klootzakk.. En deze komt zoo lief en leukkk over…
Isha: Jaa maar je weet in het begin zijn ze allemaal lief en leuk.. Maar je hebt gelijk Rajesh is echt een leuke jongen.. Denk wel dat het wat word, alleen laat ik het hem niet merken..
Anuska: Hmm jaa je hebt wel gelijk, doe het gewoon rustig aan dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd.. maar jaa ik ben al thuis dus ik zie je morgen op school.. Leer ze he..
Isha: Jaa dat wel, ik merk het wel als ik een relatie wil.. gelukkig probeert hij niets.. Is goed tot morgen.. jij ook leerze..

Na 15 minuten kwam Isha thuis aan en ging nog even leren en daarna even op msn om te kijken of Rajesh al thuis was..
En ja hoor rajesh was online
Rajesh: Haai pop, ben je al thuis?
Isha: Jaa allang al, ik ging nog ff alles doornemen voor mn toets morgen
Rajesh: Heb je wel goed geleerd, anders moet je nu af van msn
Isha: haha en jij bepaald dat zeker voor mij? Maar ik heb goed geleerd..
Rajesh: Hmm het was te proberen toch haha.. maar jaa leuk om je gezien te hebben vandaag..
Isha: Jaa leuk he.. Wat vond je van mn vriendin leuk meisje he.?
Rajesh: Hmm ja was een leuk meisje, maar jij bent leuker.. en ja ik was voor jou gekomen he..
Isha: Hmm okeej.. Anuska is echt een lief meisje, wie weet kan ik wat regelen voor jullie.. haha
Rajesh: Nee ik hoef niets met der hoor.. Ik ben vandaag voor jou gekomen en heb interesse in jou.. Dan ga ik niet zomaar naar je vriendin kijken.. zo een jongen ben ik niet..
Isha: Hmm okeej.. maar ik ga slapen jaa…
Rajesh: Is goed slaap lekker, en niet proberen om mij te koppelen met Anuska, want ik vind jou leuk.. byee..
Isha: Hmm oke..:$ byee
Isha lag nog te rollen en te denken in bed.. Wooow maar Rajesh is echt een leuke jongen en hij zei dat hij mij leuk vind.. misschien word het toch wel wat tussen ons.. nou ik wacht het gewoon even af.. denkend viel Isha in slaap.

Zo gingen er 2 maanden voorbij.. Rajesh en Isha spraken nog steeds elke dag met elkaar en spraken ook vaak af.. Isha begon gevoelens te krijgen voor Rajesh en omgekeerd had Rajesh al vanaf de eerste dag gevoelens voor Isha, alleen liet hij het niet te veel merken, omdat hij wist dat Isha nog geen relatie wilde en gaf haar ook de tijd ervoor.. Maar Rajesh vond het nu wel tijd dat die zijn gevoelens zou laten merken.. dus hij belde Isha op of ze de volgende dag wat te doen had..
Isha vroeg hem wat ze zouden gaan doen en ging ermee akkoord..
Isha zou naar hem toe gaan en hij zou haar ophalen op station en dan zouden ze wat leuks gaan doen.
De volgende dag.. al vroeg ging de wekker van Isha, hooow ik heb nu echt geen zin om op te staan hoor.. Oooh maar ik heb afgesproken met Rajesh.. en daar sprong ze uit bed.. ze ging snel douche, na het douchen stond ze voor der klerenkast te bedenken wat ze aan moest doen..
Oooh shitt wat moet ik aandoen, vandaag wil ik Rajesh vertellen dat ik een relatie wil met hem.. Dus dan moet ik er wel goed uit zien.. Tot opeens der telefoon ging..

Winnie

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 10 februari 2011, 11:31:41 »
Ik ben die zaterdag naar toe gegaan en er werd me een mooie grote zwarte hengst toegewezen. zijn naam was simba. Het was een hele lieve rustige hengst. ik zadelde het dier op en nam hem mee naar buiten. De man vertelde me dat er een groot bos was op 5 minuten rijden van zijn huis en dat ik daar heel mooi kon gaan rijden. En inderdaad het was een mooi bos om in te rijden met zo nu en dan een opstakel zodat we ook nog eens konden springen. Ik heb van dat paardrijden zeer genoten. na een aantal uren werd het schemerig en koud en besloot terug te gaan. In de stal aangekomen kwam de eigenaar al naar mij toe met twee emmer warm water en een sopje. de eigenaar nam de hengst over en nam hem en mij mee naar de wasplaats. hij bond het paard vast en hij liet me zien hoe de sproeislang werkte. Op dat moment kwamen er drie andere heren aan. ze wilde namenlijk de paardehoeven gaan kappen. Er waren ongeveer 7 paarden daar waarvan 3 hengsten en een ruin. Ik begon het paard te wassen en de eigenaar zei dat hij later wel terug zou komen om te kijken of ik hem helemaal goed had schoongemaakt wanneer dat niet het geval was moest ik alle paarden wassen. Ik begon het lieve dier te wassen en te kammen. Ik had wel ere van mijn werk want hij was behoorlijk smerig geworden door die rit in het bos. Na 45 min kwam de eigenaar terug en ik was bezig het paard af te spoelen. Zo sprak hij heb je alles schoongemaakt ? Waarop ik antwoorde met ja, en hij ging het dier goed bekijken en ja hoor: onder de staart werd gekeken, schoon onder de manen en schoon in de oren en schoon onder de hoeven. Toen nam hij de hengstelul in de hand en die had ik niet gewassen. Nou zei de man ik was bijna heel erg tevreden geweest maar je hebt één plek overgeslagen en dat is zijn penis en die moet ook schoon want ik kan het niet hebben als hij daar een bacterie aan oploopt. dus pak je sopje maar en maak hem maar schoon. Aarzelend nam ik de paarde lul in mijn hand man wat was dat ding lang en dik. Ik schat dat hij 70cm lang was en 5cm dik. maar begin hem te wassen. Toen dat klaar was moest ik hem nog even naspoelen en een kleed over hem heen leggen en dan de volgende maar schoonmaken. Ik was nog maar net bezich met het schoonmaken of ik voelde druppels. En in eens begon het water heel hard naat beneden te komen. De sprinkel instalatie was aan gegaan door de stoom die van het warne water en het paard afkwam. Ik was helemaal zeik nat en liep naar de eigenaar en vertelde wat er gebeurd was. waarop 1 van de mannen die bij hem was zei. Dat krijg je er van als je zo bezich bent met je gedachten dat je de lul van het paard niet moest vergeten.. De eigenaar liep mee en draaide de hoofdkraan daar dicht en zei. sorry hoor mijn fout ik had de kraan dicht moeten draaien. Hij zei tegen mij loop maar even mee. Ik liep mee naar een box waarin overallen rijkleding en sadels en tuigen hingen. Hij zei ik wacht hier wel trek al je natte kleren maar uit en trek maar een overal aan dan doe ik je kleren in de droger en kun je die als je klaar bent weer aan trekken. ik ging naar binnen en Ik trok eerst mijn laarzen uit en daar liep gewoon water uit met andere woorden ik had geen droog draadje meer aan mij.

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2011, 11:46:28 »
oehhh je bent op DREEF
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2011, 00:08:01 »
........aisa jaadoo karr diyaa......... ......

Offline Bina

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 1 maart 2011, 21:15:06 »
deze wordt zeker ook niet afgemaakt  :spank:

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #14 Gepost op: 17 mei 2011, 10:37:17 »
het is spannend hoor waar blijft je vervolg???????????

Offline Druifje

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geniet van het leven!
« Reactie #15 Gepost op: 20 mei 2011, 08:12:35 »
Vervolg graag???
Geniet van het leven!

Offline SieMieAshOe

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Vivah..Aisa bandhan..Do jism ek jaan ho jaate hai
« Reactie #16 Gepost op: 18 juli 2012, 14:22:30 »
Haai Winnie ik ben sinds gisteren begonnen je verhaal te lezen, want was altijd al gek op die verhalen van Kaise Forum ennuh moet eerlijk zijn je verhaal is echt leuk, maar wanneer komt er een vervolg dan? Ennuh nog 1 ding het is beter als je een account aanmaakt i.p.v. dat je steeds als gast komt, want iemand probeert je verhaal te verkrachten ik dacht ik meld het je even stel als je het niet in de gaten had ;-)

Huilebalk

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 25 juli 2012, 23:22:56 »
Haai Winnie ik ben sinds gisteren begonnen je verhaal te lezen, want was altijd al gek op die verhalen van Kaise Forum ennuh moet eerlijk zijn je verhaal is echt leuk, maar wanneer komt er een vervolg dan? Ennuh nog 1 ding het is beter als je een account aanmaakt i.p.v. dat je steeds als gast komt, want iemand probeert je verhaal te verkrachten ik dacht ik meld het je even stel als je het niet in de gaten had ;-)

En nu nog je broer de waarheid zeggen...

Vroeger hadden we ooit eens een levende kip gekregen... dus m'n ma met kapmes in de badkamer met dat arm beessie... ze wist zich lost te rukken... daarna ging ze in de woonkamer rotzooi uithalen... Je broer z'n dans doet me daaraan denken...
En ik zweer... doe me pijnnnnnnnnn.. .

Laat hem kappenn!!!

Raka ke fan

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 27 juli 2012, 23:34:31 »

Vroeger hadden we ooit eens een levende kip gekregen... dus m'n ma met kapmes in de badkamer met dat arm beessie... ze wist zich lost te rukken... daarna ging ze in de woonkamer rotzooi uithalen... Je broer z'n dans doet me daaraan denken...

Laat hem kappenn!!!
Bitch Pleaseeeee!!!

Raka ke fan

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 27 juli 2012, 23:38:12 »

Laat hem kappenn!!!
Bitch pleaseeee!!!

Raka ke fan

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 27 juli 2012, 23:39:18 »

Laat hem kappenn!!!
Bitch pleaseee!!!

huilebalk poentje

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 27 juli 2012, 23:46:09 »

Laat hem kappenn!!!
Bitch pleaseeee!!!

Bal Gehakt

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 13 juli 2013, 12:50:37 »

Laat hem kappenn!!!

Hahahaha jij kiert me echt!!!!!

Kaise.nl

« Reactie #22 Gepost op: 13 juli 2013, 12:50:37 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: