collapse

Auteur Topic: Eiwitshake en creatine  (gelezen 28223 keer)

M0slimstaan

• Gast
Re: Eiwitshake en creatine
« Reactie #30 Gepost op: 13 februari 2011, 11:28:30 »
Omg.. Mensen die denken dat Anabolen steroiden de heilige graal is..

Als je shit uitziet zonder anabolen, zul je er ook shit uitzien met.
Genetische aanleg is alles, icm een goed dieet/trainingsschema/rust.

Ik ga misschien ook weer een beetje aan de gewichten , met een kuurtje gaat het allemaal even wat lekkerder, eens ff kijke of ik de motivatie kan opbrengen ..ppfffff
Met zo'n instelling aan een kuur denken, prachtig... Lekker 'kuren' dan na 12 weken stoppen om het na 15 weken het weer allemaal te verliezen (niet dat je veel clean massa gain'd eerder vocht en vet maar ok) Ipv eerst een natuurlijke basis maken en zorgen dat het eten/trainen/herstel-rust in orde is.

Maar goed, mij hoor je niet klagen. Genoeg Hindustan ladki'z die spieren wel diggen(H)

Blijf vooral zo doorgaan met die instelling  :P

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 13 februari 2011, 11:28:30 »

Offline chieften

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 13 februari 2011, 14:25:43 »
Hmm gebruik zelf gemiddeld 1 eiwitshake per dag. Na de training. Of als ik niet train op een dag dan in de ochtend. En af en toe zowel in de ochtend als later op de dag na de training. Heb tot nu toe geen schadelijke bijwerkingen opgemerkt. Gebruik het denk ik iets van een kleine 2 jaar. Voor mijn gevoel herstel ik sneller. Ik sport best wel vaak (vind ik zelf) en dan zijn die shakes best handig.

Wat de langetermijnef fecten zijn weet ik eerlijk gezegd niet. Heb er nooit slechte verhalen over gehoord/gelezen.

koekebakker

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 14 februari 2011, 18:12:04 »
Omg.. Mensen die denken dat Anabolen steroiden de heilige graal is..

Als je shit uitziet zonder anabolen, zul je er ook shit uitzien met.
Met zo'n instelling aan een kuur denken, prachtig... Lekker 'kuren' dan na 12 weken stoppen om het na 15 weken het weer allemaal te verliezen (niet dat je veel clean massa gain'd eerder vocht en vet maar ok) Ipv eerst een natuurlijke basis maken en zorgen dat het eten/trainen/herstel-rust in orde is.

Maar goed, mij hoor je niet klagen. Genoeg Hindustan ladki'z die spieren wel diggen(H)

Blijf vooral zo doorgaan met die instelling  :P

tjaa trainen is voor mij nu eenmaal niet zo een prioriteit , ik ga weer zaalvoetballen denk ik veel leuker vind ik. Ik hoef maar 3 keer een gewicht te pakken en ik begin er weer uit te knallen , gaat vrij snel bij mij (zonder opscheppen) ik heb ook geen gram vet maar ben ook niet dun ofzo. Ik heb met shit schema's ,eetschema's etc in een wat verder verleden gewoon leuke resultaten gehaald. Anabolen zijn geen heilige graal maar ze kunnen echt een hoop uithalen enige wat je moet doen is een hoop trainen en rusten en eten. 1 ding wat ik altijd minder leuk vond is die gigantische ronde plofkop die al die jongens die trainen altijd hebben. Ze komen er zo van aan en dat zie je gelijk ook in t gezicht , dat vind ik minder.
Over gainen gesproken het ligt er ook maar aan wat je precies gaat gebruiken en idd moet je er voordat je begint gewoon goed uitzien ,dus al wel een klein beetje ontwikkeling. Ik heb in t verleden graatmagere of zelfs wat dikke gasten binnen 2 a 3 kuren in gespierde mtfckers zien veranderen dus anabolen hebben zeker een enorm effect , het effect kun je zelf vergroten afhankelijk van je dieet etc en hoe ver je al bent in je natuurlijke vorm.

rautad

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 14 februari 2011, 18:43:26 »
ik zie dat men hier appels met peren vergelijkt. gaat het een beetje gastuhh??

de een vraagt naar supplementen eiwit en creatine, en de ander haalt er meteen bodybuilders bij die zowat uit elkaar spatten van de anabolen.

ter verduidelijkin g, supplemten eiwit en creatine zijn legaal en ter aanvulling bij intensief sporten. creatine heeft mij persoonlijk nooit overtuigd en een dokter heeft mij ooit zelfs verteld dat het werkelijk niets doet hooguit vocht vasthouden. van nature heeft ieder mens dit wel in zijn lichaam.
en eiwit is een must voor het spierherstel,simpelweg omdat je uit je dagelijkse kost te weinig haalt.

steroiden zijn weer heeeeeelee andere koek.

Banderdhien

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 14 februari 2011, 19:22:47 »
gewoon kwakr eteuuuuhhhhh

koekebakker

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 15 februari 2011, 01:59:41 »

de een vraagt naar supplementen eiwit en creatine, en de ander haalt er meteen bodybuilders bij die zowat uit elkaar spatten van de anabolen.

ter verduidelijkin g, supplemten eiwit en creatine zijn legaal en ter aanvulling bij intensief sporten. creatine heeft mij persoonlijk nooit overtuigd en een dokter heeft mij ooit zelfs verteld dat het werkelijk niets doet hooguit vocht vasthouden. van nature heeft ieder mens dit wel in zijn lichaam.
en eiwit is een must voor het spierherstel,simpelweg omdat je uit je dagelijkse kost te weinig haalt.

ook weer zo een goeroe

rautad

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 15 februari 2011, 18:22:12 »
ook weer zo een goeroe
in ieder geval iemand die weet waar hij over praat beste man ;)

btw in een van je eerdere postings kraakte je anabolentypes af en nu lees ik dat je zelf wel een kuurtje zit te overwegen? whats up with that?

koekebakker

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 15 februari 2011, 18:34:24 »
in ieder geval iemand die weet waar hij over praat beste man ;)

btw in een van je eerdere postings kraakte je anabolentypes af en nu lees ik dat je zelf wel een kuurtje zit te overwegen? whats up with that?

ik kraak niemand af Goeroe ,gewoon een scherpe analyse van bodybuilder figuren. Ik overweeg nix , ik speel met de gedachte , en als ik het doe dan zuiver mezelf , ff kijken hoever ik weer kan komen , ff bezig zijn thats all , fitnessen is bij mij altijd met pozen en tussenpozen... ik kan het gewoon nooit telang achter mekaar opbrengen veel te eentonig word het dan , de ego figuurtjes die weergaf dat zijn meestal de typetjes die in deze sport blijven hangen.

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 15 februari 2011, 20:39:29 »

Dat je dokter je heeft verteld dat creatine niets doet geloof ik niets van, of het moet een kwakzalver zijn.
Creatine(kinase) komt inderdaad van nature voor in het lichaam en is verantwoordeli jk voor de energievoorzie ning tijdens kortdurende spiercontracti e, juist datgene wat je doet tijdens krachttraining dus. Enige dat het doet is ervoor zorgen dat je meer kunt tillen en iedereen die serieus aan fitness doet weet dat kg dat je kan tillen geen ene moer zegt. Creatine zou ik zelf dus niet gebruiken.

Ja, als je bodybuilder wilt worden (en juist in dan ontkom je niet aan anabolen omdat je anders gewoon niet meer meekomt, dan kan je nog zo'n goede genetische basis hebben). Maar als je gewoon een gezond en gespierd lichaam wilt (99% van de personen in een sportschool dus) kom je er altijd wel uit met een passende schema/voeding/rust.

Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 11 juni 2012, 22:45:32 »
Geachte kaise.nl leden,

Jullie lieve Gangadhar heeft tips nodig op het gebied van fitness ik doe dit al 2 jaar en ik ben wel wat breder geworden en ik zie er ook veel gezonder uit.

Alleen ik hoor veel dingen over Creatine en eiwitshakes.

Nou wil ik weten wat het verschil is tussen die twee voedingssuplem enten.
Zijn ze bijvoorbeeld schadelijk op de langere termijn?

mvg,

G.Rao

786,

beste Thakur,

Een eiwit-shake is puur ten behoeve van een aanvulling op je voeding . De meeste shakes zijn gewoon goed.Zeker als je koopt van het merk Dymatize. Eiwitten zitten in eieren,vlees,vis,noten,melk,yoghurt,kwark en soja.Ik zou soja echter afraden,gezien het feit dat soja de oestrogeen productie op gang brengt,en dat moet je als man zijnde niet hebben.In deze shakes zit gewoon een voldoende hoeveelheid eiwit voor 2,5 uren.

30 gram eiwit per 2,5 uur is wat je moet eten,en je gaat groeien als een beest.Let wel,het totaal aantal eiwitten per dag moet nooit meer zijn dan 2X het lichaamsgewich t.Eiwit shake is dus gewoon voeding.

Creatine is echter een ander verhaal.Het is geen voeding,maar het houd vocht vast in je lichaam.Wel minimaal 2 liter water drinken per dag.omdat het vocht vasthoud bij de spieren, zul je merken dat je spieren niet snel zullen "branden" , waardoor je langer door kunt gaan , en een betere "pomp-situatie"krijgt.Je gaat snel groeien,doordat er vocht wor vastgehouden.N a 8 weken moet je echter stoppen,en dan pis je ook alles eruit.Dit gebruikt men vaak in de zomer.

Anabole steroiden zijn hormonen,en hiervan moet je uit de buurt blijven.

I'm a demon AGAINST all demon's.
           Upholder of TRUTH!!!

Mughal Rulsz!!! YA ALI!!!!!!!!!

minotaurus

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 12 juni 2012, 13:35:56 »
ja dat klopt wel, maar de info op die websites is niet perse bedoeld voor Bodybuilders alleen. Zoals je zelf al zegt lezen kan geen kwaad. (in fitness/ bodybuilding is cardio juist 1 van de belangrijkste onderdelen van het sport)
(Zelf doe ik aan voetbal + fitness, ben nog op zoek naar een goede vechtsport maar ik weet nog niet wat :S)

Kijk anders s naar Brazialian Jiu Jitsu (BJJ) als vechtsport.
Ikzelf heb in het verleden gekickboxed maar nu ik ouder wordt ben ik overgstapt naar een wat effectievere manier van verdedigen. Buiten dat vond ik het kickboxen na een paar jaar eentonig qua training en technieken.
Een goede school voor bjj in den haag is team agua in rijswijk, ik kan je die echt aanraden en anders buiten den haag is Gracie Bara een goeie.

minotaurus

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 12 juni 2012, 13:41:08 »
@belesconi

Je praat poep en jezelf tegen je probeert jezelf er op een dappere manier nu uit te lullen maar dat wil niet echt lukke...

EddieBravo

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 13 juni 2012, 12:42:44 »
786,

beste Thakur,

Een eiwit-shake is puur ten behoeve van een aanvulling op je voeding . De meeste shakes zijn gewoon goed.Zeker als je koopt van het merk Dymatize. Eiwitten zitten in eieren,vlees,vis,noten,melk,yoghurt,kwark en soja.Ik zou soja echter afraden,gezien het feit dat soja de oestrogeen productie op gang brengt,en dat moet je als man zijnde niet hebben.In deze shakes zit gewoon een voldoende hoeveelheid eiwit voor 2,5 uren.

30 gram eiwit per 2,5 uur is wat je moet eten,en je gaat groeien als een beest.Let wel,het totaal aantal eiwitten per dag moet nooit meer zijn dan 2X het lichaamsgewich t.Eiwit shake is dus gewoon voeding.

Creatine is echter een ander verhaal.Het is geen voeding,maar het houd vocht vast in je lichaam.Wel minimaal 2 liter water drinken per dag.omdat het vocht vasthoud bij de spieren, zul je merken dat je spieren niet snel zullen "branden" , waardoor je langer door kunt gaan , en een betere "pomp-situatie"krijgt.Je gaat snel groeien,doordat er vocht wor vastgehouden.N a 8 weken moet je echter stoppen,en dan pis je ook alles eruit.Dit gebruikt men vaak in de zomer.

Anabole steroiden zijn hormonen,en hiervan moet je uit de buurt blijven.

de wey wordt gemaakt door koeien die door het geven van veel melk eerder niet-halal geslacht moeten worden :) Je bevordert de niet-halal slachting van dieren. Go moslimstaantje!

soja brengt de oestrogeenprod uctie niet op gang sukkeltje.

Misschien heb je daarom tieten gekregen na het trainen, omdat je niet weet.

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 13 juni 2012, 15:13:37 »
de wey wordt gemaakt door koeien die door het geven van veel melk eerder niet-halal geslacht moeten worden :) Je bevordert de niet-halal slachting van dieren. Go moslimstaantje!

Ik weet dat mijn borstkas groot mooi en strak is,met definitie  :a078: .En geloof et of niet , ik en de dames zijn er sowiso tevreden mee   :a078:  .

Wat een Gandu (  :roflol: !! ) als jij denkt, is alleen intressant voor andere homo's net als jij ,en dus niet voor mij lol  :a078: .

Je reageer  iedere keer zo overgevoelig,en dat krijg je juist door die soja.Je maakt namelijk gewoon een wijf van jezelf.Daarom schiet je ook zo paniekerig in de verdediging net als een bitch ,omdat je oestrogeen gehalte gewoon hoog is door die soja.

Ga vlees leren eten , jij ezel.

Upholder of TRUTH!!!

Achmed

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 13 juni 2012, 16:21:19 »
Ik weet dat mijn borstkas groot mooi en strak is,met definitie  :a078: .En geloof et of niet , ik en de dames zijn er sowiso tevreden mee   :a078:  .

Wat een Gandu (  :roflol: !! ) als jij denkt, is alleen intressant voor andere homo's net als jij ,en dus niet voor mij lol  :a078: .

Je reageer  iedere keer zo overgevoelig,en dat krijg je juist door die soja.Je maakt namelijk gewoon een wijf van jezelf.Daarom schiet je ook zo paniekerig in de verdediging net als een bitch ,omdat je oestrogeen gehalte gewoon hoog is door die soja.

Ga vlees leren eten , jij ezel.

Die dames vinden je bh mooi ;). ach als jij er maar blij mee bent.

Vraagje aan de dames, vinden jullie de gyno/tieten van Musa mooi?

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 13 juni 2012, 16:45:46 »

lol,gaat ie foto vanzichzelf plaatsen  :roflol:  !!

Upholder of TRUTH!!!

zulusoke

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 13 juni 2012, 16:56:41 »

jij doet homoachtig , ishnietguud ka olo you

Anushkaa

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 14 juni 2012, 13:03:22 »

gatsie bah! tieten bij een jongen zijn echt lelijk. Musa dat is echt niet mooi hoor.

AnjaIie

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 14 juni 2012, 20:20:52 »

Musa, nee het is echt niet mooi hor!!!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 15 juni 2012, 03:49:46 »
En als klap op de vuurpijl nog je eigen foto's beoordelen voor lelijk    :roflol:

Jij bent sowiso een superhomo.Maar wel een rare.Jij bent meer van dat "potige"soort,met issues nog ook.Ik heb
snel ff wat onderzoek gedaan en :

En dan nog eens je eigenfoto voor lelijk beoordelen,waarom doe je dit?Wat genuanceerder gezegd :

Je kan hier stoer praten wat je wilt....,maar we weten allemaal,dat als je straks je anonieme chathoerpakje uit doet,en jij buitenloopt ,dat mensen zeggen ; oh noow!!! IT'S

Of niet, badrino euhm ik bedoel flikkerino  :a078: :a078: ,eerlijk,je zegt wel stiekum "hail gaylord!!".

En ga naar de sportschool,want de hier onderstaande  homo-foto van jou heeft rellen in Polen veroorzaakt!!Heb je t nieuws niet gezien ?Deze foto van jou kan niet eens met jou meest geavanceerde homoseksuele apparatuur worden bewerkt.Dus doe de mensheid een plezier,en ga naar de sportschool.

Deze foto van jou kan niet eens met jou meest geavanceerde homoseksuele apparatuur worden bewerkt.Dus doe de mensheid een plezier,en ga naar de sportschool.

Upholder of TRUTH!!!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #50 Gepost op: 15 juni 2012, 14:31:06 »
Alleen 1/2 liter eiwitshake na het hardlopen. Lichaam heeft het nodig na zware inspanning.
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #51 Gepost op: 16 juni 2015, 11:23:32 »
1 proteineshake na het trainen of hardlopen (binnen 2 uur). Verder eet ik vaker kwark tussendoor of mager kipfiletstukje s voor wat extra proteďne.
Ik train ong 5 keer per week cardio/fitness, 2 uur lang, dus heb wel echt supplementen nodig.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Kaise.nl

« Reactie #51 Gepost op: 16 juni 2015, 11:23:32 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: