collapse

Auteur Topic: Eiwitshake en creatine  (gelezen 28981 keer)

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Eiwitshake en creatine
« Gepost op: 27 januari 2011, 19:04:58 »
Geachte kaise.nl leden,

Jullie lieve Gangadhar heeft tips nodig op het gebied van fitness ik doe dit al 2 jaar en ik ben wel wat breder geworden en ik zie er ook veel gezonder uit.

Alleen ik hoor veel dingen over Creatine en eiwitshakes.

Nou wil ik weten wat het verschil is tussen die twee voedingssuplem enten.
Zijn ze bijvoorbeeld schadelijk op de langere termijn?

mvg,

G.Rao

Kaise.nl

Eiwitshake en creatine
« Gepost op: 27 januari 2011, 19:04:58 »

koekebakker

• Gast
Re: Eiwitshake en creatine
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2011, 20:31:38 »
wat een onzin dit spul is gewoon onschuldig , eiwit en crea mag je best gebruiken ook op langer termijn. maar verwaarloos je normale voedingspatroo n niet want anders ga je alleen op de eiwitshakes en dat terwijl je ook gewoon goed moet eten natuurlijk. Creatine kan best wat leuke resultaten geven hoor heb het jaren geleden toen ik fitness nog belangrijk vond ook gebruikt. Geeft je net ff dat extra energie waardoor je over je dooie punt kunt komen. Maar overschat het middel niet.De eiwitshakes zijn erg nuttig en creatine helpt goed mee voor extra kracht en vasthouden van wat massa maar ook vooral veel vocht. Creatine vond ik vooral meer een placebo. Als je echte spieropbouwers wil dan moe je aan de verboden middelen gaan denken haha

Offline fairXcHaNge

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Fat people are hard to kidnap :\
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2011, 16:50:35 »
http://forum.dutchbodybuilding.com/
http://forum.bodynet.nl/

Tip: Lees de Sticky's goed door.
Hoop dat dit je een beetje helpt.

koekebakker

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2011, 17:00:35 »
http://forum.dutchbodybuilding.com/
http://forum.bodynet.nl/

Tip: Lees de Sticky's goed door.
Hoop dat dit je een beetje helpt.