collapse

Auteur Topic: Hindoestaanse acteurs/actrices in NL  (gelezen 3435 keer)

Offline Rajesh Koothrappali

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Hindoestaanse acteurs/actrices in NL
« Gepost op: 3 januari 2011, 15:27:35 »
Ligt het aan mij of zie je ze gewoon (te) weinig op TV?
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Marokkanen die je wel ziet in films c.q. tv-series.
Wat is hier de oorzaak van? Bescheidenheid wellicht?

Kaise.nl

Hindoestaanse acteurs/actrices in NL
« Gepost op: 3 januari 2011, 15:27:35 »

koekebakker

• Gast
Re: Hindoestaanse acteurs/actrices in NL
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2011, 15:53:38 »
links probeert tegen alle signalen in toch Marokkanen in een goed daglicht te zetten. Volken die al goed geintegreerd zijn krijgen weinig tot geen aandacht van laf links. Links probeert de vrede te bewaren en de goede kanten van Marokkanen te tonen in bagger series als shouf shouf etc Allemaal fictie en achterhaald want niemand gelooft er meer in.

ken je trouwens nieuwslezeres Aicha Margadi? Die schijnt het te doen met een Hindoestaan uit amsterdam. Heb ik gelezen op Marokko fora , waren ze niet zo blij mee trouwens dat ze nieuwslezeres is en ook niet dat ze een Hindoestaanse vriend heeft haha

Oorzaken zijn denk ik idd bescheidenheid , desinteresse maar dus ook die voortrekkerij van de laffe linkse omroepen.  Hindoestanen zijn slim en hoog opgeleid dus aan talent ligt het niet , in elke volkeren heb je talenten. Je moet het ook een beetje durven en daar ligt denk ik het obstakel voor de meeste hindoestanen.

Offline Rajesh Koothrappali

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2011, 08:44:30 »
links probeert tegen alle signalen in toch Marokkanen in een goed daglicht te zetten. Volken die al goed geintegreerd zijn krijgen weinig tot geen aandacht van laf links. Links probeert de vrede te bewaren en de goede kanten van Marokkanen te tonen in bagger series als shouf shouf etc Allemaal fictie en achterhaald want niemand gelooft er meer in.

ken je trouwens nieuwslezeres Aicha Margadi? Die schijnt het te doen met een Hindoestaan uit amsterdam. Heb ik gelezen op Marokko fora , waren ze niet zo blij mee trouwens dat ze nieuwslezeres is en ook niet dat ze een Hindoestaanse vriend heeft haha

Oorzaken zijn denk ik idd bescheidenheid , desinteresse maar dus ook die voortrekkerij van de laffe linkse omroepen.  Hindoestanen zijn slim en hoog opgeleid dus aan talent ligt het niet , in elke volkeren heb je talenten. Je moet het ook een beetje durven en daar ligt denk ik het obstakel voor de meeste hindoestanen.
Je hebt in mijn optiek een sterk punt als je het hebt over de linkse politiek in NL. Om de Marokkanen in een beter daglicht te zetten, is er met subsidie (serie werd uitgezonden bij de publieke omroep) en wat comedians een serie in elkaar geflanst.
Die Marok series/film gingen voornamelijk over de stereotype Marokkaan en daarom sloeg het aan in NL. De humor in die series waren allemaal inkoppertjes.

Maar inderdaad jammer dat de Hindoestanen die het talent van acteren hebben, het weinig laten zien.

NTG2013

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2013, 08:26:57 »
Stuur een email naar: info@morefilms.nl of naar Ashna@ohmnet.nl

tav Tara Gautam

NTG2013

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 9 december 2013, 08:27:19 »
Stuur een email naar: info@morefilms.nl of naar Ashna@ohmnet.nl

tav Tara Gautam

'skaterboy

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2014, 22:08:46 »
Je hebt in mijn optiek een sterk punt als je het hebt over de linkse politiek in NL. Om de Marokkanen in een beter daglicht te zetten, is er met subsidie (serie werd uitgezonden bij de publieke omroep) en wat comedians een serie in elkaar geflanst.
Die Marok series/film gingen voornamelijk over de stereotype Marokkaan en daarom sloeg het aan in NL. De humor in die series waren allemaal inkoppertjes.

Maar inderdaad jammer dat de Hindoestanen die het talent van acteren hebben, het weinig laten zien.

Surinaamse hindoestanen hebben het te druk om kontjes te likken van blanken. Daarom heb ik ook vrouw uit India. die zijn 100000x beter.

Kaise.nl

« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2014, 22:08:46 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: