collapse

Auteur Topic: Hoe komt t dat Hindoestanen weinig top-functies bekleden  (gelezen 25401 keer)

Bananana

• Gast
Re: Hoe komt t dat Hindoestanen weinig top-functies bekleden
« Reactie #90 Gepost op: 29 april 2011, 17:54:38 »
Wat je bij veel hindoestanen ziet is dat ze hun stem en praat helemaal veranderen als ze met een hogere bakara praten, hun baas bijvoorbeeld

hun stem wordt hoger en gayachtig, echt misselijk

als ik met de baas praat dan gebruik ik misschien wel iets meer duurdere woorden of nettere zinnen, maar mijn stem en accent blijft precies hetzelfde

veel hindoestanen willen op het moment dat ze met een directeur praten van hun accent af.. ik vind dat te zielig voor woorden

Misschien komt het omdat je laag geschoold bent en het niet door hebt dat als hoge pief bakra's die accent van je merken, ze je gelijk niks vinden. Welkom in de white man's world, dom mens dat je bent.

Kaise.nl

« Reactie #90 Gepost op: 29 april 2011, 17:54:38 »

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #91 Gepost op: 30 april 2011, 12:37:25 »
Chalotte, dat het hele eiereneten; de een vind het goed dat er een bepaald accent aanwezig is een (top)functie de ander niet. Er is geen goed of fout, vandaar deze discussie. even op jouw reactie: Een accent heb je , die kan je niet uitschakelen wanneer het jou uitkomt.
dat kan wel... want wanneer ik op t werk met bakras praat ... praat ik heel anders dan wanneer ik in mn oude buurt ben en met die straatschoofie s praat.... wanneer i9k in damsco ben... kan ik me aanpassen aan hun accent.... en merken ze nieteens dat k uit rotterdamn ben...

Offline Sjam

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #92 Gepost op: 13 juni 2011, 01:54:15 »
Ik heb liever meer hindoestanen die een eerlijk en rechtvaardig leven, zonder top functie, dan Meer mensen met een topfunctie die de weg kwijt zijn.

l
Zelfs al doe je geen goede daden - doe in elk geval geen slechte.

Offline Shivak

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #93 Gepost op: 3 juli 2011, 13:34:55 »
Onder de allochtonen zijn hindoestanen de toppers samen met chinezen.

Nu wellicht de volgende stap om de volledige macht te grijpen. Ik vrees echter wel dat teveel surinaamse hindoestanen hun cultuur in te snel tempo aan het verliezen zijn, als ik naar de jonge generaties kijk. Ik mis die trots te vaak om het hindoestaan zijn. Ik denk
dat het ook wel een natuurlijk gevolg is van het pijlsnelle materiele succes is dat veel hindoestanen hebben geboekt in Nederland waardoor andere factoren naar de achtergrond zijn geduwt. Dan doel ik op de situatie dat moeder en vader beide keihard werken voor hun kinderen om voor hen alle mogelijkheden te creeren, waarbij echter vervolgens culturele en religieuze aspecten worden verwaarloost. Dat is op zich natuurlijk wel een lastig punt, want aan de ene kant heb je wel het materiele succes waarmee je voor jezelf een bepaalde vrijheid schept. Aan de andere kant dreigt de hindoestaan daardoor over pak en weg 2 generaties of misschien wel 1 niet meer te bestaan. Je zou het kunnen vergelijken met de Japanse cultuur die 30 jaar geleden veel rijker was dan het thans is.

Als die prachtige mix van cultuur en succes tot stand kan worden gebracht, dan zullen over 2 generaties hindoestanen in grote getalen de hierboven benoemde topfuncties bekleden. En don't forget, een betere wereld begint bij jezelf, dus de topicopener mag er mee beginnen en lid worden van zijn favoriete politiek partij.

Jai hind

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #94 Gepost op: 17 juli 2011, 15:56:49 »
In het bedrijf waar ik werk zijn er genoeg hindoestanen die een hoge functie hebben. Bijv, ik heb een leidinggevende en dat is mijn manager. Maar hun directe leidinggevende is de directie, dus de top van het bedrijf. Dus er zijn degelijk wel mensen die een hoge functie hebben, ook al zitten ze niet in de directie, maargoed who cares?

The Godfather Of The Netherlands
Willem Holleeder

Offline onbereikbaar..

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #95 Gepost op: 18 juli 2011, 16:12:33 »
Wat is een top functie?

Ik ken overigens genoeg Hindoes die een verantwoordeli jke baan hebben en laten we zeggen een slordige 20.000 per maand verdienen of Hindoes die heel veel geld verdienen door hard te werken voor hun eigen zaak.
Alleen kom je deze mensen niet tegen op Kaise.nl of iets dergelijks. Gek genoeg leven dit 'soort' mensen binnen hun eigen kring, vandaar dat we er niet veel kennis van nemen. Ze zijn er wel!

Als je bedoeld dat Hindoes weinig te zien zijn op T.V. enz.. Tja.. Komt dat niet doordat Hindoestanen te veel met hun eigen gemeenschap bezig zijn?

Gr. Onbereikbaar..

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #96 Gepost op: 18 juli 2011, 21:42:29 »
Wat is een top functie?

Ik ken overigens genoeg Hindoes die een verantwoordeli jke baan hebben en laten we zeggen een slordige 20.000 per maand verdienen of Hindoes die heel veel geld verdienen door hard te werken voor hun eigen zaak.
Alleen kom je deze mensen niet tegen op Kaise.nl of iets dergelijks. Gek genoeg leven dit 'soort' mensen binnen hun eigen kring, vandaar dat we er niet veel kennis van nemen. Ze zijn er wel!

Als je bedoeld dat Hindoes weinig te zien zijn op T.V. enz.. Tja.. Komt dat niet doordat Hindoestanen te veel met hun eigen gemeenschap bezig zijn?
Gr. Onbereikbaar..

het komt doordat de meesten vaak onbereikbaar zijn :roflol:

Offline onbereikbaar..

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #97 Gepost op: 18 juli 2011, 22:37:30 »
het komt doordat de meesten vaak onbereikbaar zijn :roflol:

:lol (2):

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #98 Gepost op: 19 juli 2011, 03:50:33 »
Ken wat topcriminelen.
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #99 Gepost op: 20 juli 2011, 13:52:25 »
Ik denk dat Hindoestanen niet zo graag in de spotlight willen staan.

Zoals eerder al gezegd is we zijn best materialistisc h dus ik denk dat het voor Hindoestanen niet belangrijk is of ze een top positie hebben zo lang het maar een functie is die goed betaald.

Aan opleiding zal het niet liggen ik zelf heb altijd al het gevoel gehad dat wij na de Chinezen de meest hoogopgeleide buitenlanders zijn.

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • There Is No Fate But What We Make
« Reactie #100 Gepost op: 3 oktober 2011, 02:16:58 »
k ben hoofd iter mexx europe.

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #101 Gepost op: 28 september 2016, 12:00:39 »
Ik zegt muziekforum... .    :bunny7:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #102 Gepost op: 14 oktober 2016, 11:07:45 »
Ik ben van mening dat Nederland nog steeds geen acceptatie heeft op dat gebied.
In Engeland bijvoorbeeld en Amerika zie je veel niet-autochtonen hoge functies bekleden en ze doen het goed. Vooral Indiers.
Om eerlijk te zijn hebben Nederlanders de mentaliteit niet om een 'zwarte' leidinggevende te accepteren.
Je zult altijd een zwarte blijven en daarmee benadrukken ze telkens weer dat we toch barbaars zullen blijven.

Ik heb ook het idee dat veel hindoestanen zich hiervan bewust zijn en vrede hebben met dat wat ze doen.

Kaise.nl

« Reactie #102 Gepost op: 14 oktober 2016, 11:07:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: