Beste Gangadhar,
Oke dus je vind het niet erg als je kinderen niet van jongs af aan een goede band hebben met hun vader? Gozer kinderen hebben hun vader net zo hard nodig als hun moeder. En kinderen willen niet alleen de vader zien als kostwinner die elke week brood op de plank brengt. Ze willen een band met hun vader en een goed gesprek met hem kunnen voeren.
Sommige moeders hebben geen keus en moeten full time werken en hun kids op de creche zetten. Omdat ze nou eenmaal alleenstaande moeder zijn en dus niet kunnen permiteren om part time te werken. Zo is het nou eenmaal.
Ik bedoelde met uitgeblust dat moeders het ook zat zijn om steeds 24/7 met hun kids en huishouding bezig te zijn. Ze hebben afwisseling nodig en rust. En dat kan alleen als partner samen huishouding doen. Is nix mis mee hoor als vaders aan huishouding doen.
Nee ik geloof dat de vader kind relatie ook op latere leeftijd opgebouwd kan worden.
Ik wil mijn vrouw juist een lekker leven geven en geen leven van werken die veel alleenstaande moeders hebben of getrouwde moeders die ook nog eens fulltime werken, vandaar dat ik haar alleen het huishouden laat doen.
Ja klopt dat vrouwen die 24/7 thuis zijn en op de kinderen passen er ooit eens genoeg van krijgen. Maar mannen die elke dag van 9 tot 5 werken zullen dat zelfde gevoel hebben. In het weekend hebben de moeders toch rust als hun man thuis is en lekker leuke dingen met hun en het gezin kan doen zoals ik al eerder zei.
Huishouden is een vrouwentaak een man doet dat alleen als de vrouw ziek is of als hij alleenstaande vader is. Enige wat ik zou doen tijdens mijn vrije dagen is spelen en andere dingen doen met mijn kinderen huishouden, no way!
Dat je er nog serieus op ingaat.
Hij kickt op al die reacties in zijn topic. Waarschijnlijk zit ie zich nu af te trekken terwijl hij jouw reactie leest
Niet iedereen heeft zo'n perverse geest als jij.
Ik ben gewoon iemand die in de traditionele man vrouw rolverdeling gelooft, helemaal niets mis mee.
Vandaar dat ik ook een Indiase vrouw wil trouwen, een Surinaams Hindoestaanse meisjes die willen allemaal "modern en progressief" zijn en werken om veel geld te verdienen om zo hun plamuurlaag te kunnen financieren en om hun schulden bij de douglas en ici paris af te kunnen lossen.
Ik wil dat mijn vrouw een verantwoordeli
jk iemand is aan wie ik mijn kinderen en huis kan toevertrouwen als ik er niet ben.