Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Gefaalde ouders....  (gelezen 3903 keer)

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Gefaalde ouders....
« Reactie #90 Gepost op: 9 juli 2011, 01:00:15 »
Ram Ram mevrouw Maaslander,

Bedankt voor je medelijden maar die heb ik niet nodig. Mijn kinderen zullen mij inderdaad zien als de man die elke avond thuiskomt en het hoofd van het gezin is.

Ze zullen ook leren om mij zo met respect te behandelen ook al weten ze op jonge leeftijd nog niet dat ik de hoofdkostwinne r en dus de ruggengraat van ons gezin ben.

En in tegenstelling tot wat jij beweerd zal ik wel degelijk op de hoogte zijn van de gang van zaken thuis. De regels zal ik uiteraard samen met met mijn vrouw bepalen en als ik niet thuis ben zal zij mijn plaats innemen als hoofd van het het gezin. Tevens ben ik ook in het weekend beschikbaar voor mijn vrouw en kind(eren).

Zoals ik al hierboven beschreef zal ik wel degelijk een band hebben met mijn kinderen. Ook al zou dit niet het geval zijn en zouden mijn kinderen op jonge leeftijd geen band met mij hebben zou ik dat niet erg vinden. Als ze ouder zijn zullen zij weten dat ik de gene ben die ervoor gezorgd heeft dat ze een dak boven hun hoofd hebben en dat er brood op de plank was en zullen ze mij dankbaar zijn.

Mijn vele huisvrouwen hebben zo'n leven en zien er helemaal niet oud en uitgeblust uit. Wat moet ze anders doen? Net zo als veel alleenstaande moeders fulltime werken en haar kinderen verwaarlozen? Haar kinderen naar de kinderopvang sturen, waar ze gemolesteerd kunnen worden door potentiele pedofielen en verlangen naar hun huis en de liefde van hun moeder?

Mij vrouw zal van mij wel parttime mogen werken als ze dat verlangt en ze mag ook tijd vrijmaken voor een of meerdere hobby's, mits ze dit kan combineren met haar huishoudelijke taken.

Liefs,

Thakur Ganga Singh

Beste Gangadhar,

Thanxx ik ben gek op maaslander kaas echt heerlijk.Voora l jong belegen.

Oke dus je vind het niet erg als je kinderen niet van jongs af aan een goede band hebben met hun vader? Gozer kinderen hebben hun vader net zo hard nodig als hun moeder. En kinderen willen niet alleen de vader zien als kostwinner die elke week brood op de plank brengt. Ze willen een band met hun vader en een goed gesprek met hem kunnen voeren. Een echte vader kind relatie. Maar goed is jouw manier van willen opvoeden.

Sommige moeders hebben geen keus en moeten full time werken en hun kids op de creche zetten. Omdat ze nou eenmaal alleenstaande moeder zijn en dus niet kunnen permiteren om part time te werken. Zo is het nou eenmaal.

Ik bedoelde met uitgeblust dat moeders het ook zat zijn om steeds 24/7 met hun kids en huishouding bezig te zijn. Ze hebben afwisseling nodig en rust. En dat kan alleen als partner samen huishouding doen. Is nix mis mee hoor als vaders aan huishouding doen.

Offline Avii_

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #91 Gepost op: 9 juli 2011, 01:41:13 »
Hahaha zieke topic...dit kan gewoon niet serieus zijn.
The reason why God put spaces between your fingers was so that someone else could fill them up.

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #92 Gepost op: 9 juli 2011, 18:11:49 »
Beste Gangadhar,

Oke dus je vind het niet erg als je kinderen niet van jongs af aan een goede band hebben met hun vader? Gozer kinderen hebben hun vader net zo hard nodig als hun moeder. En kinderen willen niet alleen de vader zien als kostwinner die elke week brood op de plank brengt. Ze willen een band met hun vader en een goed gesprek met hem kunnen voeren.

Sommige moeders hebben geen keus en moeten full time werken en hun kids op de creche zetten. Omdat ze nou eenmaal alleenstaande moeder zijn en dus niet kunnen permiteren om part time te werken. Zo is het nou eenmaal.

Ik bedoelde met uitgeblust dat moeders het ook zat zijn om steeds 24/7 met hun kids en huishouding bezig te zijn. Ze hebben afwisseling nodig en rust. En dat kan alleen als partner samen huishouding doen. Is nix mis mee hoor als vaders aan huishouding doen.

Nee ik geloof dat de vader kind relatie ook op latere leeftijd opgebouwd kan worden.

Ik wil mijn vrouw juist een lekker leven geven en geen leven van werken die veel alleenstaande moeders hebben of getrouwde moeders die ook nog eens fulltime werken, vandaar dat ik haar alleen het huishouden laat doen.

Ja klopt dat vrouwen die 24/7 thuis zijn en op de kinderen passen er ooit eens genoeg van krijgen. Maar mannen die elke dag van 9 tot 5 werken zullen dat zelfde gevoel hebben. In het weekend hebben de moeders toch rust als hun man thuis is en lekker leuke dingen met hun en het gezin kan doen zoals ik al eerder zei.

Huishouden is een vrouwentaak een man doet dat alleen als de vrouw ziek is of als hij alleenstaande vader is. Enige wat ik zou doen tijdens mijn vrije dagen is spelen en andere dingen doen met mijn kinderen huishouden, no way!
Dat je er nog serieus op ingaat.

Hij kickt op al die reacties in zijn topic. Waarschijnlijk zit ie zich nu af te trekken terwijl hij jouw reactie leest
Niet iedereen heeft zo'n perverse geest als jij.
Ik ben gewoon iemand die in de traditionele man vrouw rolverdeling gelooft, helemaal niets mis mee.

Vandaar dat ik ook een Indiase vrouw wil trouwen, een Surinaams Hindoestaanse meisjes die willen allemaal "modern en progressief" zijn en werken om veel geld te verdienen om zo hun plamuurlaag te kunnen financieren en om hun schulden bij de douglas en ici paris af te kunnen lossen.

Ik wil dat mijn vrouw een verantwoordeli jk iemand is aan wie ik mijn kinderen en huis kan toevertrouwen als ik er niet ben.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #93 Gepost op: 9 juli 2011, 19:11:05 »
TGS,

ik ben echt benieuwd of jij ooit hier in nl een vriendin gaat vinden die zo bekrompen denkt..

Kaise.nl

« Reactie #93 Gepost op: 9 juli 2011, 19:11:05 »

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #94 Gepost op: 9 juli 2011, 21:07:27 »
TGS,

ik ben echt benieuwd of jij ooit hier in nl een vriendin gaat vinden die zo bekrompen denkt..
Wat is er nou "bekrompen" aan een vrouw die gewoon thuis blijft en voor de kinderen zorgt.
En ja ik weet zeker dat ik een vrouw vindt die een gevoel voor verantwoordeli jkheid heeft wat betreft het gezin.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #95 Gepost op: 9 juli 2011, 21:43:43 »
Wat is er nou "bekrompen" aan een vrouw die gewoon thuis blijft en voor de kinderen zorgt.
En ja ik weet zeker dat ik een vrouw vindt die een gevoel voor verantwoordeli jkheid heeft wat betreft het gezin.
Vrij zijn van wensen leidt tot innerlijke rust.  :smile001:

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #96 Gepost op: 10 juli 2011, 12:36:35 »
Nee ik geloof dat de vader kind relatie ook op latere leeftijd opgebouwd kan worden.

Ik wil mijn vrouw juist een lekker leven geven en geen leven van werken die veel alleenstaande moeders hebben of getrouwde moeders die ook nog eens fulltime werken, vandaar dat ik haar alleen het huishouden laat doen.

Ja klopt dat vrouwen die 24/7 thuis zijn en op de kinderen passen er ooit eens genoeg van krijgen. Maar mannen die elke dag van 9 tot 5 werken zullen dat zelfde gevoel hebben. In het weekend hebben de moeders toch rust als hun man thuis is en lekker leuke dingen met hun en het gezin kan doen zoals ik al eerder zei.

Huishouden is een vrouwentaak een man doet dat alleen als de vrouw ziek is of als hij alleenstaande vader is. Enige wat ik zou doen tijdens mijn vrije dagen is spelen en andere dingen doen met mijn kinderen huishouden, no way!Niet iedereen heeft zo'n perverse geest als jij.
Ik ben gewoon iemand die in de traditionele man vrouw rolverdeling gelooft, helemaal niets mis mee.

Vandaar dat ik ook een Indiase vrouw wil trouwen, een Surinaams Hindoestaanse meisjes die willen allemaal "modern en progressief" zijn en werken om veel geld te verdienen om zo hun plamuurlaag te kunnen financieren en om hun schulden bij de douglas en ici paris af te kunnen lossen.

Ik wil dat mijn vrouw een verantwoordeli jk iemand is aan wie ik mijn kinderen en huis kan toevertrouwen als ik er niet ben.

Oke wat jij wilt.Je hebt er goed over nagedacht. Have a great life.

Kaise.nl

« Reactie #96 Gepost op: 10 juli 2011, 12:36:35 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: