collapse

Auteur Topic: Hindoestaanse meisjes en maagdelijkheid :roflol:  (gelezen 69359 keer)

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re:Hindoestaanse meisjes en maagdelijkheid :roflol:
« Reactie #60 Gepost op: 19 november 2010, 22:40:12 »
topicopener uit welke tijdperk stam jij uit? de stenen tijdperk ofzo?!

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 19 november 2010, 22:40:12 »

Offline TN

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 5
  • M'n mooie Pitje.. (L)
« Reactie #61 Gepost op: 19 november 2010, 22:42:38 »
Ach lekker boeiend. Hoop dat hij zijn maagd vindt.
De essentie van het leven begint in je brein.

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 19 november 2010, 23:24:20 »

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #63 Gepost op: 20 november 2010, 17:58:25 »
topicopener uit welke tijdperk stam jij uit? de stenen tijdperk ofzo?!
Dus ik ben ouderwets omdat ik een vrouw prefereer die niet om de 3 maanden haar benen open doet voor een andere man, maar één man wil met wie ze de rest van haar leven samen is.

@Iedereen
Het verbaasd me hoe erg de hindoestanen hier hun eigen cultuur verloochenen. Jullie kunnen proberen hoeveel jullie willen yaaron, maar jullie zullen nooit Nederlanders worden en volledige acceptatie krijgen.

Het enige lot dat jullie te wachten staat is een identiteitscri sis en bountyvorming, en dan wensen jullie mij succes met het vinden van een vrouw. Jullie probleem is veel groter dan het mijne hahahaha

Offline Rishma*

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #64 Gepost op: 21 november 2010, 13:19:36 »
jij kan beter een meisje uit India halen.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #65 Gepost op: 21 november 2010, 13:24:31 »
Dus ik ben ouderwets omdat ik een vrouw prefereer die niet om de 3 maanden haar benen open doet voor een andere man, maar één man wil met wie ze de rest van haar leven samen is.

@Iedereen
Het verbaasd me hoe erg de hindoestanen hier hun eigen cultuur verloochenen. Jullie kunnen proberen hoeveel jullie willen yaaron, maar jullie zullen nooit Nederlanders worden en volledige acceptatie krijgen.

Het enige lot dat jullie te wachten staat is een identiteitscri sis en bountyvorming, en dan wensen jullie mij succes met het vinden van een vrouw. Jullie probleem is veel groter dan het mijne hahahaha
jaa nogal!
ik spreid mn benen toch ook niet elke 3 maanden voor een ander, ben niet achterlijk

wie zegt dat wij Nederlanders willen worden, we zijn meer geïntegreerd in de Nederlandse maatschappij
wie zegt dat wij een identiteitscri sis hebben. denk dat wij sneller aan een man/vrouw komen dan jij ooit in je leven heb kunnen krijgen. ga maar lekker klungelen om je huwelijks nacht, is die ook meteen verpest :bye:

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #66 Gepost op: 21 november 2010, 13:47:14 »
Iedereen moet het zelf weten maar ik vind dat het maagd hoort te blijven.
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

boydancer

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 21 november 2010, 16:52:31 »

@Iedereen

Je hebt gelijk jonge let maar niet op al die andere n die zo reageren die zijn allemaal al ontmaagd.
Ik heb ook meer respect voor een meisje dat ervoor kiest om heel haar leven met degene te blijven waarvoor ze haar benen spreidt en elke jongen die zegt van nee ik heb respect voor een chickie die al ontmaagd is en dat maakt helemaal niks uit. Dat is allemaal onzin. Het zal altijd in je achterhoofd blijven. Ik weet dat het fout is en we vrouwen niet zo moeten bekijken maar we zijn mannen en al die mannen die zeggen van nee het maakt niet uit 80% van die mannen willen je ook in bed krijgen en daarna weer dumpen. Maagd zijn of ontmaagd zijn zal altijd een rol spelen in hoofd van je vriendje of toekomstige man en zo is het eenmaal dat gaat nooit weg. Stenen tijdperk of niet wij zijn mannen en het zit in ons natuur (psychologisch, dierlijke instincten). Je hebt meer respect voor je vrouw als ze zegt dat ze zichzelf heeft bewaard voor jou.

Offline Shinigami

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #68 Gepost op: 21 november 2010, 17:00:00 »
Je hebt gelijk jonge let maar niet op al die andere n die zo reageren die zijn allemaal al ontmaagd.
Ik heb ook meer respect voor een meisje dat ervoor kiest om heel haar leven met degene te blijven waarvoor ze haar benen spreidt en elke jongen die zegt van nee ik heb respect voor een chickie die al ontmaagd is en dat maakt helemaal niks uit. Dat is allemaal onzin. Het zal altijd in je achterhoofd blijven. Ik weet dat het fout is en we vrouwen niet zo moeten bekijken maar we zijn mannen en al die mannen die zeggen van nee het maakt niet uit 80% van die mannen willen je ook in bed krijgen en daarna weer dumpen. Maagd zijn of ontmaagd zijn zal altijd een rol spelen in hoofd van je vriendje of toekomstige man en zo is het eenmaal dat gaat nooit weg. Stenen tijdperk of niet wij zijn mannen en het zit in ons natuur (psychologisch, dierlijke instincten). Je hebt meer respect voor je vrouw als ze zegt dat ze zichzelf heeft bewaard voor jou.

EENS!
AIDS is such a scary thing and it's also the kind of thing that you think won't happen to you. It can happen to you and it's deadly serious.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #69 Gepost op: 21 november 2010, 18:24:04 »
jij kan beter een meisje uit India halen.
Dat denk ik ook.

Iedereen moet het zelf weten maar ik vind dat het maagd hoort te blijven.
Jij bent nou een hindoestaans meisjes dat haar cultuur niet verloochend, pas goed op jezelf behn.

Vooral die laatste zin probeer ik de meeste mensen hier duidelijk te maken alleen helaas dringt het niet door tot ze. Wat me vooral aan de Hindoestaanse mannen hier opgevallen is is dat het viespeuken zijn die alleen achter het chocolade reepje in hun broek aanlopen.

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • verwijderd!
« Reactie #70 Gepost op: 21 november 2010, 18:31:44 »
ik ben nog maagd..behalve me trommelvliezen heb ik me netvlies, zwemvlies, enz ...alle vliezen nog :bloos:

zelf zilvervliesrij st..

Naina

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 21 november 2010, 18:35:33 »
@Gangadhar Rao: ben ff benieuwd hoe je hierover denkt. Wat als een vrouw haar maagdelijkheid voor haar man heeft bewaard en hij waardeert het niet? Ze doet alles voor hem tijdens hun huwelijk, maar hij waardeert het niet?

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #72 Gepost op: 21 november 2010, 18:41:08 »
ik ben nog maagd..behalve me trommelvliezen heb ik me netvlies, zwemvlies, enz ...alle vliezen nog :bloos:

zelf zilvervliesrij st..
Jij bent nog droger dan een woestijn....

@Gangadhar Rao: ben ff benieuwd hoe je hierover denkt. Wat als een vrouw haar maagdelijkheid voor haar man heeft bewaard en hij waardeert het niet? Ze doet alles voor hem tijdens hun huwelijk, maar hij waardeert het niet?
Dan is die man verkeerd, de vrouw hoeft zich nergens schuldig over te voelen ze heeft gedaan wat ze moest doen.

Ze heeft haar dharm als vrouw gevolgd en dharm daar twijfel je niet over dat doe je maakt niet uit hoe de situatie is. Een goed voorbeeld hiervan is het dillema van Arjun ten opzichte van de Kauravs. Hij heeft uiteindelijk besloten zijn plicht als kshatriya te volgen en zich geen zorgen meer te maken over de consequenties, want hij heeft gedaan wat goed was en daar moet je nooit over twijfelen.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #73 Gepost op: 21 november 2010, 18:45:10 »
Maagdelijkheid bij hindoestaanse meisjes.

Oke wat vinden de kaise.nl leden ervan dat steeds meer hindoestaanse meisjes het huwelijk niet betreden als maagd, maar als afgelikte boterham of helemaal niet eens meer trouwen.

Ik zelf zou het liefst een maagd willen maar ik vraag me af of ik de enige nog niet verkaasde Surinaamse Hindoestaan ben met deze mening.

Vertel waarom jullie waarde hechte aan maagdelijkheid bij je partner.

(En dames aub geen marokko.nl reacties zoals ja maar jongens zijn ook geen maagd dus waarom wij wel?)

Hoogachtend,

Maharaja Gangadhar Rao Newalkar
wat maakt het uit?? : trouwen, neuken scheiden?

Naina

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 21 november 2010, 18:52:15 »
Jij bent nog droger dan een woestijn....
Dan is die man verkeerd, de vrouw hoeft zich nergens schuldig over te voelen ze heeft gedaan wat ze moest doen.

Ze heeft haar dharm als vrouw gevolgd en dharm daar twijfel je niet over dat doe je maakt niet uit hoe de situatie is. Een goed voorbeeld hiervan is het dillema van Arjun ten opzichte van de Kauravs. Hij heeft uiteindelijk besloten zijn plicht als kshatriya te volgen en zich geen zorgen meer te maken over de consequenties, want hij heeft gedaan wat goed was en daar moet je nooit over twijfelen.

Ok, duidelijk.

En je hebt gelijk, Arjun heeft het juiste gedaan, ik snap ook wel dat hij in het begin twijfelde, maar uiteindelijk heeft Krishna Bhagwan hem wel duidelijk gemaakt wat hij moest doen.

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #75 Gepost op: 21 november 2010, 19:10:42 »
Ja ik vind van wel, ik zou er niet aan moeten denken om een niet maagd te trouwen ik beschouw dat soort meisjes als vuilnis, maar dat is mijn mening.

Huwen op jonge leeftijd heeft er helemaal niks mee te maken, het is de sociale controle op hindoestaanse jongeren door de ouderen/gemeenschap die zorgt voor het morele verval.

Jij moet je meer verdiepen in Indiase politieke partijen zoals de BJP en VHP die zich wel inzetten voor het promoten van religieuze waarden in de Indiase samenleving.

En Sarcasmoloog  het feit dat jij seks met meerdere mannen benoemt als "halen uit het leven wat er te halen valt" geeft aan dat jij of een smeerlap bent die alleen maar achter zijn lul aanloopt en juist blij is dat hindoestaanse meisjes steeds makkelijker prooi worden van types zoals jij. Ik daarentegen ben bezorgd over de hindoestaanse vrouwen.
Citaat
geeft aan dat jij of een smeerlap bent die alleen maar achter zijn lul aanloopt
Klopt, en lekker dat het is jongen.
Heerlijk leven heb ik, zou het voor geen goud willen ruilen. Vooral niet met een erg slechte troll die als een hersenloze zijn leven leidt, alleen omdat het hem ooit verteld die het weer ooit van iemand heeft gehoord die het ooit weer van iemand heeft gehoord die het ooit weer ergens heeft gelezen.

Neuken, eten, leren, eten, neuken, eten, eten, leren, neuken, eten, rukken.
It's a wonderful life.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #76 Gepost op: 22 november 2010, 09:00:17 »

@Iedereen

ik vraag me af als jij niet toevallig je afslag gemist hebt. inplaats van in de asram te belanden, kom je nu hier op de forum stront dieken.
met jouw instelling zullen de vrouwen bij jouw blijven hangen omdat ze hun maagdelijkheid bij jouw verloren hebben dan inplaats van wederzijds liefde met jouw delen als je je beter leren kennen.

dit is de moderne tijd. het gebeurd nu al wat vroeger al voorspeld was.
dus zo ouderwets ben jij niet. ik denk eerder dat je in de ijstijd opgericht bent.

kan je wel met een afstandsbedien ing omgaan?? mijn nana is ouderwets maar weet wel heel goed hoe zijn computer werkt.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #77 Gepost op: 22 november 2010, 09:17:37 »
Hahaha deze topic.. Ik heb tegenwoordig juist het idee dat hindoestaanse meisjes zsm ontmaagd willen worden om 'erbij te horen'  :roflol:

Nee maar wel veel respect voor die dames die evoor kiezen om maagd te blijven tot aan het huwelijk.. als je zulke principes kunt handhaven moet je tegenwoordig wel heel gedisciplineer d zijn. Je komt dit soort dames nog maar zelden tegen. Maar ze zijn er wel degelijk.

Ik heb het al eens eerder in een topic gezegd.. in principe kun je een dergelijke eis tegenwoordig niet meer stellen... iedere hindoestaan.. jongen of meisje is tegenwoordig sexueel aktief.. Hier op het forum kunnen ze er ook boekdelen over volschrijven terwijl hun verdere algemene kennis vrijwel nihil is.
Maar een feit is en blijft.. als je met een meisje wilt gaan trouwen wil je niet het risico lopen dat iemand je ooit komt vertellen dat ie ooit met je vrouw naar bed is geweest.. hoe lekker ze wel niet was etc. Daarom preferen veel mannen toch een maagd als het een serieuze relatie betreft.. ook al zijn ze het zelf niet.. Beetje krom maar goed..
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: [email protected]

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #78 Gepost op: 22 november 2010, 09:29:32 »
Hahaha deze topic.. Ik heb tegenwoordig juist het idee dat hindoestaanse meisjes zsm ontmaagd willen worden om 'erbij te horen'  :roflol:

Nee maar wel veel respect voor die dames die evoor kiezen om maagd te blijven tot aan het huwelijk.. als je zulke principes kunt handhaven moet je tegenwoordig wel heel gedisciplineer d zijn. Je komt dit soort dames nog maar zelden tegen. Maar ze zijn er wel degelijk.

Ik heb het al eens eerder in een topic gezegd.. in principe kun je een dergelijke eis tegenwoordig niet meer stellen... iedere hindoestaan.. jongen of meisje is tegenwoordig sexueel aktief.. Hier op het forum kunnen ze er ook boekdelen over volschrijven terwijl hun verdere algemene kennis vrijwel nihil is.
Maar een feit is en blijft.. als je met een meisje wilt gaan trouwen wil je niet het risico lopen dat iemand je ooit komt vertellen dat ie ooit met je vrouw naar bed is geweest.. hoe lekker ze wel niet was etc. Daarom preferen veel mannen toch een maagd als het een serieuze relatie betreft.. ook al zijn ze het zelf niet.. Beetje krom maar goed..
het komt door de gat in de ozonlaag en de vervuilde milieu dat de meisjes tegenwoordig geiler en geiler worden :roflol:

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #79 Gepost op: 22 november 2010, 09:31:10 »
het komt door de gat in de ozonlaag en de vervuilde milieu dat de meisjes tegenwoordig geiler en geiler worden :roflol:

echt ?? :roflol:

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #80 Gepost op: 22 november 2010, 09:35:43 »

Hahahahahhaha jaaa dat is het gewoon  :veryhappy: :lol (2): :lol (2):

-:- MIS -:-

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 22 november 2010, 11:34:39 »

@Iedereen

Ik had mijn maagdelijkheid ook bewaard voor me ex vriend, maarja ik ga niet wachten tot dat ik met hem ga trouwen. Ik had 3jaar lang een relatie met hem. En ik ga mezelf niet dwingen om bij hem te blijven, omdat hij me heeft ontmaagd. Als het niet gaat dan gaat het niet en dit overkomt wel meerdere meiden. Maar dat betekent niet gelijk dat ik of andere meiden om de 3maanden hun benen open spreid!

Sapna...

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: 22 november 2010, 11:36:53 »
Maagdelijkheid is iets moois, totdat je een relatie hebt.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #83 Gepost op: 22 november 2010, 11:39:58 »
Maagdelijkheid is iets moois, totdat je een relatie hebt.

Ja maar wanneer noem je het een 'relatie'. Tegenwoordig ziet men elkaar 2 a 3 keer en spreekt men al van een heuse serieuze relatie  :roflol:

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #84 Gepost op: 22 november 2010, 11:41:04 »
Ik had mijn maagdelijkheid ook bewaard voor me ex vriend, maarja ik ga niet wachten tot dat ik met hem ga trouwen. Ik had 3jaar lang een relatie met hem. En ik ga mezelf niet dwingen om bij hem te blijven, omdat hij me heeft ontmaagd. Als het niet gaat dan gaat het niet en dit overkomt wel meerdere meiden. Maar dat betekent niet gelijk dat ik of andere meiden om de 3maanden hun benen open spreid!

Het zou wel doodzonde zijn als je dan 3 jaar wacht.. en dan eindelijk toegeeft... en dat een relatie kort daarna zou verbreken nog voor het huwelijk..  :indifferent:

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #85 Gepost op: 22 november 2010, 11:41:28 »
Ik had 't volgens mij al eerder/vaker geplaatst.

Virginity is not dignity, it's lack of opportunity.
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #86 Gepost op: 22 november 2010, 11:41:43 »
Het zou wel doodzonde zijn als je dan 3 jaar wacht.. en dan eindelijk toegeeft... en dat een relatie kort daarna zou verbreken nog voor het huwelijk..  :indifferent:

Zo gaat 't bij de meesten.
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Sapna...

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 22 november 2010, 11:43:57 »
Ja maar wanneer noem je het een 'relatie'. Tegenwoordig ziet men elkaar 2 a 3 keer en spreekt men al van een heuse serieuze relatie  :roflol:

als het serieus is van beide kanten en je merkt dat je samen iets wilt opbouwen zelfde toekomstplanne n hebt en elkaar lief hebt dan denk ik dat je dan kan spreken van een relatie.
tenzij het een seksrelatie is.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #88 Gepost op: 22 november 2010, 11:47:30 »
als het serieus is van beide kanten en je merkt dat je samen iets wilt opbouwen zelfde toekomstplanne n hebt en elkaar lief hebt dan denk ik dat je dan kan spreken van een relatie.
tenzij het een seksrelatie is.

Ja maar dat kost echt wel de nodige tijd. Nooit na 2 a 3 keertjes ontmoeten.. dan ken je elkaar zo oppervlakkig.. Als je dan al praat over een serieuze relatie dan neem je je eigen leven niet serieus.
Seksrelatie is wat anders.. als het dan maar duidelijk is voor beiden in kwestie.. Prima.

Sapna...

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: 22 november 2010, 11:50:43 »
Ja maar dat kost echt wel de nodige tijd. Nooit na 2 a 3 keertjes ontmoeten.. dan ken je elkaar zo oppervlakkig.. Als je dan al praat over een serieuze relatie dan neem je je eigen leven niet serieus.
Seksrelatie is wat anders.. als het dan maar duidelijk is voor beiden in kwestie.. Prima.
2 a 3 keren per jaar of per maand??? dat is wel heel erg weinig... 2 a 3 keren perweek is beter om het dan te noemen als een relatie denk ik . en sowieso elke dag contact.  plus bovengenoemde dingen in mijn vorige post dan denk ik wel dat je een serieuze relatie hebt. maar deze topic krijgt nu weer een andere wending.

Kaise.nl

« Reactie #89 Gepost op: 22 november 2010, 11:50:43 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: