collapse

Auteur Topic: Hindoestaanse meisjes en maagdelijkheid :roflol:  (gelezen 70970 keer)

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Hindoestaanse meisjes en maagdelijkheid :roflol:
« Gepost op: 18 november 2010, 19:20:48 »
Maagdelijkheid bij hindoestaanse meisjes.

Oke wat vinden de kaise.nl leden ervan dat steeds meer hindoestaanse meisjes het huwelijk niet betreden als maagd, maar als afgelikte boterham of helemaal niet eens meer trouwen.

Ik zelf zou het liefst een maagd willen maar ik vraag me af of ik de enige nog niet verkaasde Surinaamse Hindoestaan ben met deze mening.

Vertel waarom jullie waarde hechte aan maagdelijkheid bij je partner.

(En dames aub geen marokko.nl reacties zoals ja maar jongens zijn ook geen maagd dus waarom wij wel?)

Hoogachtend,

Maharaja Gangadhar Rao Newalkar

Kaise.nl

Hindoestaanse meisjes en maagdelijkheid :roflol:
« Gepost op: 18 november 2010, 19:20:48 »

Muurbloempje

• Gast
Re:Hindoestaanse meisjes en maagdelijkheid :roflol:
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2010, 19:24:14 »
Ja, ik vind het jammer tradities verwateren en ik krijg steeds vaker het idee dat er geen waarde aan gehecht wordt.
Maar ik vind wel dat hetzelfde voor jongens geldt.

Offline TN

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 5
  • M'n mooie Pitje.. (L)
« Reactie #2 Gepost op: 18 november 2010, 19:28:53 »
Ben je zelf nog maagd?
De essentie van het leven begint in je brein.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #3 Gepost op: 18 november 2010, 19:33:12 »
Ja, ik vind het jammer tradities verwateren en ik krijg steeds vaker het idee dat er geen waarde aan gehecht wordt.
Maar ik vind wel dat hetzelfde voor jongens geldt.
Ik vind dat het zowel bij mannen en vrouwen moet gelden alleen dit topic gaat over de vrouwen.

Ben je zelf nog maagd?
zie antwoord aan muurbloempje

Offline TN

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 5
  • M'n mooie Pitje.. (L)
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2010, 19:36:01 »
Ik vind dat het zowel bij mannen en vrouwen moet gelden alleen dit topic gaat over de vrouwen.
zie antwoord aan muurbloempje

Dat is geen antwoord op mijn vraag, ook al doel je nu alleen op vrouwen in je topic. Het is ja of nee.
De essentie van het leven begint in je brein.

zij is spang

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 18 november 2010, 19:36:42 »
tijden veranderen...e n traditie staat los van religie...

Bisaal!

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 18 november 2010, 19:37:40 »
Aan wie stel je die vraag? Hier op het forum vind je alleen maar afgelikte boterhammen (dames die met meer dan 2 gasten hebben geneukt).

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #7 Gepost op: 18 november 2010, 19:43:17 »
tijden veranderen...e n traditie staat los van religie...

Brahmacharya, the yoga of celibacy, is a traditional practice in Saivite Hinduism. It allows the adolescent or young adult to use his vital energies to prepare for a rewarding life, to develop his mind and talents for his chosen vocation. The first of the four stages, or ashramas, of life is actually called the brahmacharya ashrama. Love, including sex, is one of the legitimate four goals of life, according to our religion. Sex is not bad. Its place, however, is properly within the confines of a sanctified marriage. Nor are sex drives unnatural. The goal of the brahmachari and brahmacharini is not to become fearful of sex, but to understand sex and the sexual impulses in a balanced way. During the time of brahmacharya, the goal is to control the sex urges and transmute those vital energies into the brain to gain a great mental and spiritual strength. Yes, this vital life force must be focused on studies and spiritual pursuits. Brahmacharya maintained until marriage, and faithfulness thereafter, helps enable the devotee to merit a good wife or husband, a happy, stable marriage and secure, well-adjusted children.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Woman..
« Reactie #8 Gepost op: 18 november 2010, 20:18:22 »
Dat is geen antwoord op mijn vraag, ook al doel je nu alleen op vrouwen in je topic. Het is ja of nee.

Dus dat.. Ik snap niet waarom men iets gaat eisen van iemand anders, als diegene zelf geen maagd meer is. Of je bent het en je eist het (dat is dan een ander verhaal). Maar als je het zelf niet meer bent en gaat lopen eisen dat is echt hypocriet.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2010, 21:39:06 »
Voor de man is t een eer als jij je meisje ontmaagd heb (en ook de enigste bent)... want dan ben je 1 vd weinigen....
.. en vrouwen moeten nu niet gaan zeuren... want jullie willen allemaal een vent hebben, die weet hoe hij zn vingers, tong.... en gereedschap moet gebruiken.....
en daarvoor heb je als manzijnde ervaring nodig....

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #10 Gepost op: 18 november 2010, 21:48:57 »
Voor de man is t een eer als jij je meisje ontmaagd heb (en ook de enigste bent)... want dan ben je 1 vd weinigen....
.. en vrouwen moeten nu niet gaan zeuren... want jullie willen allemaal een vent hebben, die weet hoe hij zn vingers, tong.... en gereedschap moet gebruiken.....
en daarvoor heb je als manzijnde ervaring nodig....

je hebt wel gelijk :veryhappy:

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #11 Gepost op: 18 november 2010, 21:51:10 »
je hebt wel gelijk :veryhappy:
i know.... thnx

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #12 Gepost op: 18 november 2010, 22:44:51 »
Dus dat.. Ik snap niet waarom men iets gaat eisen van iemand anders, als diegene zelf geen maagd meer is. Of je bent het en je eist het (dat is dan een ander verhaal). Maar als je het zelf niet meer bent en gaat lopen eisen dat is echt hypocriet.
Ik ben maagd.
Dus ik vind dat ik er eentje mag eisen. Nog iets het valt me op dat Indiase meisjes hun best doen om maagd te blijven terwijl de Surinaamse Hindoestaanse meisjes na Nederlanders en Negerinnen het sletterigst overkomen.

Ik vraag me af waarom de Surinaams Hindoestaanse meisjes geen voorbeeld nemen aan hun Indiase zusters.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #13 Gepost op: 18 november 2010, 22:51:33 »
Als ze nou een h0er wil uithangen en meerdere lullen in haar kut wil hebben, wat is daar mis mee? Met hoeveel maagden ga jij trouwen?
74, die krijg ik namelijk nadat ik me opblaas en shahid wordt.
Of was dat bij een ander geloof, hmm... :eusa_think:

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #14 Gepost op: 18 november 2010, 23:23:31 »
74, die krijg ik namelijk nadat ik me opblaas en shahid wordt.
Of was dat bij een ander geloof, hmm... :eusa_think:
mondje open aub... :free-sexy-smileys-947:

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #15 Gepost op: 19 november 2010, 02:17:39 »
Ik ben maagd.
Dus ik vind dat ik er eentje mag eisen. Nog iets het valt me op dat Indiase meisjes hun best doen om maagd te blijven terwijl de Surinaamse Hindoestaanse meisjes na Nederlanders en Negerinnen het sletterigst overkomen.

Ik vraag me af waarom de Surinaams Hindoestaanse meisjes geen voorbeeld nemen aan hun Indiase zusters.
hoe oud ben je eigenlijk.....?

bij mij kom je namelijk over als een paps die iedere avond zn rechterhand n.eukt....
vertel me... ga je weleens vreemd met je linkerhand?

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #16 Gepost op: 19 november 2010, 02:22:41 »
Brahmacharya, the yoga of celibacy, is a traditional practice in Saivite Hinduism. It allows the adolescent or young adult to use his vital energies to prepare for a rewarding life, to develop his mind and talents for his chosen vocation. The first of the four stages, or ashramas, of life is actually called the brahmacharya ashrama. Love, including sex, is one of the legitimate four goals of life, according to our religion. Sex is not bad. Its place, however, is properly within the confines of a sanctified marriage. Nor are sex drives unnatural. The goal of the brahmachari and brahmacharini is not to become fearful of sex, but to understand sex and the sexual impulses in a balanced way. During the time of brahmacharya, the goal is to control the sex urges and transmute those vital energies into the brain to gain a great mental and spiritual strength. Yes, this vital life force must be focused on studies and spiritual pursuits. Brahmacharya maintained until marriage, and faithfulness thereafter, helps enable the devotee to merit a good wife or husband, a happy, stable marriage and secure, well-adjusted children.
als dit is zoals je t ook daadwerkelijk ziet.... vertel me dan waarom je t zo ziet.
want volgensmij is hier in deze tijd geen sprake van... so....
be an eyeopener

Naina

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 19 november 2010, 08:49:36 »
Ik ben maagd.

Dan zoek je toch lekker een Indiaas meisje? :bduh:

test

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 19 november 2010, 10:00:54 »
Ik ben maagd.

Ah gossie...zo schattig naief ben je.... :schater:...

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #19 Gepost op: 19 november 2010, 10:21:55 »
hoe oud ben je eigenlijk.....?

bij mij kom je namelijk over als een paps die iedere avond zn rechterhand n.eukt....
vertel me... ga je weleens vreemd met je linkerhand?
19, en ik was ook vroeger net zo als jij alleen maar achter meisjes aangaan maar ik ben een conservatieve hindoe tegen gekomen die mij veranderd heeft en mij van de bounty die ik was het juiste pad op heeft gezet.

als dit is zoals je t ook daadwerkelijk ziet.... vertel me dan waarom je t zo ziet.
want volgensmij is hier in deze tijd geen sprake van... so....
be an eyeopener
Het is onze religie die ons dit voorschrijft en als gelovige hindoes vind ik dat we ons aan de regels van het geloof moeten houden. Niet steeds een excuus moeten zoeken zoals we leven in een andere tijd etc. De Shruti zijn tijdloos alleen bhai is dit de Kali Yuga waar we in leven en is het door verleidingen moeilijk om alle regels na te leven.

Dan zoek je toch lekker een Indiaas meisje? :bduh:
Heb ik ook liever dan Surinaamse Hindoestaanse meisjes.

Ah gossie...zo schattig naief ben je.... :schater:...
Hoezo naief? Dat jij geen hindoestaanse normen en waarden meegekregen heeft maakt iemand die er wel mee opgevoed is niet meteen naief.

Naina

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 19 november 2010, 10:28:53 »
Gangadhar Rao (leuke nick), je hebt je mening/normen/waarden, daar is niks mis mee, is juist goed. Maar laat anderen ook in hun waarde. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen heeft dezelfde denkwijze. Maar dat maakt het juist leuk, zou saai zijn als iedereen hetzelfde zou zijn.

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 19 november 2010, 10:36:26 »
ik vind je nick ook leuk.. :P

verder regels uit een oude tijd moet je niet toepassen in een nieuwe tijd. t kan wel maar zal mssn wel lastig worden.
en verder.. soort zoekt soort en vind t meestal ook wel.. dus..??? no need to worry dear :)

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 19 november 2010, 10:49:19 »
LOL
Alweer een Hindustaan die denkt dat Indiërs anno 2010 dezelfde Indiërs zijn die in de Ramayan als "the good guys" worden omschreven. Achterhaald natuurlijk voor iedereen die ook maar een greintje realiteitsbese f heeft, maar leuk voor dromers die zichzelf het echte leven niet gunnen en daarom maar geketend door het leven gaan.

@Gangadhar Rao
Een directe vraag voor jou: wat is de meerwaarde van het maagd zijn? Wat veranderd er als een meisje (of jonge) geen maagd meer is? Word hij/zij slechter? Dommer? Viezer?

Besef jij je wel dat maagd zijn vroeger (met vroeger bedoel ik dus één of twee generaties voor ons) veel makkelijker te handhaven was omdat iedereen trouwde op zijn dertiende :') ? Dus je kan nu wel als een wannabe nana gaan lopen blaaten dat Hindustaanse meisjes zoooo slecht zijn omdat ze alles uit het leven willen halen dan er te halen valt, maar ze verschillen echt niet zoveel met hun nani's als jij (doen) wilt geloven.
Het enige dat is verandert, is de leeftijd waarop er word getrouwd.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #23 Gepost op: 19 november 2010, 11:09:11 »
LOL
Alweer een Hindustaan die denkt dat Indiërs anno 2010 dezelfde Indiërs zijn die in de Ramayan als "the good guys" worden omschreven. Achterhaald natuurlijk voor iedereen die ook maar een greintje realiteitsbese f heeft, maar leuk voor dromers die zichzelf het echte leven niet gunnen en daarom maar geketend door het leven gaan.

@Gangadhar Rao
Een directe vraag voor jou: wat is de meerwaarde van het maagd zijn? Wat veranderd er als een meisje (of jonge) geen maagd meer is? Word hij/zij slechter? Dommer? Viezer?

Besef jij je wel dat maagd zijn vroeger (met vroeger bedoel ik dus één of twee generaties voor ons) veel makkelijker te handhaven was omdat iedereen trouwde op zijn dertiende :') ? Dus je kan nu wel als een wannabe nana gaan lopen blaaten dat Hindustaanse meisjes zoooo slecht zijn omdat ze alles uit het leven willen halen dan er te halen valt, maar ze verschillen echt niet zoveel met hun nani's als jij (doen) wilt geloven.
Het enige dat is verandert, is de leeftijd waarop er word getrouwd.
Ja ik vind van wel, ik zou er niet aan moeten denken om een niet maagd te trouwen ik beschouw dat soort meisjes als vuilnis, maar dat is mijn mening.

Huwen op jonge leeftijd heeft er helemaal niks mee te maken, het is de sociale controle op hindoestaanse jongeren door de ouderen/gemeenschap die zorgt voor het morele verval.

Jij moet je meer verdiepen in Indiase politieke partijen zoals de BJP en VHP die zich wel inzetten voor het promoten van religieuze waarden in de Indiase samenleving.

En Sarcasmoloog  het feit dat jij seks met meerdere mannen benoemt als "halen uit het leven wat er te halen valt" geeft aan dat jij of een smeerlap bent die alleen maar achter zijn lul aanloopt en juist blij is dat hindoestaanse meisjes steeds makkelijker prooi worden van types zoals jij. Ik daarentegen ben bezorgd over de hindoestaanse vrouwen.

Naina

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 19 november 2010, 11:11:20 »
OMG :indifferent:

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 19 november 2010, 11:15:12 »
ebbe eke mielie khaai bhar ke

Naina

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 19 november 2010, 11:22:26 »
oe hindoestanie samjhad hoi????

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 19 november 2010, 11:34:55 »
oe hindoestanie samjhad hoi????
hum na djaani
maar iig wel sapnaa hai... hindoestani larki ke over.. :roflol:

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • verwijderd!
« Reactie #28 Gepost op: 19 november 2010, 11:35:38 »
:schater:

Naina

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 19 november 2010, 11:37:29 »
hum na djaani
maar iig wel sapnaa hai... hindoestani larki ke over.. :roflol:

Oker chapwa humke wel mooi lage hai....Gangadh ar Rao, oeffff

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 19 november 2010, 11:37:29 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: