collapse

Auteur Topic: Jet Cars  (gelezen 25385 keer)

safa

• Gast
Re: Jet Cars
« Reactie #30 Gepost op: 29 augustus 2013, 19:10:12 »
Van Jetcars krijg je eerder nepgeld terug. Laatst kwam ik een man tegen die ook was gen**id door Jetcars. Hij had zijn auto te koop staan , vervolgens boden ze erop ( 10- onder zijn vraagprijs ) . Gepraat via tel ect, vervolgens kwam de beste man in dit geval aan bij Jetcars . Brengen ze een onnaceptabele bod uit 3000 onder zijn vraagprijs!, niet mee eens ga maar weer 200 km rijden naar huis meneer?

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 29 augustus 2013, 19:10:12 »

Ravesti

• Gast
s.kuipers
« Reactie #31 Gepost op: 3 september 2014, 20:51:28 »
nou ik heb hier nog een geval van een helegrote oplichter hij bood me aan een daihatsu move van 1996 nadat ik met hem een conflict had met een andere auto wilde hij deze daihatsu aan mij verkopen hij whats appte mij 2 foto,s
van de daihatsu en zei om het goed te maken bood hij me deze aan voor 250 euro ik was daar wel in geintereseerd,
maar hij wilde dat ik het zou overmaken op zijn rekening en we daarna hadden afgesproken dat ik de auto zo komen ophalen vervolgens kon ik hem weken niet bereiken en vond het vreemd dus ben naar hem toegegaan en wat denk je hij was met heel zijn hebben en houwen vertrokken de smeerlap is s.kuipers uit nieuw bergen

kut shailesh

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 4 september 2014, 12:29:53 »
nou ik heb hier nog een geval van een helegrote oplichter hij bood me aan een daihatsu move van 1996 nadat ik met hem een conflict had met een andere auto wilde hij deze daihatsu aan mij verkopen hij whats appte mij 2 foto,s
van de daihatsu en zei om het goed te maken bood hij me deze aan voor 250 euro ik was daar wel in geintereseerd,
maar hij wilde dat ik het zou overmaken op zijn rekening en we daarna hadden afgesproken dat ik de auto zo komen ophalen vervolgens kon ik hem weken niet bereiken en vond het vreemd dus ben naar hem toegegaan en wat denk je hij was met heel zijn hebben en houwen vertrokken de smeerlap is s.kuipers uit nieuw bergen
conclusie: jij bent gewoon dom

Lan

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 6 oktober 2014, 01:19:36 »
Die zaak wordt gerund door 3 Turkse broers. De auto's die ze verkopen zijn in feite sloopauto's uit Duitsland. Dus auto's die in Duitsland zijn afgekeurd. Die kopen ze voor heel goedkoop in en verkopen ze dan in Nederland.

Het erge is: ze repareren NIKS tot ZEER WEINIG aan de auto. De APK is nep en de kilometerstand en worden teruggedraaid. Je koopt dus een auto die eigenlijk rijp is voor de sloop. Ik vind het maar raar dat zulke praktijken gewoon kunnen in Nederland. Nederland is een regeltjesland en dit soort figuren kunnen al jarenlang hun zieke praktijken voortzetten?? Ik hoorde van iemand die aangifte had gedaan, dat de politie helemaal niks doet. Zo zie je maar hoe laf Nederlanders zijn...die Turken lachen hun keihard uit. Zodra ze gepakt gaan worden, zitten ze allang in Turkije.

wraak is zoet shailesh

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 27 februari 2015, 11:36:42 »
Die zaak wordt gerund door 3 Turkse broers. De auto's die ze verkopen zijn in feite sloopauto's uit Duitsland. Dus auto's die in Duitsland zijn afgekeurd. Die kopen ze voor heel goedkoop in en verkopen ze dan in Nederland.

Het erge is: ze repareren NIKS tot ZEER WEINIG aan de auto. De APK is nep en de kilometerstand en worden teruggedraaid. Je koopt dus een auto die eigenlijk rijp is voor de sloop. Ik vind het maar raar dat zulke praktijken gewoon kunnen in Nederland. Nederland is een regeltjesland en dit soort figuren kunnen al jarenlang hun zieke praktijken voortzetten?? Ik hoorde van iemand die aangifte had gedaan, dat de politie helemaal niks doet. Zo zie je maar hoe laf Nederlanders zijn...die Turken lachen hun keihard uit. Zodra ze gepakt gaan worden, zitten ze allang in Turkije.
en als zij turkije zitten, lik jij nog steeds de konten van die blanken. succes ermee.

goed

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 9 oktober 2016, 01:40:36 »
Jet cars is goed bedrijf.

Kaise.nl

« Reactie #35 Gepost op: 9 oktober 2016, 01:40:36 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: