Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Rihanna en de Illuminati  (gelezen 11339 keer)

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
Re: Rihanna en de Illuminati
« Reactie #30 Gepost op: 13 juli 2011, 17:03:30 »
T onbekende maakt je verward.. toch?  maar als t goed is.. zouden de mensen met ''de symptomen'' toch wel iets moeten herkennen... want ergens voelt het toch wel goed?

Ja dat doet het zeker, als mensen met iets te maken krijgen die totaal onbekend of vreemd is, raken we in paniek of verward.
mensen moeten leren met gevoelens om te gaan, bepaalde gevoel/gedachte krijg je me een rede.
Eerste stap is accepteren, als je dat doet... zul je het begrijpen en de reden erachter kunnen achterhalen.
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #31 Gepost op: 13 juli 2011, 17:06:55 »
Ja dat doet het zeker, als mensen met iets te maken krijgen die totaal onbekend of vreemd is, raken we in paniek of verward.
mensen moeten leren met gevoelens om te gaan, bepaalde gevoel/gedachte krijg je me een rede.
Eerste stap is accepteren, als je dat doet... zul je het begrijpen en de reden erachter kunnen achterhalen.

precies... mensen houden vast aan hetgeen wat is aangeleerd...

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #32 Gepost op: 13 juli 2011, 17:07:08 »
en dat is beperking

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #33 Gepost op: 13 juli 2011, 17:20:09 »
en dat is beperking

mensen zijn heel erg vasthoudend aan datgene wat ze kennen.
Ik noem de mens soms ook een papagaai, een papagaai kun je leren spreken..maar verwacht geen diepgaande gesprekken daarmee. een mens.. vanaf geboorte worden ''normen en waarden'' ingestampt .. mens wijkt nooit meer daar vanaf, wel zal hij hier en daar zijn/haar aanvulling geven..maar de basis zal niet veranderen.
mensen zijn zoooo gefixeerd met woorden als..onmogelij k .. hoe dan?? onmogelijk bestaat niet.
streng gelovige mensen..maakt niet uit welk geloof.. die willen gewoon niets horen.. het is DAT wat ze hebben geleerd en verder bestaat er niets. open-mind wilt niet zeggen .. discussie aangaan over een onderwerp .. open mind houd in dat je los moet laten wat je geleerd hebt en kent..en dat je zwart-wit niet meer ziet..
niet alle leven heeft water nodig en niet ieder levend organisme ademt.. dat soort dingen..

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 13 juli 2011, 17:20:09 »

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #34 Gepost op: 13 juli 2011, 17:25:45 »
mensen zijn heel erg vasthoudend aan datgene wat ze kennen.
Ik noem de mens soms ook een papagaai, een papagaai kun je leren spreken..maar verwacht geen diepgaande gesprekken daarmee. een mens.. vanaf geboorte worden ''normen en waarden'' ingestampt .. mens wijkt nooit meer daar vanaf, wel zal hij hier en daar zijn/haar aanvulling geven..maar de basis zal niet veranderen.
mensen zijn zoooo gefixeerd met woorden als..onmogelij k .. hoe dan?? onmogelijk bestaat niet.
streng gelovige mensen..maakt niet uit welk geloof.. die willen gewoon niets horen.. het is DAT wat ze hebben geleerd en verder bestaat er niets. open-mind wilt niet zeggen .. discussie aangaan over een onderwerp .. open mind houd in dat je los moet laten wat je geleerd hebt en kent..en dat je zwart-wit niet meer ziet..
niet alle leven heeft water nodig en niet ieder levend organisme ademt.. dat soort dingen..

dikgedrukte... heel mooi gezegd...

Er is zoveel waar ik nu over zou kunnen beginnen he... LOL..

we gaan hier nog een keer verder op in... maar dan 1 op 1...

mooi gesprek...

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #35 Gepost op: 13 juli 2011, 17:27:17 »
dikgedrukte... heel mooi gezegd...

Er is zoveel waar ik nu over zou kunnen beginnen he... LOL..

we gaan hier nog een keer verder op in... maar dan 1 op 1...

mooi gesprek...

NP.
laat maar weten..

BoenBeng

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 14 november 2011, 20:50:15 »
Vind het maar eng hoor.. Geloof er wel in trouwens maar geeft mij slapenloze nachten..

Offline D-HERO

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #37 Gepost op: 4 januari 2012, 22:25:30 »
ook walt disney doet mee...check op youtube..

wat ook creepy is OBAMA:

yes we can...zoek maar op youtube...than k you satan

Kaise.nl

« Reactie #37 Gepost op: 4 januari 2012, 22:25:30 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: