Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Rihanna en de Illuminati  (gelezen 11339 keer)

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Rihanna en de Illuminati
« Gepost op: 9 september 2010, 10:52:40 »
Ik las een interessant artikeltje over Umbrella van Rihanna

http://vigilantcitizen.com/?p=175

Geeft me toch een weird gevoel om naar die clip te kijken..

Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
Re:Rihanna en de Illuminati
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2010, 17:37:48 »
yep Rihanna en zovele artiesten zoals

Jay z/Beyonce/Lil wayne/Lady gaga/kanye west etc en nog vele andere grote artiesten zijn allemaal van Illuminati.

op youtube kan je alles vinden erover.

Offline Shehnaya Annoe

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2010, 02:09:48 »
Luister, ik heb hier de afgelopen 2 nachten aan gedacht, en gespeurd op inet..
Het is fakking creepy man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan allemaaaaaal doooodddd, de einde naaaaaderd...
echt man... ben beetje bang nu.. :o

Offline Axel Foley

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Brotherhood
« Reactie #3 Gepost op: 15 september 2010, 02:38:22 »
yep Rihanna en zovele artiesten zoals

Jay z/Beyonce/Lil wayne/Lady gaga/kanye west etc en nog vele andere grote artiesten zijn allemaal van Illuminati.

op youtube kan je alles vinden erover.
oke.. lady gaga geef ik je nog mee.. :schater:

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 15 september 2010, 02:38:22 »

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 15 september 2010, 10:29:39 »
oke.. lady gaga geef ik je nog mee.. :schater:
Het was leuk om je posts te lezen dude.
De Illuminati reikt zelfs tot Kaise forum.

RIP alvast.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2010, 10:31:06 »
Luister, ik heb hier de afgelopen 2 nachten aan gedacht, en gespeurd op inet..
Het is fakking creepy man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan allemaaaaaal doooodddd, de einde naaaaaderd...
echt man... ben beetje bang nu.. :o
wat heb jij? . moest je niet slapen op dat tijdstip???

Offline Shehnaya Annoe

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2010, 14:28:06 »
wat heb jij? . moest je niet slapen op dat tijdstip???

boli la togggg..kheb nachten wakker gelegen hiervan baaaaaaaab re...humlog mariiiiiiii !!!

Offline Shehnaya Annoe

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 15 september 2010, 14:31:23 »
whaahaaahahaahahaahahahahahahaahaaahahahahaahaahhahahaahahaha...!!!!!!!!!!!!!! :schater:

Has tu !!! kijk op youtube en tik in ILLUMINATI... nou dan ga je het weten !! Zo ben echttttt bang reee... oh heer daal naar beneden !

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 15 september 2010, 14:35:18 »
boli la togggg..kheb nachten wakker gelegen hiervan baaaaaaaab re...humlog mariiiiiiii !!!
hahaha... doe s normal

Offline Shehnaya Annoe

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 15 september 2010, 14:36:34 »
hahaha... doe s normal

Normaal??? Sapna.. Tu dja sapna dekh..

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 15 september 2010, 14:37:36 »
Normaal??? Sapna.. Tu dja sapna dekh..
Meri pyaare si Shehnaya Annoe.... waarom lig jij er wakker van?? zo heb je geen leven meer mang!

Offline Shehnaya Annoe

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 15 september 2010, 14:37:57 »
ik weet wat het is.....ik heb zoveel documentaires. ..er over gekeken....wor d er echt niet bang van....chill chick/boy.....er gaat niks met je gebeuren....en dood gaan we allemaal wel eens.... :icon_wink:

werkelijk? Het komt bij mij over als een ziekte..met al die satanische gedoe.. En het schijnt dat we er allemaal aal besmet raken...just like MJ... maar hij wou de world healen....hij heeft er veel over verteld..en nu is tie vermoord !

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #12 Gepost op: 15 september 2010, 14:50:25 »
BS mensen smoken teveel.
trouwens origineel is van iemand anders

Offline Shehnaya Annoe

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 16 september 2010, 02:39:09 »
noh.. k ben der nu op gaan letten.... k ben al 2 gevallen tegengekomen vandaag ! Een poster bij de tramhalte met zo een piramide en oog.... en op een tram ook zoiets ! Hey dat ding ruled de wereld maaaaaaan..het is zelfs HIERRRR gekomen !!! :o
beter...beter. ..beterrrr ga ik nu beginnen met me hare rama hare krishna.. :o !!!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 16 september 2010, 11:12:10 »
D'r had net zo goed kennen staan:  Dora en de Illuminatie of Suske en Wiske en de Illuminati's of zo  :lol (2):
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

tom

• Gast
Re: Rihanna en de Illuminati
« Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2011, 17:22:34 »
jullie geloven sirieus dat alle artiesten illuminati zijn? ik vind het een beetje onzin...
beetje te ver door gezocht... het is gewoon een liedje en niet elke driehoek staat voor illiminati.. niet eens elke driehoek met een oog... alleen ONVOLLEDIGE piramides met een oog... dus niet elke driehoek... beetje ver gezocht en niet goed overnagedacht, illuminati is ooit door iemand bedacht en was de bedoeling een betere mooiere burgerschap te maken, maar tegenwoordig word dit als satanistisch beschouwd.
illuminati is het als een swastika(hakenkruis) is ooit door iemand misbruikt en sinsdien verkeerd opgevat. een swastika betekende ooit ook vrede en vrijheid.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2011, 21:44:13 »
D8 al wat heeft Rihanna met die film te maken. :smile027:

Offline Doug

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 12 juli 2011, 21:20:27 »
jullie geloven sirieus dat alle artiesten illuminati zijn? ik vind het een beetje onzin...
beetje te ver door gezocht... het is gewoon een liedje en niet elke driehoek staat voor illiminati.. niet eens elke driehoek met een oog... alleen ONVOLLEDIGE piramides met een oog... dus niet elke driehoek... beetje ver gezocht en niet goed overnagedacht, illuminati is ooit door iemand bedacht en was de bedoeling een betere mooiere burgerschap te maken, maar tegenwoordig word dit als satanistisch beschouwd.
illuminati is het als een swastika(hakenkruis) is ooit door iemand misbruikt en sinsdien verkeerd opgevat. een swastika betekende ooit ook vrede en vrijheid.

Niet alle artiesten behoren tot de Illuminati, de meesten doen gewoon wat hun worden gezegd, zonder dat ze enig idee hebben waar het voor staat, ze krijgen hun geld ervoor.

Offline Doug

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 12 juli 2011, 22:51:45 »

Nog iets wat ik heel opvallend vind, en waar ik overtuigd van raak dat de Illuminati bezig is, is het feit dat de moslims het hebben over een Antichrist die 1 (werkend) oog heeft en de ander is er alsof het een druif is (ofzo).
EN laat nou een van de belangrijkste symbolen (die je overal terug ziet: op de Amerikaanse Dollar, in films, muziek, en zelfs ook politiek) een oog met een pyramide zijn, want om die oog gaat het.

Nu worden de moslims, die deze kennis hebben overal zwartgemaakt (o.a. door 9-11) zodat niemand ze gelooft terwijl ze een toch heel opvallend boodschap hebben.

Het staat in de Q'ran.
Hij zal volgens de moslims of de christenen (ik weet niet welke van de 2) macht hebben over de hele wereld en volgens mij mensen tot slaaf maken door middel van geld.

Als je nu ziet hoe mensen gierig gemaakt worden om geld, en mensen elkaar kunnen moorden erom, terwijl er via media wordt gepresenteerd dat we er niet zonder kunnen, en mensen geven massaal geld uit aan lotto's terwijl ze er nauwelijks wat van terug zien, net als de goede doelen.
Dit is dus hoe de Illu een van hun doelen bereikt...

Ik ben zelf geen moslim, maar dit is wel iets wat me is opgevallen, en vind dit totaal geen toevalligheden .

Bij Nederlandse feesten zoals Q-Dance, Defqon, Dancevalley etc is er ook de Illuminati symboliek te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=DDhVdL4JNdA&feature=related

Vanaf 5.52 in deze video zie je een Nederlandse house dj en hij geeft een interview over het feit dat je met veel geld niet alles in de hand hebt, maar dat hij dacht van wel.
Hij zegt dat als je dat denkt dat je dan heel hard op je bek valt.

Wat opvallend is is wat ie erna doet, hij heeft een shirt aan met wat lijkt op een logo van de illuminati (pyramide alziend oog), maar dit weet ik niet zeker want je ziet alleen de bovenstukje.

Nadat hij het woord bek uitspreekt kijkt hij naar zijn shirt, wat impliceert dat hij dankzij die logo, of de orga erachter op zijn bek is gevallen.

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #19 Gepost op: 13 juli 2011, 13:20:37 »

Nog iets wat ik heel opvallend vind, en waar ik overtuigd van raak dat de Illuminati bezig is, is het feit dat de moslims het hebben over een Antichrist die 1 (werkend) oog heeft en de ander is er alsof het een druif is (ofzo).
EN laat nou een van de belangrijkste symbolen (die je overal terug ziet: op de Amerikaanse Dollar, in films, muziek, en zelfs ook politiek) een oog met een pyramide zijn, want om die oog gaat het.

Nu worden de moslims, die deze kennis hebben overal zwartgemaakt (o.a. door 9-11) zodat niemand ze gelooft terwijl ze een toch heel opvallend boodschap hebben.

Het staat in de Q'ran.
Hij zal volgens de moslims of de christenen (ik weet niet welke van de 2) macht hebben over de hele wereld en volgens mij mensen tot slaaf maken door middel van geld.

Als je nu ziet hoe mensen gierig gemaakt worden om geld, en mensen elkaar kunnen moorden erom, terwijl er via media wordt gepresenteerd dat we er niet zonder kunnen, en mensen geven massaal geld uit aan lotto's terwijl ze er nauwelijks wat van terug zien, net als de goede doelen.
Dit is dus hoe de Illu een van hun doelen bereikt...

Ik ben zelf geen moslim, maar dit is wel iets wat me is opgevallen, en vind dit totaal geen toevalligheden .

Bij Nederlandse feesten zoals Q-Dance, Defqon, Dancevalley etc is er ook de Illuminati symboliek te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=DDhVdL4JNdA&feature=related

Vanaf 5.52 in deze video zie je een Nederlandse house dj en hij geeft een interview over het feit dat je met veel geld niet alles in de hand hebt, maar dat hij dacht van wel.
Hij zegt dat als je dat denkt dat je dan heel hard op je bek valt.

Wat opvallend is is wat ie erna doet, hij heeft een shirt aan met wat lijkt op een logo van de illuminati (pyramide alziend oog), maar dit weet ik niet zeker want je ziet alleen de bovenstukje.

Nadat hij het woord bek uitspreekt kijkt hij naar zijn shirt, wat impliceert dat hij dankzij die logo, of de orga erachter op zijn bek is gevallen.

1 oog is Dajjal

Dajjal zal als eerste verschijnen in de toekomst in het Oosten, ergens tussen Syrië en Irak, vervolgens zal hij de wereld afreizen en zijn valsheid prediken. Volgens de profeet Mohammed zal zijn rechteroog beschadigd zijn en zal hij daarmee niet kunnen zien, terwijl zijn linkeroog wel zal functioneren. Daarnaast zal hij ook het woord "kafir" (ongelovige) op zijn voorhoofd hebben.

Dajjal zal tevens grote macht en magie beheersen om op die manier zijn ongeloof te verspreiden, later zal hij niet alleen vaststellen dat hij de beloofde messias is, maar ook dat hij God is en dat hij op aarde is gekomen om zijn volgelingen te redden. De tijden waar in hij zal komen worden gezien als moeilijk en erg zwaar voor de gelovigen voor wie dit een beproeving zal zijn. Vervolgens zal de profeet Isa (Jezus) terugkomen op aarde voor zijn tweede komst en zal hij de Dajjal verslaan en tot een einde brengen. In de islam wordt Dajjal gezien als de grootste "beproeving" voor de mensheid en voor hun geloof in God.
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Offline Doug

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 13 juli 2011, 13:28:16 »
1 oog is Dajjal

Dajjal zal als eerste verschijnen in de toekomst in het Oosten, ergens tussen Syrië en Irak, vervolgens zal hij de wereld afreizen en zijn valsheid prediken. Volgens de profeet Mohammed zal zijn rechteroog beschadigd zijn en zal hij daarmee niet kunnen zien, terwijl zijn linkeroog wel zal functioneren. Daarnaast zal hij ook het woord "kafir" (ongelovige) op zijn voorhoofd hebben.

Dajjal zal tevens grote macht en magie beheersen om op die manier zijn ongeloof te verspreiden, later zal hij niet alleen vaststellen dat hij de beloofde messias is, maar ook dat hij God is en dat hij op aarde is gekomen om zijn volgelingen te redden. De tijden waar in hij zal komen worden gezien als moeilijk en erg zwaar voor de gelovigen voor wie dit een beproeving zal zijn. Vervolgens zal de profeet Isa (Jezus) terugkomen op aarde voor zijn tweede komst en zal hij de Dajjal verslaan en tot een einde brengen. In de islam wordt Dajjal gezien als de grootste "beproeving" voor de mensheid en voor hun geloof in God.

Hoe zit het met het Beloofde Land, waar de Antichrist zal gezeteld worden?
Volgens mij wordt dat door de christenen gezegd, toch?

Hoe passen de huidige oorlogen en praktijken en etc. van de regeringen hierbij?

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #21 Gepost op: 13 juli 2011, 13:30:21 »
aanvullende info.

Alziende oog heeft weinig tot Illuminatie te maken, oog is van RA .
meest invloedrijke families zijn Rockerfellers en Rotsields (Ra ook bekend als RA-KA, nakomelingenva n RA zijn bekende als Rockerfellers aka RA-KA fellers of als Rotshields (RA-s -childs)

Traceer maar de 2 families terug, je komt van Amerika, naar engeland en dan --> frankrijk --> Venetie --> Egypte
Als bewijs presenteer ik de Naald van Cleopatra !!!!! behold the truth, coze it will set you free :)

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #22 Gepost op: 13 juli 2011, 13:34:00 »

Hoe zit het met het Beloofde Land, waar de Antichrist zal gezeteld worden?
Volgens mij wordt dat door de christenen gezegd, toch?

Hoe passen de huidige oorlogen en praktijken en etc. van de regeringen hierbij?

beloofde land = gehele midden oosten.. waarom denk je dat er inene zoveel onrust daar heerst?
"GOD" zelf begon beschaving in Sumer tegenwoordig bekend als Irak!!!
oorlogen zijn om iedereen te verdrijven zodat enkel volgelingen/nakomelingen van RA (Marduk) ''beloofde land'' in hun macht krijgen .. RA is way back home.. very soon!!!

Offline Doug

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 13 juli 2011, 15:20:34 »
beloofde land = gehele midden oosten.. waarom denk je dat er inene zoveel onrust daar heerst?
"GOD" zelf begon beschaving in Sumer tegenwoordig bekend als Irak!!!
oorlogen zijn om iedereen te verdrijven zodat enkel volgelingen/nakomelingen van RA (Marduk) ''beloofde land'' in hun macht krijgen .. RA is way back home.. very soon!!!

Zijn ze dit dan ook aan het vrijmaken voor de Antichrist?

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #24 Gepost op: 13 juli 2011, 15:46:54 »
Zijn ze dit dan ook aan het vrijmaken voor de Antichrist?

men moet eerst weten wat ''antichrist'' inhoud, dus klein uitleg.
Antichrist is geen duivel met rode ogen, hoorns en bokke poten , dat is fantasie figuur uit hollywood.
Jezus christus komt van lange lijn van afstammelingen van Adam. Adam de 'eerste'' mens ''geschapen'' door ''GOD"
Die ''GOD'' heet Enki, Enki heeft een zoon (een arrogante) die heet Marduk aka RA .
Marduk veroorzaakte bloed vete tussen Enki en zijn broer Enlil, dat deed hij door de minaar te vermoorden van de kleindochter van Enlil. (kleindochter = Ishtar aka Inana aka Il-Hah (il-hah werd later Allah .. aka godin van de maan).
Toen ENki Adam (adappa aka man van de aarde) schiep beval hij de Shitu (wachters/djinss/Nagas) om te knielen voor Adam, aangezien Adam met de genen (DNA) van Enki werd ''geschapen'' (lees in alle heilige boeken, en god schiep mens in zijn evenbeeld) . behalve 1 Shitu .. want die was altijd de rechterhand van Enki geweest, hoe kon hij aap-mens als zijn gelijke gaan zien. Ook de zoon van ENki... Marduk verafschuwde wat zijn vader aan hen vroeg.
Marduk zei tot zijn vader, ik zal mijn eigen ''wereld'' creeren, Ik zal 2 bergen laten bouwen wijzend naar orion en de tijdperk van leeuw zal dan ingaan (2 bergen wijzend naar Orion = Gizeh en chefren , sfinx had van oorsprong een leeuwenkop..ti jdperk van de leeuw aankondigend)
Shitu die de rechterhand van Enki was .. liep over naar Marduk .

Zo begon Marduk zijn eigen heerschappij en er was constant oorlog tussen de goden.. dit kan je terug lezen in ieder cultuur/religie.
goden die tegen goden oorlog voeren..
Olympianan tegen de titanen .. kijk maar naar Hindu goden, die deden niets anders dan elkaar vernietigen, zo heb je bij incas/mayas/dogon etc etc.. goden die elkaar de hersenen inslaan.

Antichrist is tegenstander van Enki.. de zoon van Enki zelf.. Marduk aka RA heerst tot de dag van vandaag over de wereld.
waarheid wordt verborgen gehouden, mensen leven zo'n beetje  als in film Matrix..
Antichrist /dajjal etc.. is die met de Alziend oog.. RA ..

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #25 Gepost op: 13 juli 2011, 15:57:21 »
men moet eerst weten wat ''antichrist'' inhoud, dus klein uitleg.
Antichrist is geen duivel met rode ogen, hoorns en bokke poten , dat is fantasie figuur uit hollywood.
Jezus christus komt van lange lijn van afstammelingen van Adam. Adam de 'eerste'' mens ''geschapen'' door ''GOD"
Die ''GOD'' heet Enki, Enki heeft een zoon (een arrogante) die heet Marduk aka RA .
Marduk veroorzaakte bloed vete tussen Enki en zijn broer Enlil, dat deed hij door de minaar te vermoorden van de kleindochter van Enlil. (kleindochter = Ishtar aka Inana aka Il-Hah (il-hah werd later Allah .. aka godin van de maan).
Toen ENki Adam (adappa aka man van de aarde) schiep beval hij de Shitu (wachters/djinss/Nagas) om te knielen voor Adam, aangezien Adam met de genen (DNA) van Enki werd ''geschapen'' (lees in alle heilige boeken, en god schiep mens in zijn evenbeeld) . behalve 1 Shitu .. want die was altijd de rechterhand van Enki geweest, hoe kon hij aap-mens als zijn gelijke gaan zien. Ook de zoon van ENki... Marduk verafschuwde wat zijn vader aan hen vroeg.
Marduk zei tot zijn vader, ik zal mijn eigen ''wereld'' creeren, Ik zal 2 bergen laten bouwen wijzend naar orion en de tijdperk van leeuw zal dan ingaan (2 bergen wijzend naar Orion = Gizeh en chefren , sfinx had van oorsprong een leeuwenkop..ti jdperk van de leeuw aankondigend)
Shitu die de rechterhand van Enki was .. liep over naar Marduk .

Zo begon Marduk zijn eigen heerschappij en er was constant oorlog tussen de goden.. dit kan je terug lezen in ieder cultuur/religie.
goden die tegen goden oorlog voeren..
Olympianan tegen de titanen .. kijk maar naar Hindu goden, die deden niets anders dan elkaar vernietigen, zo heb je bij incas/mayas/dogon etc etc.. goden die elkaar de hersenen inslaan.

Antichrist is tegenstander van Enki.. de zoon van Enki zelf.. Marduk aka RA heerst tot de dag van vandaag over de wereld.
waarheid wordt verborgen gehouden, mensen leven zo'n beetje  als in film Matrix..
Antichrist /dajjal etc.. is die met de Alziend oog.. RA ..

ok...
Iki heb de laatste tijd.. de site van Nibiru een beetje gevolgd.....
In juni hadden ze t over bepaalde transformaties ...  (loslaten van het oude, Om plaats te maken voor het nieuwe... het hogere..) zowel op micro als op macro gebied....

Kun je daar misschien wat meer over vertellen?
Op wat voor manier houdt dit verband met elkaar?

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #26 Gepost op: 13 juli 2011, 16:32:14 »
ok...
Iki heb de laatste tijd.. de site van Nibiru een beetje gevolgd.....
In juni hadden ze t over bepaalde transformaties ...  (loslaten van het oude, Om plaats te maken voor het nieuwe... het hogere..) zowel op micro als op macro gebied....

Kun je daar misschien wat meer over vertellen?
Op wat voor manier houdt dit verband met elkaar?

sommige mensen denken dat het nieuw tijdperk een ''spiritueel tijdperk'' is voor de mens..
dat je ''ziel'' hoger bewustzijn zal ervaren.. nieuwe stap in de evolutie van de mens..
ik moet eerlijk zijn.. ik heb niet echt dit gevolgd, maar er zijn mensen dus die zeggen/denken dat het hiermee te maken zal/gaat hebben..

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #27 Gepost op: 13 juli 2011, 16:44:59 »
sommige mensen denken dat het nieuw tijdperk een ''spiritueel tijdperk'' is voor de mens..
dat je ''ziel'' hoger bewustzijn zal ervaren.. nieuwe stap in de evolutie van de mens..
ik moet eerlijk zijn.. ik heb niet echt dit gevolgd, maar er zijn mensen dus die zeggen/denken dat het hiermee te maken zal/gaat hebben..

klopt..

Het is ook zo... (microgebied) dat mensen individueel een bepaalde ''metamorfose'' ondergaan... en in contact komen met hun diepere ik... door bepaalde ''gewoontes, mensen, omstandigheden'' los te laten...  en tot hele andere inzichten komen... en hierdoor zelfs  het ''echte geluk''  (euforisch, sereen, innerpeace, opluchting) ervaren.. en niet de illusie waar de meesten in leven... ik vraag me af.. of er meerderen zijn.. die in deze periode een bepaalde innerlijke metamorfose ondergaan... en f het hiermee te maken heeft... of dat het gewoon ''menseigen'' is...

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #28 Gepost op: 13 juli 2011, 16:51:16 »
klopt..

Het is ook zo... (microgebied) dat mensen individueel een bepaalde ''metamorfose'' ondergaan... en in contact komen met hun diepere ik... door bepaalde ''gewoontes, mensen, omstandigheden'' los te laten...  en tot hele andere inzichten komen... en hierdoor zelfs  het ''echte geluk''  (euforisch, sereen, innerpeace, opluchting) ervaren.. en niet de illusie waar de meesten in leven... ik vraag me af.. of er meerderen zijn.. die in deze periode een bepaalde innerlijke metamorfose ondergaan... en f het hiermee te maken heeft... of dat het gewoon ''menseigen'' is...

Klopt..
wel merk ik om mij heen dat mensen met zelfde ''symptomen'' rondlopen.
een ''verwarde'' gevoel wordt beschreven of ik herken mijzelf niet meer, ik voel mij anders, dat soort dingen hoor ik.
maybe.. toch..iets van ..diepere ik ??

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #29 Gepost op: 13 juli 2011, 16:58:19 »
Klopt..
wel merk ik om mij heen dat mensen met zelfde ''symptomen'' rondlopen.
een ''verwarde'' gevoel wordt beschreven of ik herken mijzelf niet meer, ik voel mij anders, dat soort dingen hoor ik.
maybe.. toch..iets van ..diepere ik ??
T onbekende maakt je verward.. toch?  maar als t goed is.. zouden de mensen met ''de symptomen'' toch wel iets moeten herkennen... want ergens voelt het toch wel goed?

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 13 juli 2011, 16:58:19 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: