collapse

Auteur Topic: holocaust  (gelezen 4256 keer)

Dewanand...

• Gast
holocaust
« Gepost op: 2 september 2010, 12:08:17 »
het gaat heel slecht met hindoestanen in nederland. het grootste deel is wanhopig en wil zelfmoord plegen. ik hoor er ook bij. Dit komt vooral door de Koude Holocaust hier in Nederland. Als niet blanke ben je altijd minderwaard en hoor je er nooit bij.

als het zo doorgaat dan zijn alle hindoestanen over tien jaar uitgestorven. Hun cultuur, tradities taal en geloof hebben zij al uitgemoord. Niemand gelooft meer in het Hindoeisme.

Hoe kunnen wij dit oplossen? WAt doen de hindoeorganisa ties hiertegen. Kunnen wij geen nieuwe hindoestaanse beweging oprichten die voor vernieuwing zorgt? Wie wil met mij hieraan werken?

Kaise.nl

holocaust
« Gepost op: 2 september 2010, 12:08:17 »

Offline Sulaiha

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Ganpati Bappa
Re:holocaust
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2010, 12:12:37 »
Niemand

Ek Tara Bole Tun Tun.. Kya Kahe Tumse Sun Sun...

Raj

• Gast
afkeer van mijn eigen volk
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2010, 12:23:58 »
Ik ben een hindoestaan uit Nederland die altijd een beetje heeft gehoopt dat Hindoestanen aardiger zouden worden voor mekaar en andere mensen. Zelf stelde ik mijzelf daarom altijd vriendelijk en behulpzaam op naar mijn eigen ras.Ik maakte onderscheid. Ik heb tot voor kort altijd een hekel gehad aan negers / blackamang. Nu is het zo dat ik een poos in detentie heb moeten zitten en hier veel in contact ben gekomen met blackamangs van Amsterdam en Antillianen. Hiervoor ben ik haast niet om gegaan met ze maar daar in de bajes wel heel veel. Tot mijn verbazing moest ik inzien dat ze veel zachtmoediger en aardiger zijn dan mijn eigen volk ooit tegen mij is geweest. Men zit wat simpeler in elkaar en discussie en gesprekken op niveau zijn minder aanwezig maar in plaats daarvan is het vooral veel lol maken , grappen maken en op een leuke wijze met mekaar omgaan zonder dat koulo achterbakse wat Hindoestanen altijd hebben ten opzichte van mekaar. Ik snap nu ook beter wrm de verhoudingen tussen blackamangs en koelies in suriname niet zo geweldig is. Mijn eigen volk is best wel werie. Sinds mijn reintegratie in de maatschappij heb ik een onverklaarbare afkeer gekregen van Hindoestanen ik kan ze niet meer luchten of horen. Wat een achterbaks koulo volk is het toch. Ik wil bekennen dat ik een haat heb gehad voor negers die nooit terecht is geweest. Natuurlijk zijn er saka saka negers maar in welk volk niet. Over het algemeen valt er best leuk met ze om te gaan en ik vind het jammer dat ik me al die jaren heb laten lijden door een bepaald misplaats volkseer die nergens op slaat want mijn eigen koulo volk haat mij. Die meisjes zijn koulo hoogmoedig en die boys denken dat ze Big timer zijn. Ik heb altijd al een blackamang fassie en leefstijl gehad maar ik ontkende het nu accepteer ik het en ik zie mijzelf meer als een Neger dan als een Hindoestaan. Wat is er met mij gebeurt? Herkent iemand dit , is dit raar? Heeft God me gestraft voor mijn rascistische manieren? Een neger zal je nooit haten omdat je iets bereikt heb , een neger zal in beginsel aansluiting zoeken maar die koulo koelies hebben altijd bigie fassie en dat verpest de boel. Drm joh , ik heb nu schijt aan me volk , neuk die meisjes maar helemaal de tering in zoda en als die bosys bigie fassie vertonen klap hun mars goed , ze verdienen het.

Offline Sulaiha

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Ganpati Bappa
Re:afkeer van mijn eigen volk
« Reactie #3 Gepost op: 2 september 2010, 12:25:43 »
Dewanand tor ghaar pirahai?

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #4 Gepost op: 2 september 2010, 12:28:45 »

ego kapri oker ghaar maries mooi se !!!
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 2 september 2010, 12:29:32 »
Ik ben een hindoestaan uit Nederland die altijd een beetje heeft gehoopt dat Hindoestanen aardiger zouden worden voor mekaar en andere mensen. Zelf stelde ik mijzelf daarom altijd vriendelijk en behulpzaam op naar mijn eigen ras.Ik maakte onderscheid. Ik heb tot voor kort altijd een hekel gehad aan negers / blackamang. Nu is het zo dat ik een poos in detentie heb moeten zitten en hier veel in contact ben gekomen met blackamangs van Amsterdam en Antillianen. Hiervoor ben ik haast niet om gegaan met ze maar daar in de bajes wel heel veel. Tot mijn verbazing moest ik inzien dat ze veel zachtmoediger en aardiger zijn dan mijn eigen volk ooit tegen mij is geweest. Men zit wat simpeler in elkaar en discussie en gesprekken op niveau zijn minder aanwezig maar in plaats daarvan is het vooral veel lol maken , grappen maken en op een leuke wijze met mekaar omgaan zonder dat koulo achterbakse wat Hindoestanen altijd hebben ten opzichte van mekaar. Ik snap nu ook beter wrm de verhoudingen tussen blackamangs en koelies in suriname niet zo geweldig is. Mijn eigen volk is best wel werie. Sinds mijn reintegratie in de maatschappij heb ik een onverklaarbare afkeer gekregen van Hindoestanen ik kan ze niet meer luchten of horen. Wat een achterbaks koulo volk is het toch. Ik wil bekennen dat ik een haat heb gehad voor negers die nooit terecht is geweest. Natuurlijk zijn er saka saka negers maar in welk volk niet. Over het algemeen valt er best leuk met ze om te gaan en ik vind het jammer dat ik me al die jaren heb laten lijden door een bepaald misplaats volkseer die nergens op slaat want mijn eigen koulo volk haat mij. Die meisjes zijn koulo hoogmoedig en die boys denken dat ze Big timer zijn. Ik heb altijd al een blackamang fassie en leefstijl gehad maar ik ontkende het nu accepteer ik het en ik zie mijzelf meer als een Neger dan als een Hindoestaan. Wat is er met mij gebeurt? Herkent iemand dit , is dit raar? Heeft God me gestraft voor mijn rascistische manieren? Een neger zal je nooit haten omdat je iets bereikt heb , een neger zal in beginsel aansluiting zoeken maar die koulo koelies hebben altijd bigie fassie en dat verpest de boel. Drm joh , ik heb nu schijt aan me volk , neuk die meisjes maar helemaal de tering in zoda en als die bosys bigie fassie vertonen klap hun mars goed , ze verdienen het.

en bij jouw moeten ze een roodgloeiende metaal door je xxxxx kontgat heen en weer halen

Offline Sulaiha

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Ganpati Bappa
« Reactie #6 Gepost op: 2 september 2010, 12:30:51 »
ego kapri oker ghaar maries mooi se !!!

ha ohisi ik larwaad betyahai..sare ke hindoestani ekke na mangat raha dewe aur kapri wel ohimaar hindoestani ke laggi karehai

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #7 Gepost op: 2 september 2010, 12:31:26 »
ha ohisi ik larwaad betyahai..sare ke hindoestani ekke na mangat raha dewe aur kapri wel ohimaar hindoestani ke laggi karehai

zuiver bole !!!oe hamaar puntwa bhi raha
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 2 september 2010, 12:32:03 »
hindoestanian i madhertjodwa ke gaar me djárté  lohwa dhakelis hai.

maar dat is niet raar met zijn mpp kaolo bigi ka smoel.

Offline Sulaiha

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Ganpati Bappa
« Reactie #9 Gepost op: 2 september 2010, 12:35:55 »
hindoestanian i xxxxtjodwa ke gaar me djárté  lohwa dhakelis hai.

maar dat is niet raar met zijn mpp kaolo bigi ka smoel.

Abbe okker smoelwa mein humlokh gharam lohwa dhardeti tap aur mooi rahat

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 2 september 2010, 12:37:43 »
Abbe okker smoelwa mein humlokh gharam lohwa dhardeti tap aur mooi rahat
i m.tjodwa ke moeh me mange hai zoutzuur daaré.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 2 september 2010, 12:52:14 »
Aur dja sboon bin sab khatir laares!

bruce

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 12 september 2010, 10:03:52 »

jammer dat het zo met je gegaan is, Mars

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #13 Gepost op: 4 oktober 2010, 19:42:19 »

ey Mars... je moet je naam veranderen in negerzoen...

Offline kraboeman

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music For Life!
« Reactie #14 Gepost op: 4 oktober 2010, 20:12:56 »
Gast waar maak jij je druk om????
But The Question is how big is your DANDAA!!!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 8 oktober 2010, 15:08:03 »
en bij jouw moeten ze een roodgloeiende metaal door je xxxxx kontgat heen en weer halen
Dat noemen ze raggen volgens mij.....
Hij moet er vooral trots op zijn dat ie z'n echte maten achter de tralies heeft gevonden...... .
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline TN

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 5
  • M'n mooie Pitje.. (L)
« Reactie #16 Gepost op: 11 oktober 2010, 00:37:38 »
 :schater:
De essentie van het leven begint in je brein.

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #17 Gepost op: 11 oktober 2010, 00:42:07 »
het gaat heel slecht met hindoestanen in nederland. het grootste deel is wanhopig en wil zelfmoord plegen. ik hoor er ook bij. Dit komt vooral door de Koude Holocaust hier in Nederland. Als niet blanke ben je altijd minderwaard en hoor je er nooit bij.

als het zo doorgaat dan zijn alle hindoestanen over tien jaar uitgestorven. Hun cultuur, tradities taal en geloof hebben zij al uitgemoord. Niemand gelooft meer in het Hindoeisme.

Hoe kunnen wij dit oplossen? WAt doen de hindoeorganisa ties hiertegen. Kunnen wij geen nieuwe hindoestaanse beweging oprichten die voor vernieuwing zorgt? Wie wil met mij hieraan werken?

heb je alle hindoestanen gesproken? nee dat weet ik cker, dus je statement is niet aan de orde.

het tweede gedeelte in het rood, je zegt niemand gelooft meer in het Hindoeďsme? hoeveel aanhangers heeft het hindoeďsme? hoe lang bestaat het al? wij hindoes leven al duizenden jaren, we zijn er nog steeds, we gaan ook blijven.

dus Dewanand je bent een leeghoofd.

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #18 Gepost op: 27 oktober 2010, 15:02:53 »
Wat is dit voor kansloze topic?

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #19 Gepost op: 27 oktober 2010, 15:07:52 »
Wat is dit voor kansloze topic?

echt hea :roflol:

ga praten met hindustani.nl dan...
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: holocaust
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2018, 18:12:32 »
surihindoes zijn lagere kaste, chamar afval uit bihar en uttar pradesh.
 ja zo zien de hogere kaste hindoes uit india het nu en nu begrijp ik het beter

wij zijn afval koelies hahaha duw er een lange, stijve, superieure blanke appelbanaan in bij koeliehomo's en koelie meiden in alle gaten  hahaha lekker en gezond voor hen

as zondag ga ik naar gay sauna met oudere blanke homoman, hahhaa wie wil mee???

Kaise.nl

Re: holocaust
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2018, 18:12:32 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: