collapse

Auteur Topic: Het lelijk eendje.  (gelezen 32184 keer)

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • I Don't Give a Fuck What You Think. So Fock Off
Re:Het lelijk eendje.
« Reactie #210 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:00:51 »
*SanJAna was klaar met werken en ging naar huis..ze moest koken maar had er geen zin in nawat ze gehoord had over Gio..Gio zou pas over een uur komen teminste dat d8 ze..Gio was al thuiss..SanJAn a parkeerde de auto en zag licht branden..SanJA na: hmm raar..Ze liep naar de deur en maakte het open..ze hoorde muziek en gelach vanuit de woonkamer..ze liep naar de woonkamer..en zag de achterhoofd van Alisha en daarnaast Gio..toen SanJana dat zag begon der bloed te koken..ze wou het liefst Alisha slaan maar ze had een andere plan in ged8e..SanJana dee alles uit en kwam de woonkamer binnen..maar bleef in de opening van de deur staan..Gio en Alisha hadden niks in de gate..ze bleef daar wel voor 10min staan en luisterde naar het gesprek..*
Alisha: ahaha jaahh dat was leukk en toen bleef je vlechtjes haken...hahaha haahha
Gio: ahhaahah nou ik ben blij dat je het leuk vond..
Alisha: ahaha ckerr je moest je gezicht een szienn..maar nu is alles tok eraf..
Gio: aah Jahh..*Alisha zat aan zijn haar..SanJAna kon der wel wurgen maar iets hield der achterr..dat ze daar moest blijfen*
Alisha: staat je well...je moet het zo houden..
Gio: ahaha ja..anders slacht SanJAna me..
Alisha: hhahaaha..hoe gaat het eigenlijk met haar..
Gio: goedd..
Alisha: doet ze niet moeilijk over mijj..
Gio: hmmm..nee..ze vindt het niet ergg want je bent toch een mattiej gewoon..
Alisha: ahahah jahh..weet ze het van ons..
Gio: nee..heb der niet verteltt
Alisha: wrom niett..
Gio: ik ben bang hoe ze reageertt..
Alisha: jaa kan 't begrijpen..
Gio; maar Alisha..uhh
Alisha: jahh zeg het eens skatt *SanJAna: skat..??*
Gio: aha uhh..je weet tok die ene dag toen we dat kleine feestje hadden om het huiss..
Alisha: je bedoelt toen ik bleef opruimen..
Gio: jahh..toen we dronken waren..was er toen wat gebeurd,,want ik schrok toen ik je naast me lag liggen in m'n shirt
Alisha; ahaha denk je dat we gesext hebben..*SanJAna kon haar oren niet geloven..gesex t..?? SanJAna: wattt..SanJAna had die watt iets te hard gezegd..Gio keek nu naar haar en schrok..*
Gio: oww SanJAna ik hoorde je niet binnen kome
SanJAna: hebben jullie sex gehad..??
Gio: het is niet..
SanJAna: wat het lijkt..?? wat het lijkt..?? ik hoorde sex Gio..sex..dat woordje dat ik niet tussen joew en haar wil horen
Alisha: Saan het is echt niet wat het lijkt..
SanJAna: wie heeft joew het recht gegeven om me Saan te noemen..alleen vrienden noemen me zo..en dat je een mattiej ik bedoel Ex van Gio ben wil niet zeggen dat je me zo mag noemen..
Gio: hoe weet je dat zij
SanJAna: doet er niet toe...het gaat erom waarom je me dat nooit hebt vertelt..hoe kan je zoiets voor me verbergen..ik d8 dat je me alles kon vertellen..
Gio: ik kan je ook alles vertellen..ik wilde het je ook vertellen alleen wist niet hoe en ik wist dat je boos zou worden..
SanJAna: so en dan nu heb je me bozer gemaakt..zomaa r liege jahh ze is een mattiej..ze is een mattiej, mattiej me bil mann ze is je fokkin' eX
Gio: ik zeg tok ook niks van joew en Ryan..hij loopt tok ook elke x achter je bill..en doe ik moeilijk nee..jij well..
SanJana: RYAN IS EEN MATTIEJJ..EEN MATTIEJ..GEEN EX..MATTIEJ..
Gio: en Alisha is ook een mattiej
SanJAna: JAHH EN ZE WOU JE TERUG TOK..EN IK WEET CKER DAT ZE JE NOG STEEDS TERUG WILT, WANT WAT DOET ZIJ HIER..ZE WILT JE WEER VOOR HAAR WINNEN, DAT DOET ZE ALLEEN..
Gio: EN WAT DOET RYAN..ZIJ IS TOK HELETIJD BIJ JE...EN HIJ STAAT ALTIJD VOOR JE KLAAR..EN HIJ GAAT DOOD ALS JE BOOS OP HEM BEN..*SanJana d8 huh..* JAH HOE ZOU IK DAT WETEN HEH..DIE FOKKIN'SMS SANJANA..HIJS FOKKIN'VERLIEFD OP JE
SanJAna: ZO EN DAN..MAAR IK TOK NIET OP HEM..EN WTF LEES JIJ ME SMSJES.. JE HEBT GEEN VERTROUWEN IN MIJ TERWIJL JOEW VERTROUWEN SCHENDT..JIJ GAAT VREEMD..SEX HEBBEN MET HAAR..
Alisha: SanJAna luisterr..wij
SanJAna: WAT WIJ..NIKS MANN..EN DAT JIJ HET LEF HEBT OM NOG BIJ GIO TE KOMEN VIEZE SLETT..HOE DURF JE HEM VAN ME AFTEPAKKEN..MA AR WEET JE WAT JE MAG HEM HEBBEN WANT HIJ HOUDT TOK NOG STEEDS VAN JE..*ze trok der verlovingsring van der vinger en gooide het in Gio;s gezicht en liep weg naar buiten..Gio ging der achteraan*
Gio: SANJANA WAAR GA JE NAAR TOE..
Sanjana: GAAT JE GEEN FOKKIN MOER AAN..HOU JE BEZIG MET JE EX IK BEDOEL JE TOEKOMSTIGE SMA AGAIN WANT ZIJ IS BELANGRIJKER DAN DE FUCKIN REST..!!
*ze stapte in de auto en reed weg,,,Gio volgde de auto met zijn ogen en ging weer naar binnen hij wist niet wat hij moest doen..en waar SanJAna naartoe ging en of het over is of wat..*
Tired of gettin chased by the police and arrested
Niggaz need a spot where WE can kick it
A spot where WE belong

Kaise.nl

« Reactie #210 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:00:51 »

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #211 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:06:24 »
*Alisha wist ook niet wat ze moest doen of zeggen..Gio en Alisha keken elkaar aan..Alisha zag dat hij op het punt stond te gaan huilen..Alisha kwam naar hem toe en omhelsden..de tranen kwamen eruit, ze stonden daar wel 10min..later ging Alisha naar huiss..ze wou blijven maar Gio wou de fout niet weer begaan..toen Alisha weg was gegaan probeerde Gio SanJAna te bellen maar der telefoon was ze thuis vergeten..dus had het geen zin..SanJAna was naar Priya gegaan..Priya had bezoek..maar SanJAna wist dat niet, ze liep naar de deur, Priya dee open..*
PriYA: Saan wat is er gebeurd..
*SanJAna was aan het huilen en kwam niet uit der woorden..*
PriYA: heeft het met Alisha te maken..*SanJAna knikte..* offoeehh wat heeft Gio gezegd..
SanJana; van alles  ..*Ryan was in de woonkamer en hoorde SanJAna's stem en kwam naar de gang*
PriYa: ga je nog terug bij hem..
SanjAna: ik weet niettt...nu teminste niet..oefff ik weet niet wat ik moet doen.. hij ontkent alles *SanJAna zag Ryan naar haar toe komen*
Ryan; watser Saan wrom huil je
PriYA: ryaann bemoeii er niet oke..
SanJAna: het is oke hij mag weten..
Ryan; Jahh dusjj niet zeuren Priya ik ben ook mattiej van Saan..
PriYA: oke..
Ryan: en me moeder vraagt naar je
PriYa: ohw oke Saan ik spreek je zo oke *Priya ging weer terug naar de woonkamer*
Ryan: dan vertell wat is er gebeurd..*SanJAna vertelt alles van net..er kwamen steeds meer en meer tranen..Ryan veegde ze weg*
SanJAna: en ik wil nu even niet meer bij hem zijn..
Ryan; wrom blijf je niet bij onss..
SanJAna; ik weet niett..Gio voelt zich beetje door joew bedreigt en als hij weet dat ik bij joew blijff..dan wordt hij boos
Ryan; maar Cheyenne en Soraya zijn er ook en me tante en me moeder..we wonen in 1 appartement..v an me vader
SanJAna: ehmmm*ze d8 er over na* oke..ik blijf bij jullie anders breng ik Priya ook tot last..*ze keek naar de grond..de ged8e over Gio en Alisha geeft haar meer verdriet..Ryan ziet dat en omhelst haar*
Ryan: morguh halen we je kleren op..kom naar de woonkamer..
SanJAna: nee ik wil me gezicht niet zo vertonen..kunn e we niet meteen weggaan..
Ryan; jahh is goed..ga het ff zeggen..*Ryan ging weer naar binnen en kwam na 5min op de gang..ze gingen naar het appartement..n a een uurtje rijden kwamen ze dan eindelijk aan..Ryan dee de deur voor SanJAna open en ging naar binnen..Ryan liet meteen de kamer zien..het is een huis met 4slaapkamer*
SanJAna: wel mooi appartement..
Ryan: aha dankjewell..me vader heeft het gekocht maar is zelf in Su
SanJAna: ahaha rijke mensen..
Ryan; kom dan laat ik je kamer zien..*ze liepen naar boven..SanJAna had de laatste kamer aan het eind van de gang..SanJana dee der jas en schoenen uit en plofte op het bed en viel in slaap..Ryan kwam naast der liggen Ryan streelde haar wang en d8: Gio is echt een klootzak om zo'n mooi meisje pijn te doen..als ik met joew had Saan zou je je als een princess voelen..en hij viel ook langzamerhand in slaap..na paar uurtjes kwamen Cheyenne Soraya kevin en de moeders thuiss..ze wisten dat SanJAna er was..Cheyenne ging meteen in alle kamers kijken waar ze was en vondt Ryan en SanJana in de laatste kamer..*
Cheyenne: ahaha wat een schattig stell..maar helaas moet ik die verbreken *Cheyenne liep naar Ryan en maakte hem wakker..pas na 2min werd hij wakker*
Ryan; wat is er *zei hij slaperig*
Cheyenne: sta op ga in je eigen kamer slapen *Ryan wou het niet maar dee het toch* je wilt haar heh
Ryan; chenna hou je mondd..ze heeft het zwaar jahh en still wil ook slapen vraag morguh maar wat der is..
Cheyenne: aiii morguh komt priya ook..
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #212 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:06:54 »
*de volgende dag*
*Iedereen in het appartement was al wakker behalve SanJAna..toen ze wakker werd ging ze eerst naar beneden..ieder een was aan het ontbijten..toe n ze in de eetkamer stapten was iedereen still..*
Cheyenne: ehyy Saan kom erbij zitten
SanJAna; ehh ik wil me spullen gaan halen..
Moeder van Cheyenne: beti auw ka..someteen kan je je spullen gaan halen..
SanJAnA: oke tante mag ik de telefoon even gebruiken..ga me ziek melden..
Moeder van Cheyenne: oke is goed..*zogezegd zogedaan..SanJ Ana ging eerst ontbijten en later der spullen halen..Soraya Cheyenne en Ryan gingen mee..SanJana wist dat Gio aan het werken is..SanJAna ging alleen naar binnen, ze wou eht alleen doen, ze ging naar binnen en keek voor de ckerheid of hij der was..ze ging naar boven naar de slaapkamerr..z e had een tas en stopte der kleren daarin..Gio was gewoon thuis aan het slapen..SanJAn a had het niet in de gaten dat Gio wakker werd..Gio draaide zich om en zag SanJAna..eerst d8 hij dat het een droom was maar hij veegde zijn ogen en keek weer..hij stond op en liep zachtjes naar SanJAna*
Gio: SanJAna wat doe je *SanJAna verstijfde* SanJana plss ga niet weggg...
SanJAna; Gio laat me..ga naar je sma 
Gio: jij bent me smaa..
SanJAna; hou je self niet voor de gek Gio..*SanJAna had intussen der kleren al gepakt en liep naar de deur..Gio hield der tegen*
Gio: Saaann pleaseee ik hou van je...
SanJAna; ohwjaa..waar was die liefde dan toen je met Alisha naar bed ging..
Gio: maar ik ben
SanJana; save itt..ik hoef het niet te horen ik weet al genoeg sinds gisterr..*ze liep naar beneden..Gio kwam achter der aan*
Gio: Saan luister dan..wrom doe je zo koppig..ik wil Alisha niett.. jij bent de enige voor mijj..en altijd al geweest moenn..laat me niet aub..
*SanJAna luisterde niet en liep naar buiten..Gio dee zijn jas aan want het was koud buiten..Ryan dee de kofferbak open*
Gio: Saaannn ga niet wegg..*Ryan schrok en keek naar Gio en Gio keek naar hem..Gio: WTF wat doet Ryan hierr*
SanJAna; Ryan ga gauw rijden want ik wil hier weg..
Gio: SAAAN BLIJFFF...WAAR OM GA JE MET RYAN MEE..IS HIJ JE NIEUWE LIEFJEE..
*SanJAna zat al in de auto..en Ryan ree weg..Gio werd helemaal para en wou ze volgen..hij ging naar binnen pakten zijn autosleutels en ging naar buiten..ze waren al weg..Hij liep naar voren en keek naar links en rechts..geen auto te bekenne..Gio ging naar binnen want het was tok zinloos om nu nog in de auto te stappen*
______________ ____

*Gio voelde de tranen komen maar hield het in, hij wilt zich groot houden. SanJana huilde stilletjes in de auto. Ze waren aangekomen bij het appartement, Priya zat al binnen te w8en op SanJana. Ryan pakte al haar spullen en bracht het naar haar kamer, Cheyenne en Soraya kwamen in de woonkamer zitten en SanJana ging naar haar kamer. Priya vroeg aan Cheyenne waar SanJAna was en ging naar haar toe*
SanJana; dankje wel voor de tassen Ryan
Ryan: geen dank..wil je wat eten of drinke..??
SanJana: neeuh dankje *Priya stond in de deuropening*
Priya: Ryan ik wil Saan ff spreken..*Ryan snapte het en liep weg*
*SanJana dee der jas uit en plofte op het bed, Priya kwam naast der liggen*
PriYa: dan vertel Saan wat is er allemaal aan de hand..
*SanJana vertelde alles en ook wat net was gebeurd*
PriYa: hmmm ik vind het echt k*t voor je Saan..als Alisha er niet was terug gekome was dit niet gebeurd
SanJana: voor alles is een reden
PriYa: je moet gewoon met Alisha praten
SanJana: neuhhh oprotte met haar..zij verpest me leven
PriYa: ja maar je zegt zelf dat je niet weet of ze het gedaan hebben..
SanJana: dat die bitch al in zijn bed sliep is al ergg..
PriYa: hmmm Saan..ik wil je niet zo zien in verdriet alleen om Alisha..Gio had toch gezegd dat Alisha verleden tijd is
SanJana: ja dan wrom kwam ze elke x..en wou Gio niet van der weg..ook op het feestje van joew, hij plakte gewoon..
PriYa; maar toch vind ik dat je moet praten met Alisha, want zometeen gooi je, je leven zomaar weg en krijg je later spijtt
SanJAna: ik weet het allemaal niet meer Prii..ik vind het ook niet leuk maar ik kan er gewoon niet tegen dat hij loog tegen mij..hij weet dat ik liegen haat en toch doet hij het..dat doet het meest pijn
PriYa: skat, je moet je zelf ook in zijn schoene zetten en bedenk dan wat jij zou doen..*trillll trilllll..Priy a's telefoon ging, het was Avinash..terwi jl Priya aan de telefoon was zat SanJana te denken over wat Priya net zei SanJana; moet ik echt met Alisha praten..?? 5min later was Priya van de tel..ze moest naar huis want Avinash miste haar en moest nog koken, priya nam afscheid en ging naar huis. SanJana kwam in de woonkamer zitten en keek met Cheyenne en Soraya naar een film. Cheyenne Soraya en Ryan hadden afgesproken om geen woord over Gio te zeggen en deden alsof het nooit is gebeurd. Ryan zat in de keuken aan tafel. Via de keuken kon je in de woonkamer kijken. Ryan zat de heletijd naar SanJana te kijken en te fantaseren over haar*
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #213 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:07:14 »
*Priya was thuis aan het koken. Avinash hielp haar met draaien, ze spraken over SanJana en Gio*
Avinash: maar Gio d8 dat SanJana het niet erg zou vinden
PriYA: ahahhahah ergg..ze haat dat mens en dan gaat Gio met der om..
Avinash: jaah ze is tok een mattiej
PriYa: EX aap Ex...dat is het punt gewoon als het geen ex was zou het geen punt zijn
Avinash: jaa oke maar toch..Gio wilt der tok niet
PriYa: maar Alisha wilt hem well...ohww moen je moet draaie
Avinash: ohw sorry..maar hoe weet je dat Alisha hem wilt..
PriYa: dat weet ik gewoon, iedereen kan het zien dat Alisha geinteresseerd is in Gio..
Avinash: Maar dat komt omdat ze elkaar zolang niet hebben gezien tok, ik zou ook de draad op pakke
PriYa: ohw jaa..dusj jij zou ook gewn met je ex omgaan close close en mij in de steeklaten
Avinash: ahaha tuurlak niet poppiej maar wel gewn mattiejs weetje..en jahh je moet begrijpe..
PriYa; hmmmm oke..
Avinash: skatjjee..je weet tok dat ik van je hou.  .*Avinash liet de lepel los en kwam der van achter omhelzen* en ik blijf altijd bij je tok
PriYa: ahah beterr anders ga ik je slaan..
Avinash: niemand kan mij van joew weerhouden moenn..hou teveel van je  *Avinash gaf een kusje in der nek*
PriYA: ahahha kriebelt moenn, maar ga weer draaie voordat het aanbrandt
Avinash: oke moenn..
*5min later zaten ze aan tafel..ze hadden muziek aan gedaan op de achtergrond. Ze spraken over andere dingen*
PriYa: maar morgen moet ik naar Den Haag gaan
Avinash: wromm kan je niet volgende week gaan ik wil je hierr hebben..
PriYA: ahah neuh moenn..ik moet het voor me werk afhandelen.
Avinash: ohwwww....njaa maar doe er niet te lang over he moen, anders ga ik je teveel missen
PriYa: ahahaaahah *Dil ne Jise Apna kahaa..dat speelde de radio, Priya schrok net als Avinash* dit is ons liedje moenn
Avinash: jaaaahh, ik heb het lang niet meer gehoord
PriYa: ahahhaha
Avinash: zullen we dansen moen*Priya knikte blij*
*na het liedje ginge ze verder met eten, Priya wasten af en Avinash droogde af. Ze gingen alle 2 naar boven en op bed tv kijken. Ze zaten te knuffelen en te kussen en van het 1 kwam het ander *
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #214 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:07:41 »
*de volgende dag werden Priya en Avinash laat wakker..maar ze hadden toch een dag vrij dus maakte het niet uit..SanJAna was al wakker en zat tv te kijken met Cheyenne, Cheyenne's moeder en Ryan's moeder, Ryan en Soraya waren boodschappen aan het doen. Er gingen 2dagen voorbij..SanJa na was nog steeds niet terug bij Gio..Gio had de moed nog lang niet opgegeven..hij was aan het bedenken hoe hij SanJana terug kon krijgen..maar dat lukt niet echt. SanJana wilt wel naar Gio terug maar ze weet ook niet hoe. Het zat Priya nog steeds dwars over het gebeuren van Sharmila. Wat is er nou met haar ? Heb ik wat misdaan ? Priya weet ook niet wat ze moet doen maar probeert der wel te bellen, want Sharmila had gezegd dat ze het zou vertellen..het was woensdag, al 1 week dat SanJana en Gio uitelkaar zijn en nog steeds niks gebeurd. Cheyenne en Soraya en de rest zouden over een paar dagen weggaan, terug naar Suriname. SanJAna zat te denken waar zij dan naar toe moest gaan, moet ze het goed maken met Gio of nog wegblijfe en gewoon bij iemand anders blijven? Het was allemaal een raadsel voor SanJana maarjah ze moet wat. Ze werd gebelt door Ryan, hij stond al buiten omder op te halen. SanJana liep naar buiten en ging in de auto zitten*
Ryan: heyy hoe was werk
SanJAna: zo als normaal..vermo eiend
Ryan: aahahah aii mooi zo..
SanJana; hmm
Ryan: en...nog nieuwss *SanJAna keek hem aan..ze wist dat hij bedoelde over Gio..ze knikte van nee, en hij wist al meteen dat hij er over moet ophouden*
*ze reden weg naar starbucks, om wat te drinken. Daar zaten ze ook te praten. SanJAna was een beetje verdrietig om Gio en dat zag je aan der,ook Ryan*
Ryan; Saan..ik weet dat je er niet over wilt praten, maar ik kan er niet tegen als je zo doett. Ik wil je helpen, laat me je helpen please.
*SanJAna keek naar der beker*: ik weet het maar ik wil het zelf doen, want wil Gio niet nog meer boos maken*ze liet een paar tranen vallen..ze keek Ryan in z'n ogen aan. Hij zag een traan rollen over haar wangen*
SanJana: kunne we over iets anders praten please *en ze veegde der tranen weg*
*na een uur gingen ze naar huiss..Ryan d8 in de auto na of hij weg moet gaan of moet blijven voor SanJana*

1 dag voor het vertrek van Cheyenne en de rest
SanJana was op het werk en werd gebelt*
SanJAna: Hallo met SanJAna *het was stil aan de anderekant*
SanJAna; Halloo *Er ging van alles om in SanJAna's hoofd..ze d8 het is Gio..Ze wou net ophangen, maar ze hoorde iemand haar naam zeggen*
Persoon: SanJana
SanJAna: jaa *ze ze aarzelend..wee r was het stil* Gio ben jij dat..
Persoon: Saan kom terug ik moet je spreken..
SanjAna: Giooo pleasee ik hoef niks te weten
Gio; Saan pleasee ik miss je..ik kan niet zonder je..
SanJana: Gio ple
Gio; saan luister naar mij...sorry ik leg alles uittt als je wiltt..kom naar de stad bij Station jahh
SanJana: hmm
Gio: kom alsjeblieft..i k moet je spreken..ik hou van je saan..*en hij hing op..SanJAna kon gewoon achter haar bureau schreeuwen. Ze was aan de ene kant blij en aan de andere kant verdrietig. Ze twijfelde geen minuut en ging naar het station. Ze zag Gio nog niet pas na 5min..Ze liep op hem af en keek hem aan maar zei niks*
Gio: hey moenn *SanJAna zei niks* hoe was je dag..??
SanJAna: doe niet alsof er niks is gebeurd, zeg wat je wilt segge
Gio: kom lopen dan vertel ik het onderweg
SanJAna; waar gaan we naar toe
Gio; zie je zo wel *ze liepen te praten over alles, van Alisha tot Ryan*
SanJAna: maar ik had je toch gezegd tussen mij en Ryan is er nikss..ik wil hem niet anders was ik allang met hem gegaan in Suriname
Gio: jah oke das wel waar maar toch het doet me wel wat..
SanJana: jahh Alisha doet mij toch ook wat maar toch ga je met haar om..ik weet Ryan is geen bedreiging maar Alisha wel want zij was je oude vlam die alleen ff aangewakkerd moet worden
Gio; Saan oke ik diss Alisha wel wann wij 2 bij elkaar zijn jahh..maar accept dat ze gewoon een mattiej is oke..
SanJAna: hmmm oke..dusjj als ik er ben ga je niet met der om..??
Gio: JA..
SanJana: oke deal..
*ze stopten bij een restaurant, Gio had gereserveerd voor 2. SanJAna was verrast van de spontaniteit. Ze gingen zitten bij het raam en bestelden wat en spraken verder*
SanJana: maar wat was er met joew en Alisha precies toen ik in Suriname was
Gio: nou ik heb onze huis tok opgeknapt met haar en toen het af was wou ze feest geven..ik wou niet maar ze dee het tok dusj oke hadden we feest, ik veel drinken met Guilli. Je weet Guilli drinkt veel dusjj wij dede contest en Jah hij won maar ik werd zwaar dronken en ik weet niet allemaal wat er gebeurde. op het ene moment lag ik op de bank en het andere weer in bed en lag Alisha naast me. ik d8 ook zo van nee dit kan niet maar het is ook niet gebeurd want ik schrok al.
SanJAna: hmmmm..moennn sorry dat ik zo reageerde maar ik wist niet wat ik moest doen..me bloed kookte gewoon eerst liegen weetje en dan nog slapen in je bed.. het werd me allemaal teveel
Gio: ik weet moen..ik wist ook niet hoe ik het je moest vertellen
SanJana: maar laat het..ik wil het vergeten..nu vergeten en vergeven
Gio: ahaha zo ken ik je weer moenn *Gio gaf SanJAna een kusje. Na 5min kwam de ober met het eten, ze aten en spraken nog verder. Alisha liep langs de restaurant en zag Gio zitten, ze ging naar binnen. SanJana was net klaar met eten toen ze naar hun toe kwam*
Alisha: heeyyyyyy *SanJana schrok en d8 wtf doet zij hierr..Gio had ook zo'n idee*
Gio: heyyy wat doe jij hierr..
Alisha: ohww ik zag jullie vanaf buiten zitten eten d8 laat me groeten..*SanJana keek Gio aan van; laat ze oprotten dan..Gio snapte het maar hoe moest hij het doen*
Gio; ow oke..waar ga je naartoe..??
Alisha: ohww was net wezen shoppen *zonder te vragen schoof ze een stoel aan en zat naast Gio*
SanJAna: Alisha kom maar hier zitten ik ga tok weg..*ze pakte haar jas en liep weg*
Gio: Saan w8 nou..*Saan liep gewoon naar buiten naar de tramhalte*
Alisha: watiser aan de hand..
Gio; nikss..*Gio pakte ook zijn tas en jas en liep achter Saan aan, Alisha volgde hem*
Alisha: waar ga je naartoe..wat is er
Gio: Saaan kom teruggg...*de tram was er al en ze stapte in, net toen gio in wou stappen ging de deur dicht*
Gio: Saaan kom naar buiten..please e ga zo niett wegg...ik wist toch niettt
SanJAna: We hebben toch een deall..??
Gio: Jaah maar hoe moet ik het zeggen
SanJAna: gewoon oprotten zo..
Gio: maar das hard
SanJana: ziee je, je houdt nog van derrr anders zou je het allang voor me hebben gedaan *de tram reed al weg..Alisha had alles gehoord maar snapte het niet helemaal*
Alisha: wat is er aan de hand Gigi
*Gio was boos geworden*: Alishaa...wrom moest je kome
Alisha: waar..?? naar het restaurant
Gio: JA je siet toch dat we aan het eten waren
Alisha: JA sorry hoor maar wou niet onbeleefd zijn..
Gio: wat maakt het uitt..alsof ik boos ga worden als je niet groett..ik ben toch met Saan
Alisha; hhmmmm oke..sorry dat ik je etentje heb verpest
Gio: je sorry werkt niet..je hebt al genoeg verpest *hij liep rustig weg..Alisha kwam hem achterna*
Alisha; wat zei je..ik heb al genoeg verpest..?? wat kan ik er aan doen dat SanJAna jaloers is op ons..
Gio: Alisha weet 1 ding goed..er is en zal nooit een ONS zijn jaa..vroeger was er een ons maar nu niet, je bent verledentijd!
*Gio stapte in z'n auto..plotseli ng ging het regenen. Alisha werd nat en keek Gio aan in de auto, ze d8 dat hij der een lift zou geven maar reed gewoon langs der..SanJAna zat in de tram te huilen, paar mensen vroegen wat er was maar gaf geen antwoordt. Thuis in het appartement waren alle koffers al gepakt behalve die van Ryan, hij wist nog steeds niet wat hij moest doen. Toen SanJana huilend binnen kwam wist hij meteen hoelaat het was. hij blijft bij SanJAna om der te helpen*
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #215 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:07:59 »
Ryan ging meteen naar zijn moeder om haar het nieuws te vertellen dat hij zou blijven, eerst was zijn moeder verbijsterd maar ze kon het wel begrijpen. SanJAna was in haar kamer aan het huilen, Soraya was bij haar*
Soraya: Saan het komt goed jahh..jij en Gio zijn voor elkaar gemaakt en geen enkele sma gaat tussen jullie kome
SanJAna: dan wrom is Alisha er nog *snik snik*
Soraya: omdat Alisha Gio niet los kan laten,
SanJana: Ja en Gio kan haar niet los laten..*snik*
Soraya: wat is er gebeurd dan vandaag..*voordat SanJAna kon antwoorden, werd geroepen door haar moeder, Ryan kwam nu in de kamer. Hij kwam op het bed zitten naast SanJana*
Ryan: ik blijf bij je Saan...wees maar gerust..ik laat je niet alleen..
SanJana: hoe *snik* bedoel je..
Ryan: ik blijf in NL voor jou..
SanJAna: wrommm... je hoort in Suri en Je wer..
Ryan: ssshhhh *Ryan legde zijn vinger op haar lippen* ik blijf voor joew omdat je me nodig hebt
SanJAna: maar Ryann
Ryan: niks Ryan..ik blijf jahh..*SanJAna wist dat het nutteloos was om met hem te praten, dus bleef ze liggen*
*later op de dag kwam Priya, SanJana vertelde alles. Priya wist ook niet wat SanJAna moest doen,maar Priya vond het wel gevaarlijk als Ryan hier in NL blijft want zometeen worden ze nog verliefd op elkaar..maar SanJana vertelde haar dat, dat niet mogelyk was
2dagen gingen voorbij, Cheyenne Soraya en de anderen waren al opweg naar Suriname. SanJana "woonde" nog bij Ryan, ze hoefde niks te doen, koken schoonmaken, Ryan dee al die dingen voor haar. SanJAna vond het wel lieff, maar liet het niet toe om gevoelens voor hem te krijgen. Elke dag bracht Ryan SanJAna naar haar werk en haalde haar weer op, en elke x dat hij kwam nam hij een roos mee. Giovanni wist ook niet wat hij moest doen, hij wou gewoon dat het een droom was waar hij elk moment uit gewekt wordt, maarjah dat was niet zo. Priya was op haar werk, bijna weekend. Avinash had een verrassing voor Priya, hij had gereserveerd in restaurant La rêve. Priya was klaar met werken en ging naar der auto, ze ging eerst naar SanJAna om te checken of alles wel goed met der was, het was wel een uur rijden naar haar, want het appartement was in zandvoort. Eenmaal daar aangekomen maakte ze een babbeltje en ging weer naar huis, ze liep naar der auto, opeens zag ze een meisje dat precies op Sharmila leek. Ze twijfelde geen moment en ging naar haar toe.*
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #216 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:08:21 »
*Sharmila zag Priya al aankomen en wou weglopen maar Priya was te snel*
PriYA: wrom loop je wegg...??
Sharmila; laat me met rust
PriYa: neee je had gezegd je zou me alles vertellen wat er met je is..dus begin te vertellen
Sharmila: kan het niet een andere x, heb nu geen tijd
PriYa: je hebt nooit tijd, elke x dat ik naar je toe kom wil je weg gaan, maar deze x niet dusjj begin te vertellen
*Sharmila wist dat Priya deze x niet weg zou gaan dusjj moest ze het wel vertellen*
Sharmila: waar was jij toen Rickash mij verliet..?? mijn hart uit me lichaam trok..waar was jij en SanJAna..??
PriYA: we waren er toch voor je..
Sharmila: ohw jaaa...helemaa l niett..je zag me maar kwam niet eens naar me toe..
PriYA: bedoel je op Promnight..??
Sharmila: jaaaa...had je niet gezien dat Ricky volop Tisha aan het kussen was..??
PriYa: neuhh..ik was met andere dingen bezigg..
Sharmila: jaahh je denkt alleen aan je eigen dinge jahh..nooit aan iemand anderss..
PriYa: ik en avinash hadden toch ook ruzie..ik wou het tok ook goed maken..en ik zei het je nog dat Tisha met Ricky heeft maar je wou niet luisteren..jah h dan moet je het zelf weten..
Sharmila: JE WAS ME FOKKIN VRIENDIN..EN EEN VRIENDIN LAAT HET NIET ZOMAAR RUSTEN..IK D8 JE BENT ME BESTE VRIENDIN
Priya: DAT BEN JE OOK SAMEN MET SAAN..MAAR JIJ BEGRIJPT NIETTT...IK HEB OOK ME EIGEN LEVEN..
Sharmila: JA EN DAAR HOORDE IK NIET BIJ..
PriYa: WAT LIEG JE NOU..IK HEB CONTACT LOPEN ZOEKEN..UITNOD IGING GESTUURD MAAR JIJ KWAM NIET EN WOU NIET PRATEN..
Sharmila: KOMT ERVAN ALS ME VADER NET DOOD IS GEGAAN EN DAN KOMEN JULLIE DOOD LEUK AANBELLEN,,
PriYA: is je vader dood..?? *Sharmila begon tranen te krijgen*
Sharmila: JAAH ME VADER JAAHH..DIE IS DOOD..WEET JE DOOR WIEE..DOOR MIJ EN WEET JE HOE HET KWAM..DOOR JULLIE..
PriYA: WTF GEEF JE ONS DE SCHULDD..
Sharmila: ALS JULLIE ER VOOR ME WAREN WAS HET NOOIT DE SCHULD..
PriYA: JE BENT ZELF VERANTWOORDELI JK VOOR JE ACTIES..EN NIET IK..
Sharmila: WAT WEET JIJ NOU ER WEER VAN...WAT WEET JIJ ER NOU VAN OM JE EIGEN VADER DOOD TE HEBBEN GEMAAKT..NIKS. .!!! DUSJ KOM NIET
*Priya's bloed begon te koken..er vielen tranen..want ze d8 aan der vader en moeder..die alle 2 om haar dood zijn gegaan*
Priya: ALS JE HET NOG NIET WIST..IIK HEB ME VADER VERMOORD..WEET JE NOGG..IK WAS DIEGENE DIE DIE DEUR HARD IN ZIJN GEZICHT HEB GESLAGEN..IK WAS DIEGENE DIE DAT DEE...DUSJ KOM NIET LULLEN VN JA WAT WEET IK NOU..IK WEET VEEL MEER DAN JIJ ALS JE M OOK NOG DOOD IS GEGAAN OM MIJ..DUS KOM NIET
*PriYa begon te huilen..en liep naar der auto, het begon hard te regenen. Sharmila wist dat ze fout zat maar dee nikss, ze bleef staan.*
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #217 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:08:54 »
Priya startte haar auto en begon te rijden in de regen,,,regen veranderde in een storm,, Priya zat ook nog eens te huilen en kon ook niet echt iets zien,,,Priya was helemaal van slag en d8 alleen aan de woorden van Sharmila en aan haar vader en moeder. Hoe kon ze dat zeggen..?? Hoe kon ze dat..oeehhh Pa Ma... Ze begon steeds sneller en sneller te rijden, ze werd zo kwaad op Sharmila dat ze niet wist wat ze dee. Opeens zag Priya een grote truck met fel licht. Ze werd zowat verblind en raakt van de baan, ze glijdt met der auto. Ze probeert macht over het stuur te houden maar lukt niet. Ze glijdt door en door en door en botste tegen een boom. Auto helemaal total. Op dat moment kreeg Rashna weeen, Sunny was thuis en schrok toen Rashna schreeuwde..ee rst d8 hij dat ze was gevallen maar zag al dat het niet zo was. Rashna had weeen, Sunny belde meteen de vroedvrouw ze zou eerst naar hun toe komen voordat ze naar het ziekenhuis zouden gaan. Intussen belt Sunny Priya, maar Priya neemt niet opmaar der telefoon gaat wel over. In haar tas naast haar ging der telefoon. Sunny vond het wel vreemd maar d8 alleen ff aan Rashna. Vandaag is de dag dat ik papa word. De vroedvrouw vertelde dat de baby opkomst is dus dat ze snel naar het ziekenhuis moest gaan. Pas na een halfuur kwam er een auto langs de snelweg. Het was een Sharmila, ze stapte uit haar auto en liep naar Priya's auto. Priya lag met der hoofd op het stuur, maar der haar bedekte haar gezicht. Sharmila kon niet zien wie het was. Sharmila herkende de auto wel, pakte het hoofd voorzichtig en zette hem tegen de hoofdleuning. Ze haalde het haar voor het gezicht van priya weg. Toen Sharmila het gezicht van Priya zag schrok ze en nam ze paar passen naar achter. Van alles ging door haar heen, Heb ik dit gedaan..?? Ze bleef daar wel voor 10min zitten nadenken. Ze belde later de ambulance. Het was al over 2000uur Avinash zat thuis op Priya te w8en. Avinash d8 ze zal wel nog bij SanJAna zijn, hij w8te nog een half uur het werd 2045. Nu werd hij wel erg ongerust, hij belde SanJana om tevragen of Priya daar was maar ze was er niet. SanJAna vond het ook vreemd maar d8 niet het ergste. SanJana en Ryan waren tv aan te kijken toen er werd aangebeld. SanJana d8 het is vast en cker Priya*
SanJAna; Priya Avinash is bezo..*het was Priya niet maar Gio*
Gio: Saan *buiten was het nog steeds aan het regene..Gio was dan ook helemaal bezopen*
SanJana: wat doe jij hierrr..
Gio: ik kom jouw halen..
Ryan: wiee is dattt..?? *zei hij vanuit de woonkamer*
SanJAna: ik wil dat je weg gaat Gio..
Gio: nee Saan..we moeten nu praten..ik kan niet leven zonder joew SanJana..
SanJana: we hadden een deal toch..maar
Gio: maar..
SanJana: maar laat maar..jij gaat toch elke x Alisha's kont likken..geef gewoon toe je houdt nog van der
Gio: ik hou niet meer van der...zij is verleden tijd Saann..
SanJAna: dan wrom kon je der niet negeren dan of zeggen dat ze weg moest gaan
Gio: heb ik ook gezegd..
SanJAna: ogwjaa..vragen stellen is niet negeren Gio..geef gewoon toe dat je nog om der geeft
Gio: saann
SanJAna: GEEF GEWOON TOE *Ryan hoorde alles en kwam naar de gang*
GiO; OKE IK GEEF OM DER JAHH..MAAR IK HOU NIET VAN DERR..*SanJAna keek hem verbijsterd aan en dee de deur dicht, ze kon der oren niet geloven..Gio was aan het schreeuwen aan de andere kant van de deur, maar SanJana was in haar eigen ged8es verzonken. Ze zakte in en begon te huilen*
Gio: SANJANA MAAK OPEN..IK BLIJF HIERRRR W8EN..
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #218 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:09:27 »
*Ryan kwam naar Sanjana toe*
Ryan: Saann..
SanJana: Ryan laat me ff jahh..
Ryan; Saan luister ff naar mij..Gio heeft toegegeven wat jij wou horen..wat wil je nog meer..een andere jongen die niet om je gaf zou voor je liggen..die zou niet eens hier voor je kome, zou allang schijt hebben, maar niet Gio..kijk hoeveel hij voor je over heeft. Helemaal in de storm hiernaartoe gereden..allee n voor joew Saan en voor niemand anders..*Ryans woorden dringde tot haar door .Ryan had gelijk..*
*Priya en Rashna waren in het zelfde ziekenhuis opgenomen, Sunny was bij Rashna en Sharmila zat in de w8kamer. De dokter kwam naar Sharmila toe en vroeg of ze familie, maar knikte nee. Sharmila vertelde over Avinash en belde hem om het te vertellen. Avinash zat thuis nog steeds te w8en tot Priya belde. Toen hij de telefoon hoorde werd hij een beetje opgelucht,maar klonk een beetje boos.. De dokter vertelde alles aan Avinash, Avinash's zijn hart stond stil, hij kon zijn oren niet geloven en ging gelijk naar het ziekenhuis. Sharmila wou Avinash niet zien en ging weg voordat Avinash haar ging schreeuwen. In het ziekenhuis waren de chirurgen aan het opereren aan priya want ze had een zware hersenletsel opgelopen en ze wisten niet of ze het wel haalt en in de andere kamer was Rashna bezig met de bevalling. Het duurde wel 2uurtjes voor dat 1 van de chirurgen uit de operatiekamer kwam. Avinash kreeg tranen, hij wist niet wat hij moest denken. De chirurg kwam naar Avinash toe, Avinash stond op*
Chirurg: U bent Avinash *****
Avinash: Jah
Chirurg: u kunt beter even zitten *Avinash dee wat hij zei*
Avinash: wat is er met Priya
Chirurg: Priya was in een auto ongeluk
Avinash: WATT HOE IS DAT GEBEURD
Chirurg: weten we ook niet maar ze heeft een hersenletsel opgelopen en nu is maar de vraag of ze het haalt
Avinash: U MOET ZORGE DAT ZE BETER WORDT, DAT IS U TAAK
Chirurg: we hebben gedaan wat we kunnen, nu is het Priya's kracht die haar moeten helpen
Avinash: mag ik naar der toe *De chirurg knikte. Avinash liep meteen naar Priya's kamer*
*In de kamer van Rashna waren ze nog bezig. Het kindje wou maar niet komen en komen, Rashna moet er veel moeite voor doen om het eruit te krijgen maar dat lukt nu en dan ff niet
Gio stond nog steeds voor de deur in de regen, Gio had de hoop opgegeven en liep naar zijn auto. SanJana was net klaar met alles in pakken en opfrissen en liep naar buiten maar zag Gio niet. Ze keek goed naar beneden en zag Gio richting z'n auto. SanJana schreeuwde naar hem, maar hij hoorde het niet pas de 2de x keek hij op naar SanJAna..SanJA na pakte alles en begon naar beneden te rennen*
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #219 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:09:56 »
Avinash zat in de kamer, hij had Priya's hand vast en moest huilen. Priya zat zogenaamd te slapen ze kon wel alles horen, maar niet bewegen*
Avinash: Priyaa...Priya aa zeg dan ietss..moennn pleasee...laat me niet alleen, ik kan niet zonder je. *Al zijn emotie kwam eruit* pleaseee Priyaa ik hou van jee...wromm bhagwaann wromm Priya,,,wrom niet iemand anders,,wrom mijn priya,,moenn pleasee hou vol alles komt goed ik hou van je *Priya hoorde alles, er viel tranen langs haar wangen*
*SanJana was eindelyk beneden en rende naar Giovanni. Ze stopte net voor Gio. Ryan was vanuit het raam aan het kijken..SanJan a en Gio keken elkaar aan, SanJana kreeg tranen en omhelsde Gio*
SanJana: ik laat je voor niemand en niets gaan,, je bent van mij moenn
*Gio haalde SanJana's ring te voor schijn en ging op zijn knieën*
Gio: Saan ik wil joew ook voor niets en niemand gaan,, wil je met me trouwen skat
*SanJana kreeg meteen een glimlach op der gezicht en omhelsde hem en zei jah*
______________ ____

Avinash: bhagwaan pleasee ik hou teveel van Priya, neem haar aub niet van me..*Priya kreeg steeds meer en meer tranen. Ze probeerde te praten*
PriYa: a a avii *Avinash keek haar meteen aan*
Avinash: Jaa skatt..
PriYa: je je moet niiettt huilllee mooeenn iss nii gooed
Avinash: prii ik raak je miskien kwijtt..ik wil je niet kwijtt moenn jij bent me alles..*Avinash begon weer met tranen, Priya moest ook tranen maar hield vol*
PriYa: moenn pleaseee iikk hoouu ook vaan jouu maarrr ikk kaan niet langerrr volhouddee
Avinash: zegg dat niet moenn please..je moet niet zomaar opgeven..niet nu..nooit niettt..*Avinash omhelsde haar en dee zijn ogen dicht ,Priya was in haar ged8e aan het denken. Ze wist dat ze te zwak was om het te overleven, maar wist ook dat Avinash het haar nooit zal vergeven, wat moest ze nou doen*
*Sunny had Rashna's moeder en vader gebeld..paar tantes en nichten en neven kwamen ook mee. Rashna was nog steeds bezig met de bevalling, 't lijkt alsof hij/zij nog niet eruit wilt komen en gewoon in haar buik wilt blijven*

*Avinash was in zijn ged8e bij Priya, het leek alsof ze in elkaar ged8e waren want ze d8en aan de zelfde dingen, ze waren in hun ged8es een gesprek aan het voeren*
PriYa: Avii pleasee begrijpp..ik kan het niet, ik kan het gewn niet
Avinash: je moet..ik wil niet ik kan niet zonder je leven Priya snap het dan
Priya: maar Avii please maak het me niet moeilijk..ik kan het niet, ik wil het ook niet maar ik kan het niett..baby laat me gaan
Avinash: nee Priya je blijft bij me
Priya: het doet teveel pijn moennn..
Avinash: priyaa pleasee...*hij kreeg tranen*
Priya: Aviiii *Priya's hartslag ging steeds sneller en snellerr..op een gegeven moment luidde er een lange piep van dat apparaat voor je hartslag. Avinash schrok wakker en keek naar dat apparaat en naar Priya. De dokters kwamen in de kamer en haalde Avinash van Priya af. Op dat zelfde moment kwam er een kindje ter wereld, het kindje van Sunny en Rashna, het was een meisje. Rashna moest huilen, omdat het zoveel pijn heeft gedaan. Ze had rode ogen en moest blijven liggen. De baby werd gewogen, gewassen alles wat er mee moest gebeuren. Ze kreeg het na paar min in haar handen en begon weer spontaan te huilen, Sunny moest ook huilen. Hij kon het niet meer en ging naar de w8kamer waar de rest van de familie zat. Iedereen ging naar de kamer om de baby te bezichtigen. Sunny belde SanJana om te komen, die kwamen er meteen. Avinash kwam in de w8kamer zitten en keek naar de grond. Sunny zag Avinash en kwam naast hem zitten*
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #220 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:10:54 »
Sunny: heyy Avii wat doe jij hierr..*Avinash zei nikss* ik heb je zovaak proberen te bellen om te zeggen dat ik vader ben van me meissie maar je was gewoon hierr..*Avinash zei nog steeds niks* avii..?? *Sunny zag zijn rode ogen* Avii wat is er..wat is er gebeurd..?? waarss priyaa..*Avinash keek hem aan*
Avinash: Pri Pri Priya *snik* Priya isss ddoodd
Sunny: WATTT...WANNEE R HOEE WAAAR
*Net op het moment kwam SanJana en Gio er aan en kwam blij naar Sunny en Avinash toe*
SanJana: heyyy
Gio: heyyy
*Avinash en Sunny keken naar hun*
SanJana: wat is er met jullie..?? wat is er aan de hand..??
Sunny: Priyaa..iss doodd..
Gio: WATTTT..
*Pas na 5min drong het tot iedereen door dat Priya dood was, iedereen moest huilen..nadat ze waren bijgekomen vertelde Avinash alles wat hij wist*
SanJana: wrom priyaa...*snik*
Sunny: ik kom so jahh *hij ging terug naar Rashna*
Rashna: hey moenn..daar ben je eindelijk, waar was je...Sunny wat is er..??
Sunny: rashh...
Rashna: Ja..??
Sunny: Priya is dood..
Rashna: wattttt....hoe datt *de baby was aan het huilen en Sunny nam het over want zag dat Rashna bijna aan het instorte was, hij vertelde wat Avinash hem had gezegd*
*Iedereen was stil, ze wisten niet wat ze moesten doen. Er ging 4 dagen voorbij de begrafenis was geregeld alles was geregeld. Iedereen die Priya kende kwam naar de begravenis, ook Ajay Tisha Ricky en Sharmila. Iedereen kwam alhoewel Sharmila op afstand bleef kijken naar de kist..Avinash ging het liedje zingen waarmee ze hadden gewonnen met de contest. Alle herrinerigen kwamen weer naar boven. Na de begrafenis ging iedereen weer weg Sunny Rashna SanJAna Gio Ryan gingen mee met Avinash*
*Thuis bij Avinash*
SanJana: ik kan niet geloven dat ze weg is
Ryan: hoe heeft dit kunnen gebeuren..
SanJana: die dag ging het regenen toch..ze slipte cker
Giovanni: Jah kan welll want de dokter zei dat ze tegen een boom aan ging
Rashna: maar wie heeft gebelt..was er iemand bij haar
Sunny: dokterr zei het was een meisje die er was maar later weer weg ging
SanJana: wiee..
Sunny: ja dat weet ik niet..weet niemand want ze heeft geen naam ofso0w iets achter gelaten
Ryan; ehmm raarr...
*het kindje van Rashna en Sunny werd wakker door het gepraat en begon te huilen*
SanJana: ze is wel lieff..me kleine nichiee
Gio: Jahh zo'n kindje nemen wij ook heh moenn
SanJana: tuurlak moenn *Ryan werd wel een beetje jaloers maar priya zat te vers in zijn hoofd om nu jaloers te zijn*
Rashna: Avinash je bent zo still..wil je haar ff vasthouden..??
Avinash: nee hoef niet hou der maar
Ryan; hebben jullie al een naam..??
Rashna: nee nog niet.. *baby ging nog harder huilen. Sunny pakte zijn dochter en keek haar aan. Ze werd meteen stil. Sunny begon te tranen, het leek alsof hij priya zag in z'n eigen kind. Hij keek naar Rashna en weer terug. Rashna begreep wat hij wou zeggen met zijn ogen en knikte*
Rashna: is goed moen we gaan de baby Priya noemen
Iedereen in koor: Priya..??
Sunny: Priya Jahh..bhagwaan heeft me zusje weggenomen dan is hier de nieuwe Priya
Avinash: PriYa..geef eens me kleine nichie..*Avinash hield kleine Priya vast en keek der aan, Kleine Priya was still. Avinash kreeg tranen en zei de heletijd Priya Priya Priya*

maanden later kwam Sharmila naar Avinash om alles te vertellen wat er precies is gebeurd, Avinash zei geen boe geen ba. Hij wist dat Priya niet wou dat hij boos zou worden, want het is haar schuld niet. Sharmila neemt ook afscheid en gaat naar India met haar moeder. SanJana en Gio trouwen en krijgen 3 kinderen. Avinash blijft een weduwnaar. Hij kan nooit van iemand houden zoals Priya en besides hij heeft zijn vrienden en familie die hem steunen en hij had toch nog zijn Priya zijn kleine nichie Priya. Dit is geen verhaal om je er bij goed te voelen ofso, maar gewoon a made up story, maar just be carefull cuzz it could happen 2 u. En hier stopt mijn verhaal het Lelijk EendJe. Ze bloeide tot een mooie zwaan, d8 dat ze eindelijk gelukkig was, maar is dood gegaan door haat en nijd.
A spot where WE belong

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #221 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:11:42 »
Ik hoop dat jullie het ook een mooi verhaaltje vonden.

1 van deze zal ik het andere verhaaltje plaatsen.
A spot where WE belong

Offline Mister_C

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Kippetjeeeee
« Reactie #222 Gepost op: 21 september 2010, 12:59:05 »
tranga verhaal man

echt

mijn complimenten!!!!!!!!!!!!!!!!1
soms is het leven net een aardappel
soms zit je gebakken en soms in de puree

Offline *BabyGirl*

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #223 Gepost op: 22 september 2010, 00:04:26 »
Nice storyyy...btje langdradig, maar heeft mij wel geholpen mijn nachtdienst door te komen:d

Offline Tutjeee

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #224 Gepost op: 31 oktober 2010, 07:30:02 »
ahahaa sorry voor de late reactie.

Maar bedankt voor de complimenten.
A spot where WE belong

Offline Dharini

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #225 Gepost op: 7 november 2010, 20:56:15 »
Zoo dit is echt een zielig verhaal..
Maar wel erg mooi..
Mijn complimenten

Misss_R...

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: 21 november 2010, 03:42:52 »
WAT EEENNNNNN DOMMEEEEEEEEEE E EEEINNDEEEEEEE ZEGGG SJONGEEEEE JONGEEEEE!!!!!!

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Het lelijk eendje.
« Reactie #227 Gepost op: 6 februari 2011, 12:50:57 »
Omg ik moet huilen xd

Jammer dat het geen happy end heeft..
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #228 Gepost op: 20 mei 2011, 12:05:10 »
jeetje ben er 2 dagen mee bezig geweest om te lezen. maar eindelijk een keer een goed verhaal.
wel zielig dat ze doodt gaat.

Kaise.nl

« Reactie #228 Gepost op: 20 mei 2011, 12:05:10 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: