collapse

Auteur Topic: The Perfect Story  (gelezen 3056 keer)

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
The Perfect Story
« Gepost op: 7 augustus 2010, 16:20:28 »
Na maandenlange voorbereiding was het eindelijk zover... We zouden met z'n tweetjes lekker een weekje weg naar Zwitserland. Hoog in de bergen en ver weg van de bewoonde wereld. En morgen was het eindelijk zover! De koffers gepakt, en alles was goed voor mekaar. s'Morgens tegen 06:00 vertrokken we met de auto vanuit Zwolle. Het zou beslist een lange rit worden, maar dat was niet erg, we hadden tijd genoeg en bovendien was het fijn dicht bij elkaar te kunnen zijn. Elke dag alleen maar werken, eten en naar bed, gaat op een gegeven moment slopend worden. Nu was het eindelijk tijd voor ONS! Wij...samen met z'n tweetjes... heerlijk! De gedachte samen een weeklang samen door te brengen bracht me het bekende vlindertjes gevoel in de buik. Niets mocht meer fout gaan nu, alleen maar van elkaar genieten! Ik voelde me gelukkig...

Nederland waren we al snel door, Duitsland volgde in een hoog tempo en eigenlijk bereikten we de Zwitserse grens in no-time. De omgeving was overweldigend, net als in een film... al rijdend naar plaats van bestemming keken we ons ogen uit en genoten van de prachtige bergen welke voorzien waren van een witte laag op hun toppen. Het leken een soort van taarten die door de banketbakker voorzien waren van een laagje room. De wegen leiden ons rondom en door de bergen heen...Schlitz berg 22 KM... we waren er bijna! Heerlijk, opnieuw die vlinders... Ik keek mijn vriendin aan en blijkbaar overkwam haar hetzelfde gevoel..." Ik hou van je.. " zei ze en keek met kleine sterretjes in haar ogen recht in de mijne.

Het grote, en zo op het oog verzorgde, park kwam in zicht. We reden de parkeerplaats op en zochten de incheckbalie. Het was allemaal heel duidelijk aangegeven gelukkig en voor we het wisten stonden we weer buiten met instructies en de sleutel van ons verblijf. Hand in hand liepen we terug naar onze auto, als een verliefd stelletje wat elkaar nog maar net een maandje kent. "De tweede weg links moet het zijn zo te zien op het kaartje"...Mijn vriendin keek op het kaartje en gaf me instructies waar langs te rijden. "Hierin he?"... "Klopt, nu nog ongeveer 2 kilometer rijden, dan moet het huisje aan de rechterkant zijn. Ze hebben het zelfs een naam gegeven" lacht ze. "Daar! daar!"... opgewonden wijst ze een enorme blokhut aan. Dikke pluimen rook verlieten de schoorsteen en een sierlijk houten bord met de naam 'Striergebush'...hing aan de voorgevel hetgeen ons aangaf dat we op plaats van bestemming waren. Behoorlijk onder de indruk van de grote blokhut stappen we uit de auto en lopen bepakt en bezakt vol goede moed en een lekker gevoel richting de voordeur. Bij binnenkomst laten we de koffers en tassen van ons afvallen en kijken vol bewondering rond. "Niet normaal man! Moet je die grote haard eens zien, vuur brand zelfs!"... Mijn vriendin valt me om de nek en kust me vol passie op de mond... "Ow schatje...wat heerlijk! We zijn er...ons eigen paradijsje de komende paar dagen!" Ze heeft gelijk, ons paradijs... ik ga er alles aan doen om het zo heerlijk en perfect mogelijk te maken.

deel 2 volgt.....
Men zegt weleens zoek en gy zult vinden maar als ik op google op zoeken klik staat er geen resultaten

Kaise.nl

The Perfect Story
« Gepost op: 7 augustus 2010, 16:20:28 »

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
Re:The Perfect Story
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2010, 18:48:28 »
Wanneer gebeurt het !!??? :)
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
« Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2010, 19:07:42 »
De blokhut is van binnen netjes afgetimmerd met de mooiste grenen hout, alles rondom is voorzien van schitterende houten lambrisering welke vakkundig voorzien zijn van mooi ingesneden versieringen in het hout. Aan weerszijden van de grote haard staan grote, met rood beklede, stoffen bankstellen. Om in te verzuipen die dingen... In het midden een schitterende tafel opgebouwd uit oude bielsen en voorzien van weer typische Zwitserse versieringen in het zwaar eiken blad. Vakwerk in de muren bevestigen ons nog eens extra dat we echt in Zwitserland begaven. Buiten is het koud...en binnen, in ons paradijsje is het heerlijk warm. Na alles goed verkend te hebben trokken we ons terug in ons slaapverblijf met aangrenzende badkamer. "Kijk hier eens joh!" we vielen van de ene verbazing in de andere. De badkamer zag er meer dan perfect uit, grote marmeren tegels aan de wand en op de vloer. Een grote jacuzzi, stoomcabine en naast het toilet stond een bidet. Wat een luxe! "Jeetje wat gaaf... ik ga me heerlijk douchen schatje...Kom je ook?" "Nou, ik zou graag willen, maar om eerlijk te zijn ben ik best moe van de reis en wil eerst even liggen... " antwoordde ik haar. Ik omhelsde haar en gaf haar een kus op haar wang. Knipogend bleef ze achter en begon al aanstalten maken zich uit te kleden. Ik liet me op het grote bed vallen en genoot van het alles om me heen. Het geluid van stromende water van de douche maakte mijn ogen zwaarder en zwaarder...

"He joh! Wordt eens wakker! Je hebt al ruim anderhalf uur liggen pitten"... lachend zat mijn vriendin naast me op bed. "Wat? zolang al... sorry!"... Ik wreef in mijn ogen, keek even rond en wist weer waar ik was. Ik kreeg een warme knuffel van haar..."Als jij je nou ook even lekker uitgebreid gaat douchen? Kunnen we straks met de auto het dorpje in ergens een hapje eten"... Ze stond langzaam op en liep de slaapkamer uit. Ik genoot niet alleen van de luxe omgeving, maar zeker ook van haar uiterlijk. Ze droeg een kort leren rokje, witte blouse en zwarte zelfdragende kousen. Daaronder vuurrode pumps met vrij hoge naaldhakken. Haar lange blonde haren had ze opgestoken met links en rechts een wilde losse pluk langs haar gezicht hangend. Ze zag er werkelijk uit om op te vreten! Wat een ongelofelijk lekker wijf... ik had het beslist met haar getroffen. Naast haar geweldige uiterlijk, was ze ook superlief. "Kunnen we niet hier blijven? Ik heb iets heel anders in gedachten dan jij geloof ik"... riep ik haar nog na. Glimlachend kwam ze terug.. "Ga jij je nou maar douchen, dan check ik ondertussen hoe de koelkast er aan de binnenkant uitziet "... "Dank je... ik blijf echt liever hier vanavond, met jou... samen...wij twee." Ik snelde me onder de douche en genoot met volle teugen van de douchecabine die met meerdere sproeiers voorzien was. Tijdens het douchen schoor ik me uitgebreid. Ook mijn ballen werden niet overgeslagen, zacht en glad waren ze weer. Ik vind het heerlijk als alles glad is, dan voel je elke streling enz veel beter. Gelukkig denkt mijn vriendin daar net zo over... "Je hebt geluk hoor! Koelkast zit vol met lekkers, ik zal vast beginnen om iets in elkaar te flansen". Een goed half uur later liep ik in een gemakkelijk zittende outfit de kamer in. De salontafel was voorzien van verschillende lekkernijen... ik zag meerdere soorten kaas, stokbrood, een soort vleesgerecht met een schaaltje saus. Het rook voortreffelijk . Ze had de lichten gedimd en overal kaarsen aangestoken. "Zo, dat zou tijd worden zeg... kom je bij me zitten? Schenk ik een lekker glas rode wijn voor je in schatje.. "
Men zegt weleens zoek en gy zult vinden maar als ik op google op zoeken klik staat er geen resultaten

Nousha

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2010, 19:11:29 »

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
« Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2010, 19:12:07 »

Offline fairXcHaNge

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Fat people are hard to kidnap :\
« Reactie #5 Gepost op: 7 augustus 2010, 19:12:59 »
:L

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
« Reactie #6 Gepost op: 7 augustus 2010, 19:13:28 »
:L noesje met dr zwarte poesje

Offline Misz A

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 8 augustus 2010, 01:41:13 »
 :schater:
Paula is een koe
Die zegt niet alleen maar boe
Die maakt een vla van koeienvlekken
Speciaal voor echte lekkerbekken!

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • verwijderd!
« Reactie #8 Gepost op: 8 augustus 2010, 18:10:35 »
 :lachen:

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #9 Gepost op: 8 augustus 2010, 18:20:49 »
 :schater: :schater: :roflol:

Kaise.nl

« Reactie #9 Gepost op: 8 augustus 2010, 18:20:49 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: