collapse

Auteur Topic: GEZOCHT: stagair(e) IT/ICT  (gelezen 746 keer)

Offline TNN Fotografie

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
GEZOCHT: stagair(e) IT/ICT
« Gepost op: 6 augustus 2010, 14:19:19 »
Beste forumbezoeker,

Zoals het onderwerp al verklapt ben ik opzoek naar een (of meerdere) stagair(e).

Wie ben ik?

TNN Fotografie is een jonge onderneming die zich voornamelijk richt op het vastleggen van Hindoestaanse bruiloften. Daarnaast kun je er ook terecht voor Studio/Portretfotografie, Schoolfotogafi e, Productfotogra fie enz enz enz.

Sta je op het punt dat je je opleiding mag gaan afronden, en zoek je nog de geschikte stage plaats? Misschien is dit wel iets voor jou!

Type: Stage
Duur: 3 tot 6 maanden
Studierichting: IT Algemeen, CMD
Opleidingsnive au: MBO/MBO+ (Niveau 3/4)
Aanvang: Zo snel mogelijk!
Ervaring: Gewenst

Opdracht:

De opdracht zal voornamelijk bestaan uit het actief bedenken van een nieuwe webstrategie voor TNN Fotografie. Een onderdeel van deze missie is onder andere het ontwerpen, maken en onderhouden van een geheel nieuwe website en webshop. (HTML/Flash)

Je zult veelal zelfstandig aan de slag moeten gaan en 2 keer per week langs moeten komen om je plannen en voortgang te bespreken. Je werkt vanuit huis. De richtlijnen die je van school uit aan moet houden zullen worden ge´ntegreerd in de opdracht.  Stagevergoedin g is te verdienen!

Heb jij enig ervaring met zulk soort opdrachten, en lijkt het je leuk om deels verantwoordeli jk te zijn voor een explosieve groei van dit jong en fris bedrijf? Stuur me dan gerust een mailtje met een goede onderbouwing waarom je vindt dat jij de geschikte persoon bent om de klus te klaren.

LET OP! Het opstellen van een open sollicitatiebr ief en het aanleveren van een CV zijn onderdeel van de selectieproced ure! Voor het aanvragen van algemene informatie is dit natuurlijk niet vereist!

E: stage@say-cheeze.nl

Misschien tot snel!

Met vriendelijke groet,

Tariq Hassan
TNN Fotografie
www.say-cheeze.nl
http://saycheeze.hyves.nl
stage@say-cheeze.nl

Kaise.nl

GEZOCHT: stagair(e) IT/ICT
« Gepost op: 6 augustus 2010, 14:19:19 »

Offline Disaronn0

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • The D.
Re:GEZOCHT: stagair(e) IT/ICT
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2010, 06:29:39 »
Ik moet vanaf maandag stage lopen (ICT Niv 3, 5 maanden).
Maar helaas is het bedrijf niet bekend bij Ecabo en mag ik niet solliciteren!!

Echt jammer..

Kaise.nl

Re:GEZOCHT: stagair(e) IT/ICT
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2010, 06:29:39 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: