collapse

Poll

Stelling: Hindustanen die het woord koelie gebruiken zijn DOM

Ja
36 (56.3%)
Nee
25 (39.1%)
weet niet
3 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Koelie  (gelezen 25079 keer)

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA

Kaise.nl

Re: Koelie
« Reactie #90 Gepost op: 8 augustus 2012, 21:22:26 »

Offline InteressanteSingh

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re:Koelie
« Reactie #92 Gepost op: 13 augustus 2012, 14:34:37 »
Een beetje ignorant is het wel om een woord te gebruiken voor jezelf of je medeHindoestaa n waarmee anderen vroeger je voorouders vernederden.

Wahaha sang, deze! :smile015:
Waarom is iedereen zo liberaal tegenwoordig. Hindoestaanse gemeenschap in Nederland is gewoon zo focking triest. Check Kaise.nl alleen al, helft van de topics daarzo gaan over iemand die weer overweegt vreemd te gaan, of een nigger wilt nailen.

@alle domme koelies

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: 18 april 2014, 23:50:41 »
Echt ongelooflijk hoeveel Hindoestanen het normaal vinden om 'koelie' genoemd te worden. Wat een domme mongolen zijn jullie.

De blanken noemden ons koelie, omdat ze ons als domme, goedkope arbeiders zagen. Dat is een koelie. Iemand die zwaar en ongeschoold werk doet.

Daarna noemden de negers ons zo, om ons belachelijk te maken. Hier in Nederland zijn ze ermee doorgegaan en heeft iedereen het overgenomen. In Amerika of Engeland, waar ook veel Indiers wonen, worden ze geen koelie genoemd! Die mensen hebben ook geen idee waarom ze ons koelie zouden moeten noemen.

En dan heb je nu nog Hindoestanen die zichzelf zo noemen??? Gooi jezelf snel weg aub. Jullie zijn een schande voor de Hindoestanen.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #94 Gepost op: 1 mei 2014, 10:32:50 »
Als ik iemand niet ken ga ik dat woord niet gebruiken want dat woordje heeft eenmaal een negatieve lading wat niet iedereen kan waarderen.
Maar als ik alleen met mijn vriendinnen ben noemen we elkaar wel koelie voor de grap en dat kunnen we van elkaar ook hebben.
We hebben dus van een nood een deugd gemaakt net als donkere mensen die elkaar nigga noemen en daarmee vervalt die negatieve lading voor mij sowiso al.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaise.nl

« Reactie #94 Gepost op: 1 mei 2014, 10:32:50 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: