collapse

Auteur Topic: Groene koffie Leptin 800  (gelezen 12102 keer)

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
Re:Groene koffie Leptin 800
« Reactie #30 Gepost op: 19 juli 2010, 14:56:57 »
Smoesjes...

...je gaat me niet vertellen dat je niet 2 a 3 avonden in de week een halfuurtje vrij kan maken om te gaan hardlopen.
nou Nousha

niet iedereen heeft een perfect leventje of een perfecte tijdsindeling. ..

vaak kun je wel tijd vrijmaken
maar is het ook nog van andere factoren afhankelijk of je wel KUNT gaan sporten ;)

-mssn is ze ziek
-mssn heeft ze onregelmatige werktijden
-mssn heeft kids
-en dan geen oppas
-mssn is t financieel niet haalbaar, al is fit for free ZO goedkoop
-mssn heeft ze andere verantwoordeli jkheden

je weet t niet... n dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen
voor je t weet is t al voorbij...

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 19 juli 2010, 14:56:57 »

Nousha

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 19 juli 2010, 15:00:02 »
nou Nousha

niet iedereen heeft een perfect leventje of een perfecte tijdsindeling. ..

vaak kun je wel tijd vrijmaken
maar is het ook nog van andere factoren afhankelijk of je wel KUNT gaan sporten ;)

-mssn is ze ziek
-mssn heeft ze onregelmatige werktijden
-mssn heeft kids
-en dan geen oppas
-mssn is t financieel niet haalbaar, al is fit for free ZO goedkoop
-mssn heeft ze andere verantwoordeli jkheden

je weet t niet... n dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen
voor je t weet is t al voorbij...

ook met onregelmatige werktijden kun je er tijd voor vrij maken. En voor hardlopen heb je geen geld nodig, daarnaast, je kunt serieus in je eigen huiskamer sporten: op internet zijn genoeg instructievide o's te vinden: gratis!
Dus de mogelijkheden zijn er echt wel, maar je moet het wel WILLEN.

Nousha

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 19 juli 2010, 15:00:37 »
en je hebt er geen perfect leventje voor nodig....ik heb zelf ook niet een superregelmati g leven, maar maak er wel de tijd voor vrij.

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2010, 15:25:10 »
en je hebt er geen perfect leventje voor nodig....ik heb zelf ook niet een superregelmati g leven, maar maak er wel de tijd voor vrij.
Ik wilde aangeven dat er andere bepalende factoren kunnen meespelen dat je niet naar buiten kunt om te sporten... buiten hardlopen kost geen geld nee.. maar mssn maakt t wel uit waar je woont?

een serieuse workout thuis vereist wel 10x meer discipline als je t mij vraagt..

anywayz...

je zal t pas begrijpen als je een ECHT verhaal van iemand hoort denk ik.

Nousha

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 19 juli 2010, 15:32:31 »
Ik wilde aangeven dat er andere bepalende factoren kunnen meespelen dat je niet naar buiten kunt om te sporten... buiten hardlopen kost geen geld nee.. maar mssn maakt t wel uit waar je woont?

een serieuse workout thuis vereist wel 10x meer discipline als je t mij vraagt..

anywayz...

je zal t pas begrijpen als je een ECHT verhaal van iemand hoort denk ik.

Ja, maar daar gaat het dus om: discipline. Als je wilt afvallen en je hebt ook nog eens respect voor je lichaam dan ga je niet op zo'n manier afvallen (middels koffie, pillen, cremmetjes of elke andere vorm van afvallen waarbij je zogenaamd kan blijven eten wat je wilt).

ik weet ook wel dat het moeilijk is om daar tijd voor vrij te maken. Ik maak overuren, ben laat thuis en heb vaak na werk ook wel wat staan...plus dat je dan ook nog met avondeten zit. Dus ik snap best dat het moeilijk is, maar het is niet onmogelijk.

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 19 juli 2010, 15:35:31 »
Dus ik snap best dat het moeilijk is, maar het is niet onmogelijk.
ja datte dus :) hahha

natuurlijk ist niet onmogelijk.

Offline Trishul

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 19 juli 2010, 18:59:47 »
Smoesjes...als jij wilt afvallen dan kun je daar echt wel de tijd voor vrij maken. Dus blijft het drinken van ongezonde troep (ja, want het blijft ongezond...zo snel, zo veel afvallen is niet goed voor je lijf!) the easy way out.

Discipline, daar gaat het om. Ik kan zelf ook geen vaste dagen prikken om te gaan sporten, maar let wel op mijn voeding en ik zorg dat ik minimaal 2 uur in de week in de sportschool sta. Of dat dan 2 uur achter elkaar op een zaterdagmiddag is of 2 keer 1 uur in doordeweeks. Hardlopen is ook een goede manier om af te vallen...je gaat me niet vertellen dat je niet 2 a 3 avonden in de week een halfuurtje vrij kan maken om te gaan hardlopen.

Ik denk dat jij de topic nog een keer goed moet lezen, ik vraag nl. niet wat het verstandigste of verantwoordeli jkste manier van gewichtsverlie s is.
Ik vraag mensen wat hun ervaring met groene koffie is. En dan kom jij een flut oordeel geven. Denk je nou echt dat hetgeen jij zegt iets "nieuws" is voor mensen.
En waarop baseer jij je uitspraken dat groene koffie ongezond is, dat is mss jouw mening, maar jouw persoonlijke mening is géén feit. (Het zou ook kunnen dat jij het verschil niet weet tussen meningen en feiten.)

Kortom ik zit niet te wachten op je zogenaamde goed-bedoelde adviezen en je vooroordelen.

Kaise.nl

« Reactie #36 Gepost op: 19 juli 2010, 18:59:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: