collapse

Auteur Topic: || Muziekforumregels ||  (gelezen 29887 keer)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
|| Muziekforumregels ||
« Gepost op: 17 juni 2010, 13:04:00 »
Muziekforumregels

Op het forum en dus ook het muziekforum gelden de algemene forumregels.(Zie subforum Support). Ter aanvulling en verduidelijkin g speciaal voor het muziekforum gelden ook nog eens de volgende regels:

• Vanaf heden gelden de algemene regels uit de Nederlandse Mediawet.
  • Het is ten strengste verboden om:
    • Topics, berichten of reclame te plaatsen over Xqlusiv, Famouz Xquad (2famouscrw) of Angels Promotions of de members van deze formaties.
    • Persoonlijke gegevens zoals namen, achternamen, hyves, adresgegevens etc. van members te plaatsen.
    • Bedreigingen tot mishandeling of de dood te uiten.
    • Ongewenst en op een ongepaste manier betrekken van familieleden (broer, zus, moeder, partner) van members in reacties
  • Reclame voor feesten/evenementen mag je alleen maken als je hier toestemming hebt van Vj, Rattan, of Shailesh van Kaise.nl. Indien dit niet is afgestemd kunnen topics zonder opgaaf van reden worden verwijderd. Ook kan je profiel worden aangepast.
  • Vanaf nu is het zo als je reclame wil maken op het forum en in je handtekening, dan vraag je eerst toestemming aan Shailesh. Ook indirecte reclame is niet meer mogelijk. Commerciële feesten die in de uitgaansagenda van kaise.nl staan horen ook alleen in het subforum Uitgaan & Vrijetijd te staan. En niet tussen berichten door en of in je handtekening. Als je toch in je handtekening en of tussen de berichten door reclame wil maken dan zullen er kosten aan verbonden zijn. Vraag hier voor meer info [email protected] wat de mogelijkheden zijn.
  • Het is toegestaan om over gebeurtenissen in de scene te praten, of het nou een leuke gebeurtenis betreft of een vervelende, zoals een vechtpartij of ruzie, zolang het maar op de waarheid gebaseerd is. Vermeld er dus altijd bij waar je de info vandaan hebt of dat je zelf getuige was bijvoorbeeld. Als er sprake is van verregaande provocatie en zwartmakerij dan worden de berichten verwijderd en als men na een waarschuwing doorgaan kan dit kan eventueel strafpunten tot gevolg hebben.
  • Downloadlinks betreffende nieuwe cd's (tot een jaar oud) mogen niet direct op het forum worden geplaatst. Mits dit door de producer zelf wordt gedaan, omdat deze de cd bijvoorbeeld bewust gratis beschikbaar wil stellen aan het publiek.
  • Plaats geen links naar andere websites (downloadwebsit es, of concurrerende forums). Indien je twijfelt, vraag het even na bij Shailesh of Vj of het wel of niet mag.
Indien je vragen hebt of opmerkingen over bovengenoemde regels, stel deze dan aan Shailesh of ViNoD.

Stel hieronder eventueel vragen m.b.t. het beleid op Muziekforum, die zullen hier dan ook worden beantwoord. Chitchat en grappen worden bestraft in deze topic. Ook kun je je vragen stellen in subforum Support.

Indien je een topic of een reactie wil laten verwijderen of sluiten in de rubriek MUZIEK, kun je een verzoek indienen bij deze moderators: ViNoD, Vj, Shailesh, Rattan.

Klachten met met betrekking tot de rubriek MUZIEK kun je sturen naar ViNoD, Shailesh, Vj of Rattan.

« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2011, 16:45:38 door ViNoD »
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: [email protected]

Kaise.nl

|| Muziekforumregels ||
« Gepost op: 17 juni 2010, 13:04:00 »

Offline Bijoy

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
Re:|| Muziekforumregels & Strafpunten per overtreding || UPDATE 17-JUN-2010
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2010, 16:04:39 »
Mogen de gedragingen van muziekanten/bandleden op feesten wel of niet besproken worden? Ik snap dat prive-zaken uit den boze zijn. Maar als muzikanten zich nou op feesten misdragen waar ze zich professioneel zouden moeten gedragen en waar er zoveel publiek is, dan lijkt me dat dat wel besproken mag worden??

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Re:|| Muziekforumregels & Strafpunten per overtreding || UPDATE 17-JUN-2010
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2010, 16:06:14 »
Mogen de gedragingen van muziekanten/bandleden op feesten wel of niet besproken worden? Ik snap dat prive-zaken uit den boze zijn. Maar als muzikanten zich nou op feesten misdragen waar ze zich professioneel zouden moeten gedragen en waar er zoveel publiek is, dan lijkt me dat dat wel besproken mag worden??

Dat is toegestaan. Kaise.nl is van mening dat in deze gevallen de waarheid besproken mag worden.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Re:|| Muziekforumregels & Strafpunten per overtreding || UPDATE 12-JUL-2010
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2010, 11:59:21 »
Update: Er mag vrij gesproken worden over gebeurtenissen in de local scene. Mits het op de waarheid is berust.

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Mister Versace Entertainment
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2010, 13:19:35 »
Maar wat wil je dan? Dat alleen de positieve aspecten mogen worden belicht?

Weet je wat het is, V? Ik denk dat je alle aspecten mag/moet belichten. Het gaat alleen om de toon zoals het hier wordt neergezet. Een tijd geleden was er die topic over hetgeen erbij Doelari is gebeurd. Dat wordt hier aangekondigd in op zo´n toon, dat er amper een normaal verhaal naar voren is gekomen. Er wordt direct geschreven over hoe mensen zich gedroegen, er wordt gescholden en na het lezen ben je niks wijzer.

Nu zijn er in het verleden vaker van dit soort topics geopend en steeds was de conclusie: Topic sluiten, want er waren weer de nodige brandhaarden aangewakkerd. Het gaat meer om de toon van hoe je iets brengt. Want je mag best aangegeven dat er iets is voorgevallen, maar als het dan wordt gebracht om sensatie te zoeken, kijk naar de topic van 2F @ Doelarie en topic van Woman als recent voorbeeld, is de toon van berichtgeving niet objectief.

Het valt ook op dat de haat jegens formaties enorm is. Als er niks wordt geschreven over bandjes is het niet goed, maar worden er aankondigingen gedaan of whateva krijg je weer teksten van: ´Wat denken ze wel niet van zichzelf?´ of ´Waarom ga je bepaalde dingen kopiëren?´ Je hebt zoals Raymann ooit in een show zei: ´Hij heeft een klotebaan!´

Ik denk persoonlijk dat het toestaan voldoende munitie geeft om weer mensen aan te vallen, neer te halen en wat nogmeer. Ik denk dat je misschien nog scherpere maatregelen moet treffen om dit soort zaken tegen te gaan.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2010, 13:23:45 »
nope, voor de zoveelste keer: de negatieve aspect mbt muziek kan worden belicht en NIET wat er naast de podium gebeurt.
Dit is toch een muziek sub forum?

we hebben deze discussies allang al gehad V, daarom kan ik deze regel van jou niet snappen

Als bepaalde ontwikkelingen impact hebben op de kwaliteit van muziek en zang, dan is dat toch relevant voor het muziekforum en mag er dan toch over worden gesproken? In de muziekwereld wil je op de hoogte blijven van alles wat er gebeurt. Mensen die bepaalde topics ook niet willen lezen, kunnen deze ook gewoon overslaan.
Dingen die echt in privé gebeuren, zoals gebeurtenissen thuis bij iemand, vind ik info die niet mag worden vrijgegeven zonder toestemming... daar moet heel voorzichtig mee worden omgegaan.

Offline Rowello

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 3
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2010, 13:31:19 »
Wat in het openbaar gebeurt, mag best bespreekbaar worden gemaakt. Waarom niet? Dat is toch het risico dat je loopt als je fouten maakt in het openbaar? Zolang het betrekking heeft op de muziekwereld, en ook impact kan hebben op verdere ontwikkelingen binnen muziekformatie s is de info wel relevant.. zodat members hier een objectievere kijk op zaken kunnen hebben. Uiteraard is de juiste manier van informatie overbrengen ook belangrijk.

Dat ben ik helemaal met je eens Vinod !!
Ik vind dat mensen het recht hebben om een objectieve kijk te hebben op deze scene..
En jaah als je iets in het openbaar doet..is de kans groot dat mensen het zullen zien.
dat is het risico van bekend zijn en iets doen in het openbaar..mens en gaan erover praten..
Verhalen worden heel vaak in een ander jasje gestopt en openbaar gemaakt..
Daarom is het goed als de info die hier vermeld wordt..op de waarheid is berust.

Waarheid is de kreet van ieder, maar het spel van slechts weinigen..

Sommige mensen gedragen zich zo in het openbaar..dat wanneer het openbaar gemaakt zal worden, het een grote impact heeft op de imago van desbetreffende persoon

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2010, 13:49:15 »
Weet je wat het is, V? Ik denk dat je alle aspecten mag/moet belichten. Het gaat alleen om de toon zoals het hier wordt neergezet. Een tijd geleden was er die topic over hetgeen erbij Doelari is gebeurd. Dat wordt hier aangekondigd in op zo´n toon, dat er amper een normaal verhaal naar voren is gekomen. Er wordt direct geschreven over hoe mensen zich gedroegen, er wordt gescholden en na het lezen ben je niks wijzer.

Nu zijn er in het verleden vaker van dit soort topics geopend en steeds was de conclusie: Topic sluiten, want er waren weer de nodige brandhaarden aangewakkerd. Het gaat meer om de toon van hoe je iets brengt. Want je mag best aangegeven dat er iets is voorgevallen, maar als het dan wordt gebracht om sensatie te zoeken, kijk naar de topic van 2F @ Doelarie en topic van Woman als recent voorbeeld, is de toon van berichtgeving niet objectief.

Het valt ook op dat de haat jegens formaties enorm is. Als er niks wordt geschreven over bandjes is het niet goed, maar worden er aankondigingen gedaan of whateva krijg je weer teksten van: ´Wat denken ze wel niet van zichzelf?´ of ´Waarom ga je bepaalde dingen kopiëren?´ Je hebt zoals Raymann ooit in een show zei: ´Hij heeft een klotebaan!´

Ik denk persoonlijk dat het toestaan voldoende munitie geeft om weer mensen aan te vallen, neer te halen en wat nogmeer. Ik denk dat je misschien nog scherpere maatregelen moet treffen om dit soort zaken tegen te gaan.

Ik hoor wat je zegt. Klopt. Ik hecht zelf ook veel waarde aan de manier waarop informatie wordt overgebracht. Maar niet elke member hier is capabel om zijn argumenten op een nette volwassen manier onder woorden te brengen. Ze schrijven hier de teksten neer zoals ze zelf in het dagelijkse leven communiceren met anderen. En ik vermoed dat ze niet allemaal een universitaire opleiding hebben genoten. Toch probeer ik wel een lijn te trekken.. er zijn grenzen. Als ik bepaalde teksten te provocerend vind of als ik scheldwoorden zie.. dan grijp ik wel in.

Ready?

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2010, 14:50:25 »
Als bepaalde ontwikkelingen impact hebben op de kwaliteit van muziek en zang, dan is dat toch relevant voor het muziekforum en mag er dan toch over worden gesproken? In de muziekwereld wil je op de hoogte blijven van alles wat er gebeurt. Mensen die bepaalde topics ook niet willen lezen, kunnen deze ook gewoon overslaan.
Dingen die echt in privé gebeuren, zoals gebeurtenissen thuis bij iemand, vind ik info die niet mag worden vrijgegeven zonder toestemming... daar moet heel voorzichtig mee worden omgegaan.

noem eens een voorbeeld?

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 12 juli 2010, 14:56:49 »
noem eens een voorbeeld?

Uit de hand gelopen situaties waardoor bijvoorbeeld formaties uit elkaar vallen of samenwerkingsv erbanden worden verbroken.. genoeg situaties die ervoor hebben gezorgd dat de muziek scene nu niet meer is zoals zij voorheen was.

Ready?

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 12 juli 2010, 16:28:50 »
Uit de hand gelopen situaties waardoor bijvoorbeeld formaties uit elkaar vallen of samenwerkingsv erbanden worden verbroken.. genoeg situaties die ervoor hebben gezorgd dat de muziek scene nu niet meer is zoals zij voorheen was.

ok snap ik.
maar een klein voorbeeldje:
Torie van Ran D en Henk is niet publiekelijk gebeurt, er werd immers geschreven (ik weet NIET wat er waar van is)
Ze zijn immers naar een loctie gelopen "achter gesloten deuren"

waarom is dat dan wel toegestaan?

Offline GekkeTheezak

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 12 juli 2010, 18:21:29 »
ok snap ik.
maar een klein voorbeeldje:
Torie van Ran D en Henk is niet publiekelijk gebeurt, er werd immers geschreven (ik weet NIET wat er waar van is)
Ze zijn immers naar een loctie gelopen "achter gesloten deuren"

waarom is dat dan wel toegestaan?

Jongen, dat hoort erbij en kan je niet tegenhouden. Denk je dat  Justin Timberlake de forum en sites kan tegenhouden om negatief nieuws naar buiten te brengen?

Het moet kunnen, alleen op de juiste manier.
Nu Verkrijgbaar: Kaise Thee

Te Koop Bij: Boeng Kopoe, Highway, Cash & Carry en Govinda VideoCentre

:P

Ready?

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 12 juli 2010, 18:34:23 »
Weer appels met peren vergelijken.
Maar goed, jij je mening en ik heb de mijne. Maar ik weet well zeker dat het om jou of 1 van je naaste zou gaan je anders zou reageren

Offline GekkeTheezak

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 12 juli 2010, 20:55:41 »
Maar goed, jij je mening en ik heb de mijne. Maar ik weet well zeker dat het om jou of 1 van je naaste zou gaan je anders zou reageren

Ik snap jouw volkomen, alleen is het niet tegen te houden. Jij reageert zo omdat je in die situatie zit, maar anders zou je het ook goed vinden.
Nu Verkrijgbaar: Kaise Thee

Te Koop Bij: Boeng Kopoe, Highway, Cash & Carry en Govinda VideoCentre

:P

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 12 juli 2010, 23:33:07 »

Hoe bedoel je appels met peren vergelijken, Ready? Tis toch precies hetzelfde? Alleen JT trekt zich er weinig van aan, want hoe je het wendt of keert het blijft publiciteit. Hij gebruikt dan weer in zijn voordeel.

Ready?

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 13 juli 2010, 10:21:22 »
Hoe bedoel je appels met peren vergelijken, Ready? Tis toch precies hetzelfde? Alleen JT trekt zich er weinig van aan, want hoe je het wendt of keert het blijft publiciteit. Hij gebruikt dan weer in zijn voordeel.

Jij mag het excact dezelfde situatie noemen, maar dan snap je mij niet
als je een publiciteits stunt uithaalt, dan doe je dat met voorbedachte rade.
En wil jij mij komen uitleggen dat hetgeen wat er zo nu en dan gebeurt in onze kleine scene, met voorbedachte rade wordt gedaan?

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 13 juli 2010, 10:36:57 »
Jij mag het excact dezelfde situatie noemen, maar dan snap je mij niet
als je een publiciteits stunt uithaalt, dan doe je dat met voorbedachte rade.
En wil jij mij komen uitleggen dat hetgeen wat er zo nu en dan gebeurt in onze kleine scene, met voorbedachte rade wordt gedaan?

Dat laatste kan ik niet zeggen. Maar ik snap nu wel je punt beter.

Ready?

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 13 juli 2010, 10:38:39 »
Dat laatste kan ik niet zeggen. Maar ik snap nu wel je punt beter.

Ok, ben je nog steeds van mening dat het wel "moet" kunnen of denk je van hmmmm... liever dergelijke info niet op de forum plaatsen aub

KANTOL

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 26 juli 2010, 12:55:00 »
whahaha jullie kleine organisatie met een forumpje en wat feesjes spelen HIER FIFA!
lach wekkend is het allemaal is het niet een beetje kinder achtig als je het maar zelf op nieuw leest?

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 26 juli 2010, 12:59:09 »
whahaha jullie kleine organisatie met een forumpje en wat feesjes spelen HIER FIFA!
lach wekkend is het allemaal is het niet een beetje kinder achtig als je het maar zelf op nieuw leest?

Regels hebben uitsluitend betrekking op het forum zelf. Gezien de ervaringen in het verleden is het ook nodig. Members zelf hebben ook vaker aangegeven dat ze het liefst duidelijk willen hebben wat wel en niet is toegestaan op het forum en indien er overtredingen worden gemaakt.. wat daar dan tegenover staat.
Ik hoop derhalve dat je kunt onderbouwen, wat jij een betere aanpak vind en waarom dat wel (beter) zou werken. Dat is nuttige feedback.

KANTOL

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 26 juli 2010, 13:07:45 »
dr is geen vrijheid van menings uitting vind ik op deze forum
want er mag niet gesproken worden over de beide x
maar mensen van x
mogen wel over b.v danza praten is dat dan gerechtigheid

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 26 juli 2010, 13:09:55 »
dr is geen vrijheid van menings uitting vind ik op deze forum
want er mag niet gesproken worden over de beide x
maar mensen van x
mogen wel over b.v danza praten is dat dan gerechtigheid

Open je ogen.. er wordt gesproken over X
Pas als ik een signaal krijg dat het weg moet dan haal ik het wel weg.. maar ik denk dat het nu een beetje gedoogd wordt.. zolang mensen niet hele vervelende dingen gaan roepen..

KANTOL

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 26 juli 2010, 13:15:30 »
zo kunnen elke keer een signaal blijven geven om het weg tehalen
maar ben je dan ook zo met andere forum members die jou ook een signaal geven om .b.v een andere topic weg tehalen

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 26 juli 2010, 13:31:17 »
zo kunnen elke keer een signaal blijven geven om het weg tehalen
maar ben je dan ook zo met andere forum members die jou ook een signaal geven om .b.v een andere topic weg tehalen

Als mensen een goede reden hebben om iets weg te laten halen, dan haal ik het wel weg. Meestal betreft het dan onjuiste informatie, wellicht met de bedoeling om zwart te maken. Betreft het echter gewoon kritiek in de vorm van een eigen mening (eventueel met onderbouwing) of informatie over ware gebeurtenissen .. dan laat ik het wel staan. De waarheid mag worden gezegd. Ook al is het minder leuk.. mensen moeten een objectief beeld krijgen van onze local scene.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Re:|| Muziekforumregels NIEUW || UPDATE 16-AUG-2010
« Reactie #24 Gepost op: 16 augustus 2010, 11:26:07 »
Muziekforumreg els zijn enigszins aangepast.

Let erop: Er zal alleen worden ingegrepen wanneer members in strijd handelen met het volgende artikel uit de grondwet:

In Nederland is de persvrijheid vastgelegd in artikel 7 van de Nederlandse grondwet :

Artikel 7

Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordeli jkheid volgens de wet.
De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisie-uitzending.
Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordeli jkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame .
Hoewel dus nooit vooraf toestemming nodig is voor enige publicatie, moet de auteur wel rekening houden dat hij achteraf kan worden aangeklaagd als zijn publicatie bijvoorbeeld smadelijk, lasterlijk of discriminerend is, of aanzet tot haat. Dit is wat met het in artikel 7 van de grondwet genoemde "behoudens ieders verantwoordeli jkheid volgens de wet" wordt bedoeld. Persvrijheid neemt dus niet de verantwoordeli jkheid voor hetgeen gepubliceerd wordt weg.

Offline Music Baboe

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Baboe In Muziek
« Reactie #25 Gepost op: 29 augustus 2010, 23:29:02 »
Dus een ieder kan weer los gaan?

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 30 augustus 2010, 14:51:13 »
Dus een ieder kan weer los gaan?

In LaRi???

zomaar

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 5 september 2010, 12:20:06 »
Zijn wel goede regels maar houden jullie zelf dr wel aan?

Jigga!

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 23 september 2010, 20:32:34 »

In Nederland is de persvrijheid vastgelegd in artikel 7 van de Nederlandse grondwet :

Artikel 7

Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordeli jkheid volgens de wet.
De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisie-uitzending.
Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordeli jkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame .
Hoewel dus nooit vooraf toestemming nodig is voor enige publicatie, moet de auteur wel rekening houden dat hij achteraf kan worden aangeklaagd als zijn publicatie bijvoorbeeld smadelijk, lasterlijk of discriminerend is, of aanzet tot haat. Dit is wat met het in artikel 7 van de grondwet genoemde "behoudens ieders verantwoordeli jkheid volgens de wet" wordt bedoeld. Persvrijheid neemt dus niet de verantwoordeli jkheid voor hetgeen gepubliceerd wordt weg.

In ruil voor mijn account activatie, hier een gratis juridische tip:

De grondwet is niet (rechtstreeks) van toepassing. De grondwet dient de overheid t.o.v. de individuele burger te garanderen en niet kaise. Ik kan kaise daarom niet (rechtstreeks) aanspreken op het feit dat hier een dikke censuur wordt toegepast. Ik zou de overheid dan moeten aanspreken op het feit dat zij niet ingrijpen dat hier censuur wordt toegepast en dan zou de overheid vervolgens stappen jegens kaise moeten ondernemen. Je kunt bovenstaande dus weghalen uit de forumregels.

Smaad en laster zijn overigens wel strafbare feiten. Na aangifte zou het OM dan over kunnen gaan tot een onderzoek en eventueel vervolging van degene die de mededling heeft geplaatst. Gezien de prioriteringsb eleid van het OM, lijkt me vervolging echter niet waarschijnlijk . Het enige dat dan overblijft is een civiele procedure, maar ik zie geen enkele bhaiwa een bedrag van beginnend rond de, en beginnend bij de, € 2000,-, aan kosten voor juridisch bijstand, op tafel leggen,  om zo'n moeizame procedure te beginnen tegen een andere bhaiwa die iets op het kaise forum dropt.

Eindstand. Schrap gewoon die shit en geef mensen de vrije hand. Als het te bont wordt, dan grijp je maar arbitrair in, zoals je altijd wel doet.

goeiesjitjigga

• Gast
Re:|| Muziekforumregels || UPDATE 27-OKT-2010 ||
« Reactie #29 Gepost op: 14 november 2010, 15:29:47 »
Aaaaiii Goeie sjit Jigga!! Rowello moet dit lezen,dan heeft hij misshien wat meer respect voor je dat hij niet met een domme in zijn woorden slaaf te maken heeft..
In ruil voor mijn account activatie, hier een gratis juridische tip:

De grondwet is niet (rechtstreeks) van toepassing. De grondwet dient de overheid t.o.v. de individuele burger te garanderen en niet kaise. Ik kan kaise daarom niet (rechtstreeks) aanspreken op het feit dat hier een dikke censuur wordt toegepast. Ik zou de overheid dan moeten aanspreken op het feit dat zij niet ingrijpen dat hier censuur wordt toegepast en dan zou de overheid vervolgens stappen jegens kaise moeten ondernemen. Je kunt bovenstaande dus weghalen uit de forumregels.

Smaad en laster zijn overigens wel strafbare feiten. Na aangifte zou het OM dan over kunnen gaan tot een onderzoek en eventueel vervolging van degene die de mededling heeft geplaatst. Gezien de prioriteringsb eleid van het OM, lijkt me vervolging echter niet waarschijnlijk . Het enige dat dan overblijft is een civiele procedure, maar ik zie geen enkele bhaiwa een bedrag van beginnend rond de, en beginnend bij de, € 2000,-, aan kosten voor juridisch bijstand, op tafel leggen,  om zo'n moeizame procedure te beginnen tegen een andere bhaiwa die iets op het kaise forum dropt.

Eindstand. Schrap gewoon die shit en geef mensen de vrije hand. Als het te bont wordt, dan grijp je maar arbitrair in, zoals je altijd wel doet.

Kaise.nl

Re:|| Muziekforumregels || UPDATE 27-OKT-2010 ||
« Reactie #29 Gepost op: 14 november 2010, 15:29:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: