collapse

Auteur Topic: Indiase kleding bestellen?  (gelezen 13678 keer)

Offline Bio

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
Indiase kleding bestellen?
« Gepost op: 14 juni 2010, 00:57:27 »
Bestellen jullie indiase kleding via het internet?
zo ja welke sites??

Kaise.nl

Indiase kleding bestellen?
« Gepost op: 14 juni 2010, 00:57:27 »

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
Re:Indiase kleding bestellen?
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2010, 01:02:39 »
Ik bestel geen Indiase kleding via internet, ik draag nooit Indiase kleding..

Maar let wel op, m'n ouders hebben weleens eerder een aantal keer spullen uit India besteld maar ze zijn echt niet te vertrouwen... Is meestal vooraf betalen en dan sturen ze je gewoon maar wat. Als je t uit pakt blijkt t verkeerd te zijn en dan reageren ze gewoon niet meer op telefoontjes of mails...

Ik zou liever zelf gaan
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2010, 10:08:52 »
als je nou gewoon zo een winkel binnenstapt, kan alles op jouw maten worden gemaakt... is veel beter........
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2010, 10:09:29 »
Ja, ebay.in nooit problemen gehad.
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline LaRa

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2010, 12:15:52 »
Indiase kleding bestel ik nooit via Internet.

In het echt ziet het er altijd anders uit dan op het Internet.

Ik ben echt iemand die kleding zelf moet zien, voelen etc. Dan pas kun je ook zien hoe het op je lichaam staat, wat voor effect het geeft...

Offline Neelam

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 14 juni 2010, 15:29:40 »
"A friend is like an oreo, its not always that great, but it always gets better!"

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #6 Gepost op: 14 juni 2010, 16:31:01 »
Ga bij mi amor...

Offline LoveLady1508

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • 150809 (L)
« Reactie #7 Gepost op: 14 juni 2010, 20:30:32 »
Ja 1 keer via ebay.. in eerste instantie voor verloving daarna voor me nikaah, gewoon stof besteld, zag er wel wat anders uit dan de foto maar stond ook aangegeven dat de kleuren kunnen afwijken van foto.. Eenmaal gezien was ik er gek op, had hem hier bij City Silks op mijn maat laten maken en precies hoe ik het wilde :D

Offline MizzUndastooD

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 14 juni 2010, 23:05:30 »
Hmm, dacht dat city silks geen kleding maakt wanneer je niet bij hen koopt?

Offline LoveLady1508

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • 150809 (L)
« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2010, 23:12:57 »
[/quote

Hmmm nu laat je me twijfelen.. het is op de paul krugerlaan.. en zit naast zo'n brillenzaak.. en die onder de 100 euro winkel op het pleintje is ook van hen..

Offline soudie

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 15 juni 2010, 08:39:08 »
[/quote

Hmmm nu laat je me twijfelen.. het is op de paul krugerlaan.. en zit naast zo'n brillenzaak.. en die onder de 100 euro winkel op het pleintje is ook van hen..
\dehli store ?

ik heb zelf 1 keer besteld bij Naya Fashion.
netjes verpakt zag er goed uit, klopte als op de foto.

binnenkort weer even wat bestellen

Offline Secret25

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 15 juni 2010, 22:18:50 »
Waarom op internet bestellen? Wil je dezelfde prijzen betalen als in India reageer dan op het onderstaande.
----------------------

Zeer exclusieve sarees en churidaars uit India en Dubai worden aangeboden voor zeer aantrekkelijke indiase prijzen (dus geen europese prijzen). De collectie wordt aangeboden voor dezelfde Indiase showroomprijze n en is 4/5 keer goedkoper dan de Nederlandse winkelprijzen.
De collectie bestaat uit mooie en zeer zware bewerkingen met steentjes waaronder swarovski stenen.

De prijzen beginnen vanaf 250 euro voor sarees en vanaf 150 euro voor churidaar. Bijpassende churija's zijn vanaf 10 euro (hele set/hand). Collectie in diverse kleuren en bewerkingen beschikbaar.

Prijs en kwaliteit is gegarandeerd. De collectie is uniek en exclusief en worden gekocht door Indiase sterren.
Indien je interesse hebt, stuur dan een mail naar pourtoi79@hotmail.com of bel naar 0642756564. Wij kunnen een afspraak maken om de collectie te laten zien. Eerst zien dan geloven dus maak snel een afspraak.

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #12 Gepost op: 15 juni 2010, 22:22:58 »
je kan ook shopping tour naar engeland nemen, daar is alles ook (misschien net wat duurder dan) indiase prijs...

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #13 Gepost op: 15 juni 2010, 22:25:59 »
Waarom op internet bestellen? Wil je dezelfde prijzen betalen als in India reageer dan op het onderstaande.
----------------------

Zeer exclusieve sarees en churidaars uit India en Dubai worden aangeboden voor zeer aantrekkelijke indiase prijzen (dus geen europese prijzen). De collectie wordt aangeboden voor dezelfde Indiase showroomprijze n en is 4/5 keer goedkoper dan de Nederlandse winkelprijzen.
De collectie bestaat uit mooie en zeer zware bewerkingen met steentjes waaronder swarovski stenen.

De prijzen beginnen vanaf 250 euro voor sarees en vanaf 150 euro voor churidaar. Bijpassende churija's zijn vanaf 10 euro (hele set/hand). Collectie in diverse kleuren en bewerkingen beschikbaar.

Prijs en kwaliteit is gegarandeerd. De collectie is uniek en exclusief en worden gekocht door Indiase sterren.
Indien je interesse hebt, stuur dan een mail naar pourtoi79@hotmail.com of bel naar 0642756564. Wij kunnen een afspraak maken om de collectie te laten zien. Eerst zien dan geloven dus maak snel een afspraak.

in india gebruiken ze geen swarovski stenen, anders maken ze dikke verlies :vaag:

Offline Secret25

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 15 juni 2010, 23:22:44 »
Klopt het is moeilijk om swarovski stenen sarees te vinden maar gelukkig heb ik mijn eigen onderneming in India die de sarees naar mijn smaak maken.
In NL zal je dit niet vinden alleen bij city silk een paar sarees maar dan betaal je er minimaal 1100 euro voor.

In ieder geval bij serieuze interesse, stuur een mail naar pourtoi79@hotmail.com en maak een afspraak om het zelf te zien.

Groet

Offline Titania

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 15 juni 2010, 23:25:15 »
Wat een sexy nickname en emailadres heb jij, Secret35. :bloos:

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #16 Gepost op: 15 juni 2010, 23:39:28 »
Klopt het is moeilijk om swarovski stenen sarees te vinden maar gelukkig heb ik mijn eigen onderneming in India die de sarees naar mijn smaak maken.
In NL zal je dit niet vinden alleen bij city silk een paar sarees maar dan betaal je er minimaal 1100 euro voor.

In ieder geval bij serieuze interesse, stuur een mail naar pourtoi79@hotmail.com en maak een afspraak om het zelf te zien.

Groet

ow op die manier, k dacht al... Want je weet t hea, voor je t door hebt wordt je opgelicht in India. Maar als je eenmaal vertrouwelijke adressen hebt zit je wel goed ja

Offline dhandew

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Indiase kleding bestellen?
« Reactie #17 Gepost op: 10 januari 2013, 11:50:27 »
Welkom bij WWW.JAYSINDIAN FASHION.COM  uw WEBSHOP

ALLES VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS. CHEAP AND BEST.

Heeft u een pooja thuis? Dan bent u hier op de juiste website!

Check onze website WWW.JAYSINDIAN FASHION.COM

Nieuwe collectie sieraden, tassen, armbanden, ketting en churiya's zijn als binnen.

Nieuwe collectie Anarkali's zijn nu ook al binnen.
Verkrijgbaar in diverse kleuren en maten.

Shop online or call us 0031+643560890
E-mail: jaysindianfahi on@gmail.com, website:
www.jaysindian fashion.com

Adres: Delagoastraat 17, 2572 XD, Den Haag

uhm ikke?

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 22 januari 2013, 11:36:25 »
Indiase kleding bestel ik nooit via Internet.

In het echt ziet het er altijd anders uit dan op het Internet.

Ik ben echt iemand die kleding zelf moet zien, voelen etc. Dan pas kun je ook zien hoe het op je lichaam staat, wat voor effect het geeft...
Ik ook! Ik ga liever naar de winkel, maar die dingen zijn zo verschrikkelij k duurrrrrrrrrrr . Liever een ticket naar India kom ik met een volle koffer terug

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 25 januari 2013, 13:23:37 »
Waar kan ik langootas kopen?
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

interesse

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 30 januari 2013, 08:49:21 »

Groet

wat is je bedrijfsnaam?

Sherwani

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 22 maart 2014, 07:08:11 »
Good blog, I believe that many people like to see you write something, because I also like to come see what you wrote, is indeed very good, so I know more things usually not found.   Sherwani

Kaise.nl

« Reactie #21 Gepost op: 22 maart 2014, 07:08:11 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: