collapse

Auteur Topic: Als het helemaal donker is...  (gelezen 7853 keer)

bisous

• Gast
Re:Als het helemaal donker is...
« Reactie #30 Gepost op: 25 juli 2010, 01:31:03 »
ahw :bloos:
*fair knijpt in djoer-macharie z'n kieuwen*

kuchie kuchie koe

:schater:

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 25 juli 2010, 01:31:03 »

Shaya

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 25 juli 2010, 10:15:14 »
toen ik klein was rende ik ook altijd naar het bed..

maar ben nu helemaal niet bang in m'n huis, donker of niet, tenzij m'n kinderen uit bed komen om te vertellen dat ze iemand hebben gezien, dan moet ik eventjes slikken..maar nee, dan nog ben ik niet bang

Naina

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 25 juli 2010, 23:49:01 »
toen ik klein was rende ik ook altijd naar het bed..

maar ben nu helemaal niet bang in m'n huis, donker of niet, tenzij m'n kinderen uit bed komen om te vertellen dat ze iemand hebben gezien, dan moet ik eventjes slikken..maar nee, dan nog ben ik niet bang

Hahaha, dat had ik vroeger ook...maar als de kids nu bang zijn dan ben ik meteen alert...dan zet ik mijn angst opzij (in welk geval dan ook)...

Sapna...

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 31 augustus 2010, 15:39:28 »
ik ging vroeger eerst de licht aan doen van de hal. daarna van me kamer. dan ging ik weer terug om de hal licht uit te doen. en dan deed ik me nachtlampje aan en ging daar na het grote licht in me kamer uit doen. sprong toen in bed en deed toen mijn nachtlampje uit. was een jaar of 7

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 31 augustus 2010, 15:39:28 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: