Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Poll

Heb jij liever een vrouwelijke of mannelijke baas?

Vrouw
5 (25%)
Man
12 (60%)
Geen mening
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 20

Auteur Topic: Liever een vrouwelijke dan een mannelijke leidinggevende?  (gelezen 2424 keer)

freezy

• Gast
Re: Liever een vrouwelijke dan een mannelijke leidinggevende?
« Reactie #30 Gepost op: 7 maart 2011, 10:51:46 »
Vind ook dat mannen veel relaxter zijn..

Ja idd, een vrouw (tenzij ze heel mannelijk is) is gewoon te gevoelig en reageert er ook naar dan.

Offline Sharina--

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: 7 maart 2011, 11:09:37 »
Ja idd, een vrouw (tenzij ze heel mannelijk is) is gewoon te gevoelig en reageert er ook naar dan.
Juist... zo is dat vaak wel.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #32 Gepost op: 9 maart 2011, 01:09:10 »
Dat maakt niet uit. Want topvrouwen gedragen zich vaak als tomboys omdat het in veel organisaties nog steeds not done is om vrouwelijke eigenschappen te laten zien in hoge functies.

Het beste is een manager met masculiene en feminiene vaardigheden. Of die manager dan een vrouw of een man is, dat maakt dan niet uit.
Alhoewel mijn laatste manager een vrouw was die duidelijk niet wist hoe het moest. Iig bij mij niet en ik denk dat dat kwam doordat ik meer weet dan zij over HRM, dus door onzekerheid.

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: 1 april 2011, 22:49:09 »
Mijn huidige mannelijke baas is mijn 1e baas. Kan heel goed met m opschieten. Hij is echt schattig.

Alle leiding gevenden die er tot nu toe geweest zijn waren jongens en ze waren allemaal gewoon hartstikke lief en goed.
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 1 april 2011, 22:49:09 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: