Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Liever Lagere functie met hoog salaris of Hogere Functie met lager salaris?  (gelezen 2517 keer)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Music is the heart of our Soul
Een collega van me die direct met me werkt heeft net promotie gehad hoorde ik... en terecht. Hij werkt allang op een hoger niveau dan ik... met een stuk minder inkomen. Hij werkte zeker 2 maal zo hard als ik :P Ik voel me nu wat beter... qua verhoudingen.. :woopwoop:
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Nousha

• Gast
Een collega van me die direct met me werkt heeft net promotie gehad hoorde ik... en terecht. Hij werkt allang op een hoger niveau dan ik... met een stuk minder inkomen. Hij werkte zeker 2 maal zo hard als ik :P Ik voel me nu wat beter... qua verhoudingen.. :woopwoop:

nou gelukkig maar! :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
nou gelukkig maar! :)

Ik voel me nu alweer wat slechter... want ik krijg een andere manager!!!  :smiley_cry:

Nousha

• Gast

Ik voel me nu alweer wat slechter... want ik krijg een andere manager!!!  :smiley_cry:

oohhh...dat schiet dan weer niet op zo.....maar misschien valt die manager wel reuze mee?

Kaise.nl

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
oohhh...dat schiet dan weer niet op zo.....maar misschien valt die manager wel reuze mee?

Nee.... die collega's die hem als manager hebben.. lopen altijd over hem te klagen.. en terecht..hij doet vervelend ... als je een opleiding wilt doen ofzo.. of iets wilt hebben... Het mag liefst nooit geld kosten van hem. Mijn huidige manager tekent altijd alles.. zonder iets te zeggen... echt een aardige vrouw..

Nousha

• Gast
Nee.... die collega's die hem als manager hebben.. lopen altijd over hem te klagen.. en terecht..hij doet vervelend ... als je een opleiding wilt doen ofzo.. of iets wilt hebben... Het mag liefst nooit geld kosten van hem. Mijn huidige manager tekent altijd alles.. zonder iets te zeggen... echt een aardige vrouw..

hmmmm....ja da's minder. maar je weet n ooit, misschien valt het allemaal wel reuze mee :) wanneer begint hij?

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
hmmmm....ja da's minder. maar je weet n ooit, misschien valt het allemaal wel reuze mee :) wanneer begint hij?

15 juni kom ik onder 'm te vallen... en ik ken hem al een tijdje hoor.. hij is de manager van anderen met wie ik samenwerk.. en is vaker bij vergaderingen enzo. Hij was nog niet eens mijn manager maar begon al te zeuren toen ik een dure opleiding ging doen vorige maand. (Me eigen manager werkte juist volledig mee). Maar ik weet nu al.. als ik me er niet lekker bij voel... Ga ik echt weg van deze werkgever.. Gewoon weer lekker de detachering in.. 

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
15 juni kom ik onder 'm te vallen... en ik ken hem al een tijdje hoor.. hij is de manager van anderen met wie ik samenwerk.. en is vaker bij vergaderingen enzo. Hij was nog niet eens mijn manager maar begon al te zeuren toen ik een dure opleiding ging doen vorige maand. (Me eigen manager werkte juist volledig mee). Maar ik weet nu al.. als ik me er niet lekker bij voel... Ga ik echt weg van deze werkgever.. Gewoon weer lekker de detachering in.. 
Wat een zeikerd is dat.

Gelijk heb je met dat laatste. Maar wees gewoon straight fwd in een eerste gesprek met hem. Wie je bent, wat je wil en hoe je wil dat daarmee omgegaan wordt en if not dan... En hoe hij daar tegenover staat. Kijken wat ie zegt...

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Wat een zeikerd is dat.

Gelijk heb je met dat laatste. Maar wees gewoon straight fwd in een eerste gesprek met hem. Wie je bent, wat je wil en hoe je wil dat daarmee omgegaan wordt en if not dan... En hoe hij daar tegenover staat. Kijken wat ie zegt...

Hahahha idd... you bet..ik zal me zegje wel doen.. deze werkgever wilde me hebben indertijd.. dus nu moeten ze niet komen zeuren..  :bye:
Ik was te gierig voor het geld.. daar eet ik nu wel de zure appelen van straks vrees ik.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
Hahahha idd... you bet..ik zal me zegje wel doen.. deze werkgever wilde me hebben indertijd.. dus nu moeten ze niet komen zeuren..  :bye:
Ik was te gierig voor het geld.. daar eet ik nu wel de zure appelen van straks vrees ik.
Ja, leg je verwachtingen en eisen maar weer op tafel. Kijk maar wat ie ervan zegt. ;)

Haha, ik heb nét in focus' topic iets gezegd over hoe jij naar geld kijkt...

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Ja, leg je verwachtingen en eisen maar weer op tafel. Kijk maar wat ie ervan zegt. ;)

Haha, ik heb nét in focus' topic iets gezegd over hoe jij naar geld kijkt...

Hahahaha ja klopt. Maar als ik niet voor dat geld had gekozen.. had ik niet weten wat ik zou moeten doen... toen ik met dubbele woonlasten zat.. in die tijd kwam ik nog echt net net uit... Heb er in dat opzicht dus geen spijt van.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
Hahahaha ja klopt. Maar als ik niet voor dat geld had gekozen.. had ik niet weten wat ik zou moeten doen... toen ik met dubbele woonlasten zat.. in die tijd kwam ik nog echt net net uit... Heb er in dat opzicht dus geen spijt van.
Hoe kwam je aan dubbele woonlasten... Ik heb het weleens een paar keer eerder gezegd..., je bent vrij materialistisc h ingesteld, toch. ;)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Hoe kwam je aan dubbele woonlasten... Ik heb het weleens een paar keer eerder gezegd..., je bent vrij materialistisc h ingesteld, toch. ;)

Hahaha das waar ja.. is ook wel zo..maar komt omdat we altijd veel geld uitgeven... en zeker sinds we een nieuwe huis hebben gekocht.. pff... zijn de maandelijkse lasten enorm gestegen.. Denk dat een ieder dat wel ervaart die naar een nieuwe (duurdere) woning verhuist.. Ik ga er nog goed over nadenken dus...

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
Hahaha das waar ja.. is ook wel zo..maar komt omdat we altijd veel geld uitgeven... en zeker sinds we een nieuwe huis hebben gekocht.. pff... zijn de maandelijkse lasten enorm gestegen.. Denk dat een ieder dat wel ervaart die naar een nieuwe (duurdere) woning verhuist.. Ik ga er nog goed over nadenken dus...
Zie je 't patroon... ;)

Waarover ga je nadenken? :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Zie je 't patroon... ;)

Waarover ga je nadenken? :)

Over wat ik ga doen met me werk enzo..  :dontknow:

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
Over wat ik ga doen met me werk enzo..  :dontknow:
Kán je wel echt kiezen wat je wil doen met je werk, gegeven de keuzes die je eerder hebt gemaakt en de gedachten vanwaaruit je die hebt gemaakt? [Dus is dat niet waar je mee moet beginnen?]

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
Kán je wel echt kiezen wat je wil doen met je werk, gegeven de keuzes die je eerder hebt gemaakt en de gedachten vanwaaruit je die hebt gemaakt? [Dus is dat niet waar je mee moet beginnen?]

Geen idee... hahaha.. moet eerst diep gaan nadenken.. misschien ook niet hoor..

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
Geen idee... hahaha.. moet eerst diep gaan nadenken.. misschien ook niet hoor..
Ga je niet meer afwachten hoe het uitpakt met die nieuwe manager?

Of wil je dat niet eens meer aankijken en ben je al die andere dingen bij elkaar ook zat genoeg?

Offline Hindoe Chicka

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Liever hogere functie met lager salaris.

Staat mooier. En betekent dat je meer voor het werk gaat dan voor de beloning.
even with 
broken wings,
you find 
your way 
to fly!

Offline dhr.ros

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 1
Liever hogere functie met lager salaris.

Staat mooier. En betekent dat je meer voor het werk gaat dan voor de beloning.
Ja he, want ik geef je toch al wat geld.

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: