collapse

Auteur Topic: WWE Wrestling!  (gelezen 43634 keer)

Kaise.nl

Re: WWE Wrestling!
« Reactie #270 Gepost op: 21 mei 2011, 00:17:54 »

Ryshano

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: 21 mei 2011, 09:49:34 »

ST. PETERSBURG -  De beroemde Amerikaanse worstelaar Randy 'Macho Man' Savage (58) is vrijdag vlakbij zijn huis in Seminole in de staat Florida bij een auto-ongeluk om het leven gekomen. Dat meldde de politie van Florida.

Volgens de autoriteiten verloor de voormalig worstelaar de macht over het stuur als gevolg van een hart stilstaand en ramde hij een boom. Savage overleed in het ziekenhuis. Zijn vrouw overleefde het ongeluk wel.

De worstelaar, wiens echte naam Randy Poffo was, werd in de jaren tachtig van de vorige eeuw beroemd in de Wereld Worstel Federatie (WWE). Hij behaalde meerdere titels in het professionele worstelcircuit en wist de harten van het publiek te winnen met zijn zonnebril, kleurrijke cowboyhoeden en zijn kreet “oooh yeah”.

Ryshano

• Gast
« Reactie #272 Gepost op: 21 mei 2011, 11:26:15 »
<a href="http://www.youtube.com/v/lahqLWssVf4?fs=1" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/lahqLWssVf4?fs=1</a>

http://www.deadwrestlers.net/

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #273 Gepost op: 21 mei 2011, 15:06:00 »

ST. PETERSBURG -  De beroemde Amerikaanse worstelaar Randy 'Macho Man' Savage (58) is vrijdag vlakbij zijn huis in Seminole in de staat Florida bij een auto-ongeluk om het leven gekomen. Dat meldde de politie van Florida.

Volgens de autoriteiten verloor de voormalig worstelaar de macht over het stuur als gevolg van een hart stilstaand en ramde hij een boom. Savage overleed in het ziekenhuis. Zijn vrouw overleefde het ongeluk wel.

De worstelaar, wiens echte naam Randy Poffo was, werd in de jaren tachtig van de vorige eeuw beroemd in de Wereld Worstel Federatie (WWE). Hij behaalde meerdere titels in het professionele worstelcircuit en wist de harten van het publiek te winnen met zijn zonnebril, kleurrijke cowboyhoeden en zijn kreet “oooh yeah”.

jeetje... als jochie hield ik van die man... damn... moge hij ruste in vrede.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #274 Gepost op: 22 mei 2011, 12:38:07 »
Ik hied meer van Elizabeth!

test

• Gast
« Reactie #275 Gepost op: 8 juni 2011, 13:24:36 »
Vorige week RAW was waardeloos...
Kharma is nu ook nutteloos. Moet die van afgelopen maandag nog kijken. Ik hoorde wel dat Stone Cold er was. :)
SD kijk ik nu ook niet meer. Dat lees ik wel op internet wat er allemaal gebeurd.

Ryshano

• Gast
« Reactie #276 Gepost op: 8 juni 2011, 15:16:14 »
Vorige week RAW was waardeloos...
Kharma is nu ook nutteloos. Moet die van afgelopen maandag nog kijken. Ik hoorde wel dat Stone Cold er was. :)
SD kijk ik nu ook niet meer. Dat lees ik wel op internet wat er allemaal gebeurd.

Je mist momenteel niets...super waardeloos allebei.
Stone Cold was er om de winnaar van Tough Enough bekend te maken...en het zou Stone Cold niet zijn als hij hier en daar wat uitdeelde hahaha...voora l Michael Cole weet er alles van hahaha..
Voor de rest niets boeiend...ziel ige R-Thruth..in the picture wilt..

Nieuwe indiaase worstelaar erbij...bij SD : http://www.wwe.com/shows/smackdown/jindermahal

test

• Gast
« Reactie #277 Gepost op: 29 juni 2011, 11:02:49 »
Goede promo van CM Punk...!
En ik moet zeggen, ik begin een fan te worden van R-Truth.  :D

test

• Gast
« Reactie #278 Gepost op: 1 augustus 2011, 15:43:18 »
R-Truth en The Game vorige week! Was echt top!

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #279 Gepost op: 28 januari 2013, 19:36:39 »
Waar kan ik royal rumble 2013 kijken???

Kaise.nl

« Reactie #279 Gepost op: 28 januari 2013, 19:36:39 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: