collapse

Auteur Topic: Marokkaanse meiden zijn lekkerder  (gelezen 69412 keer)

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
Re:Marokkaanse meiden zijn lekkerder
« Reactie #30 Gepost op: 1 april 2010, 22:55:25 »
ferdiiii manG ik ruik stress aan je kop hahhahahhaha
BOOM BOOM BEATS

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 1 april 2010, 22:55:25 »

koekebakker

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 1 april 2010, 22:56:33 »
Nee ik zeg niet dat je iets verkeerd doet dude... maar voordat het ontaard in onaardigheden vraag ik jullie om niet al te heftig op elkaar in te gaan ;)

Ik ben het btw ook niet eens met zijn stelling...

ik ben t totaal nie eens met deze klote doelloze stelling , marokkaanse meiden zijn heel mooi , maar Hindoestaanse meisjes ook. Zowiezo ligt die cultuur veel te ver van de onze af. Dus ja moet je ermee , uiterlijk is niet alles. Zulke topics ontaarden altijd in een batlle en krenken de gevoelens en eigenwaarden van een volk. Want dat is wat er gebeurt nu moeten we allemaal met Ferdinand meeroepen dat Mocro meiden lekkerder zijn dan onze eigen meiden en zodoende de Hindoestaanse meisjes denigreren. Terwijl hij niet beseft dat het merendeel van de Mocros hem als niet anders dan een Knoffie zien.

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
« Reactie #32 Gepost op: 1 april 2010, 22:57:00 »
Ferdinand, wil jij je verder onthouden van het maken van aantijgingen! Iemand betichten van het lijden onder een psychische aandoening wordt hier niet ongestraft gelaten. De volgende keer volgt er een strafpunt. Ik vertrouw erop dat jullie (in ieder geval in dit topic) elkaar hier verder negeren

koekebakker

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 1 april 2010, 22:57:47 »

Het lijkt erop dat je lijdt aan een psychische stoornis.

"Narcistische persoonlijkhei dsstoornis
...
De stoornis kan worden gediagnosticee rd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:

De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).
De persoon is geobsedeerd door fantasieŽn over succes, roem, (al)macht, genialiteit (de cerebrale narcist), schoonheid of seksuele prestaties (de somatische narcist) of een ideale, blijvende liefde. ....."[/i]

Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis of Google

Ik adviseer je hulp te zoeken. Veel succes! :bye:

vind je me een narcist? mooizo!

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #34 Gepost op: 1 april 2010, 22:58:55 »
ik ben t totaal nie eens met deze klote doelloze stelling , marokkaanse meiden zijn heel mooi , maar Hindoestaanse meisjes ook. Zowiezo ligt die cultuur veel te ver van de onze af. Dus ja moet je ermee , uiterlijk is niet alles. Zulke topics ontaarden altijd in een batlle en krenken de gevoelens en eigenwaarden van een volk. Want dat is wat er gebeurt nu moeten we allemaal met Ferdinand meeroepen dat Mocro meiden lekkerder zijn dan onze eigen meiden en zodoende de Hindoestaanse meisjes denigreren. Terwijl hij niet beseft dat het merendeel van de Mocros hem als niet anders dan een Knoffie zien.
alhoewel je impliciet er in kunt lezen dat het denigrerend is tov hindoestanen heeft hij het niet in het bijzonder over hindoestanen, maar over mocro's vergeleken met alle volkeren. Ik denk dat hij het wat ongelukkig verwoord heeft.

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 1 april 2010, 23:00:48 »
Ik als hindustaanse.. zal er geen complex van krijgen.. Als Marokkaanse vrouwen als lekkerder worden gezien.
Ik ken zelf ook mooie marokkaanse, Turkse, javaanse meiden.. Elke volk heeft zo wel z'n schoonheid..
<a href="http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?</a>

koekebakker

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 1 april 2010, 23:03:53 »
Ik als hindustaanse.. zal er geen complex van krijgen.. Als Marokkaanse vrouwen als lekkerder worden gezien.
Ik ken zelf ook mooie marokkaanse, Turkse, javaanse meiden.. Elke volk heeft zo wel z'n schoonheid..

soeder bro kijk nogmaals in het begin van dit topic daar staat een citaat en daaruit valt wel degelijk keihard te lezen dat mocros met hindoemeiden vergeleken moeten worden.
Ieder volk heeft schoonheden ik vind mocro meiden ook fysiek aantrekkelijk maar ik weet dat de cultuur te ver weg ligt van de onze en ik hou van me eigen volk/cultuur ik zal geen ander ras superieur achten.

alhoewel je impliciet er in kunt lezen dat het denigrerend is tov hindoestanen heeft hij het niet in het bijzonder over hindoestanen, maar over mocro's vergeleken met alle volkeren. Ik denk dat hij het wat ongelukkig verwoord heeft.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #37 Gepost op: 1 april 2010, 23:06:20 »

Vanwaar die drang om jezelf te bewijzen? Mensen die alles hebben proberen het juist zo veel mogelijk te verbergen. Het lijkt er dus meer op dat je al rukkend aan het fantaseren bent op kaise.nl. Maak je niet druk over mij. Ik ben niet zo suf om op internet de bigie man uit te hangen. Het gaat om de stelling, niet om jouw dromen.
eerlijk gezegt vind ik t wel een goed punt dat koekie zojuist aangehaald heeft...
Wat is t doel vd topic?

smaken verschillen... . en t hangt vd persoon af...
toevallig vind ik dat mocro tanga's over t algemeen ''betere'' vormen hebben..
maar dat wil niet zeggen dat ik dan moves maak naar mocro sma's... eerlijk gezegt vind ik ze vies... ook al zien ze dr ''goed'' uit...
maar laat dat...

Wat is t doel van deze topic?
(ben je soms fan van Doggy_ La)

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 1 april 2010, 23:06:24 »
soeder bro kijk nogmaals in het begin van dit topic daar staat een citaat en daaruit valt wel degelijk keihard te lezen dat mocros met hindoemeiden vergeleken moeten worden.
Ieder volk heeft schoonheden ik vind mocro meiden ook fysiek aantrekkelijk maar ik weet dat de cultuur te ver weg ligt van de onze en ik hou van me eigen volk/cultuur ik zal geen ander ras superieur achten.

owh okay ik heb niet alle posts gelezen... i stand corrected.

We kunnen met z'n allen lang twisten over wie er het mooiste of lekkerste is, maar over smaak valt eigenlijk niet te twisten... dan zijn we al klaar toch?

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #39 Gepost op: 1 april 2010, 23:09:41 »
owh okay ik heb niet alle posts gelezen... i stand corrected.

We kunnen met z'n allen lang twisten over wie er het mooiste of lekkerste is, maar over smaak valt eigenlijk niet te twisten... dan zijn we al klaar toch?
ey Soenderpopo...
complimenten.. . je doet t goed als mod...   

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 1 april 2010, 23:14:51 »
ey Soenderpopo...
complimenten.. . je doet t goed als mod...   
hhahah thanks... maar het valt tot nu toe nog wel mee ;)

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #41 Gepost op: 1 april 2010, 23:15:47 »
hhahah thanks... maar het valt tot nu toe nog wel mee ;)

komt goed..

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 1 april 2010, 23:18:59 »
Ik heb jammer genoeg ook niet uitgezocht.. of het om een vergelijking ging..
maar hindustaanse mensen zijn de mooiste.. vind ik.. (vele dan)
Ik ken vele mensen van verschillende afkomsten, die respect hebben voor..
de Hindustaanse schoonheid..
<a href="http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?</a>

Offline Jay1973

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 1 april 2010, 23:25:37 »
De mooiste vrouwen komen uit Venzuela/Columbia/oostbloklanden en India!

Enne de marokkaanse meiden van heden zijn zeker hot! Hotter dan Hot!

Supermodern, Sexy en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk

Offline *Faartje*

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 1 april 2010, 23:29:41 »
Klopt ze zijn heel mooi. Maar dat heb je in elk ras.
Je hebt ook hele mooie hindoestaanse, Iranese, Turkse, Zuid-Amerikaanse vrouwen.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #45 Gepost op: 1 april 2010, 23:34:17 »
*topic closed*

koekebakker

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 1 april 2010, 23:47:26 »
De mooiste vrouwen komen uit Venzuela/Columbia/oostbloklanden en India!

Enne de marokkaanse meiden van heden zijn zeker hot! Hotter dan Hot!

Supermodern, Sexy en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk

ben t met je eens alleen die oostbloklanden mag je doorstrepen

roemenie liigt ook in de buurt van het oostblok maar dat geen geen slavische mensen maar Romanen , en die zijn heel erg mooi want die zijn dicht verwant aan de Italianen en dat vind echt een superknap volk

Offline Jay1973

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #47 Gepost op: 1 april 2010, 23:59:36 »
Die streep ik zeker niet door. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Allemaal van die Tatjana types, damned...! licht getint en een mooie gave huid!

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #48 Gepost op: 2 april 2010, 00:02:00 »
Er zijn vele mooie vrouwen.. Maar hebben hindustaanse mannen of vrouwen.. niet liever iemand
van eigen cultuur..

Offline Jay1973

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 2 april 2010, 00:04:17 »
tuurlijk!

koekebakker

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 2 april 2010, 00:05:05 »
Die streep ik zeker niet door. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Allemaal van die Tatjana types, damned...! licht getint en een mooie gave huid!

hmmm slavische vrouwen zie ik meer als lustobject maar vind ze niet zo aantrekkelijk om bijv kinderen mee te maken. Maaaja smaak verschilt , Tatjana is zeker wel mooi. Van de blanke volkeren vind ik Italianen het allermooist. Iranezen en Afghanen (perzen) zijn ook erg mooi en een aanverwant volk aan de Noordelijke-Indiers. En die zuid-amerikaanse Latina''s zijn ook heel mooi.

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #51 Gepost op: 2 april 2010, 00:05:49 »
tuurlijk!

Zelfde eten.. muziek.. ect ect..

Offline Jay1973

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #52 Gepost op: 2 april 2010, 00:07:29 »
je bedoelt geen cultuurverschi l, klopt!

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #53 Gepost op: 2 april 2010, 00:09:46 »
je bedoelt geen cultuurverschi l, klopt!

Juist dat bedoel ik..

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #54 Gepost op: 2 april 2010, 01:37:48 »
Over het algemeen wel. Behalve als ze een hoofddoek draagt, dan is de lol er weer van af.
Kaske kaske!

Offline John Wandelaar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • Black on the Rocks
« Reactie #55 Gepost op: 2 april 2010, 16:06:21 »
Er zijn vele mooie vrouwen.. Maar hebben hindustaanse mannen of vrouwen.. niet liever iemand
van eigen cultuur..

tuurlijk wel!
Hindoestaanse meiden zijn het mooist .. naar mijn mening...

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • Geslacht: Vrouw
  • verwijderd!
« Reactie #56 Gepost op: 2 april 2010, 16:22:15 »
ik had eentje bij Justitie werken ...wat een lekker ding was dat zeg Loubna..van die krullend haar, ronde oorbellen, Burberrydamri kleren en heup spijkerbroek

humaar baswa pooche je moet dr inwerken...(ik wilde er IN werken)

hum ose boli..Loubna kun je die dossiers in kast opbergen...oe kruk leh ke chahare (na humaar uppar kismat :( ) hum okar dinhia nihari...

re dadaaaaaaa ..oke Wilders dekhat paglaai djaat re bam cheech raha

tah oe awe tah apan sonthia ke batamian khoeleh choral kare..net kie ham doedwan ke nakoenwa na taak paai...aur hum jhaaki toekoer toekoer

humaar aanki raha -1,75 r  aur -2.00 links...okar chalti se ie saait hai -2,00 aur -2,50

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #57 Gepost op: 2 april 2010, 16:24:54 »
:schater:

Offline John Wandelaar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • Black on the Rocks
« Reactie #58 Gepost op: 2 april 2010, 16:31:10 »
ik had eentje bij Justitie werken ...wat een lekker ding was dat zeg Loubna..van die krullend haar, ronde oorbellen, Burberrydamri kleren en heup spijkerbroek

humaar baswa pooche je moet dr inwerken...(ik wilde er IN werken)

hum ose boli..Loubna kun je die dossiers in kast opbergen...oe kruk leh ke chahare (na humaar uppar kismat :( ) hum okar dinhia nihari...

re dadaaaaaaa ..oke Wilders dekhat paglaai djaat re bam cheech raha

tah oe awe tah apan sonthia ke batamian khoeleh choral kare..net kie ham doedwan ke nakoenwa na taak paai...aur hum jhaaki toekoer toekoer

humaar aanki raha -1,75 r  aur -2.00 links...okar chalti se ie saait hai -2,00 aur -2,50

:lachen:

Offline Dimitri

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #59 Gepost op: 2 april 2010, 16:46:41 »
je ben een knoffie man , je weet nie waar je over praat. Heb je ooit een Marokkaanse vriendin gehad? Eentje met hoofddoek en al? Dikke kans van niet knoffie saahbie! Suffe rukker , ik kom uit transvaal jongen ik ken kapot veel mocro meiden en vinden je pas leuk als je good looking bent en een onverschrokken mannelijk uitstraling hebt. Heb jij dat? Vanuit je postings en je woorden doe je meer meer denken aan mn ongestelde zus dus hey no offence maar ken je plafond! Die mocro meiden zien je niet staan man , misschien als je in jaleba over straat gaat en de grote Moslim uithangt zoals je volgens mij ook doet dan heeeeeel misschien maar dan nog oppassen dat hun vader het goed vind en geen opdracht geeft aan die broers om je zwarte pindanootje te amputeren.

hehehe

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 2 april 2010, 16:46:41 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: