collapse

Auteur Topic: Marokkaanse meiden zijn lekkerder  (gelezen 69873 keer)

Offline Ferdinand

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 1
Marokkaanse meiden zijn lekkerder
« Gepost op: 31 maart 2010, 22:41:25 »
Citaat
Marokkaanse meiden zijn lekkerder dan hindoestaanse meiden.

Veel variatie. Sommigen hebben sluik haar, anderen krullend haar. Sommigen mooie, diepe donkere ogen, andere mooie lichte ogen in combinatie met een hot getinte huidskleur of juist mooi flower white. Allerlei variaties zijn mogelijk. En goed gevormd lichaam. Als ze slank zijn, zijn ze niet meteen vormloos zoals bij andere volken vaak het geval is. Zoveel wensen, zoveel mensen.

Ondanks die variatie blijft één ding gelijk: de hotheid.

Eens of oneens?

Kaise.nl

Marokkaanse meiden zijn lekkerder
« Gepost op: 31 maart 2010, 22:41:25 »

bisous

• Gast
Re:Marokkaanse meiden zijn lekkerder
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2010, 22:56:23 »
zijn vaak hele mooie meiden inderdaad.

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2010, 22:57:39 »

Offline Ferdinand

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2010, 23:07:37 »

Ik vroeg niet of ze mooi zijn, ik vroeg of ze lekkerder zijn. Overtreffen ze hindoestaanse meiden?

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2010, 23:08:45 »
Ik vroeg niet of ze mooi zijn, ik vroeg of ze lekkerder zijn. Overtreffen ze hindoestaanse meiden?
De mannen kunnen dit alleen beantwoorden Ferdinand. Ik ben weg van hier. Sorry

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2010, 23:14:52 »
lichamelijk hebben ze betere vormen dan hind meisjes...

bisous

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2010, 23:20:02 »

sorry hoor. lekker is een relatief begrip. ik ken echt prachtige hindoestaanse meisjes, met hele mooie vormen. zelfde geldt voor marokkaanse meisjes. denk idd dat mannen hier beter over kunnen praten.

Offline John Wandelaar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • Black on the Rocks
« Reactie #7 Gepost op: 1 april 2010, 01:31:32 »
Je hebt foking spange mocro meids .. maar ook butt-fugly mocro meids ...
Je hebt Mocro meids met lekkere biegie bille, en je hebt mocro meids met nasty dikke snorren ...

Maar het zelfde geld voor Onze Koelie meids ... alleen hebben die minder vaak een dikke snor ... :schater:

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
« Reactie #8 Gepost op: 1 april 2010, 04:21:12 »
die hebben op een lager gebied snorren
Men zegt weleens zoek en gy zult vinden maar als ik op google op zoeken klik staat er geen resultaten

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #9 Gepost op: 1 april 2010, 12:20:29 »
Absoluut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Naina

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 1 april 2010, 20:25:09 »
 :6ltpahv:

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #11 Gepost op: 1 april 2010, 20:29:13 »
nee sorry, ik vind echt niks aan marokkaanse meiden.. geef mij maar gewoon een hindoestaan!
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #12 Gepost op: 1 april 2010, 20:57:36 »
tuurlijk zijn ze lekkerder.... :nananana:

Offline -Heksje-

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Baby Peach!!!
« Reactie #13 Gepost op: 1 april 2010, 22:19:01 »
ik denk dat dat verschilt per man.... is persoonlijk... .

SH  F.K.A.  FB

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #14 Gepost op: 1 april 2010, 22:20:02 »
 :slaan:
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

koekebakker

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 1 april 2010, 22:22:17 »
Ja ze zijn  mooier maar wat is je doel nu dan? Hier Hindoemeisjes afbranden? Staan die mocromeiden zo erg voor jou in de rij? Dikke kans dat ze je een knoffie saabhie vinden man!  Ik zie t doel van dit soort topics niet , het is alleen denigreren en mensen tegen mekaar opzetten.

Offline Ferdinand

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #16 Gepost op: 1 april 2010, 22:29:26 »
Ja ze zijn  mooier maar wat is je doel nu dan? Hier Hindoemeisjes afbranden? Staan die mocromeiden zo erg voor jou in de rij? Dikke kans dat ze je een knoffie saabhie vinden man!  Ik zie t doel van dit soort topics niet , het is alleen denigreren en mensen tegen mekaar opzetten.

Waarom reageer je zo gefrustreerd als een suffe rukker?

koekebakker

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 1 april 2010, 22:34:00 »
Waarom reageer je zo gefrustreerd als een suffe rukker?

je ben een knoffie man , je weet nie waar je over praat. Heb je ooit een Marokkaanse vriendin gehad? Eentje met hoofddoek en al? Dikke kans van niet knoffie saahbie! Suffe rukker , ik kom uit transvaal jongen ik ken kapot veel mocro meiden en vinden je pas leuk als je good looking bent en een onverschrokken mannelijk uitstraling hebt. Heb jij dat? Vanuit je postings en je woorden doe je meer meer denken aan mn ongestelde zus dus hey no offence maar ken je plafond! Die mocro meiden zien je niet staan man , misschien als je in jaleba over straat gaat en de grote Moslim uithangt zoals je volgens mij ook doet dan heeeeeel misschien maar dan nog oppassen dat hun vader het goed vind en geen opdracht geeft aan die broers om je zwarte pindanootje te amputeren.

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #18 Gepost op: 1 april 2010, 22:37:17 »
ai ik heb een marrokaanse ex gehad ze zijn wel mooi jah ...
BOOM BOOM BEATS

Offline Ferdinand

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #19 Gepost op: 1 april 2010, 22:39:48 »
je ben een knoffie man , je weet nie waar je over praat. Heb je ooit een Marokkaanse vriendin gehad? Eentje met hoofddoek en al? Dikke kans van niet knoffie saahbie! Suffe rukker , ik kom uit transvaal jongen ik ken kapot veel mocro meiden en vinden je pas leuk als je good looking bent en een onverschrokken mannelijk uitstraling hebt. Heb jij dat? Vanuit je postings en je woorden doe je meer meer denken aan mn ongestelde zus dus hey no offence maar ken je plafond! Die mocro meiden zien je niet staan man , misschien als je in jaleba over straat gaat en de grote Moslim uithangt zoals je volgens mij ook doet dan heeeeeel misschien maar dan nog oppassen dat hun vader het goed vind en geen opdracht geeft aan die broers om je zwarte pindanootje te amputeren.

Vanwaar die drang om jezelf te bewijzen? Mensen die alles hebben proberen het juist zo veel mogelijk te verbergen. Het lijkt er dus meer op dat je al rukkend aan het fantaseren bent op kaise.nl. Maak je niet druk over mij. Ik ben niet zo suf om op internet de bigie man uit te hangen. Het gaat om de stelling, niet om jouw dromen.

koekebakker

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 1 april 2010, 22:41:14 »
mensen stop met mensen tegen mekaar opzetten , ieder ras kent schoonheid en iedereen heeft een andere smaak. Vooralsnog zeg ik soort past het best bij soort. Dit soort topics hebben niets goeds in de zin en drijft mensen verder uit mekaar. Mr Ferdinand begeert een marokkaanse vriendin , ik wens hem alle succes maar ik vind het niet cool dat je dan Hindoestaanse meisjes min of meer komt vernederen en denigeren (want dat gebeurt er in zo een topic dus wel) omdat jou persoonlijk voorkeur uitgaan naar een berbers wijf.

koekebakker

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 1 april 2010, 22:42:00 »

Vanwaar die drang om jezelf te bewijzen? Mensen die alles hebben proberen het juist zo veel mogelijk te verbergen. Het lijkt er dus meer op dat je al rukkend aan het fantaseren bent op kaise.nl. Maak je niet druk over mij. Ik ben niet zo suf om op internet de bigie man uit te hangen. Het gaat om de stelling, niet om jouw dromen.

my dear friend JIJ zou eens moeten weten , dan had jij je woordjes nu direct teruggetrokken,meer zeg ik niet ;)

Offline Ferdinand

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #22 Gepost op: 1 april 2010, 22:45:16 »
mensen stop met mensen tegen mekaar opzetten , ieder ras kent schoonheid en iedereen heeft een andere smaak. Vooralsnog zeg ik soort past het best bij soort. Dit soort topics hebben niets goeds in de zin en drijft mensen verder uit mekaar. Mr Ferdinand begeert een marokkaanse vriendin , ik wens hem alle succes maar ik vind het niet cool dat je dan Hindoestaanse meisjes min of meer komt vernederen en denigeren (want dat gebeurt er in zo een topic dus wel) omdat jou persoonlijk voorkeur uitgaan naar een berbers wijf.

Het moge duidelijk zijn dat zowat iedereen - op een enkele naysayer na - Marokkaanse meiden overheerlijk vindt. Marokkaanse meiden behoren tot de heetste meiden ter wereld.

Wel relax dat hindoestanen het ook toegeven - op die enkele nasayer na. En ik vind dat je respect moet tonen naar anderen, dus praat ik niet als koekebakker in termen van "berbers wijf". Als je zo praat over anderen, dan heb je vermoed ik zeker al klappen gehad van een Marokkaanse broeder nadat je domme dingen had gezegd.

Vandaar je frustraties waarschijnlijk . Het plaatje is nu helemaal rond voor mij. Kleine pik, grote bek.

koekebakker

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 1 april 2010, 22:47:04 »
Het moge duidelijk zijn dat zowat iedereen - op een enkele naysayer na - Marokkaanse meiden overheerlijk vindt. Marokkaanse meiden behoren tot de heetste meiden ter wereld.

Wel relax dat hindoestanen het ook toegeven - op die enkele nasayer na. En ik vind dat je respect moet tonen naar anderen, dus praat ik niet als koekebakker in termen van "berbers wijf". Als je zo praat over anderen, dan heb je vermoed ik zeker al klappen gehad van een Marokkaanse broeder nadat je domme dingen had gezegd.

Vandaar je frustraties waarschijnlijk . Het plaatje is nu helemaal rond voor mij. Kleine pik, grote bek.

en al wat deze man doet is gissen en raden maar zoals ik al zei stumpert jij zou eens moeten weten. Ik rust mijn kaas.

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
« Reactie #24 Gepost op: 1 april 2010, 22:47:55 »
Jongens ff wat rustiger okay?

Ik vind sommige marokkaanse meisjes echt lekker... maar t gross doet t em niet voor mij...

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #25 Gepost op: 1 april 2010, 22:48:32 »
Marokkaanse meiden behoren tot de heetste meiden ter wereld.
hahhaah jij praat onzin
merendeels van die marok wijfen horen tot de lelijkste meiden ter wereld... onthou dat effe ok
BOOM BOOM BEATS

koekebakker

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 1 april 2010, 22:52:10 »
Jongens ff wat rustiger okay?

Ik vind sommige marokkaanse meisjes echt lekker... maar t gross doet t em niet voor mij...

wat doe ik dan Soederpopo ik zeg juist alleen maar dat deze man echt grote onzin uitkraamt en best wel verkeerd bezig is maargoed... zal wel aan mij liggen.

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #27 Gepost op: 1 april 2010, 22:53:21 »
wat doe ik dan Soederpopo ik zeg juist alleen maar dat deze man echt grote onzin uitkraamt en best wel verkeerd bezig is maargoed... zal wel aan mij liggen.
die manG heeft nooit mokro wijfe gezien meerden deels hun voeten is Zo lelijk geel of roood dat je er niet eens naar wilt kijken dammed ik wil hun niet afkrachten maarjah actie is reactie
BOOM BOOM BEATS

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
« Reactie #28 Gepost op: 1 april 2010, 22:54:04 »
Nee ik zeg niet dat je iets verkeerd doet dude... maar voordat het ontaard in onaardigheden vraag ik jullie om niet al te heftig op elkaar in te gaan ;)

Ik ben het btw ook niet eens met zijn stelling...

Offline Ferdinand

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #29 Gepost op: 1 april 2010, 22:54:13 »
en al wat deze man doet is gissen en raden maar zoals ik al zei stumpert jij zou eens moeten weten. Ik rust mijn kaas.

Het lijkt erop dat je lijdt aan een psychische stoornis.

"Narcistische persoonlijkhei dsstoornis
...
De stoornis kan worden gediagnosticee rd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:

De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).
De persoon is geobsedeerd door fantasieën over succes, roem, (al)macht, genialiteit (de cerebrale narcist), schoonheid of seksuele prestaties (de somatische narcist) of een ideale, blijvende liefde. ....."[/i]

Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis of Google

Ik adviseer je hulp te zoeken. Veel succes! :bye:

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 1 april 2010, 22:54:13 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: