collapse

Poll

Houden jullie van een goed verhaal?

Ja
19 (73.1%)
Nee
4 (15.4%)
misschien
3 (11.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: LEVEN!  (gelezen 10745 keer)

Offline Dark Girl

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Re:LEVEN!
« Reactie #30 Gepost op: 1 juni 2010, 02:37:19 »
"Begin voor te lezen", zei ze met een toon in haar stem die ik niet leuk vond. Mijn zussen keken me ook van hun boeken op. Ze staarden naar mijn tante. D..d..dik.. ki begon ik en mijn tante gritste de boek uit mijn handen en keek erin. Na vijf minuten las ze de eerste regel voor. Dikki Dik lag voor het raam, zei ze boos. Wat heeft je moeder je geleerd. Ik staarde naar het boek die ze weer in mijn handen duwde. Nu jij! zei ze boos. En lees het goed voor. Opnieuw probeerde ik een poging te maken maar weer stelde ik haar teleur. Mijn tante begon tegen ons te gillen. Jullie zijn zo dom, jullie kunnen niet eens lezen en wel mode maken als echte dames. Jij, zei ze en keek me aan. Jij gaat helemaal niet meer voor de tv zitten en als ik zie dat je niet leest wanneer je niets te doen hebt dan heb jij een grote probleem. Begin te gaan zitten. Boos gaf ze me een duw en ik liep helemaal in de war naar de eettafel. Anoeska zei mijn tante tegen mijn zus. Ja mam, zei anoeska en keek op naar mijn tante. Jij gaat Suzy in de gaten houden dat ze niet meer iets doet wat niet mag en dat ze alleen gaat lezen wanneer alle werkzaamheden gebeurd zijn. Ja mam, zei anoeska en keek mijn richting op. Mijn tante stond op en liep naar de telefoon toe. Ze draaide de nummer van haar vriendin Chanda en begon met haar te praten. Ja ik weet niet wat de meisjes hebben maar suzy kan helemaal niet lezen. Ze had haar haren los vandaag en dat terwijl ze maar 8 jaar is. Dat haar Moeder dat toeliet begrijp ik niet maar ze denkt dat ze al volwassen is. Ik zuchtte en probeerde verder te lezen maar de woorden van tante bleven door mijn hoofd spoken.  Waarom moest ze met iedereen over alles vertellen over hoe belachlijk ze ons maakte. Om half negen zei mijn oom dat ik kon gaan slapen. Ik zette de boek weer weg en ging naar bed.
Toen ik boven was poetste ik mijn tanden en wilde net gaan slapen, toen anoeska mij weer naar beneden riep. Mam wil weten of je je tanden hebt gepoetst zei ze zacht. Ik liep de woonkamer weer binnen. begin hier te komen suzy zei mijn tante en als een robot liep ik naar haar toe. Laat me je mond ruiken! Ze keek me aan. Heb je je tanden wel gepoetst, vroeg ze boos. Ja mam, zei ik zacht. Begin nu te gaan slapen allemaal, beet ze ons toe en keek weer verder alof er niets gebeurd was. Ik en mijn zussen liepen naar boven. Ik keek artie en anoeska aan. Waarom doet ze dit allemaal vroeg ik verbaasd aan hun. We hebben haar toch nooit wat misdaan? Ze haalden hun schouders op. Ik weet het niet zei artie en liep naar het bed toe. In bed zaten we te praten wat er allemaal gebeurde en waarom tante zo'n hekel aan ons hadden toen de deur open ging en mijn tante in de opening stond. Haar ogen waren donker van woede.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 1 juni 2010, 02:37:19 »

Offline Dark Girl

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #31 Gepost op: 1 juni 2010, 02:37:56 »
Dit is het voor vandaag.
Schrijf snel weer verder.

lees ze

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #32 Gepost op: 1 juni 2010, 12:55:01 »
Erg.. ik zie het al voor me.. klinkt wel waargebeurd. Ben benieuwd naar de afloop.
<a href="http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?</a>

Offline Dark Girl

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #33 Gepost op: 3 juni 2010, 03:06:34 »
Ik stuur jullie boven om te gaan slapen en wat doen jullie? Haar stem joeg ons angst aan. Ik kroop tegen mijn zussen aan en keek over de dekbed naar mijn tante. Vooral jij? Ze wees naar mij en keek de oudste twee aan. Vooral zij begon ze weer en liep naar het bed toe. Jij bent de jongste en de stomste om tegen mijn gezag in te gaan. Wat denk je wel niet! ze pakte me ruw bij mijn schouders. Ik ben hier de baas in huis en als ik tegen jullie zeg dat jullie nu moeten gaan slapen, dan doen jullie dat ook maar dan beginnen jullie niet met een vergadering. Boos schudde ze me heen en weer. Bang voor haar kropen mijn zussen nog dichter bij elkaar en keken naar ons. En nu gaan jullie als de sodemieter slapen en ik wil niets meer horen. Na deze woorden liep ze de kamer uit en trok de deur achter zich dicht. Bang dat ze nog achter de deur stond te luisteren hielden we onze monden dicht. De volgende dag ging de wekker om zes uur af en nog steeds geschrokken van de avond ervoor deden we al onze werk en gingen zitten aan tafel. Mijn oom was al wakker zoals gewoonlijk. Toen mijn tante wakker werd was al het werk al gedaan en wij dachten dat ze over niets meer kon klagen en schelden. maar na de middag wisten we al dat we het bij de verkeerde eind hadden, toen ze ons kamer inliep. Ik zat beneden toen ze artie en anoeska bij zich riep. Wat is dit voor een kamer, het lijkt wel een zwijnenstal. Wat hebben jullie met de kasten gedaan. Boos keek ze de twee meiden aan. Het is al erg genoeg dat jullie helemaal niets kunnen maar nu word het helemaal te gek voor woorden. Roep Suzy! Toen ik boven was zag ik dat mijn tante door mijn spullen zat te neuzen. Wat is dit en ze haalde een pop tevoorschijn. Ben je daar niet te oud voor. Ze keek me boos aan en toen gooide ze mijn poppen en al mijn andere spullen op de grond. Dit gaat allemaal weg en waag het niet om ze te bewaren. Ik wil het niet meer in huis zien. Artie raaptte de spullen op en gooide ze in een zakje. 

Offline Good Queen

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Angels are everywhere
« Reactie #34 Gepost op: 3 juni 2010, 22:27:08 »
Schrijf snel verder! :6ltpahv: :6p5tjdg: :love_kusjes:

Offline MaryJane

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 3 juni 2010, 22:29:48 »
Ben Benieuwd?

Offline Sjafaraa

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 14 juni 2010, 10:35:40 »
Verder.....

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #37 Gepost op: 14 juni 2010, 12:49:22 »
Fok mang...

Schrijf!!!
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #38 Gepost op: 15 juni 2010, 11:50:14 »
ajoooww maak af :|

die tante is een bitch swaa

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #39 Gepost op: 27 juli 2010, 08:24:48 »
 :popcornsmiley:

Ik heb hele film in mijn hoofd draaien man. Alle personages hebben inmiddels gezichten in mijn hoofd.
Die tante is een dikke wijf met sarie aan, en die arme meisjes van die gordijn-stof jurkjes
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Shaya

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 27 juli 2010, 20:03:43 »
ik weet, het is een verhaal, maar ik kan die tante wel schieten!!!

schrijf snel verder dannn!!

Kaise.nl

« Reactie #40 Gepost op: 27 juli 2010, 20:03:43 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: