collapse

Auteur Topic: "Hiddink met Ivoorkust naar wk..."  (gelezen 374 keer)

Ryshano

• Gast
"Hiddink met Ivoorkust naar wk..."
« Gepost op: 23 februari 2010, 00:00:58 »
Guus Hiddink is benaderd door Didier Drogba om Ivoorkust te coachen op het WK. Daar wil Hiddink echter niets van weten en laat de aanbieding dan ook met rust. De oefenmeester slaagde er niet in om met Rusland naar het WK te gaan en kon bij diverse landen als bondscoach aan de slag gaan.

"Klopt. Didier is naar mij toegekomen. Daar hoeven we niet zo moeilijk over te doen", zegt hij tegenover de NOS. "Hij belde me op, maar dat heb ik voorlopig even geparkeerd." Mocht Hiddink alsnog naar het WK willen, dan zal hij eerst zijn contract met de Russische voetbalbond moeten ontbinden. Hij denkt daar snel mee klaar te zijn. "Daar kom ik binnenkort wel op terug", aldus Hiddink.

De 63-jarige bondscoach heeft vorige week een contract bij de Turkse voetbalbond getekend voor twee jaar. Hij wil zowel de Turken als de Nederlanders helpen met het binnenhalen van een EK of WK. Zo gaat hij het WK van 2018 of 2022 naar Nederland proberen te halen en het EK van 2016 zou dan georganiseerd moeten worden door Turkije.

Kaise.nl

"Hiddink met Ivoorkust naar wk..."
« Gepost op: 23 februari 2010, 00:00:58 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: