collapse

Auteur Topic: mahan bhok  (gelezen 45809 keer)

Naina

• Gast
Re:mahan bhok
« Reactie #120 Gepost op: 1 mei 2010, 00:27:34 »
:6ltpahv: ooit komt het goed.

idd, blijven proberen....ik heb dat probleem met bara-deeg :6ltpahv:

Kaise.nl

« Reactie #120 Gepost op: 1 mei 2010, 00:27:34 »

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #121 Gepost op: 1 mei 2010, 00:30:48 »
:6ltpahv: ooit komt het goed.
i hope so.. het is net als pap zo plakkerig, iemand heeft het beloofd morgen op te eten, en het is mierzoet :indifferent:

idd, blijven proberen....ik heb dat probleem met bara-deeg :6ltpahv:

ja dit was me 2x, ik had t met meel gemaakt dit keer...
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Naina

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 1 mei 2010, 00:41:19 »
i hope so.. het is net als pap zo plakkerig, iemand heeft het beloofd morgen op te eten, en het is mierzoet :indifferent:

ja dit was me 2x, ik had t met meel gemaakt dit keer...

ahhh, je had er té veel melk in gedaan, denk ik...en ook té veel suiker, maar het gaat vooruit toch...ik had er de 1e keer té weinig melk in gedaan, waardoor het een beetje hard was geworden...

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #123 Gepost op: 1 mei 2010, 00:59:26 »
ahhh, je had er té veel melk in gedaan, denk ik...en ook té veel suiker, maar het gaat vooruit toch...ik had er de 1e keer té weinig melk in gedaan, waardoor het een beetje hard was geworden...

ja en ook nog een kleine blikje gecondenseerde melk :loser:
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Naina

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: 1 mei 2010, 01:27:58 »
ja en ook nog een kleine blikje gecondenseerde melk :loser:

:lachen:

test

• Gast
« Reactie #125 Gepost op: 3 mei 2010, 12:33:40 »
Laatst dus gemaakt, bleek dat ik teveel kokos had gezet...smaak was wel lekker, alleen was het heel korrelig...

Naina

• Gast
« Reactie #126 Gepost op: 3 mei 2010, 12:45:40 »
Laatst dus gemaakt, bleek dat ik teveel kokos had gezet...smaak was wel lekker, alleen was het heel korrelig...

Kokos in mahan bhog? Nog nooit zo gegeten, maar ik wil wel geloven dat het lekker is...

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #127 Gepost op: 3 mei 2010, 13:22:50 »
mahan bhog is lekker.......!
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

test

• Gast
« Reactie #128 Gepost op: 3 mei 2010, 13:28:55 »
Kokos in mahan bhog? Nog nooit zo gegeten, maar ik wil wel geloven dat het lekker is...

Yep. Vind het ook erg lekker. Alleen moet je dus niet te veel zetten, echt maar een beetje.
Ach, was mijn allereerste poging. Missschien moet ik deze dingen ook niet om 22.00 's avonds doen :p

loeloeloe

• Gast
Re: mahan bhok
« Reactie #129 Gepost op: 5 februari 2013, 18:03:12 »
julli hollanders weten niets dan komen julli op deze forum doen als julli alles weten.
Als of julli pakka gelovig zijn. sinds kleinsaf beginnen julli met roken en drinken en sex. dan spelen julli zo gelovig. Lichaam vol met tattoos en pircings. Bighral insaan hollanderwan.

Ghetto-Adji

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: 7 februari 2013, 12:03:56 »
julli hollanders weten niets dan komen julli op deze forum doen als julli alles weten.
Als of julli pakka gelovig zijn. sinds kleinsaf beginnen julli met roken en drinken en sex. dan spelen julli zo gelovig. Lichaam vol met tattoos en pircings. Bighral insaan hollanderwan.

tjoep kar boiii en ga je huis metselen met koeienpoep dan wordt adji trots op je

Kaise.nl

« Reactie #130 Gepost op: 7 februari 2013, 12:03:56 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: