collapse

Auteur Topic: Kerst diner  (gelezen 5049 keer)

Offline Revathi

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 4
  • I'm not a bitch. I just have a low bullshit policy
Re:Kerst diner
« Reactie #30 Gepost op: 17 december 2009, 12:48:59 »
Lijkt me ook niet echt mijn ding... maar we zullen zien... en proeven.. me vrouw en haar nichten kunnen vlees wel lekker inleggen.. misschien dat dat scheelt.

Ja, sowieso moet je wel je eigen vlees kruiden hoor. Want anders smaakt het echt nergens naar.
Life is what happends when you are busy making other plans...

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 17 december 2009, 12:48:59 »

Offline Dilbar_Jaania

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • so sweety mang
« Reactie #31 Gepost op: 17 december 2009, 18:31:29 »
Maar ik heb wel tegen mijn moeder gezegd dat ik echt niet wil gourmetten. Gourmetten is saai en afgezaagd. Ik vind er niets bijzonders aan en je huis gaat zo stinken vind ik.

Offline Angell

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #32 Gepost op: 22 december 2009, 21:05:36 »
1 ste Kerst Gezellig uit eten en 2de Kerst Verjaardag

Offline Revathi

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #33 Gepost op: 26 december 2009, 17:28:37 »
Oke, ik had nog zo gezegd dat ik niet wilde gourmetten dit jaar! Voor Kerst waren we uitgenodigd door mijn tante en dat vond ik wel een gezellig idee. Wat denk je dat we gaan doen? Gourmetten! :emot65:

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #34 Gepost op: 26 december 2009, 17:42:21 »
Oke, ik had nog zo gezegd dat ik niet wilde gourmetten dit jaar! Voor Kerst waren we uitgenodigd door mijn tante en dat vond ik wel een gezellig idee. Wat denk je dat we gaan doen? Gourmetten! :emot65:
Haha, dat zat eraan te komen.

Wij gingen barbecuen (zo eentje die je binnen kan gebruiken), was nog best wel lekker. En later bij familie heb ik nog nasi gegeten, beetje standaard maar ok.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #35 Gepost op: 26 december 2009, 23:15:50 »

Ohw juist doordat je zo negatief deed over gourmetten, hebben wij het niet meer gedaan. Hebben een lekkere rollade klaar gemaakt.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #36 Gepost op: 27 december 2009, 14:52:23 »
Ohw juist doordat je zo negatief deed over gourmetten, hebben wij het niet meer gedaan. Hebben een lekkere rollade klaar gemaakt.

Nou nou Vinodje. Als men negatief doet over gourmetten, hoeft dat niet gelijk negatief te zijn. Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden. En je moest het gewoon uitproberen en misschien zou jij het wel leuk/lekker vinden? Foei Vinodje.  :emot65:

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #37 Gepost op: 27 december 2009, 15:40:46 »
Nou nou Vinodje. Als men negatief doet over gourmetten, hoeft dat niet gelijk negatief te zijn. Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden. En je moest het gewoon uitproberen en misschien zou jij het wel leuk/lekker vinden? Foei Vinodje.  :emot65:

Hahaha je hebt helemaal gelijk Womantje.. we gaan het nog wel doen hoor...  :icon_wink:  :sorry2:

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #38 Gepost op: 27 december 2009, 15:51:18 »
Hahaha je hebt helemaal gelijk Womantje.. we gaan het nog wel doen hoor...  :icon_wink:  :sorry2:

Hahaha, oke wel doen he.  :thumbsup:

Offline Revathi

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #39 Gepost op: 27 december 2009, 16:45:42 »

Nou ja, je had het gewoon kunnen uitproberen. Misschien dat jij het wel leuk had gevonden.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 27 december 2009, 16:52:41 »
Nou ja, je had het gewoon kunnen uitproberen. Misschien dat jij het wel leuk had gevonden.

We gaan het nog doen... we hadden opeens ook trek in zo'n lekkere rollade van slagerij Kallan..

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • verwijderd!
« Reactie #41 Gepost op: 27 december 2009, 16:54:39 »
We gaan het nog doen... we hadden opeens ook trek in zo'n lekkere rollade van slagerij Kallan..

Kallan...die broodjes vind ik lekker daar

je moet vroeg gaan is stervens druk daar man rond feestdagen

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 27 december 2009, 16:58:10 »
Kallan...die broodjes vind ik lekker daar

je moet vroeg gaan is stervens druk daar man rond feestdagen

We hadden geluk donderdag.. was bijna sluitingstijd. . was nog 1 verse rollade over van iemand die had besteld maar niet komen ophalen... We hebben thuis direct klaargemaakt..   En klopt.. vaak is het zo druk.. en moet je heel lang wachten.. broodjes daar zijn superlekker..

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • verwijderd!
« Reactie #43 Gepost op: 27 december 2009, 17:04:26 »
We hadden geluk donderdag.. was bijna sluitingstijd. . was nog 1 verse rollade over van iemand die had besteld maar niet komen ophalen... We hebben thuis direct klaargemaakt..   En klopt.. vaak is het zo druk.. en moet je heel lang wachten.. broodjes daar zijn superlekker..

ik vind Sjon (Dierenselaan) en Kallan lekkere broodjes hebben...

ja wij waren er ook donderdag was té druk zijn we naar Sjon gegaan...

parkeren is ook lastig daar

Offline barkimaai

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 4
  • verwijderd!
« Reactie #44 Gepost op: 27 december 2009, 17:05:20 »
ramdjan (laak) is ook niet altijd open, sinds dat de eigenaar is overleden draait die zaak niet zo best helaas

Offline -Heksje-

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Baby Peach!!!
« Reactie #45 Gepost op: 27 december 2009, 19:40:30 »
echt ik erger me dood aan die mensen daar in kallan ze zijn nog trager dan slakken.
Ik ga bijna wekelijks voor me broodbeleg en soms kom ik pas na een half uur weer naar buiten terwijl er niemand in die winkel was :/
maarre wat voor rollade was dat dan? was t kip of rund en gekruid??? ben beetje nieuwsgierig k heb t nl niet zien liggen...

SH  F.K.A.  FB

Ready?

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 28 december 2009, 19:22:36 »
Ey praat niet over khallan mang! Ik krijg vette honger!! Hebben julllie die kipworstjes met adjoema al geprobeerd? Zoooowwww die zijn echt lekker mang!

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 29 december 2009, 02:07:07 »
echt ik erger me dood aan die mensen daar in kallan ze zijn nog trager dan slakken.
Ik ga bijna wekelijks voor me broodbeleg en soms kom ik pas na een half uur weer naar buiten terwijl er niemand in die winkel was :/
maarre wat voor rollade was dat dan? was t kip of rund en gekruid??? ben beetje nieuwsgierig k heb t nl niet zien liggen...

Hmmmm... 

Daal mein kuch kaala hai....   :86hsj60: :86hsj60:

Kaise.nl

« Reactie #47 Gepost op: 29 december 2009, 02:07:07 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: