collapse

Auteur Topic: Sabroso  (gelezen 22143 keer)

Ready?

• Gast
Re:Sabroso
« Reactie #90 Gepost op: 8 oktober 2009, 12:36:07 »
Ik ken die gasten niet persoonlijk  ???

Collega's onder elkaar toh?

Kaise.nl

« Reactie #90 Gepost op: 8 oktober 2009, 12:36:07 »

Ready?

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: 8 oktober 2009, 13:08:20 »
Collega`s in de bandscene ?!  :o Grap van het jaar Ready  ;D die was echt goed  ;D :D
 ;)

Waktie, ik ga je voorstellen aan een paar mensen die je collega's zijn en dan praten verder

Ready?

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 8 oktober 2009, 13:11:25 »
Bestaat niet ,want achter je rug staan met een katlies boi !!  ;D
Geloof me boi, sommige gasten zijn true met je. anders zeggen ze het in je gezicht.
maar een hoop zijn inderdaad zo zoals jij zegt... ahu ahum.. ik noem geen namen ahum ahum

Offline Walter

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • WALTER HUNTELAAR
« Reactie #93 Gepost op: 13 januari 2010, 14:05:07 »
Meo wordt de nieuwe drummer van Sabroso
ook de toetsenist wordt vervangen , waarschijnlijk door Rishi Bono
Faiz Wh mag ook vertrekken Sabroso werkt liever met Acoustice conga's ect.

Nu gaat die band top worden

tor voorspellingwa mooi se na nikerel....Meo nog steeds geen drummer van sabroso ( 1 of 2 keer ingevallen), toetsenist is wel weg...Faiz is er nog steeds....

ka hoige toke??
Don't judge me for what I am, don't judge me for who I am....in fact....don't judge me at all, cause u don't know me....

Offline Walter

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • WALTER HUNTELAAR
« Reactie #94 Gepost op: 13 januari 2010, 14:44:42 »
Hebben ze Bono nu?

ik dacht dat ie Hashiem of zo heette...die nieuwe....ik heb hem laatst wel gesproken bij Nauta in Challenge...hi j heet hashiem dacht ik....als dat bono is dat weet ik niet
Don't judge me for what I am, don't judge me for who I am....in fact....don't judge me at all, cause u don't know me....

Juan

• Gast
Re: Sabroso
« Reactie #95 Gepost op: 3 januari 2017, 14:50:29 »
Sabroso is een allround band dat gevarieerd repoirtoire heeft dat maakt deze band zo populair.
Ik moet er niet aan denken dat een band de hele avond/nacht bollywoodnumme rs speelt.

Sabroso is een mix voor alle culturen en daarom vind ik het hele goede band, er ontbreekt nog een klein item, en dat is dat ze nog geen echte salsa nummers spelen  want dan zijn ze helemaal top top top !!!
Zoals valio la pena van Marc Anthony

Rezam Karim boeller64

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: 11 januari 2017, 04:22:53 »
Sabroso is een allround band dat gevarieerd repoirtoire heeft dat maakt deze band zo populair.
Ik moet er niet aan denken dat een band de hele avond/nacht bollywoodnumme rs speelt.

Sabroso is een mix voor alle culturen en daarom vind ik het hele goede band, er ontbreekt nog een klein item, en dat is dat ze nog geen echte salsa nummers spelen  want dan zijn ze helemaal top top top !!!
Zoals valio la pena van Marc Anthony

hoepel een eind op Reza boeller Karim op iedereen ben je tegen overal like bemoeien
erkenning proberen te pakken mee liften door andermans succes idioot
zelf behaal je niet eens makkelijk 1000 views op je katal oesnal moessel katta liederen
wallah chutneys mix vol 2017!!!!
Setish is goed bezig zoveel mensen hebben hem geprobeerd te breken niemand is dat gelukt!!!  ;-)

Tenor

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: 17 januari 2017, 14:32:53 »
Hallo,
Helemaal mee eens.Satish is verdomd goed op zijn trompet.Laat hij het daarbij houden.Dat is zijn instrument.En verkracht die nummers niet om ze te gaan zingen,Dat past niet bij hem.Hij mag geweldig zijn op zijn trompet,maar laat de zang met rust.Hij heeft geen stem om te zingen,dat weet iedereen.Hij is de bandleider,daarom zingt hij gewoon,ergens anders zou die dat niet kunnen flikken.
Dus satish blijf op je trompet.Dat is jou ding.
geef iemand anders de kans om te zingen.En waarom zoveel blazers terwijl het met gewoon een tenor saxofonist kan en trompet.Neem de voorbeeld van pandero ,je leraar baldomero.
ze speelden ook alleen met tenor en trompet.Het klonk als een berg.
dus je met zijn 2 bespaar je ook ,wat kosten.En dan die viool ,dat is helemaal ongepast.
alleen maar showtime.

dus pas je aan zou ik zeggen

Bhaat Met Rijst

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 19 januari 2017, 05:11:20 »
Hallo,
Helemaal mee eens.Satish is verdomd goed op zijn trompet.Laat hij het daarbij houden.Dat is zijn instrument.En verkracht die nummers niet om ze te gaan zingen,Dat past niet bij hem.Hij mag geweldig zijn op zijn trompet,maar laat de zang met rust.Hij heeft geen stem om te zingen,dat weet iedereen.Hij is de bandleider,daarom zingt hij gewoon,ergens anders zou die dat niet kunnen flikken.
geef iemand anders de kans om te zingen.En waarom zoveel blazers terwijl het met gewoon een tenor saxofonist kan en trompet.Neem de voorbeeld van pandero ,je leraar baldomero.
dus je met zijn 2 bespaar je ook ,wat kosten.En dan die viool ,dat is helemaal ongepast.
alleen maar showtime.

jij moet jezelf weggooien ik herken meteen wie jij bent Shoenemoen
accepteer gewoon dat je uit Sabroso bent getrapt en jij komt nooit nooit meer terug
je zal ook nooit als je vader Rakieb zijn want zo een mentaliteit had hij niet
in plaats dat je sterke verhalen waarmaakt betreft the juniors
ga je letten op Setish!
en ga zo door maak ik van jou stem pippi langkous van!  :spank:  :spank:

auto lampen vervangen

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: 20 januari 2017, 03:51:33 »
Hallo,
alleen maar showtime.

vuile vieze selekta waarom heb je altijd zo haat aan andere baas spelen kakkerlak
setish staat niet meer in je Facebook lijst jij zoekt met iedereen problemen
hoeveel leden vanuit jou groep heb je eruit gegooid zonder redens
dog  deviel jackie rowello swoobg zu-b kayente goodschild
later nog strezz meer allemaal sprak je slecht over
en maar lopen opscheppen heb vaste groep elk jaar verdwijnen mensen uit jou neppe groep
komt door jou onnozel gedrag de beste heb je ruzie mee zij zullen jou nooit vergeven
sinds je moslim bent geworden ben je na klote gegaan
toen je hindu was had je nog goede mentaliteit!  :spank:   :spank:   :spank:   :spank:

Mc Koetaman 4 You

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: 28 maart 2017, 03:33:56 »
band cocktail hahahah wat een stelletje idioten aandachtszoeke rs bij elkaar zeg
stoppen kappen bij de wagidhosains hangen als hunnie worden jullie nooit!
dat zijn de hindustaanse muziek makers grondleggers van heel Amsterdam!
datte worden jullie nooit stoppen per direct
laat mij tjatjas met rust vuile vieze honden!

het is gedaan

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 29 maart 2017, 01:46:29 »
band cocktail hahahah wat een stelletje idioten aandachtszoeke rs bij elkaar zeg
stoppen kappen bij de wagidhosains hangen als hunnie worden jullie nooit!
dat zijn de hindustaanse muziek makers grondleggers van heel Amsterdam!
datte worden jullie nooit stoppen per direct
laat mij tjatjas met rust vuile vieze honden!

helemaal mee eens cocktail is al jaren jaloers op Deviell Jack
zijn goed om dingen te verdraaien bij overige
het ging van de 1 na de anderen later youtube ruzie over reacties
Deviel Jack  kwam volwassen over haalde zijn reactie weg
tot aan vandaag youtube beheerder van cocktail liet de stook reactie van ander staan
dat geeft al aan je vind het leuk om het te zien
sterker nog wat ook kan ze hebben zelf die ruzies uitgelokt met een ander account
om Deviell Jack val in te lokken
later nog meer conflicten doorgegeven aan zijn famillies plus broer
deze mensen zijn onwijs slecht
nu zie je die broers hebben geen 1 ruzie  ze zijn weer 1 dat was een hele kijk 
wagidhosains moeten dit beseffen cocktail zijn sissende slangen
Deviell Jack heeft ze later gewezen harde bekendheid gepakt ze haten kapot veel veel
ze kijken elkaar alleen woest aan maar niemand krijgt Deviell Jack na beneden
vuile cocktail karma pakt jullie [email protected]@[email protected]!!!  :smile010:  :smile010:  :smile010:
jullie worden gevloekt naam van mij aan!!!!  :smile010:  :smile010:

ling

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: 30 augustus 2017, 12:21:57 »
ik heb jullie geboekt en ik heb er geen spijt van ik vind jullie de beste en toffste band vooral jullie drummer / timbalero :spank: :banana: :banana: irfaan vind ik shout out naar #SABROSO!!!!

phero sieda sadha mix

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 12 september 2017, 02:15:41 »
eens Setish is vet toff ik heb hem live meegemaakt zolang blaast hij die trompet
een ander had allang long k gehad
setish jij bent sterk hoeveel mensen jou laag hebben geprobeerd te maken is ze niet gelukt
ik zal je altijd steunen kosten wat het kost

poera hadjie van taiba

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: 14 september 2017, 03:03:09 »
helemaal mee eens cocktail is al jaren jaloers op Deviell Jack
zijn goed om dingen te verdraaien bij overige
het ging van de 1 na de anderen later youtube ruzie over reacties
Deviel Jack  kwam volwassen over haalde zijn reactie weg
tot aan vandaag youtube beheerder van cocktail liet de stook reactie van ander staan
dat geeft al aan je vind het leuk om het te zien
sterker nog wat ook kan ze hebben zelf die ruzies uitgelokt met een ander account
om Deviell Jack val in te lokken
later nog meer conflicten doorgegeven aan zijn famillies plus broer
deze mensen zijn onwijs slecht
nu zie je die broers hebben geen 1 ruzie  ze zijn weer 1 dat was een hele kijk 
wagidhosains moeten dit beseffen cocktail zijn sissende slangen
Deviell Jack heeft ze later gewezen harde bekendheid gepakt ze haten kapot veel veel
ze kijken elkaar alleen woest aan maar niemand krijgt Deviell Jack na beneden
vuile cocktail karma pakt jullie [email protected]@[email protected]!!!  :smile010:  :smile010:  :smile010:
jullie worden gevloekt naam van mij aan!!!!  :smile010:  :smile010:

die roepiesh daar brand ik van gaatie zich zefl jarmain noemen
ben je niet blij metje hindustaans naam vuile nep aap ontsnapt uit de rimboe blijdorp!!!!
van jou walg ik het meeste slange sis misgun gedrag
jij moet je schamen vandoor gegaan met je neefje zn ex schaam je diep
je doet het zeker ook met je eigen bloedverwant prutser malloot bowlingbal [email protected]@@@[email protected]!!!
als ik haar vader was geweest zal ze alle hoeken van de kammer kennen
laat staan [email protected]@[email protected][email protected][email protected]@[email protected]!!!!!

Kaise.nl

« Reactie #104 Gepost op: 14 september 2017, 03:03:09 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: