collapse

Auteur Topic: Sabroso  (gelezen 22142 keer)

Offline SheerKhan

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 1
Sabroso
« Gepost op: 25 augustus 2009, 11:03:15 »
Meo wordt de nieuwe drummer van Sabroso
ook de toetsenist wordt vervangen , waarschijnlijk door Rishi Bono
Faiz Wh mag ook vertrekken Sabroso werkt liever met Acoustice conga's ect.

Nu gaat die band top worden

Kaise.nl

Sabroso
« Gepost op: 25 augustus 2009, 11:03:15 »

Offline kishan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Je moet geen slapende honden wakker maken .. !
Re:Sabroso
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2009, 11:07:02 »
Hm we zullen zien .... Zou wel strak klinken ...
Surfen op het internet tijden de uren van mijn baas, is een goede manier om te doen als of je het druk hebt .. !

Offline Music Baboe

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Baboe In Muziek
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2009, 11:09:27 »
Sabroso is een goede muziekformatie .

Offline Laroe

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 25 augustus 2009, 11:13:16 »
meo bij sabroso klopt!

Offline Music Baboe

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Baboe In Muziek
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2009, 11:23:41 »
meo bij sabroso klopt!

Ben benieuwd hoe het zal gaan klinken.

Offline Vla

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 25 augustus 2009, 11:28:06 »
huidige drummer doet het volgens mij niet slecht, waarom dan vervangen ???
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #6 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:12:53 »
interessante nieuwsje, ik ben benieuwd wat meo betaald krijgt want sabroso betaald omin slecht, er zijn maar 2 bandleden die flink uitbetaald worden 9satish en karin) en derest speelt voor promo dat is wel jammer en nou weer niet denken dat ik sabroso zwart maak, dit is gewoon de waarheid en dat heb ik van jimmy die toetsenist, jammer dat het zo gaat, want zo gaat deze band binnen no-time naar de klote wat op zichzelf zonde zou zijn.

Phineas

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:23:47 »
abh ehi ba GELDWOLFERIJ..

Offline RBeatz

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Aint Scared Yet!
« Reactie #8 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:26:01 »
Dat krijg je als je 3 of 4 blazers in je band hebt..
more show , less money. Ik heb het vaker gehoord van grote bands waar ik mee gespeeld heb, dat mensen maar met 50 of 100 euro naar huis gaan.
Ondanks wat je zegt is Sabrosso een Topformatie, en supergezellig.

En hoe meer ze promo spelen, hoe meer ze kunnen vragen natuurlijk op een gegeven moment.

interessante nieuwsje, ik ben benieuwd wat meo betaald krijgt want sabroso betaald omin slecht, er zijn maar 2 bandleden die flink uitbetaald worden 9satish en karin) en derest speelt voor promo dat is wel jammer en nou weer niet denken dat ik sabroso zwart maak, dit is gewoon de waarheid en dat heb ik van jimmy die toetsenist, jammer dat het zo gaat, want zo gaat deze band binnen no-time naar de klote wat op zichzelf zonde zou zijn.

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #9 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:30:52 »

maar dat betekent toch niet dat bepaalde mensen profiteren van andere bandleden, ik zou er moeite mee hebben hoor, 5 uren lang spelen en met niks naar huis terwijl 2 andere collegas met 300 euries naar huis zouden gaan. NOPE daar pas ik voor, maar dat is mijn mening!

Dat krijg je als je 3 of 4 blazers in je band hebt..
more show , less money. Ik heb het vaker gehoord van grote bands waar ik mee gespeeld heb, dat mensen maar met 50 of 100 euro naar huis gaan.
Ondanks wat je zegt is Sabrosso een Topformatie, en supergezellig.

En hoe meer ze promo spelen, hoe meer ze kunnen vragen natuurlijk op een gegeven moment.

Offline RBeatz

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Aint Scared Yet!
« Reactie #10 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:40:22 »
Ja zo kan je het wel noemen ja. Onze voorzanger verdient ook meer.. maar daarintegen regelt hij wel de optredens, dus haalt ook werk binnen. daarom heeft het 2 kanten. Je mening ben je helemaal vrij in natuurlijk.
maar dat betekent toch niet dat bepaalde mensen profiteren van andere bandleden, ik zou er moeite mee hebben hoor, 5 uren lang spelen en met niks naar huis terwijl 2 andere collegas met 300 euries naar huis zouden gaan. NOPE daar pas ik voor, maar dat is mijn mening!

Offline kennet

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:42:45 »

faiz gaat toch niet naar nm

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #12 Gepost op: 25 augustus 2009, 12:54:08 »
Dank voor je begrip over mijn mening, ik kan er gewoon niet tegen dat mensen elkaar naaien terwijl ze met zijn allen hun best doen om sabroso te verkopen, niemand is meer of minder want een zanger of zangeres is niks zonder goeie muzikanten dus waarom moeten de muzikanten minder verdienen? En laten we eerlijk zijn die bandleider kennen we inmiddels ook al met zijn allen hoe hij inelkaar zit,als het goede muzikanten zijn met eigen trots komt dit onderwerp heus wel intern ter sprake want niemand wilt misbruik worden, ook jij toch niet?
Meo zou inderdaad in Danza of F2F beter passen!

Ja zo kan je het wel noemen ja. Onze voorzanger verdient ook meer.. maar daarintegen regelt hij wel de optredens, dus haalt ook werk binnen. daarom heeft het 2 kanten. Je mening ben je helemaal vrij in natuurlijk.

Offline RBeatz

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Aint Scared Yet!
« Reactie #13 Gepost op: 25 augustus 2009, 13:08:21 »
Dus dat..
En daarbij wordt het regelen van optredens en alles eromheen best onderschat.
De bandleider regelt werk voor je. Op je werk verdien je ook niet zoveel als je baas.
De keuze om te blijven is idd aanjezelf als je niet tevreden bent.. voor jou tien anderen.

Thats how it is.
Ik vind dat je dan als muziekant je eigen keuze kunt maken.
Een bandleider kan je niet verplichten om te blijven.
Als je geen genoegen neemt met je gage zijn er 2 opties,
de bandleider bied je meer, of hij/jij bedankt voor bewezen diensten.

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #14 Gepost op: 25 augustus 2009, 14:16:31 »
Dus dat...maar WAT doe je als je in het begin "gebruikt" bent en als het d'rop aankomt om wat te verdienen wordt je door de bandleider geloosd...NOT FAIR! Hopenlijk begrijp je, want Jimmy wordt binnenkort ook geloosd, terwijl hij zoveel gigs GRATIS heeft gespeeld, ik zou satish mars breken, maar verder maak ik me mond niet vies, anders krijg ik weer strafpunten, we moeten als volwassenen dit bespreekbaar maken. Toch vind ik dat het de taak van de muzikanten zelf is, om in opstand te komen en te vragen WAT de band per avond heeft verdiend en WAAR het exacte bedrag heengaat, lijkt me een EERLIJK manier van werken, natuurlijk mag de bandleider zijn extra kosten eraf halen, maar geen Mega bedragen als 300 tot 400 euro per gigg! En dan dat opterden verkopen als een promo optreden...NOT FAIR!

Dus dat..
En daarbij wordt het regelen van optredens en alles eromheen best onderschat.
De bandleider regelt werk voor je. Op je werk verdien je ook niet zoveel als je baas.
De keuze om te blijven is idd aanjezelf als je niet tevreden bent.. voor jou tien anderen.

Thats how it is.

Offline Plug In

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music Make You Lose Control!
« Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2009, 14:24:45 »
Ik heb het idee dat Okay iemand van Saborso is en die bedankt if of bedankt gaat worden...?
SELECTA BEATS

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2009, 14:28:14 »

Oepzzzz......

Ik heb het idee dat Okay iemand van Saborso is en die bedankt if of bedankt gaat worden...?

Offline Danny`

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 25 augustus 2009, 14:38:53 »
Sabrosso met Ernst = pas ernstig goed, maar Meo ook een topper!! Goede aanwinst van Sabrosso en over die accoustika geval dat klinkt ook wel vooruitstreven d dus Go Sabrosso!!

Offline Danny`

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 25 augustus 2009, 14:39:57 »
Hmm.. is die Rishi Bono fam van Vijay Bono ?

Offline Sjonnie

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt -5
« Reactie #19 Gepost op: 25 augustus 2009, 15:10:11 »
Faiz paste mooi bij EM, hij moet gewoon weer daar gaan spelen, als Sabroso gaat vervangen.
Het liefst dit weekend !! ;)

Helemaal mee eens, EM is en blijft een topband. Maar de formatie zoals op vol. 6 was echt goed gewoon!!

Maar ja, wie weet, als je nu al hoort dat hij weggaat bij Sabrosso, wie weet speelt ie zo weer bij EM.

Offline muziekreporter

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 25 augustus 2009, 15:42:50 »
eindelijk de 2 mensen die sabroso minder maakten worden vervangen.jimm y en vinod zijn in mijn ogen geen topmuziekanten maar een band als sabroso vraagt om een goeie opvuller qua toetsen en zeker een technische drummer. ik vind jimmy en vinod meer muzikanten voor een band als Friends.

M.R.

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Mister Versace Entertainment
« Reactie #21 Gepost op: 25 augustus 2009, 15:44:59 »
Jimmy is een goede toetsenist. Ik zou het jammer vinden als hij uit de band wordt gezet.

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #22 Gepost op: 26 augustus 2009, 11:33:25 »

akoestische percussie past ook beter in die band

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #23 Gepost op: 26 augustus 2009, 11:35:16 »
interne aangelegenheid toch? moeten hun weten. de meeste muzikanten daarzo zitten er al lange tijd, dus ze zullen wel tevreden zijn.

Ready?

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 26 augustus 2009, 16:52:46 »
akoestisch gezien zou het inderdaad leuker klinken.
maar genoeg poekoes waarvan de akoestische instrumenten niet op de podium passen nietwaar? wellicht komt er een verrassing bij Sabrosso inderdaad binnenkort.

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #25 Gepost op: 26 augustus 2009, 17:15:53 »
Welke muzikant sabroso ook vervangt, het blijft een B-Band want je hoort pas bij de hindoestaanse topbandjes als je een bekende "prominente" hindoestaanse zanger hebt, en dat is bij sabroso satish, hij kan beter met zijn trumpet bezig houden want laten we eerlijk zijn, satish zang is helemaal niet denderend dus moeten ze eerst wat op zang gebied veranderen, tenminste ik hoop dat meerderen met me eens zijn! zanger bepaald de band en niemand anders in de hindoe scene!

Ready?

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 26 augustus 2009, 17:18:37 »
Welke muzikant sabroso ook vervangt, het blijft een B-Band want je hoort pas bij de hindoestaanse topbandjes als je een bekende "prominente" hindoestaanse zanger hebt, en dat is bij sabroso satish, hij kan beter met zijn trumpet bezig houden want laten we eerlijk zijn, satish zang is helemaal niet denderend dus moeten ze eerst wat op zang gebied veranderen, tenminste ik hoop dat meerderen met me eens zijn! zanger bepaald de band en niemand anders in de hindoe scene!

volgens mij is het geeneens de bedoeling van Sabrosso om een topband te worden van deze scene. ze maken gewoon muziek die niet "standaard" is tegenover andere bandjes van deze scene.
Ik zou deze band zeer zeker in gedachte houden als ik een prive feest zou hebben

Offline Okay

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #27 Gepost op: 26 augustus 2009, 17:24:58 »

Respect voor je mening, maar als je op commerciŽle feesten wilt gaan spelen moet je niet 3 jarenlang met dezelfde nummers komen spelen...numme rs zoals maldon, saminamina zelfs banana en wittie visie enzo???? mensen als we sabroso met danza en f2f vergelijken dan is sabroso in de jaren 80/90 blijven hangen, kom met nieuwe nummers of kunnen ze geen nieuwe nummers arrangeren ofzo? Dat jij ze op je beslotenfeest wilt boeken a la, maar ik zou liever danza of face boeken die zijn tenminste up2date bro ready!

volgens mij is het geeneens de bedoeling van Sabrosso om een topband te worden van deze scene. ze maken gewoon muziek die niet "standaard" is tegenover andere bandjes van deze scene.
Ik zou deze band zeer zeker in gedachte houden als ik een prive feest zou hebben

Ready?

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 26 augustus 2009, 17:34:35 »
Respect voor je mening, maar als je op commerciŽle feesten wilt gaan spelen moet je niet 3 jarenlang met dezelfde nummers komen spelen...numme rs zoals maldon, saminamina zelfs banana en wittie visie enzo???? mensen als we sabroso met danza en f2f vergelijken dan is sabroso in de jaren 80/90 blijven hangen, kom met nieuwe nummers of kunnen ze geen nieuwe nummers arrangeren ofzo? Dat jij ze op je beslotenfeest wilt boeken a la, maar ik zou liever danza of face boeken die zijn tenminste up2date bro ready!

Aii ik snap je wel hoor, maar Sabrosso is dan ook niet echt geschikt voor een om hun nummers up to date te houden. Wat je ook vergeet te vermelden is dat ze los van hindoestaans muziek ook andere zuid amrikaanse muziek ter gehore brengen. ze brengen... hoe moet ik dit zeggen... variatie in deze scene.

Offline Music Pro

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #29 Gepost op: 26 augustus 2009, 19:08:01 »
Meo Sardjoe kan beter Prewien gaan vervangen in Xprezz...want op dit moment is dat de enige plek waar hij in thuis hoort... ::)

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 26 augustus 2009, 19:08:01 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: