collapse

Auteur Topic: Pakistaanse jongen uit Charlois.  (gelezen 20519 keer)

koekebakker

• Gast
Re:Pakistaanse jongen uit Charlois.
« Reactie #60 Gepost op: 30 maart 2010, 21:00:42 »
pakistanen moeten weg blijven uit de hindoestaanse gemeenschap en Hindoestaanse meisjes die een pakistaan willen mogen zichzelf beschouwen als de grootst mogelijke verraadsters van hun soort. Deze mensen zijn niet onze vrienden! Dat blijkt al jaren!

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 30 maart 2010, 21:00:42 »

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #61 Gepost op: 30 maart 2010, 21:38:06 »
bulshit mensen!
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 31 maart 2010, 09:40:11 »

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
« Reactie #63 Gepost op: 31 maart 2010, 09:44:02 »
wat is mis met pakos ik ben met ze opgegroeid en woon nog steeds naast me pako broeders en zusterss
BOOM BOOM BEATS

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 31 maart 2010, 10:32:54 »
wat is mis met pakos ik ben met ze opgegroeid en woon nog steeds naast me pako broeders en zusterss

Niks mis met die gasten joh!

Ik ken er ook best veel, ze doen gewoon normaal, maar in het uitgaansleven kom je nou eenmaal van die kut fuguren tegen!

Offline vaillantlaan boy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #65 Gepost op: 31 maart 2010, 13:01:18 »
Je hebt overal goeie en slechte mensen, niet iedereen over 1 kam scheren.

Ieder heeft recht om iets te zeggen, of mening te uiten maar blijf reaal!   

Betreft stank? Je hebt overal schone en vieze mensen...Je kunt niet over iedereen zoiets zeggen.

En als je persoonlijk iets ergs mee hebt gemaakt met een volk, dan hoef je ook niet iedereen uitschelden. Ook al is het meerdere malen voorgekomen.

Leef met vrede en peace, geef respect en krijg respect!!!

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #66 Gepost op: 31 maart 2010, 13:02:31 »
Niks mis met die gasten joh!

Ik ken er ook best veel, ze doen gewoon normaal, maar in het uitgaansleven kom je nou eenmaal van die kut fuguren tegen!
ai je laatste woorden zijn waar ...
BOOM BOOM BEATS

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #67 Gepost op: 31 maart 2010, 13:03:38 »
Je hebt overal goeie en slechte mensen, niet iedereen over 1 kam scheren.

Ieder heeft recht om iets te zeggen, of mening te uiten maar blijf reaal!   

Betreft stank? Je hebt overal schone en vieze mensen...Je kunt niet over iedereen zoiets zeggen.

En als je persoonlijk iets ergs mee hebt gemaakt met een volk, dan hoef je ook niet iedereen uitschelden. Ook al is het meerdere malen voorgekomen.

Leef met vrede en peace, geef respect en krijg respect!!!
Aight Juist Respect bro Knap voor iemand van vailant Laan hahahaha
BOOM BOOM BEATS

Offline Banani

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #68 Gepost op: 31 maart 2010, 13:44:04 »
ik vind het wel grappig dat er zoveel hindoestanen zijn die zo negatief over andere rassen doen
o.a. omdat

- veel hindoestanen niet eens hindoestaans spreekt
- veel hindoestanen hun cultuur niet eens kennen
- veel hindoestanen hun geloof niet eens kunnen uitleggen
- veel hindoestanen zelf ook niet eens deugen (iedere hindoestaan kent wel andere hindoestanen die iets kunnen regelen, onterecht in de ziektewet zit, constant de verzekering oplicht, buitenvrouw is of heeft of slaat)

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #69 Gepost op: 31 maart 2010, 13:57:41 »
pakistanen moeten weg blijven uit de hindoestaanse gemeenschap en Hindoestaanse meisjes die een pakistaan willen mogen zichzelf beschouwen als de grootst mogelijke verraadsters van hun soort. Deze mensen zijn niet onze vrienden! Dat blijkt al jaren!
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

koekebakker

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 31 maart 2010, 16:28:46 »

Ik ga hier ff een verhaal neerzetten misschien krijg je nieuwe inzichten op deze zaak.
Jou persoonlijke goeie ervaringen zijn leuk en aardig toch is het zo dat een groot deel van de Hindoestanen klaar is met Pakoos en niet voor niets.

- Al jaren is het regelmatig raak tussen pakoos en hindoestanen op hindoestaanse uitgaansgelege nheiden (ook wel tussen hindoestanen onderling) maar ik heb het zelf ervaren en tis heel anders. Het is een bepaalde rivaliteit en vijandigheid die voornamelijk van pakistaanse kant afkomstig is. Hindoestanen hebben pakistanen vooralsnog nooit actief buitengesloten en altijd welkom geheten en meelaten doen in zaken die voornamelijk door Hindoestanen worde bewerkstelligd . Zoals verenigingen , feesten , moskeeen, voetbalclubs , festivals, uitgaansgelege nheden etc. Deze houding veranderd langzaam wel. De ondankbare , profiterende houding van Pakistanen hangt menig hindoestaan al een poos de keel uit inclusief mijzelf. Ik heb ze zelfs in de moskee meegemaakt en dat zegt wel iets denk ik.

- Pakistanen hebben een duidelijk superioriteits gevoel ten opzichte van Hindoestanen. In principe verschillen ze niet veel van hun ''Indian counterparts'' die ook neerkijken op West-Indians en andere NRI'S. Deze worden beschouwd als afvallige Desi's die of verwesterd of vernegerd zijn. Wij zijn West Indians en wij hebben vele culturele invloeden vandaag de dag , maar vooralsnog zijn we hoofdzakelijk trouwgebleven aan de Indiase cultuur daar mogen we trots over wezen en hoeven het niet te pikken om als minder te worden gezien. Langzamerhand gaan taal en traditie verloren maargoed hoe houd je dit tegen? Pakistanen zijn directer verbonden met hun vaderland ,spreken de taal vloeiend (onderling) en beschouwen ''Surinaamse Indiers'' vaak gewoon als minderwaardig ,misschien in jou situatie is dit anders maar ik ben al wat ouder en heb al wat meer gezien (lees heel veel) wat deze zaak betreft dus ik zou niet teveel twijvels trekken in wat ik nu zeg.

- Pakistanen zijn heel goed in het benadrukken van hoe identiek Hindoestanen en Pakistanen wel niet zijn maar dan alleen tegen Hindoestaanse meisjes! Vaak zijn ze licht van kleur (ikzelf ook dus ik praat niet uit jaloezie) en hebben veel meer een echte ''Desiboy'' uitstraling dan wij Hindoestaanse jongens. Praten vloeiend Hindi en Urdu dus ja veel Hindoestaanse beinvloedbare meiden die teveel bollywood nastreven zijn gauw ingepalmd.Vrou wen zijn nu eenmaal beinvloedbaar. Wat er daarna gebeurt is een zeer bekend verhaal en al vele malen verteld. Als de buit binnen is dan word het Hindoemeisje als trash behandeld en vaak houd men er echtgenotes in Pakistan op na. Inclusief kinderen en een schoonfamilie. Het zal niet altijd zo gaan maar de keren dat het al gebeurd is zijn op 100 handen niet meer te tellen.

- Ik heb in het verleden veel Pakistaanse vrienden en vriendinnen gehad. Ik heb grote aantrekkingskr acht gehad op Pakistaanse meiden maar ik vind ze totaal niet intressant , ik hou meer van Hindoestaanse meiden. Wat me in deze periode opviel is dat ze enorm achterbaks zijn , verschrikkelij k kunnen roddelen (ja hindoestanen ook) maar Pakistanen zijn als niets als wat ik ooit eerder heb gezien. Roddelen is hun ''core business''. Zelfs over mekaar!
Hele sneaky achterbakse karaktertrekke n , en onderling over jou roddelen. Leugens verzinnen en zich vooral proberen veel beter te voelen. Het is iets in hun genen wat erin gebakken zit om competitie te leveren met Hindoestanen (lees Indians , India , India vs Pakistan)

Nee ik heb het wel gezien met Pakistanen, hoeveel overeenkomsten we ook hebben en hoe goed Hindoestanen het ook bedoelen , ze blijven achterbaks denken over Hindoestanen en jij kan ze als desi  broeder en zuster zien , maar zo zien zij dat zeker niet als het erop aankomt , ik ken ze maar al te goed en te door en door om te weten. Ik heb ze in mijn familie me eigen nicht is half Pakistaans en die is na zoveel jaar Pako spelen eindelijk tot de conclusie gekomen dat ze niet deugen.

Offline vaillantlaan boy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #71 Gepost op: 31 maart 2010, 18:46:47 »
Dit is jou slechte ervaring en mening, begin een topic over alleen hindoestanen.

Ik denk dat als jij op je bek wordt geslagen door een Hollander, en een groepje
Pakistanen die met jou bevriend zijn en staan te kijken jou zeker wel gaan helpen.

Maar als het andersom was, ????? :D

Maar goed, zo kun je over elke ras een verhaal kwijt....
Betreft jou knapheid, veel succes ermee ;)

Geef respect, krijg respect!

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 1 april 2010, 03:11:27 »
Pakistanen zijn vervelend, idd niet allemaal. Maar er is een groepje die behoorlijk irritant is.
Ik heb zelf een keer op Milan een aanvaring gehad. Ik was toen zwanger en zo een gozer werd handtastelijk. Steeds mn buik aanraken enzo. Toen ik zei dat hij op moest rotten liep het bijna uit op een vechtpartij..
En nee ik wilde hem niet slaan, maar hij mij..
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #73 Gepost op: 1 april 2010, 03:18:36 »
charlotte ben jij het?

lol
nee pop, ik kom met echte nicks, niet als drankje :P
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #74 Gepost op: 1 april 2010, 04:25:59 »

Ze stinken omg

The Godfather Of The Netherlands
Willem Holleeder

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
« Reactie #75 Gepost op: 1 april 2010, 04:26:33 »
grote bananen neus
Men zegt weleens zoek en gy zult vinden maar als ik op google op zoeken klik staat er geen resultaten

Offline vaillantlaan boy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #76 Gepost op: 1 april 2010, 14:51:16 »
Indiase en Pakistaanse mensen lijken veel op elkaar...dus je hoort dan altijd pakos dit en pakistanen dat.

Maar goed, deze topic gaat dus nergens over....

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 1 april 2010, 15:05:05 »
Hindoe paki bhai bhai!  :86hsj60:

koekebakker

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 1 april 2010, 15:14:14 »
Dit is jou slechte ervaring en mening, begin een topic over alleen hindoestanen.

Ik denk dat als jij op je bek wordt geslagen door een Hollander, en een groepje
Pakistanen die met jou bevriend zijn en staan te kijken jou zeker wel gaan helpen.

Maar als het andersom was, ????? :D

Maar goed, zo kun je over elke ras een verhaal kwijt....
Betreft jou knapheid, veel succes ermee ;)

Geef respect, krijg respect!

ik word niet zomaar op me bek geslagen goos dat is in mn 26 jarige leven nog nooit voorgekomen, ik straal uit dat ik keihard terug vecht jij misschien niet en drm heb je pakistaanse maatjes nodig maar kom nie met dat soort BS bij mij  , jij heb misschien vrienden nodig om het te redden op straat maar ik niet , ik let op mezelf en heb mezelf vaak uit hele benarde situaties gered dus ik weet niet voor wat voor koelie je me aanziet maar ik denk dat je best wel eens mis kunt gokken wat dat betreft.

Offline Snow White

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • screw some one!
« Reactie #79 Gepost op: 1 april 2010, 18:35:11 »
je kent beide mensen die getrouwd zijn dus vraag het aan hen
bij hen heb je meer kans op succes en kom je met hem in aanmerking
dan hier elke dag te moeten checken of er een serieuse reply komt op je verzoekje

@U FLIKKER OP!
Klik op volgende link.See 4 yaself!
Ishq Na Karna

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #80 Gepost op: 1 april 2010, 22:28:54 »
@ koeke bakker jah over het algemeen heb je wel gelijk ... maar uit ervaring en met de pakistane met wie ik omga .. woon etc ik kan eerder op hun rekenen dan een mede hindustaan .. ik heb ut vaak meej gemaakt maar jah
BOOM BOOM BEATS

koekebakker

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 1 april 2010, 22:59:59 »
@ koeke bakker jah over het algemeen heb je wel gelijk ... maar uit ervaring en met de pakistane met wie ik omga .. woon etc ik kan eerder op hun rekenen dan een mede hindustaan .. ik heb ut vaak meej gemaakt maar jah

ik snap het man , ondanks het feit dat ik veel mensen niet vertrouw geeft iets in mijn ieder individu toch het voordeel van de twijvel dit geld ook voor pakistanen maar mijn ervaringen spreken dit iig wel tegen dat is wat ik alleen wilde zeggen.

Het zou leuk zijn als Pakistanen en Hindoestanen gewoon als 1 met elkaar omgan want de verschillen tussen deze groepen zijn nauwelijks noemenswaardig , ooit kwamen we allemaal uit 1 India.

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #82 Gepost op: 1 april 2010, 23:06:13 »

ik snap het man , ondanks het feit dat ik veel mensen niet vertrouw geeft iets in mijn ieder individu toch het voordeel van de twijvel dit geld ook voor pakistanen maar mijn ervaringen spreken dit iig wel tegen dat is wat ik alleen wilde zeggen.

Het zou leuk zijn als Pakistanen en Hindoestanen gewoon als 1 met elkaar omgan want de verschillen tussen deze groepen zijn nauwelijks noemenswaardig , ooit kwamen we allemaal uit 1 India.
jah klopt man ... wat ik wel weet is deze pakistanen gaan nog beter met mij om dan met hun eige broertjes etc... ik stond een keer te draaien voor ene pakistaanse benefiet in party boat ( neherkade) viel het geluid uit boot BOM VOL met pakos nou een dronke pakistaan werd zo geak dat ie naar mij toe kwam en ruzie begon te zoeken ik was de enigste hindoe daar in die boot.. ik ben mijn pakistaanse broeders dankbaar dat ze voor mij zijn opgekomen ipv van derest van die gasten .. die jongens hebben flink klappen uit gedeeld vandaar dat ik ook zeg ik kan beter op hun bouwen dan op andere hindoestanen  ... een keer vroeg ik aan me matie van waarom hebben julie zon hekel aan hindustaane hij antwoorde daarop wij hebben geen hekel aan hun aleen ze doen zo stoer bigtime overal etc etc
BOOM BOOM BEATS

Offline doggy_la

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #83 Gepost op: 12 april 2010, 01:19:50 »
pakistaanse drolll

Offline Bijoy

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #84 Gepost op: 12 april 2010, 08:07:40 »

- Al jaren is het regelmatig raak tussen pakoos en hindoestanen op hindoestaanse uitgaansgelege nheiden (ook wel tussen hindoestanen onderling) maar ik heb het zelf ervaren en tis heel anders. Het is een bepaalde rivaliteit en vijandigheid die voornamelijk van pakistaanse kant afkomstig is. Hindoestanen hebben pakistanen vooralsnog nooit actief buitengesloten en altijd welkom geheten en meelaten doen in zaken die voornamelijk door Hindoestanen worde bewerkstelligd . Zoals verenigingen , feesten , moskeeen, voetbalclubs , festivals, uitgaansgelege nheden etc. Deze houding veranderd langzaam wel. De ondankbare , profiterende houding van Pakistanen hangt menig hindoestaan al een poos de keel uit inclusief mijzelf. Ik heb ze zelfs in de moskee meegemaakt en dat zegt wel iets denk ik.

- Pakistanen hebben een duidelijk superioriteits gevoel ten opzichte van Hindoestanen. In principe verschillen ze niet veel van hun ''Indian counterparts'' die ook neerkijken op West-Indians en andere NRI'S. Deze worden beschouwd als afvallige Desi's die of verwesterd of vernegerd zijn. Wij zijn West Indians en wij hebben vele culturele invloeden vandaag de dag , maar vooralsnog zijn we hoofdzakelijk trouwgebleven aan de Indiase cultuur daar mogen we trots over wezen en hoeven het niet te pikken om als minder te worden gezien. Langzamerhand gaan taal en traditie verloren maargoed hoe houd je dit tegen? Pakistanen zijn directer verbonden met hun vaderland ,spreken de taal vloeiend (onderling) en beschouwen ''Surinaamse Indiers'' vaak gewoon als minderwaardig ,misschien in jou situatie is dit anders maar ik ben al wat ouder en heb al wat meer gezien (lees heel veel) wat deze zaak betreft dus ik zou niet teveel twijvels trekken in wat ik nu zeg.

- Pakistanen zijn heel goed in het benadrukken van hoe identiek Hindoestanen en Pakistanen wel niet zijn maar dan alleen tegen Hindoestaanse meisjes! Vaak zijn ze licht van kleur (ikzelf ook dus ik praat niet uit jaloezie) en hebben veel meer een echte ''Desiboy'' uitstraling dan wij Hindoestaanse jongens. Praten vloeiend Hindi en Urdu dus ja veel Hindoestaanse beinvloedbare meiden die teveel bollywood nastreven zijn gauw ingepalmd.Vrou wen zijn nu eenmaal beinvloedbaar. Wat er daarna gebeurt is een zeer bekend verhaal en al vele malen verteld. Als de buit binnen is dan word het Hindoemeisje als trash behandeld en vaak houd men er echtgenotes in Pakistan op na. Inclusief kinderen en een schoonfamilie. Het zal niet altijd zo gaan maar de keren dat het al gebeurd is zijn op 100 handen niet meer te tellen.

:smiley_yo:

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #85 Gepost op: 21 april 2010, 00:05:13 »
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Kaise.nl

« Reactie #85 Gepost op: 21 april 2010, 00:05:13 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: