collapse

Auteur Topic: *** FEYENOORD OFFICIAL TOPIC ***  (gelezen 230988 keer)

Mr. BLUE

• Gast
Re:Feyenoord topic
« Reactie #60 Gepost op: 5 juli 2009, 12:19:28 »
geweld en voetbal gaan niet samen.
en als jij het enigzins normaal vind dat er gevochten word moet je zelf weten maar ik doe daar niet aan mee.

Meeste ellende wordt veroorzaakt door de ME...

Het zijn ongelooflijke teringlijders, en die Wijven die daar tussen zitten moeten ze naakt aan de galg hangen!!
Zij provoceren nog het meest!

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 5 juli 2009, 12:19:28 »

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 5 juli 2009, 13:10:56 »
Zet hier alle geruchten, wedstrijdversl agen en feitjes over Feyenoord in.
ik ben voor psv

Ready?

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 5 juli 2009, 13:16:01 »
Ik vind dat Ravik wel gelijk heeft. Ik heb het meegemaakt dat de ME uit het niets ineens begin te draven met hun paarden. Het wordt allemaal zo overtrokken. Als de Feyenoord fans aankomen, dan beginnen een paar Ajacieden last te krijgen van adrenaline en beginnen wat te roepen en gooien. De fans uit R'dam idem dito, maar de rest loopt gewoon snel door. De ME ziet dit dan als signaal om even uit te stralen wie de baas is. Dat slaat gewoon nergens op. Voetbal en geweld gaat idd niet samen, maar een weekendse dansavond zorgt ook voor opstootjes, moet je dan alle feesten gaan verbieden Ready?

ik zeg toch niet dat je de wedstrijden moet gaan verbieden waar haal jij dat vandaan?

ik zeg alleen dat voetbal en geweld niet samen door 1 deur hoort te gaan.
idem dito op een feestje, maar dat is allemaal een utopie natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat ik er zo over denk.

En laten we eerlijk zijn, die ME zou in 1ste niet aanwezig zijn als het al niet bewezen was dat hhun nodig zijn, het is makkelijk om een vinger naar de ME te wijzen. maar degene die deze rotzooi allemaal ervoor gezorgd dat ME nodig is op dit soort dagen.

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Mister Versace Entertainment
« Reactie #63 Gepost op: 5 juli 2009, 14:12:01 »
ik zeg toch niet dat je de wedstrijden moet gaan verbieden waar haal jij dat vandaan?

ik zeg alleen dat voetbal en geweld niet samen door 1 deur hoort te gaan.
idem dito op een feestje, maar dat is allemaal een utopie natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat ik er zo over denk.

En laten we eerlijk zijn, die ME zou in 1ste niet aanwezig zijn als het al niet bewezen was dat hhun nodig zijn, het is makkelijk om een vinger naar de ME te wijzen. maar degene die deze rotzooi allemaal ervoor gezorgd dat ME nodig is op dit soort dagen.

Maar toch opvallend. Ajax fans wachten - traditiegetrou w - de kakkerlakken op en het is rustig. ME staat erbij te kijken, maar dan ineens één zuchtje wind en KABOEM iedereen rent voor z'n leven. De ME kan ook gewoon de boel daar rustig in de gaten houden. Het is alleen ze even hunkeren naar dat momentje van macht, waardoor je onnodig veel onrust veroorzaakt.

Ready?

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 5 juli 2009, 14:32:04 »
Maar toch opvallend. Ajax fans wachten - traditiegetrou w - de kakkerlakken op en het is rustig. ME staat erbij te kijken, maar dan ineens één zuchtje wind en KABOEM iedereen rent voor z'n leven. De ME kan ook gewoon de boel daar rustig in de gaten houden. Het is alleen ze even hunkeren naar dat momentje van macht, waardoor je onnodig veel onrust veroorzaakt.

ja dat heb ik weleens gezien inderdaad.
ben zelf een keer bijna geraakt door een fucking paard. ik liep gewoon rustig weg van een (kut)wedstrijd weliswaar.

Sjah, ik kan er niks anders van maken dat de ME op zo een wedstrijddag als die van de klassieker extra alert is dan normaal. maar over het algmeen zijn de MEèrs niet allemaal even snugger inderdaad.

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #65 Gepost op: 5 juli 2009, 15:57:54 »
Feyenoord test keeper Zenit Sint Petersburg

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #66 Gepost op: 5 juli 2009, 22:30:34 »
ja dat heb ik weleens gezien inderdaad.
ben zelf een keer bijna geraakt door een fucking paard. ik liep gewoon rustig weg van een (kut)wedstrijd weliswaar.

Sjah, ik kan er niks anders van maken dat de ME op zo een wedstrijddag als die van de klassieker extra alert is dan normaal. maar over het algmeen zijn de MEèrs niet allemaal even snugger inderdaad.

Zie je...dus het ligt niet altijd aan de fans!

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #67 Gepost op: 6 juli 2009, 09:42:21 »

Wij mogen geen eens meet bij de brug staan. Meestal weet ik wel ongeveer wanneer de joden aan komen. Dan hangt er een heli boven ons hoofd. Moet je die k* ME-ertjes (personen die thuis volgens mij echt niks te vertellen hebben) zien gelijk iedereen weg halen daar. En dat je moet oprotten.

Dat betreft meer respect voor  de guarde civiel. La coruna uit. Die gasten zeggen 1 keer dat je moet doorlopen doe je dat niet krijg je een klap. En ze slaan altijd de juiste personen. Je kan als je niks hebt gedaan gewoon langs hun heen lopen. Ze ontwijken jou gewoon (prachtig toch). Ze gingen ff een groepje achter na. De man komt op zijn beste engels even zeggen dat het beter is om binnen te gaan zitten. 5 min later komt ie terug je kan weer buiten zitten. Hier kregen de rad draaiers goede klappen en zullen de volgende keer wel beter na denken.

@ MR Blue
de CC vind ik nog geen eens zo een slecht idee. Je kan zou de controle houden wie er binnen komen en dat personen met een stadion verbod niet (laat ik maar zeggen wat moeilijker) in het stadion kunnen komen. Ook de uitkaart is geen probleem. Dat er een foto'tje bij moet is ook wel begrijpelijk want dan kunnen ze in 1 oog oplsag zien of jij het wel bent. Wat de meeste irritatie is de combi wedstrijden waar geen combi voor nodig is. Volendam uit, Willem2 uit even 2 voorbeelden.

De wedstrijden die ik graag bezoek zijn vrij vervoer... Sparta, Roda, Heerenveen...
Uiteraard ook psv, joden uit. Dat is nog geen eens zo erg om met de trein te gaan. Alleen om nou met een bus naar bijv. Heracels te moeten is van de zotten. Ook Volendam uit. Slaat nergens op. Deze wedstrijden ga ik dan ook echt niet... Het duurt een eeuwigheid. Ze rijden altijd om. Je krijgt een hele side seeing. De bussen mogen op gegeven moment niet harder dan 50km op de snelweg. JE voelt je net een crimineel die van plek a naar b word gebracht

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #68 Gepost op: 6 juli 2009, 10:18:58 »
Wij mogen geen eens meet bij de brug staan. Meestal weet ik wel ongeveer wanneer de joden aan komen. Dan hangt er een heli boven ons hoofd. Moet je die k* ME-ertjes (personen die thuis volgens mij echt niks te vertellen hebben) zien gelijk iedereen weg halen daar. En dat je moet oprotten.

Dat betreft meer respect voor  de guarde civiel. La coruna uit. Die gasten zeggen 1 keer dat je moet doorlopen doe je dat niet krijg je een klap. En ze slaan altijd de juiste personen. Je kan als je niks hebt gedaan gewoon langs hun heen lopen. Ze ontwijken jou gewoon (prachtig toch). Ze gingen ff een groepje achter na. De man komt op zijn beste engels even zeggen dat het beter is om binnen te gaan zitten. 5 min later komt ie terug je kan weer buiten zitten. Hier kregen de rad draaiers goede klappen en zullen de volgende keer wel beter na denken.

@ MR Blue
de CC vind ik nog geen eens zo een slecht idee. Je kan zou de controle houden wie er binnen komen en dat personen met een stadion verbod niet (laat ik maar zeggen wat moeilijker) in het stadion kunnen komen. Ook de uitkaart is geen probleem. Dat er een foto'tje bij moet is ook wel begrijpelijk want dan kunnen ze in 1 oog oplsag zien of jij het wel bent. Wat de meeste irritatie is de combi wedstrijden waar geen combi voor nodig is. Volendam uit, Willem2 uit even 2 voorbeelden.

De wedstrijden die ik graag bezoek zijn vrij vervoer... Sparta, Roda, Heerenveen...
Uiteraard ook psv, joden uit. Dat is nog geen eens zo erg om met de trein te gaan. Alleen om nou met een bus naar bijv. Heracels te moeten is van de zotten. Ook Volendam uit. Slaat nergens op. Deze wedstrijden ga ik dan ook echt niet... Het duurt een eeuwigheid. Ze rijden altijd om. Je krijgt een hele side seeing. De bussen mogen op gegeven moment niet harder dan 50km op de snelweg. JE voelt je net een crimineel die van plek a naar b word gebracht

Ik snap je Ravik

Ready?

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 6 juli 2009, 19:10:33 »
Zie je...dus het ligt niet altijd aan de fans!

je moet een duidelijk verschil maken tussen fans èn herrieschopper s die niet beseffen dat door stommitetiten hun club in een kwaad daglicht komt te staan

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #70 Gepost op: 6 juli 2009, 19:40:00 »
je moet een duidelijk verschil maken tussen fans èn herrieschopper s die niet beseffen dat door stommitetiten hun club in een kwaad daglicht komt te staan

Dat heb je overal. Toch worden ook die schorriemorrie fans genoemd...hela as:(

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 8 juli 2009, 16:50:51 »
Vlaar maakt vanavond rentree
8 juli 2009  K

De Telegraaf meldt dat Ron Vlaar vanavond na elf maanden zijn rentree maakt in het eerste elftal van Feyenoord. "Het is de bedoeling dat Ron een helft gaat spelen. Dat past in het revalidatietra ject”, aldus trainer Mario Been. Ook doelman Kamil Contofalsky zal in actie komen, Sekou Cissé nog niet.

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 9 juli 2009, 12:38:47 »
Vlaar maakt vanavond rentree
8 juli 2009  K

De Telegraaf meldt dat Ron Vlaar vanavond na elf maanden zijn rentree maakt in het eerste elftal van Feyenoord. "Het is de bedoeling dat Ron een helft gaat spelen. Dat past in het revalidatietra ject”, aldus trainer Mario Been. Ook doelman Kamil Contofalsky zal in actie komen, Sekou Cissé nog niet.

En Vlaar scoort meteen twee keer. Verschiet Fey zijn kruit nu al in de voorbereiding? ;D

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #73 Gepost op: 10 juli 2009, 10:05:58 »
En Vlaar scoort meteen twee keer. Verschiet Fey zijn kruit nu al in de voorbereiding? ;D

Ik denk niet dat ze hun kruit verschieten. Ook in Brielle tegen WRW waren ze actief bezig. 2de helft werd toen minder. Je ziet dat er met een paar aankopen een team heel anders kan spelen. Ik ben zeer gecharmeerd van Dani FErnandez. Wat een techniek heeft die man. Je kan merken dat ie een hele goede opleiding heeft gehad (barca). Ook het overzicht is bij deze speler goed.

Mijn conclusie is wel gebasseert op wat ik heb gezien tegen amateurs. Nu nog zien of ze het een heel seizoen kunnen volhouden. Als dat zo is dan kan er iets heel leuks gebeuren in Roterdam

Offline White Goodman

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #74 Gepost op: 10 juli 2009, 10:07:29 »
Wijnaldum wordt misschien geruild.

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #75 Gepost op: 10 juli 2009, 11:16:40 »

Ik heb het gelezen geruild met Lens Dudilicia en een zak geld. Nou dan mag van mij die zak geld wel heel erg groot zijn.

Zou stom wezen om een van je grootste talenten zo te laten gaan. Hij is een van de smaakmakers geweest het afgelopen seizoen, en is een echte feyenoorder. Wat wil je nog meer. Wijnaldum samen met Fer dat zijn de toekomstige sterren. Nu je een bijna gehele fitte selectie hebt kan je ze af en toe rust gunnen waar door ze nog beter kunnen worden en Feyenoord meer geld voor hun kan ontvangen.

Gelukkig hebben we de oma van ginni nog. Ik denk dat oma wijnaldum hem niet uit rotterdam laat gaan

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 10 juli 2009, 16:26:18 »
Been: vertrek Wijnaldum volledig onbespreekbaar
10 juli 2009  K  Feyenoord.nl

Mario Been noemde de suggestie dat Georginio Wijnaldum mogelijk gebruikt wordt als ruilobject 'totale waanzin'. Volgens de Feyenoord coach is een vertrek van Wijnaldum 'volledig onbespreekbaar'. 'Hier hoeven de supporters zich écht geen zorgen over te maken.'

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 11 juli 2009, 23:56:30 »
Mario Been: "Aangereden door een Honda"
Feyenoord-coach Mario Been was na afloop van de eerste echte test, tegen VVV-Venlo, maar deels tevreden over de prestaties van zijn team. "De eerste helft was ongelofelijk teleurstellend", aldus de oefenmeester.

Frans Raaijmakers
VENLO

De eerste testcase van de Stadionclub tegen VVV-Venlo verliep niet geheel volgens plan. De promovendus wist de Rotterdammers op een remise te houden (2-2), waarna het de strafschoppen beter nam. De beloning voor de Venlonaren was de jaarlijkse Herman Teeuwen Memorial.

Dat VVV-Venlo er met die prijs vandoor ging, daar zal niemand in Rotterdam-Zuid over malen. De manier waarop Feyenoord zich in het eerste bedrijf manifesteerde, zal meer zorgen baren. Zo ook bij Been. "De eerste helft was ongelofelijk teleurstellend . Vandaar die wissels in de rust. Ik eiste meer, was ontevreden", liet Been na afloop optekenen.

Vooral Roy Makaay, die in de pauze werd vervangen door de debuterende Sekou Cissé, moest het ontgelden. "Roy moet vooral meer bewegen. Druk zetten en aanspeelbaar zijn. Dat heeft hij in het verleden nooit gedaan, maar moet hij nu leren. Daarom die wissel", verduidelijkte de oefenmeester.

Over de tweede helft was de coach duidelijk meer te spreken. "Toen zag ik het Feyenoord zoals ik het graag wil zien, met prachtige goals. Daarna krijgen we meer kansen, maar maken ze niet. Zakken we uiteindelijk toch weer weg. We liepen teveel achteruit. Sja, en dan worden we aangereden door een Honda", grapte Been over de gelijkmaker van Keisuke Honda.

"Er moet nog een hoop gebeuren, dat heeft deze wedstrijd aangetoond. Een waardevolle match wat dat betreft. We moeten leren er vol voor te gaan, dat heb ik vandaag niet gezien. Wat ik van Cissé vond? Dat is een jongen met veel potentie, maar hij moet nog veel leren. Ik ben wel tevreden over zijn eerste twee werkdagen", besloot Been zijn monoloog.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #78 Gepost op: 12 juli 2009, 02:03:46 »
Toen er meer jeugd in kwam draaide het meteen beter.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Offline Casanova

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Don't Hate the Player, Hate the Game...
« Reactie #79 Gepost op: 12 juli 2009, 16:15:51 »
Het gaat komend seizoen even slecht draaien bij Feijenoord. Ze eindigen ergens tussen de nummers 5 en 12.

Your body is like a poster, and I just wanna pin it up on the wall all day...

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #80 Gepost op: 13 juli 2009, 13:55:44 »
Het gaat komend seizoen even slecht draaien bij Feijenoord. Ze eindigen ergens tussen de nummers 5 en 12.

Denk dat wij juist de sensatie gaan worden dit jaar. Uiteraard als wij een fitte selectie hebben.

Been zit er kort op. Zegt waar het op staat. En misschien wel het belangrijkste het Legioen achter zich staan.

Wat er vorig jaar met Verbeek gebeurde zal niet lukken bij Been. Want dan kunnen de spelers hun spullen pakken. Anders zorgt het legioen daar wel voor. Het is nu je speelt voor Feyenoord, wil je niet alles geven dan heb je pech en sta je er ook naast.

Kijk maar naar reactie van Been op Makaay..

Ook Makaay zal stinkend zijn best moeten doen. Vorig seizoen scoorde hij toch 16 goals in de competitie. Ook ik verwacht heel veel van hem dit seizoen.

Ik verwacht niet dat wij in Mei op de coolsingel staan. Maar zullen wel lang meedoen en zullen denk ik op plek 2 t/m 5 eindigen. Het is helaas de realiteit ik denk dat ze in adam kampioen gaan worden

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #81 Gepost op: 13 juli 2009, 14:11:00 »
Ik denk dat Feyenoord idd een outsider zal zijn. Been is nl hard maar fair. Vond dat opvallend, maar is misschien wel de beste medicijn om Feyenoord beter maken. Ik verwacht wel van 010 een beter seizoen dan vorig jaar.

Ready?

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: 13 juli 2009, 14:16:37 »
Ik denk dat Feyenoord idd een outsider zal zijn. Been is nl hard maar fair. Vond dat opvallend, maar is misschien wel de beste medicijn om Feyenoord beter maken. Ik verwacht wel van 010 een beter seizoen dan vorig jaar.

hihihi.. als het iets slechter gaat dan word het degraderen...

GeenGrap

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: 13 juli 2009, 14:18:47 »
hihihi.. als het iets slechter gaat dan word het degraderen...
zo een grote club..en dan vechten voor een plaats in het linker rijtje...schan daligg!!  ;D

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #84 Gepost op: 13 juli 2009, 21:43:21 »
Het zal heel lastig worden, ze hebben niet de financiële situatie van ploegen als Heerenveen, Twente, AZ en Utrecht. Groningen hoort daar ook nog bij en dan heb je al zo ploegen die ook nog beter spelen, Utrecht misschien uitgezonderd.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: 13 juli 2009, 23:44:57 »
WAt Feyenoord vorig jaar niet deed zou dit jaar best weleens kunnen lukken. Met de selectie is niks mis, maar of Been de juiste man op de juiste plek is zal ik nog moeten zien, ik had zoals 5 jaar geleden inmiddels, liever Jol gezien als trainer van Feyenoord!

Ik zelf denk dat PSV kampioen wordt dit jaar, zij zijn de enige ploeg die zich echt hebben versterkt (Engelaar en Ooiyer)...

Ajax zal weer genoegen moeten nemen met de 3e plaats denk ik.....
Az wordt een goede 2e op basis van een goede inhaal race na de winterstop
Feyenoord wordt 4de ( op ruime achterstand van PSV)
Twente 5de op basis van karakter)
.............. .............. .............. .........

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: 13 juli 2009, 23:51:35 »
Toen er meer jeugd in kwam draaide het meteen beter.
DAt zegt niks...

Ajax is de grootste outsider van dit seizoen, jij zult nl ook in de gaten hebben dat het niet echt aan MvB lag...
Het probleem in Amsterdam is dat iedere aankoop wordt gezien als een topaankoop!!!!!!!!!

Ik wil zien hoe Ajax zich wil versterken, niemand is meer zo trots om voor Ajax te spelen ( op Sulemanic na dan)!!!    ;D ;D

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #87 Gepost op: 14 juli 2009, 09:04:14 »
DAt zegt niks...

Ajax is de grootste outsider van dit seizoen, jij zult nl ook in de gaten hebben dat het niet echt aan MvB lag...
Het probleem in Amsterdam is dat iedere aankoop wordt gezien als een topaankoop!!!!!!!!!

Ik wil zien hoe Ajax zich wil versterken, niemand is meer zo trots om voor Ajax te spelen ( op Sulemanic na dan)!!!    ;D ;D

Voorlopig hebben ze nog maar 2 aankopen gedaan waaronder ene Verhoeven. Die vent heeft echt een vissers kop. Heeft naar mijn mening veelste veel vlees om zijn botten om een echte professionele voetballer te zijn. Maar goed hij bewijst al tijden het tegen deel...

@ready
iets slechter en we eindigen in het rechter rijtje... Degraderen is toch wel een eindje weg.

@geengrap
Er zijn zo een heel hoop grote clubs die het even wat moeilijker hebben. De echte topclubs blijven over. Moi voorbeelden heb je in Italie.
Fiorentina (failliet) AC Milan (geen geld meer en prestatie waren heel wat minder) Juventus (terug gezet naar Serie B)
De ploegen die het nu zo goed doen wilt niet zeggen dat ze dat over een aantal jaren nog doen kijk maar naar Valencia Speelde een aantal jaren geleden nog in de finale van de CL...

Top clubs blijven zullen het soms wat moeilijker hebben, maar komen altijd weer boven water

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #88 Gepost op: 14 juli 2009, 15:24:04 »
DAt zegt niks...

Als ik het voor het zeggen had, dan was MvB gewoon gebleven. Het heeft ook gewoon te maken met het verwachtingspa troon.. Maar ik zie ons idd als outsider, maar ik wacht het rustig af. Laat de bal maar gaan rollen!

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: 15 juli 2009, 21:33:34 »
Lyon maakt geld van Benzema op aan Bastos
woensdag, 15 juli om 20:32

Zoals verwacht kon worden is Michel Bastos de volgende miljoenenaanko op van Olympique Lyon. De afgetreden landskampioen maakt woensdagavond op haar website bekend dat zij met Lille een overeenstemmin g heeft bereikt over een transfersom van achttien miljoen euro. Bastos zelf heeft ook al een akkoord bereikt met Lyon, waardoor alleen de medische keuring de transfer nog kan dwarsbomen.

Verrassend is de overgang niet, daar Lille-voorzitter Michel Seydoux eerder op de dag al liet weten dat een akkoord nabij was. In de loop van de dag werden de laatste plooien recht gestreken en meldde Bastos zich in het Stade Gerland. Na Lisandro López, die voor 24 miljoen euro werd overgenomen van FC Porto, is hij de tweede grote aankoop van Lyon na het vertrek van Karim Benzema. Het geld dat met diens transfer naar Real Madrid werd verdiend is nu alweer uitgegeven.

De 25-jarige Bastos is geen onbekende naam in Rotterdam en omstreken. Feyenoord had de flankspeler jaren geleden onder contract staan, maar liet de Braziliaan nooit debuteren in het vlaggenschip. Bastos werd voor een jaar verhuurd aan Excelsior, maar daar vertrok hij (ondanks 28 competitieweds trijden) al na twaalf maanden terug naar Brazilië. Via enkele clubs in zijn vaderland en het Franse Lille, waar hij drie seizoenen speelde, komt de technicus nu alsnog in de top terecht.

Ie sab tjietch parhie lah tab bahut rowai choote hai!!!

Kaise.nl

« Reactie #89 Gepost op: 15 juli 2009, 21:33:34 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: