collapse

Auteur Topic: *** FEYENOORD OFFICIAL TOPIC ***  (gelezen 240659 keer)

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re:Feyenoord topic
« Reactie #30 Gepost op: 30 juni 2009, 17:02:43 »
Op de bank?

Voorin Casteignos (ofzoiets) en Tomasson!

Casteignos is pas 16 jo.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 30 juni 2009, 17:02:43 »

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 30 juni 2009, 17:34:54 »
Castaignos moet je langzaam brengen niet meteen voor de leeuwen gooien. Daarbij is Castaignos een pure spits.
Tomasson zal net achter makaay gaan voetballen. Cisse kan je in mijn ogen goed gebruiken. Lekker de concurentie aangaan met slory, biseswar, vinken voor op de vleugels.

Ik heb er vertrouwen in dat mario weet wat hij haalt. Alleen moet de trainer nu eens langer dan 1 of 2 jaar bij feyenoord zitten en niet zo als verbeek na een half jaar er uitgaan / weggestuurd worden.

Daarbij denk ik dat je met cisse ook een goed aanspeel punt hebt. Hij is sterk aan de bal je krijgt hem er bijna niet van af en kan ook een actie maken. Het is altijd afwachten of spelers het gaan redden. Maar deze jongens hebben een winnaars mentaliteit, kijk maar naar de broertjes kalou en andere ivoriaanse spelers.

Het enige wat ik de vorige leiding kwalijk neem is dat zei Karim ik breng de bal kappe draaie tikkie terug El hamadi voor 5 miljoen hebben gekocht 2miljoen meer en ze hadden sahin kunnen hebben.Maar goed wie weet gaat El hamadi dit seizoen de sterren van de hemel voetballen.
Casteignos is pas 16 jo.

Dat kan alsnog, maar stel je voor dat ie er 20 intrapt, dan is het helemaal kassa!

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #32 Gepost op: 30 juni 2009, 22:19:10 »
Feyenoord heeft best wel een aardig elftal alleen nu Van Dijk of Darley op doel.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 30 juni 2009, 23:08:53 »
Cissé trekt alsnog naar De Kuip
Geschreven op dinsdag, 30 juni om 22:16

Sekou Cissé zet zijn loopbaan toch voort bij Feyenoord. De Rotterdammers leken de strijd om de felbegeerde aanvaller van Roda JC lange tijd te gaan verliezen, maar Mario Been meldt dinsdagavond dat de Ivoriaan toch naar De Kuip zal komen. “Ik ben heel blij dat we hem binnen hebben”, jubelde de trainer in gesprek met Voetbal International.

Hoewel Feyenoord het nieuws nog niet bevestigt via de officiële kanalen, is de deal volgens Been afgerond. Hiermee komt een einde aan een lange periode van onduidelijkhei d over de toekomst van Cissé. De aanvaller speelde zich in het afgelopen seizoen in de kijker van Feyenoord, PSV en FC Twente en leek lange tijd voor laatstgenoemde club te gaan kiezen.

“Ik wil naar Twente: dat heb ik Mario Been ook laten weten”, vertelde Cissé enkele weken geleden. De aanvaller bereikte een persoonlijk akkoord met de Tukkers, maar die weigerden aan de vraagprijs van Roda (naar verluidt vijf miljoen euro) te voldoen. Feyenoord leek al eerder uitgespeeld te zijn, omdat dit bedrag simpelweg te gortig is voor de Rotterdamse club.

Dankzij de steun van enkele externe financiers komt Cissé echter alsnog naar De Kuip. “Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan”, stelde een tevreden Been. “We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.” Na Dani Fernández en Aleksandar Ignjatovic is Cissé de derde aanwinst voor volgend seizoen.

www.voetbalzon e.nl

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #34 Gepost op: 1 juli 2009, 09:20:37 »
Dat kan alsnog, maar stel je voor dat ie er 20 intrapt, dan is het helemaal kassa!

Het is maar voor weinig spelers weggelegt om op hun 16de te debuteren. Wijnaldum en Seedorf zijn de namen die bij mij nu naar binnen schieten.

Deze jongen is nu een hele hype omdat hij een goed jeugd ek speelt. Lekker even in de luwte laten. Hij gaat nu 2 a 3 keer in de week mee trainen met de A selectie. Als die dan echt zo goed is dat komt ie vanzelf. Met daarbij dat je wel voorzichtig moet zijn met jonge spelers.

Er komt misschien nog wel een aanvallende speler bij na cisse. Wie weet. Gisteren is het wel duidelijk geworden dat je met van dijk en Darley het seizoen kan spelen. Mulder verhuren. Darley vind ik toch iets beter op het moment.

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 1 juli 2009, 11:32:26 »
Darley gaat naar excelsior  dom hij is wel 10 keer beter dan Mulder.

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 1 juli 2009, 13:58:00 »
Darley gaat naar excelsior  dom hij is wel 10 keer beter dan Mulder.

Ik weet niet of ze de druk echt aan kunnen. Mulder weet in ieder geval hoe het is om in een volle kuip te spelen. Hij werd heel de wedstrijd super gesteunt door het legioen. Dat gaat dit jaar weer gebeuren. Of Darley of Mulder het word zal mij een worst wezen. Aan uitstraling zou ik zeggen Darley. Maar goed ik zie ze niet elke dag trainen. Het beste is wel 1 van de 2 naar excelsior sturen, het liefst een eredivisie club, maar dan wel een optie dat ie tegen feyenoord niet mag keepen want dan zal je precies zien dat je dan punten laat liggen.

Ryshano

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 1 juli 2009, 16:43:05 »

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 1 juli 2009, 18:19:37 »
Het is maar voor weinig spelers weggelegt om op hun 16de te debuteren. Wijnaldum en Seedorf zijn de namen die bij mij nu naar binnen schieten.

Deze jongen is nu een hele hype omdat hij een goed jeugd ek speelt. Lekker even in de luwte laten. Hij gaat nu 2 a 3 keer in de week mee trainen met de A selectie. Als die dan echt zo goed is dat komt ie vanzelf. Met daarbij dat je wel voorzichtig moet zijn met jonge spelers.

Er komt misschien nog wel een aanvallende speler bij na cisse. Wie weet. Gisteren is het wel duidelijk geworden dat je met van dijk en Darley het seizoen kan spelen. Mulder verhuren. Darley vind ik toch iets beter op het moment.

Rooney, C. Ronaldo, Maradonna....

Het zou mooi zijn als hij ook in dat rijtje zou passen. Heb hem verder nooit zien spelen, maar hoop dat Feyenoord ook ooit weer eens zo'n groot talent voortbrengt!
RvP is voorlopig toch de enige grote speler van Feyenoord!

Ready?

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 1 juli 2009, 18:50:03 »

Het zou mooi zijn als hij ook in dat rijtje zou passen. Heb hem verder nooit zien spelen, maar hoop dat Feyenoord ook ooit weer eens zo'n groot talent voortbrengt!

hehehehe.. keep on dreaming dude!

Offline LiL' DiaManTje

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 69
  • Geslacht: Vrouw
  • XOXO, You Know You Love Me!
« Reactie #40 Gepost op: 1 juli 2009, 23:04:22 »
Hey jongens, ik heb er een sticky van gemaakt, als jullie bij die topic van ajax enzo ook zo posten dan maak ik daar ook wel een sticky van. Later zal ik alle onzin reacties hieruit nog weghalen.
... Fashion is Fun ...

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Mister Versace Entertainment
« Reactie #41 Gepost op: 2 juli 2009, 00:10:35 »
Hey jongens, ik heb er een sticky van gemaakt, als jullie bij die topic van ajax enzo ook zo posten dan maak ik daar ook wel een sticky van. Later zal ik alle onzin reacties hieruit nog weghalen.

Maak die andere dan ook sticky. Want nu post iedereen die berichten op het fora, terwijl die topics juist voor dat soort nieuwsberichte n bedoeld waren.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 2 juli 2009, 00:40:46 »
Toch uitsupporters bij De Klassieker?

Feyenoord heeft op haar website de verkoopdata bekend gemaakt voor de uitwedstrijden in het seizoen 2009-10. Voor de eerste uitwedstrijd tegen Vitesse, zondag 9 augustus 2009, begint de verkoop voor Diamondcardhou ders bijvoorbeeld op woensdag 22 juli 2009. De vervoersregeli ng voor deze wedstrijd is nog niet bekend.

Opvallend is dat ook de verkoopdata vermeld staat voor De Klassieker in de aRENa op zondag 1 november 2009. Ondanks het eerder genomen besluit van de Burgemeesters van beide steden om geen bezoekende supporters toe te laten, gaat Feyenoord toch kaarten verkopen. En zo hoort het ook!

De twee belangrijkste wedstrijden in de vaderlandse competitie moeten in aanwezigheid van beide supportersgroe pen gespeeld worden! Wij moeten dus gewoon bij die wedstrijd in de aRENa aanwezig te zijn, net zoals zij erbij horen te zijn in De Kuip, op zondag 31 januari 2010.

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 2 juli 2009, 09:29:37 »

Maradonna debuteerde in de eerste divisie van Argentinie
C Ronaldo debuteerde bij CD National niet echt een top club
Rooney debuteerde bij Everton. De enige van de 3 die echt op niveau debuteerde.

Er zijn genoeg jongens in het betaald voetbal die op hun 16de debuteren. Maar omdat nog op hoog niveau te doen is meestal moeilijker. Helemaal in deze tijd waar het kopen kopen kopen is.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 2 juli 2009, 09:36:31 »

Dat is lief van je...  ;D

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 2 juli 2009, 10:01:53 »
Toch uitsupporters bij De Klassieker?

Feyenoord heeft op haar website de verkoopdata bekend gemaakt voor de uitwedstrijden in het seizoen 2009-10. Voor de eerste uitwedstrijd tegen Vitesse, zondag 9 augustus 2009, begint de verkoop voor Diamondcardhou ders bijvoorbeeld op woensdag 22 juli 2009. De vervoersregeli ng voor deze wedstrijd is nog niet bekend.

Opvallend is dat ook de verkoopdata vermeld staat voor De Klassieker in de aRENa op zondag 1 november 2009. Ondanks het eerder genomen besluit van de Burgemeesters van beide steden om geen bezoekende supporters toe te laten, gaat Feyenoord toch kaarten verkopen. En zo hoort het ook!

De twee belangrijkste wedstrijden in de vaderlandse competitie moeten in aanwezigheid van beide supportersgroe pen gespeeld worden! Wij moeten dus gewoon bij die wedstrijd in de aRENa aanwezig te zijn, net zoals zij erbij horen te zijn in De Kuip, op zondag 31 januari 2010.

Dat zou wel erg gaaf zijn! Want Ajax-Feyenoord hoort met fans te worden gespeeld:D

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 2 juli 2009, 17:53:00 »
Dat zou wel erg gaaf zijn! Want Ajax-Feyenoord hoort met fans te worden gespeeld:D

Ai zeker man!

"SAAI HE ZONDER DE GASTEN"

Ready?

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 2 juli 2009, 17:58:15 »

ja maak ook maar sicky aub

Ready?

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 2 juli 2009, 17:58:24 »
ja maak ook maar sicky aub
sticky

Ready?

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 2 juli 2009, 17:59:37 »

klopt zonder uitpubliek kunnen we in de arena niet meer "het is stil aan de overkant" zingen ;)

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
« Reactie #50 Gepost op: 2 juli 2009, 18:01:11 »
klopt zonder uitpubliek kunnen we in de arena niet meer "het is stil aan de overkant" zingen ;)
ja kan wel :P hahah maareh ik hoop ook dat als er daadwerkelijk gasten meekomen... iedereen dan ook realiseert dat dit echt de laatste kans is... en niet gaat lopen rotzooien

Ready?

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 2 juli 2009, 18:19:59 »
ja kan wel :P hahah maareh ik hoop ook dat als er daadwerkelijk gasten meekomen... iedereen dan ook realiseert dat dit echt de laatste kans is... en niet gaat lopen rotzooien

ik vind het tijdens de wedstrijd allemaal wel meevallen hoor.
als je het gaat vergelijken wat er allemaal in het buitenland gebeurt lijkt het wel een theekransje tijdens de klassieker

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #52 Gepost op: 3 juli 2009, 09:50:10 »

Het is altijd stil in de snelkookpan... Je hoort ze alleen als ze een doelpuntmaken of ver voorstaan. Nou lekker publiek....

Helaas maar er zullen geen uit supporters zijn bij beide wedstrijden. Alleen maar omdat jood cohen het niet leuk vind dat er wat over joden word gezongen en allochtoon aboutaleb heeft de ballen niet om deze wedstrijden met supporters te laten spelen. Er is afgelopen jaar niks gebeurt, een beetje zingen is niet erg. En als het Feyenoord publiek gaat hamassen dan is dat heel erg en weet iedereen er wel wat over te zeggen dat het niet kan en dat het een schande is.

Het gehamas is een reactie omdat het publiek aan de andere kant heel de tijd joden roept. En als dat zelfde publiek bommen op Rdam zingt dan is er niet zo veel aan de hand. Want dan hoor je bijv vader en dochter van Dorp niet hoe erg dat wel niet is geweest die bommen op Rdam, maar de nadruk ligt dan altijd weet je wel wat de joodse mensen hebben meegemaakt daar in auszwicht?

De echte rellen zijn er allang niet meer. De meeste opstootjes worden erger gemaakt door de ME die lekker wilt slaan op kinderen en vrouwen, want als ze een echte vent pakken krijgen ze klapjes terug.

Ready?

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 3 juli 2009, 10:24:56 »
Het is altijd stil in de snelkookpan... Je hoort ze alleen als ze een doelpuntmaken of ver voorstaan. Nou lekker publiek....

Helaas maar er zullen geen uit supporters zijn bij beide wedstrijden. Alleen maar omdat jood cohen het niet leuk vind dat er wat over joden word gezongen en allochtoon aboutaleb heeft de ballen niet om deze wedstrijden met supporters te laten spelen. Er is afgelopen jaar niks gebeurt, een beetje zingen is niet erg. En als het Feyenoord publiek gaat hamassen dan is dat heel erg en weet iedereen er wel wat over te zeggen dat het niet kan en dat het een schande is.

Het gehamas is een reactie omdat het publiek aan de andere kant heel de tijd joden roept. En als dat zelfde publiek bommen op Rdam zingt dan is er niet zo veel aan de hand. Want dan hoor je bijv vader en dochter van Dorp niet hoe erg dat wel niet is geweest die bommen op Rdam, maar de nadruk ligt dan altijd weet je wel wat de joodse mensen hebben meegemaakt daar in auszwicht?

De echte rellen zijn er allang niet meer. De meeste opstootjes worden erger gemaakt door de ME die lekker wilt slaan op kinderen en vrouwen, want als ze een echte vent pakken krijgen ze klapjes terug.

aii ook goedemorgen

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #54 Gepost op: 3 juli 2009, 11:12:57 »
aii ook goedemorgen

Word er gewoon boos om dat er geen supporters mogen zijn bij beide wedstrijden. Er is voor en na de wedstrijd geen rel geweest. Hoog uit dat een paar amsterdammertj es elkaar hebben geslagen. Moeten ze zelf weten.

Cohen zat er al jaren op te azen, nu opstelten weg is word er in een keer zo een verbod uit geroepen. Schande.
Uitsupporters worden al behandelt als criminelen en als vee voer. Misschien moeten ze eens nadenken dat de supporters die mee gaan niet zullen rellen, want je hebt zo een stadion verbod.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 3 juli 2009, 11:32:30 »
Word er gewoon boos om dat er geen supporters mogen zijn bij beide wedstrijden. Er is voor en na de wedstrijd geen rel geweest. Hoog uit dat een paar amsterdammertj es elkaar hebben geslagen. Moeten ze zelf weten.

Cohen zat er al jaren op te azen, nu opstelten weg is word er in een keer zo een verbod uit geroepen. Schande.
Uitsupporters worden al behandelt als criminelen en als vee voer. Misschien moeten ze eens nadenken dat de supporters die mee gaan niet zullen rellen, want je hebt zo een stadion verbod.

Daarom ga ik ook niet meer....

Ready?

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 3 juli 2009, 11:52:18 »

geweld en voetbal gaan niet samen.
en als jij het enigzins normaal vind dat er gevochten word moet je zelf weten maar ik doe daar niet aan mee.

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #57 Gepost op: 3 juli 2009, 12:36:49 »
en als jij het enigzins normaal vind dat er gevochten word moet je zelf weten maar ik doe daar niet aan mee.

Ik hebniet gezegt dat ik het normaal vind dat er word gevochten. Ik geef aan dat de ajax supportreers hoog uit elkaar hebben geslagen.

En waar 50000 mensen zijn zullen er altijd opstootjes zijn. Kijk maar daar grote dance events. Kijk alleen maar ff bij een discotheek hoe vaakk word daar wel niet gevochten.

Dan zijn voetbal supporters toch in eens heel lief.

Daarom ga ik ook niet meer....
@mr blue: ik ga sinds een aantal jaren. Het word met de dag erger. Ik ken ook een hoop mensen om me heen die weigeren om zo behandelt te worden. Nu moet je in eens met een bordje onder je neus op de foto. Ik wieger om als een crimineel op de foto te gaan. Helemaal omdat ik geen crimineel ben.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: 4 juli 2009, 23:29:34 »
Ik hebniet gezegt dat ik het normaal vind dat er word gevochten. Ik geef aan dat de ajax supportreers hoog uit elkaar hebben geslagen.

En waar 50000 mensen zijn zullen er altijd opstootjes zijn. Kijk maar daar grote dance events. Kijk alleen maar ff bij een discotheek hoe vaakk word daar wel niet gevochten.

Dan zijn voetbal supporters toch in eens heel lief.
@mr blue: ik ga sinds een aantal jaren. Het word met de dag erger. Ik ken ook een hoop mensen om me heen die weigeren om zo behandelt te worden. Nu moet je in eens met een bordje onder je neus op de foto. Ik wieger om als een crimineel op de foto te gaan. Helemaal omdat ik geen crimineel ben.
IK heb de tijd nog meegemaakt dat we op de wedstrijddag (uit) nog een kaartje konden kopen!!

Dat CC gebeuren is totaal niet goed geweest voor de alle uit-supporters!

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #59 Gepost op: 5 juli 2009, 10:52:32 »

Ik vind dat Ravik wel gelijk heeft. Ik heb het meegemaakt dat de ME uit het niets ineens begin te draven met hun paarden. Het wordt allemaal zo overtrokken. Als de Feyenoord fans aankomen, dan beginnen een paar Ajacieden last te krijgen van adrenaline en beginnen wat te roepen en gooien. De fans uit R'dam idem dito, maar de rest loopt gewoon snel door. De ME ziet dit dan als signaal om even uit te stralen wie de baas is. Dat slaat gewoon nergens op. Voetbal en geweld gaat idd niet samen, maar een weekendse dansavond zorgt ook voor opstootjes, moet je dan alle feesten gaan verbieden Ready?

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 5 juli 2009, 10:52:32 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: