collapse

Auteur Topic: *** FEYENOORD OFFICIAL TOPIC ***  (gelezen 243817 keer)

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Mister Versace Entertainment
*** FEYENOORD OFFICIAL TOPIC ***
« Gepost op: 24 juni 2009, 13:06:52 »
Zet hier alle geruchten, wedstrijdversl agen en feitjes over Feyenoord in.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2010, 13:04:20 door ViNoD »

FOLLOW DFCRW
www.DIRTYFAME. biz

Kaise.nl

*** FEYENOORD OFFICIAL TOPIC ***
« Gepost op: 24 juni 2009, 13:06:52 »

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
Re:Feyenoord topic
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2009, 13:11:21 »
Feyenoord is the worst!! ;D ;D

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2009, 13:13:59 »
Bekharie naar Feyenoord!!!!!!!!

dhokolaal

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2009, 13:22:32 »
Wie niet springt die is een jood ?

dhokolaal

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2009, 13:39:05 »
En wie wel springt is een malloot

(ik moet toch rijmen, of niet?)

nee, dat doet rijmsmurf al, dankzij wou wordt ie nog werkeloos

Offline Kanjoos

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 24 juni 2009, 15:36:32 »
rotterdam is KUT,
rotterdam is KLOTE,
heel feyenoord,
bestaat alleen uit poten!
Charlotte - Ey meneer afgelikte broodje sandwich, moeilijk na kar toh!

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 24 juni 2009, 15:51:09 »
Ik heb deze topic niet gezet om de boel te gaan provoceren. Er zijn veel aanhangers van de Top drie hier...daarom heb ik deze topics geopend.

Ryshano

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2009, 20:05:18 »
Diverse Zuid-Koreaanse media melden dat Feyenoord in onderhandeling is met clubs uit het Midden-Oosten en Duitsland over een mogelijke transfer van Chun-Soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanvaller kon niet aarden in Rotterdam en Feyenoord hoopt hem dan ook zo spoedig mogelijk te verkopen.

De aanvaller is tot 1 januari 2010 verhuurd aan Chunnam, dat uitkomt in de Zuid-Koreaanse competitie. Lee zou tussen de 500.000 en de 700.000 euro moeten opbrengen. Een woordvoeder van Chunnam liet weten dat hij niet op de hoogte is gesteld over een definitieve overname van de Koreaanse aanvaller. De woordvoeder zei het volgende tegenover de pers: "Daar heb ik niets over gehoord. We hebben de spelersmakelaa r benaderd en zij gaven aan er ook niets van af te weten. We hebben een contract met Feyenoord en hebben een huursom betaald. We hebben de rechten op hem tot het einde van het jaar. Indien de club hem wil bij ons wil weghalen, zal er een boete moeten worden betaald."

Chun-Soo Lee speelde voor zijn vertrek naar Feyenoord bij Ulsan Hyundai in Japan en bij Real Sociedad en Numancia in Spanje.

Ryshano

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 24 juni 2009, 20:06:11 »
Voor Feyenoord is er aan het begin van het seizoen een mooi lichtpuntje voor de financiële status. De Rotterdamse club krijgt van de UEFA namelijk 215.000 euro aan hun rekening toegevoegd. Dit hebben ze te danken aan de wedstrijden die ze hebben gespeeld voor de UEFA-Cup.

De Eredivisionist deed in de voorronde van de UEFA-Cup goede zaken, en ging dan ook door naar de poulefase. De Rotterdammers moesten het opnemen tegen vier lastige tegenstanders. Ze zaten in de poule bij CSK Moskou, Deportivo la Coruna, As Nancy en Lech Poznan.

De poulefase was dramatisch voor de Nederlandse club, er werd namelijk geen één wedstrijd gewonnen. Door de slechte prestaties is de club niet verder gekomen dan een bedrag van slechts 215.00 euro.

Offline Kuriye

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 24 juni 2009, 20:20:47 »
'Feyenoord wil Boukhari en Purovic inlijven'

woensdag 24-06-2009- Sportweek.nl

Feyenoord wil Nourdin Boukhari (contracteren, weet De Telegraaf. De bijna 29-jarige middenvelder annex aanvaller die vorig seizoen uitkwam voor NAC Breda is transfervrij. Feyenoord heeft de interesse inmiddels kenbaar gemaakt bij Boukhari’s zaakwaarnemer Søren Lerby.

Voorts zou Feyenoord belangstelling tonen voor Milan Purovic, die geen nieuw contract krijgt aangeboden van Sporting Lissabon. Purovic is een 24-jarige aanvaller uit Montenegro. Hij bracht het voorbije seizoen op huurbasis door bij het Turkse Kayserispor. (MA)

Offline Kuriye

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 24 juni 2009, 20:22:57 »
Zijn reactie:

Feyenoord wil zich versterken met 'gratis' Boukhari
24/06/2009 08:35

Feyenoord wil Nourdin Boukhari naar De Kuip halen. De club heeft daarvoor al geïnformeerd bij Søren Lerby, zaakwaarnemer van Boukhari, en de speler zelf. De 28-jarige aanvaller speelde de tweede helft van het afgelopen seizoen voor NAC Breda.

Daarvóór kwam hij uit voor Al-Ittihad uit Saudi-Arabië. Eerder speelde Boukhari voor Sparta Rotterdam, Ajax, opnieuw NAC Breda, FC Nantes en wederom Sparta. Boukhari heeft momenteel geen club en is daardoor transfervrij en dus interessant voor Feyenoord.

'Ik weet van de interesse af', reageerde Boukhari tegen Voetbal International. 'Feyenoord heeft contact opgenomen en gevraagd of ik eventueel iets voelde voor een overgang naar De Kuip. Als Feyenoord je vraagt, zeg je niet bij voorbaat nee. Ik houd alle opties open. Het buitenland kan ook interessant zijn en er spelen wel een paar dingetjes. Momenteel ligt alles bij mijn zaakwaarnemer Søren Lerby.'

'Als Feyenoord concreet wordt, hoor ik het wel van hem. Misschien dat veel supporters niet staan te springen als ik naar De Kuip kom vanwege mijn verleden bij Sparta en Ajax. Maar iedereen die mij kent weet dat ik alles geef voor de club waarbij ik onder contract sta.'

'Dat zal ik, als het er van komt, ook voor Feyenoord doen. Het grote voordeel is dat ik dan namens Feyenoord scoor, in plaats van tegen ze. Ik heb geloof ik een stuk of twaalf keer tegen Feyenoord gespeeld en vaak wist ik dan ook een doelpunt te maken.'

Offline Elmo

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • JWZ!
« Reactie #11 Gepost op: 24 juni 2009, 22:53:00 »
nee, dat doet rijmsmurf al, dankzij wou wordt ie nog werkeloos
Ohw jee nu ben ik mal, dankzij jou ga ik floos !!
:D
hahahaha

dhokolaal

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 24 juni 2009, 22:54:59 »
rotterdam is KUT,
rotterdam is KLOTE,
heel feyenoord,

deed het pijn toen  je hard van achteren werd genomen door je maten ?

Offline Kanjoos

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 25 juni 2009, 10:14:43 »
deed het pijn toen  je hard van achteren werd genomen door je maten ?
Deed het pijn in je hart toen ik mijn reactie hier dropte? ga toch knikkeren man met je reactie... oelewapper

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2009, 10:58:41 »
gelukkig ben je geen modder-eter meer :D

Noh mang, we plagen elkaar, als we maar niet over de scheef gaan, is het allemala goed.
Umbro en Nbue mogen van mij ook "vriendelijk provoceren" (bestaat dat?)

Ai das zo:D

Ryshano

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 26 juni 2009, 21:35:31 »
Feyenoord heeft zich versterkt met een huurling van Borac Cakak uit Servië. Het gaat om Aleksandar Ignjatovic. Vrijdagavond kwamen de clubs eruit over een huurperiode van één seizoen. De Rotterdammers hebben daarbij ook een koopoptie bedongen op de talentvolle verdediger.

Ignjatovic liet weten verheugd te zijn met de overstap. "Dit is een grote stap voor mij. Ik heb altijd gehoopt om door te kunnen groeien naar een grote club als Feyenoord, maar in Servië weet je nooit wanneer je die stap ook daadwerkelijk kunt maken. Ik ben zeer gelukkig dat ik nu voor Feyenoord mag gaan spelen."

"Bij Borac doorstond ik de conditionele tests altijd als beste. Ik heb weliswaar tien dagen vakantie achter de rug, maar ben desondanks behoorlijk fit. Het zal even aanpoten zijn als ik aansluit bij Feyenoord, maar ik verwacht snel wedstrijdfit te zijn."

Ook blikt de rechtsbenige verdediger nog even terug op de eerste ontmoeting met het Nederlandse grondgebied. "Met Borac heb ik helaas verloren van Ajax. Revanche moet ik nu dan maar nemen in het shirt van Feyenoord. De club heeft me een heel jaar gevolgd en enkele weken geleden werd de interesse kenbaar gemaakt aan mijn zaakwaarnemer. Vanaf dat moment kon ik alleen maar hopen dat het rond zou komen."

De Serviër gaat alles geven voor zijn nieuwe club en hoopt zodoende een definitieve transfer af te dwingen. "Ik zal honderd procent geven om de trainer en de clubleiding te overtuigen dat ze me definitief vast moeten leggen. Dat is mijn persoonlijke ambitie. Daarnaast ben ik naar Rotterdam gekomen om kampioen te worden. Misschien dit jaar al, maar anders het seizoen erop. Ik weet dat Feyenoord een paar moeilijke jaren achter de rug heeft. Maar dat kan ook zo weer veranderen. Ik ken de spelers. Het zal even wennen zijn om met spelers als Jon Dahl Tomasson, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay op het veld te staan. Dat zijn grote voetballers die ik alleen maar van televisie ken."

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2009, 22:04:52 »

Kanjoos is KUT,
kanjoos is KLOTE,
alle vrienden van kanjoos

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2009, 22:06:59 »

Feyenoord heeft zich versterkt met een huurling van Borac Cakak uit Servië. Het gaat om Aleksandar Ignjatovic. Vrijdagavond kwamen de clubs eruit over een huurperiode van één seizoen. De Rotterdammers hebben daarbij ook een koopoptie bedongen op de talentvolle verdediger.

Ignjatovic liet weten verheugd te zijn met de overstap. "Dit is een grote stap voor mij. Ik heb altijd gehoopt om door te kunnen groeien naar een grote club als Feyenoord, maar in Servië weet je nooit wanneer je die stap ook daadwerkelijk kunt maken. Ik ben zeer gelukkig dat ik nu voor Feyenoord mag gaan spelen."

"Bij Borac doorstond ik de conditionele tests altijd als beste. Ik heb weliswaar tien dagen vakantie achter de rug, maar ben desondanks behoorlijk fit. Het zal even aanpoten zijn als ik aansluit bij Feyenoord, maar ik verwacht snel wedstrijdfit te zijn."

Ook blikt de rechtsbenige verdediger nog even terug op de eerste ontmoeting met het Nederlandse grondgebied. "Met Borac heb ik helaas verloren van Ajax. Revanche moet ik nu dan maar nemen in het shirt van Feyenoord. De club heeft me een heel jaar gevolgd en enkele weken geleden werd de interesse kenbaar gemaakt aan mijn zaakwaarnemer. Vanaf dat moment kon ik alleen maar hopen dat het rond zou komen."

De Serviër gaat alles geven voor zijn nieuwe club en hoopt zodoende een definitieve transfer af te dwingen. "Ik zal honderd procent geven om de trainer en de clubleiding te overtuigen dat ze me definitief vast moeten leggen. Dat is mijn persoonlijke ambitie. Daarnaast ben ik naar Rotterdam gekomen om kampioen te worden. Misschien dit jaar al, maar anders het seizoen erop. Ik weet dat Feyenoord een paar moeilijke jaren achter de rug heeft. Maar dat kan ook zo weer veranderen. Ik ken de spelers. Het zal even wennen zijn om met spelers als Jon Dahl Tomasson, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay op het veld te staan. Dat zijn grote voetballers die ik alleen maar van televisie ken."

Het leven van een Feyenoord supporter wordt met de dag zwaarde....   :-[

Ik hoop dat ik me vergis, maar ik denk dat niemand op die gast zit te wachten in de kuip!

Offline Kanjoos

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 29 juni 2009, 10:03:53 »
Kanjoos is KUT,
kanjoos is KLOTE,
alle vrienden van kanjoos

Kanjoos geeft een Blue een hooligan brasa......... ...

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 29 juni 2009, 11:44:09 »

Kanjoos geeft een Blue een hooligan brasa......... ...
;D ;D

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 29 juni 2009, 16:51:15 »
Het leven van een Feyenoord supporter wordt met de dag zwaarde....   :-[

Ik hoop dat ik me vergis, maar ik denk dat niemand op die gast zit te wachten in de kuip!

Waarom niet?? Ze hebebn hem een tijdje gevolgt. Ze weten wat er nodig is en welke kwaliteiten hij bezit. Overigens hebben ze in mijn ogen een mooie constructie. Speler huren met optie tot koop. Je kan nu kijken of deze speler echt zo goed is als jij dacht. Ze zullen alleen een beetje salaris kwijt zijn op dit moment.

Keeper gaat denk ik niet meer komen. Ergens achter de schermen zijn ze bezig met een aanvaller. Ik denk dat het die poolse braziliaan gaat worden.

Daarnaast Mario heeft tot nu toe aan zijn woord gehouden.

Over dudek zei hij kunnen wij niet betalen. En dat zal best zo zijn geweest. Hij heeft een aardig salarisje bij Real. Hij zelf wou wel, maar dan ga je salaris inleveren op andere posities. Helaas zitten wij in deze sitiuatie. Maar ik heb er vertrouwen in. Trainingen zien er goed uit, wat ik er van begrepen heb was de wedstrijd tegen de amateurs ook goed.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 29 juni 2009, 23:03:26 »
Waarom niet?? Ze hebebn hem een tijdje gevolgt. Ze weten wat er nodig is en welke kwaliteiten hij bezit. Overigens hebben ze in mijn ogen een mooie constructie. Speler huren met optie tot koop. Je kan nu kijken of deze speler echt zo goed is als jij dacht. Ze zullen alleen een beetje salaris kwijt zijn op dit moment.

Keeper gaat denk ik niet meer komen. Ergens achter de schermen zijn ze bezig met een aanvaller. Ik denk dat het die poolse braziliaan gaat worden.

Daarnaast Mario heeft tot nu toe aan zijn woord gehouden.

Over dudek zei hij kunnen wij niet betalen. En dat zal best zo zijn geweest. Hij heeft een aardig salarisje bij Real. Hij zelf wou wel, maar dan ga je salaris inleveren op andere posities. Helaas zitten wij in deze sitiuatie. Maar ik heb er vertrouwen in. Trainingen zien er goed uit, wat ik er van begrepen heb was de wedstrijd tegen de amateurs ook goed.

Deze man zal vast wel goed zijn, maar laat het dan ook een echte leider zijn achterin a la Keesie!

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 30 juni 2009, 11:41:24 »
Deze man zal vast wel goed zijn, maar laat het dan ook een echte leider zijn achterin a la Keesie!

Keesie wonderboy stond er ook niet vanaf het begin als leider. Hij is er in gegroeit. Overigens was dat wel een mooi elftal. Paauwe, Bosvelt WOnderboy him self, van Gastel.. De meeste spelers van nu kunnen een voorbeeld aan hun nemen. Heb ik al vaker tegen spelers gezegt. Ook in Heerenveen hebben ze een filmpje van gemaakt, echt raar om jezelf terug te horen

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 30 juni 2009, 11:46:32 »
rotterdam is KUT,
rotterdam is KLOTE,
heel feyenoord,

Kan een moderator dit soor onzin niet weghalen of zo, of is de moderator te lui???? Of nog erger vind de moderator dit leuk???

Dit soort teksten valt onder provocatie.... . Als er in de muziek forum maar wat word gezegt dat iemand niet zo goed kan zingen krijgen mensen al een ban of strafpunten en worden de berichten verwijdert.

Er kan door Kaise 2 dingen worden gedaan. Of dit soort ongein verwijderen, of het gewoon laten staan, maar dat moet je dan wel consequent doen op het gehele forum.

Mochten er in de toekomst berichten staan die provocerent zijn en vragen om een weder reactie die niet echt door de beugel kan dan zal ik als eerste reageren en ook mij eigen provocerend gedragen. Elke keer als ik naar beneden scroll zie ik dat tekstje staan en dat haalt al bloed onder mijn nagels vandaan.

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 30 juni 2009, 11:48:19 »
Sekou Cissé lijkt dichtbij overgang naar Feyenoord
Datum: 30-06-2009  Bron: Bndestem.nl 

Fc Twente lijkt naast de Ivoriaan Sekou Cissé (24) te grijpen. De aanvaller van Roda Jc is nagenoeg akkoord met Feyenoord. Die club heeft zelf geen geld, maar heeft externe geldschieters gevonden. Roda Jc vroeg vorige week nog zes miljoen euro aan Twente, dat schermt met een door Cissé getekende overeenkomst, maar daarvan zou de deadline verlopen zijn. 

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 30 juni 2009, 13:10:55 »
Sekou Cissé lijkt dichtbij overgang naar Feyenoord
Datum: 30-06-2009  Bron: Bndestem.nl 

Fc Twente lijkt naast de Ivoriaan Sekou Cissé (24) te grijpen. De aanvaller van Roda Jc is nagenoeg akkoord met Feyenoord. Die club heeft zelf geen geld, maar heeft externe geldschieters gevonden. Roda Jc vroeg vorige week nog zes miljoen euro aan Twente, dat schermt met een door Cissé getekende overeenkomst, maar daarvan zou de deadline verlopen zijn. 

Denk je dat hij het zal maken in de Kuip?

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 30 juni 2009, 13:25:35 »
Prima speler voor naast Makaay.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 30 juni 2009, 13:58:35 »
Prima speler voor naast Makaay.

Op de bank?

Voorin Casteignos (ofzoiets) en Tomasson!

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 30 juni 2009, 15:09:19 »
Op de bank?

Voorin Casteignos (ofzoiets) en Tomasson!

Castaignos moet je langzaam brengen niet meteen voor de leeuwen gooien. Daarbij is Castaignos een pure spits.
Tomasson zal net achter makaay gaan voetballen. Cisse kan je in mijn ogen goed gebruiken. Lekker de concurentie aangaan met slory, biseswar, vinken voor op de vleugels.

Ik heb er vertrouwen in dat mario weet wat hij haalt. Alleen moet de trainer nu eens langer dan 1 of 2 jaar bij feyenoord zitten en niet zo als verbeek na een half jaar er uitgaan / weggestuurd worden.

Daarbij denk ik dat je met cisse ook een goed aanspeel punt hebt. Hij is sterk aan de bal je krijgt hem er bijna niet van af en kan ook een actie maken. Het is altijd afwachten of spelers het gaan redden. Maar deze jongens hebben een winnaars mentaliteit, kijk maar naar de broertjes kalou en andere ivoriaanse spelers.

Het enige wat ik de vorige leiding kwalijk neem is dat zei Karim ik breng de bal kappe draaie tikkie terug El hamadi voor 5 miljoen hebben gekocht 2miljoen meer en ze hadden sahin kunnen hebben.Maar goed wie weet gaat El hamadi dit seizoen de sterren van de hemel voetballen.

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
« Reactie #29 Gepost op: 30 juni 2009, 16:15:49 »
Kan een moderator dit soor onzin niet weghalen of zo, of is de moderator te lui???? Of nog erger vind de moderator dit leuk???

Dit soort teksten valt onder provocatie.... . Als er in de muziek forum maar wat word gezegt dat iemand niet zo goed kan zingen krijgen mensen al een ban of strafpunten en worden de berichten verwijdert.

Er kan door Kaise 2 dingen worden gedaan. Of dit soort ongein verwijderen, of het gewoon laten staan, maar dat moet je dan wel consequent doen op het gehele forum.

Mochten er in de toekomst berichten staan die provocerent zijn en vragen om een weder reactie die niet echt door de beugel kan dan zal ik als eerste reageren en ook mij eigen provocerend gedragen. Elke keer als ik naar beneden scroll zie ik dat tekstje staan en dat haalt al bloed onder mijn nagels vandaan.

take a chill pill menn... er is maar 1 moderator op de hele site (te triest voor woorden i know).... neem dit soort reacties gewoon niet serieus (zeg ik als ajax fan :P)

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 30 juni 2009, 16:15:49 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: