Saai? Dat kan ik niet voor anderen bepalen.. een ieder leeft zijn eigen leven op de manier waarop zij ervan kunnen genieten. Ik heb vrienden met wie ik af en toe (enkele malen per jaar) gewoon ff apart wil uitgaan.. gewoon die fattoe weer met jongens onder elkaar.. Net zoals ik af en toe met alleen collega's op vakantie ga.. dat is ook een andere belevenis.. hahaha gekkenhuis.. Maar liefst ga ik uit of op vakantie met me partner erbij.. dat natuurlijk wel :)
Ik vind het wel knap van jullie.. geeft wel aan dat jullie elkaar echt liefhebben en liefst overal met elkaar willen zijn.
haha thanx yaar!
hij heeft geen "eigen"vrienden zeg maar. we hebben gezamelijk vrienden die allemaal een partner hebben. de vrouwen gaan dus ook mee. vind ik wel gezellig.
en denk dat mijn man geen behoefte heeft om alleen weg te gaan omdat hij al vaak genoeg voor het werk een paar dagen weg moet. ( minimaal 1x in de 2mnd).
maar klinkt wel gezellig hoor, af en toe alleen met je vrienden weg! moet zeker kunnen! vind ik ook wel gezond hoor.