Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Moeders die uitgaan en hun kind thuislaten.  (gelezen 6642 keer)

Offline Sensuous Gold

• Global Moderator
  • Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Moeders die uitgaan en hun kind thuislaten.
« Reactie #180 Gepost op: 21 april 2011, 10:22:00 »
Ik denk niet dat ik dan nog behoefte heb om uit te gaan naar een discotheek, maar ik zou wel gewoon met vriendinnen afspreken. Ik vind het dan geen probleem als de vader dan oppast, want als hij een dagje met zijn vreinden wat wilt gaan doen dan blijf ik ook thuis. En als we samen wat willen gaan doen dan hebben we beide hele lieve ouders die graag willen oppassen en die het oppassen op de kleinkinderen niet als een last zien.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat 1 partner elke weekend weg is of dat de kinderen elke keer onder toezicht worden geplaats van grootouders of een andere oppas. 1x per maand vind ik wel acceptabel.
Ik heb nog steeds deze mening.

@ Mr. Sama, wat bedoel je?

Offline Titania

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #181 Gepost op: 21 april 2011, 10:37:13 »
Ik snap wel dat moeders eens een avondje voor zichzelf willen. Dus er is niks mis mee om met vriendinnen op stap te gaan. Schuren met andere mannen is een ander verhaal. :|

Ik heb nu al niet de behoefte om uit te gaan, als ik moeder ben zal dat helemaal weg zijn. Ik ga liever uit eten, saunadag of winkelen.

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #182 Gepost op: 21 april 2011, 10:40:27 »
Saai? Dat kan ik niet voor anderen bepalen.. een ieder leeft zijn eigen leven op de manier waarop zij ervan kunnen genieten. Ik heb vrienden met wie ik af en toe (enkele malen per jaar) gewoon ff apart wil uitgaan.. gewoon die fattoe weer met jongens onder elkaar..  Net zoals ik af en toe met alleen collega's op vakantie ga.. dat is ook een andere belevenis.. hahaha gekkenhuis.. Maar liefst ga ik uit of op vakantie met me partner erbij.. dat natuurlijk wel :)
Ik vind het wel knap van jullie..  geeft wel aan dat jullie elkaar echt liefhebben en liefst overal met elkaar willen zijn.

haha thanx yaar!
hij heeft geen "eigen"vrienden zeg maar. we hebben gezamelijk vrienden die allemaal een partner hebben. de vrouwen gaan dus ook mee. vind ik wel gezellig.
en denk dat mijn man geen behoefte heeft om alleen weg te gaan omdat hij al vaak genoeg voor het werk een paar dagen weg moet. ( minimaal 1x in de 2mnd).
maar klinkt wel gezellig hoor, af en toe alleen met je vrienden weg! moet zeker kunnen! vind ik ook wel gezond hoor.
The most beautiful girl in the world calls me mommy

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #183 Gepost op: 21 april 2011, 14:03:34 »
Maar ja, moeders moeten ook gewoon hun ding blijven doen zolang ze leven... En wat anderen ervan zeggen... Tja ene oor in andere oor eruit schieten.. zolang haar man het goed vind waarom niet dan? En zolang ze zich maar gedragen... dan is het goed..

Kaise.nl

« Reactie #183 Gepost op: 21 april 2011, 14:03:34 »

Offline Julian Assange

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 3
  • Geslacht: Man
  • WikiLeaks Founder
    • WikiLeaks
« Reactie #184 Gepost op: 29 april 2011, 19:27:27 »
We kennen ze allemaal...

Until justice needs to be protected ans the truth needs to come out.

Julian Assange
WikiLeaks Founde

Kaise.nl

« Reactie #184 Gepost op: 29 april 2011, 19:27:27 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: