Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Moeders die uitgaan en hun kind thuislaten.  (gelezen 6641 keer)

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Geslacht: Vrouw
  • Nothing changed.
Moeders die uitgaan en hun kind thuislaten.
« Gepost op: 22 maart 2009, 15:31:10 »
Onlangs was er een topic over uitgaan met je moeder. Daar heeft iedereen uitgebreid zijn mening in geuit.

Nou vraag ik me af hoe er gedacht wordt over jonge moeders die hun kinderen thuis laten met hun man om dan uit te gaan. (eventueel met andere mannen)

Hoe denken jullie vrouwen hierover?
Zouden jullie het zelf ook doen?

En de mannen...zoude n jullie thuis blijven met de kinderen terwijl je vrouw uitgaat?

Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Offline LiL' DiaManTje

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 69
  • XOXO, You Know You Love Me!
Re: Moeders die uitgaan en hun kind thuislaten.
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2009, 15:42:56 »
Ik vind het niet erg als een moeder een keer in de zoveel tijd met haar vriendinnen op stap gaat en dat de man op de kinderen past. Andersom vind ik dat ook niet erg.

Maar het moet niet zo zijn dat moeder regelmatig (en dan bedoel ik echt iedere weekend) uitgaat en de kinderen thuis laat, bij de man.

Zelf zou ik dat dus niet doen. Als het een keer in de zoveel tijd zou zijn dan zou ik het niet erg vinden. En nee, ik zou niet uitgaan met andere mannen erbij, tenzij het neven ofzo zijn. Maar ik denk ook niet dat ik de behoefte zou hebben om naar een discotheek of iets dergelijks te gaan wanneer ik een moeder ben. Maar meer, uiteten met vriendinnen of een beautydagje ofzo.
... Fashion is Fun ...

Aruna_R

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2009, 15:44:25 »
Hmmm..ik snap niet echt waarom je de kinderen bij je man zou laten. Ik kan me wel voorstellen dat je eens in de zoveel tijd (NIET elke week) samen met je man iets wilt doen en de kinderen even bij iemand anders laat. Gewoon even van elkaar genieten. Dat moet wel kunnen.

Zou zelf mijn kinderen niet thuislaten met mijn man en zelf gaan zwieren. Ik ben dan moeder en daar zal ik me ook naar gedragen. Wil ik leuke dingen doen met vriendinnen... dan zorg ik dat we dat op een andere manier doen..daarvoor hoeven we niet uit te gaan.

Offline Revathi

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 4
  • I'm not a bitch. I just have a low bullshit policy
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2009, 16:01:48 »
Ik vind het niet erg als een moeder een keer in de zoveel tijd met haar vriendinnen op stap gaat en dat de man op de kinderen past. Andersom vind ik dat ook niet erg.

Maar het moet niet zo zijn dat moeder regelmatig (en dan bedoel ik echt iedere weekend) uitgaat en de kinderen thuis laat, bij de man.

Zelf zou ik dat dus niet doen. Als het een keer in de zoveel tijd zou zijn dan zou ik het niet erg vinden. En nee, ik zou niet uitgaan met andere mannen erbij, tenzij het neven ofzo zijn. Maar ik denk ook niet dat ik de behoefte zou hebben om naar een discotheek of iets dergelijks te gaan wanneer ik een moeder ben. Maar meer, uiteten met vriendinnen of een beautydagje ofzo.
Life is what happends when you are busy making other plans...

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2009, 16:01:48 »

Offline Soenderie

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2009, 16:05:20 »
Het moet kunnen..
als de man met zijn vrienden heeft afgesproken om uit te gaan, dan waarom kan de vrouw ook niet iets afspreken met vrienden en vriendinnen om lekker te gaan dansen...
en wat kinderen betreft, die kunnen altijd wel een keer terecht bij nani of adjie..dat vinden ze volgensmij ook geweldig...

Je hebt soms van die ergeren gevallen...som mige moeders nemen hun kinderen gewoon mee naar de disco..ongeach t hun leeftijd....
Hum, rahen ya na rahen kal
Kal yaad aayenge ke ye pal
Pal, ye hain pyar ke pal
Chal, aa mere sang chal
Chal, soche kya
Chhoti si, hai zindagi
Kal, mil jaaye to hogi khush-naseebi

Offline Ansje

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2009, 17:19:14 »
Ik vind het normaal dat een jonge moeder eens in de zoveel tijd uitgaan. Dat is ook een ontspanning voor haar zelf. Om de kleine dan een avondje bij pappa te laten moet geen probleem zijn. Maar het moet idd niet te gek worden, want je het idd moeders die elk weekend uitgaan en hun kids ergens dumpen.

Ik ga al nauwelijks uit, als ik dat later wil doen. Doe ik dat gwn, mijn vriend zou het niet erg vinden om een dagje thuis te zitten met de kids, en hij weet dat het toch niet te vaak voor zal komen.
If You Always Do, What You Always Did ...
You Always Get, What You Always Got!

~*~*~

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2009, 17:27:58 »
Het is vrij normaal. Ieder mens heeft recht op ontspanning, het maakt niet uit of je wel of niet een kind hebt.

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: 22 maart 2009, 19:02:10 »
Nee ik zou t niks vinden, zegt dan al genoeg over de vrouw....

Offline Spider

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 22 maart 2009, 19:13:51 »
zolang het niet al te vaak gebeurd heb ik er geen problemen mee. De mannen gaan
toch ook met vrienden uit, waarom zou je vrouw het niet mogen ?

Offline Yaara

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #9 Gepost op: 22 maart 2009, 19:19:46 »
Eens in de zoveel tijd lijkt me wel okay toch? Kan me voorstellen dat een moeder/vader ontspanning nodig heeft.

Regelmatig vind ik wel een issue. Vraag me dan ook af waarom zulke mensen dan uberhaupt kids nemen.

Offline Rumi

• Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 22 maart 2009, 19:26:00 »
Ik zie het probleem niet in. Maw...als je kinderen heb, mag en kun je niet meer uitgaan?
UItgaan is niet uit den boze...als je het maar met mate doet.... :wink:
Als je niet nadenkt over de toekomst,heb je geen toekomst ...

Offline upenwa

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 1
  • hum toke dekhila!!
« Reactie #11 Gepost op: 22 maart 2009, 19:48:30 »
Ik zie het probleem niet in. Maw...als je kinderen heb, mag en kun je niet meer uitgaan?
UItgaan is niet uit den boze...als je het maar met mate doet.... :wink:

precies
Tu serieus baat serieus na lewe hai!

Offline Papaya

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 22 maart 2009, 19:50:15 »
Ik zelf zou niet zo snel mn kinderen met mn man laten om uit te gaan. Als ik dan toch persee uit moest gaan dan zou ik met mn man gaan en de kinderen bij zijn ouders of mijn ouders laten.  
Maar laatst waren er 2 nichten van me langsgekomen met hun man en kinderen, en ik ging toevallig uit.. en mn nichten hadden zin om mee te gaan, toen hebben ze de kinderen gewoon thuis bij hun man gelaten. Die hadden er ook geen problemen mee ofzo.. het is volgens mij overal wel anders...  :ouch:

Offline chieften

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 22 maart 2009, 19:58:06 »
Ik zou het niet erg vinden als het maar sporadisch zou zijn. Zolang het bij 2 keer per jaar blijft ofzo, vind ik het geen probleem.

Maar...
Ik wil sowieso geen vrouw die om 4 uur in de nacht komt aanzetten. Past niet bij mij. Heb liever dat ze overdag wat gaat doen met vriendinnen. Of in de avond naar een restaurant ofzo.
Daarnaast zullen we beiden werken en doordeweeks (met de kids erbij) al weinig tijd (voor elkaar) hebben. In het weekend zul je vaak ook nog verjaardagen en/of familiefeestje s hebben (en dergelijke). Dus als we al tijd vrij hebben hoort die in eerste instantie voor ons te zijn. 

Ik zou zelf ook niet 4 uur in de nacht willen thuiskomen van het uitgaan. Hou zelf niet van uitgaan, heb andere (betere) manieren van ontspannen. Zou mn vrouw en kinderen niet heel lang alleen willen laten, vooral niet in de nacht. Zoals ik al zei, we gaan al niet alle tijd van de wereld samen hebben.

Offline KeesJan

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #14 Gepost op: 22 maart 2009, 20:34:47 »
Ik moet ineens denken aan Hot Chocolat.
Dharmpracharak

Offline Ansje

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 22 maart 2009, 21:05:13 »
Ik moet ineens denken aan Hot Chocolat.

Weet je dat ik ook aan d'r moest denken toen ik reageerde.

~*~*~

Offline KeesJan

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2009, 21:06:39 »
Weet je dat ik ook aan d'r moest denken toen ik reageerde.
:P
Dharmpracharak

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #17 Gepost op: 23 maart 2009, 14:29:29 »
Eens in de zoveeel tijd moet het kunnen... eens in de maand of wat. En dan uitgaan zou ik zelf niet doen, maar wel zoals eerder genoemd leuke dingen met vriendinnen. Moeders moeten ook soms even ontspannen, om daarna weer ertegenaan te kunnen toch?
Eerder zou ik eigenlijk tijd maken met mijn man, om eens in de zoveel tijd tijd met elkaar zonder de kids door te brengen.. Want met kinderen vervaagt vaak de romantiek, en die is juist belangrijk voor een goede relatie. En als ouders een goede relatie hebben leren kinderen daar weer veel van.

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #18 Gepost op: 23 maart 2009, 14:35:18 »
Eens in de zoveeel tijd moet het kunnen... eens in de maand of wat. En dan uitgaan zou ik zelf niet doen, maar wel zoals eerder genoemd leuke dingen met vriendinnen. Moeders moeten ook soms even ontspannen, om daarna weer ertegenaan te kunnen toch?
Eerder zou ik eigenlijk tijd maken met mijn man, om eens in de zoveel tijd tijd met elkaar zonder de kids door te brengen.. Want met kinderen vervaagt vaak de romantiek, en die is juist belangrijk voor een goede relatie. En als ouders een goede relatie hebben leren kinderen daar weer veel van.

(L)
Wij gaan trouwen ja (K)

Nee maar wat je zegt, zo denk ik er ook over.

Tuurlijk moet 't allemaal kunnen.
Maar ik had 't echt over vrouwen die kleine kinderen hebben en dan uitgaan. Echt dansavonden enzo. En niet met hun man samen, want dat is nog leuk. Gezellig samen met je man uitgaan enzo moet je zeker doen als je getrouwd bent. Maar gewoon hun man thuislaten met 't kindje en dan met andere jongens/mannen daarheen en schuren en alles.

Ik bedoel, kom op...waar blijft je zelfrespect en je respect voor je man?

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #19 Gepost op: 23 maart 2009, 14:39:16 »
(L)
Wij gaan trouwen ja (K)

Maar ik had 't echt over vrouwen die kleine kinderen hebben en dan uitgaan. Echt dansavonden enzo. En niet met hun man samen, want dat is nog leuk. Gezellig samen met je man uitgaan enzo moet je zeker doen als je getrouwd bent. Maar gewoon hun man thuislaten met 't kindje en dan met andere jongens/mannen daarheen en schuren en alles.

Oeh Char je maakt me verlegen :love:

Jaa, op die manier vind ik het niet kunnen, als een getrouwde vrouw het kind dumpt bij haar man (zo zie ik het dan echt) om met andere mannen te gaan schuren enzo. Je bent getrouwd, gedraag je er dan ook naar!

En eens in de zoveel tijd naar een dansavond gaan met vriendinnen moet kunnen.. Maar dan alleen om (normaal te dansen, en niet om mannen te gaan checken en stuff...

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #20 Gepost op: 23 maart 2009, 14:57:08 »
Oeh Char je maakt me verlegen :love:

Jaa, op die manier vind ik het niet kunnen, als een getrouwde vrouw het kind dumpt bij haar man (zo zie ik het dan echt) om met andere mannen te gaan schuren enzo. Je bent getrouwd, gedraag je er dan ook naar!

En eens in de zoveel tijd naar een dansavond gaan met vriendinnen moet kunnen.. Maar dan alleen om (normaal te dansen, en niet om mannen te gaan checken en stuff...
:$

Precies, zo denk ik er ook over.
Zowel boysnight als girlsnight moet kunnen als je getrouwd bent :-)

Offline Ansje

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 23 maart 2009, 20:24:02 »

Dus als je met je vriendinnen uitgaat en je man thuis met je kleine laat heb je geen zelfrespect en respect voor je man? Als het over een vrouw gaat die elk weekend uitgaat ... dan kan ik met je meepraten. Een vrouw die eens in de zoveel tijd uitgaat, en haar kindje achterlaat bij d'r man ... die zelf ook vast wel eens uitgaat met z'n vrienden, daar is echt niets mis mee!

~*~*~

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #22 Gepost op: 23 maart 2009, 20:32:20 »
Dus als je met je vriendinnen uitgaat en je man thuis met je kleine laat heb je geen zelfrespect en respect voor je man? Als het over een vrouw gaat die elk weekend uitgaat ... dan kan ik met je meepraten. Een vrouw die eens in de zoveel tijd uitgaat, en haar kindje achterlaat bij d'r man ... die zelf ook vast wel eens uitgaat met z'n vrienden, daar is echt niets mis mee!

Nee oke.. maar als je je dan ook nog uitleeft met andere mannen? Volop schuren en dat soort dingen.. Dat doe je niet als je een relatie hebt vind ik.

Offline Ansje

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 23 maart 2009, 20:37:13 »

Nee oke.. maar als je je dan ook nog uitleeft met andere mannen? Volop schuren en dat soort dingen.. Dat doe je niet als je een relatie hebt vind ik.
Daar heb ik het ook niet over. Maar dat is ook niet waar Charlotte het over had. Ik heb het over dit stukje.

(L)
Wij gaan trouwen ja (K)

Volgens mij wordt het schuren e.d. hier buiten gelaten, en ging de topic ook niet daarover. Hoewel ik me wat dat betreft wel helemaal bij je aansluit hoor.

~*~*~

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #24 Gepost op: 23 maart 2009, 20:40:35 »
Daar heb ik het ook niet over. Maar dat is ook niet waar Charlotte het over had. Ik heb het over dit stukje.

(L)
Wij gaan trouwen ja (K)

Volgens mij wordt het schuren e.d. hier buiten gelaten, en ging de topic ook niet daarover. Hoewel ik me wat dat betreft wel helemaal bij je aansluit hoor.

Het staat er wel bij :p Maar ik ben het verder ook met jou eens!

Offline Ansje

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 23 maart 2009, 20:42:19 »
Het staat er wel bij :p Maar ik ben het verder ook met jou eens!

Oh fuck, heb er overheen gelezen. Als je uitgaat om dat te doen, dan moet je sowieso niet aan een man beginnen. Laat staan een kind!!!

~*~*~

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #26 Gepost op: 23 maart 2009, 20:46:12 »
Oh fuck, heb er overheen gelezen. Als je uitgaat om dat te doen, dan moet je sowieso niet aan een man beginnen. Laat staan een kind!!!

Haha kan gebeuren.

Jaaa vind ik ook, maar ik ken wel iemand die dat deed (die is inmiddels gescheiden, onder andere hierom). Vond het erg zielig voor dat kindje.. Elk weekend ging mama uit, dansen flirten met mannen en ik weet niet wat nog meer (al heb ik wel een idee). En nu nog steeds. :S

Offline Ansje

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 23 maart 2009, 20:53:09 »
Haha kan gebeuren.

Jaaa vind ik ook, maar ik ken wel iemand die dat deed (die is inmiddels gescheiden, onder andere hierom). Vond het erg zielig voor dat kindje.. Elk weekend ging mama uit, dansen flirten met mannen en ik weet niet wat nog meer (al heb ik wel een idee). En nu nog steeds. :S

En dat kind? Woont nu bij zijn/haar vader? Gelijk heeft ie! Zou ook allang al weg zijn bij zo;n vrouw. Ik zou zelf ook gwn uitgaan, eens in de zoveel tijd. Ik heb niet echt vriendinnen van Hindoestaanse afkomst om eerlijk te zijn. Als ik uitga is het met familie (nichten/neven), nooit met vrienden ofzo ... daar heb ik ook geen behoefte aan :) Zolang een vrouw (man ook trouwens) zich weet te gedragen, vind ik het best.

~*~*~

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #28 Gepost op: 23 maart 2009, 20:58:53 »
En dat kind? Woont nu bij zijn/haar vader? Gelijk heeft ie! Zou ook allang al weg zijn bij zo;n vrouw. Ik zou zelf ook gwn uitgaan, eens in de zoveel tijd. Ik heb niet echt vriendinnen van Hindoestaanse afkomst om eerlijk te zijn. Als ik uitga is het met familie (nichten/neven), nooit met vrienden ofzo ... daar heb ik ook geen behoefte aan :) Zolang een vrouw (man ook trouwens) zich weet te gedragen, vind ik het best.

Jaa precies... Ik ga zelf nooit uit naar dansavonden of discotheken en dat soort dingen, het trekt me niet ik voel me er niet op mijn gemak. Wel ga ik uiteten en dat soort dingen met vriendinnen en nichten.

Haar zoontje woont bij de moeder, en in het weekend bij de vader.. Maarja niet alleen ging/gaat zij zo vaak uit, hij zoop zich ook gewoon vaak klem.. Ze waren een beetje de weg kwijt :p Het is hard om nu te zeggen maar ze hadden beter moeten nadenken voordat ze kinderen namen.. Ik kan het bijna niet zeggen want dat jongetje is een schat, maar het is zo zielig...

Offline KeesJan

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #29 Gepost op: 23 maart 2009, 22:34:19 »
Maar gewoon hun man thuislaten met 't kindje en dan met andere jongens/mannen daarheen en schuren en alles.

:lol:
Dharmpracharak

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 23 maart 2009, 22:34:19 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: