Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Recht van de vader  (gelezen 7460 keer)

H.Lukassen

• Gast
Re:Recht van de vader
« Reactie #90 Gepost op: 24 november 2010, 13:58:36 »
ja dit blijkt altijd het geval te zijn,mijn kind Demy ieder weekend bij pappa en soms langer later ook Noortje een kind van haar nieuwe ex ook een schatje.Maar op 10 Maart 2009 werd Demy toegewezen aan pappa en na dat weekend mamma haar nooit meer gezien of gehoord omdat ik plotseling aan mijn dochter zou zitten,komplete onzin dus mijn vraag aan jeugdzorg dit aan Demy te vragen en hierop zei dat Demy dit had verteld ongelooflijk vind ik dit Demy is namelijk nu 6 jaren en Noortje 3 jaren oud dus ineens krijg ik dit te horen (gehersenspoeld vind ik )

H.Lukassen

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: 24 november 2010, 14:04:47 »
ook is mijn mening dat het bij de kinderbescherm ing en jeugdzorg niet om de kinderen gaat ,er werken namelijk bijna allemaal vrouwen en met de nodige beschadigingen en die mannen wel even een poepje laten ruiken,zo die hebben we te pakken ,maar in werkelijkheid zijn deze vrouwen niet geschikt voor dit werk want ze brengen door hun vrustratie,s veel schade bij de kinderen toe en de gemeenschap wil dit blijkbaar niet zien of horen. :icon_cry:

caisley lukassen

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 24 november 2010, 14:53:37 »
wat kaise zegt is waar maar er zijn gevallen als borderline en drug en drank misbruik waar ik dan mee te maken heb en heb idd de drol doorgeslikt in belang van de kinderen maar liep stuk toen de rechter mij het kind toe wees aan de ene kant blij maar ook weer niet omdat ik de reactie al wist en dus mijn kind al 8 maanden niet zie of hoor ,ik weet dat met politie ik haar wel op kan halen maar wat gaat zo,n kind dan denken van pappa plus de stress die hier uit voort komt bij mamma en kinderen pappa gaat zondag weer naar huis (zonder stress)denkt men eerder met een doosvol ???? en de vraag hoe de volgende bezoek,s regeling er uit gaat zien.op een ochtend om 6.00uur hoorde ik in mijn slaap mijn dochter pappa roepen zo duidelijk dat ik wakker werd en naar de deur liep om te kijken waarop mijn zoon Danny uit een ander huwlijk mij vroeg wat er was en hem vroeg ik hoorde Demy roepen waarop hij zij pap je wordt gek.Maar ik heb nooit geloofd in dit soort dingen maar toch met een ? liep tot 9.00uur en toen jeugdzorg belde en vroeg hoe het met Demy ging waarop zij mij vertelde (niet goed) en schrok me een hoedje en dacht dus in een flits het bestaat toch waarop Kim Troost mij beloofde er langs te gaan en mij om 18.00 terug belde en mij vertelde dat ze weer terecht waren en Demy weer naar school dus dacht ik gelukkig,maar leef door haar drugs en drankgebruik iedere dag in angst dat er wat met die kleintjes gebeurd of dat ze alleen thuis zijn en mamma niet goed is of erger moet er niet aan denken maar toch.Ik kan ook niets doen omdat het er voor de kinderen niet beter uit gaat zien en ze ook niet bij mamma wil weg houden dus wie geeft mij raad Henk Lukassen henklukassen@live.nl

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #93 Gepost op: 24 november 2010, 14:56:39 »
asjemenou :indifferent:
im out

Kaise.nl

« Reactie #93 Gepost op: 24 november 2010, 14:56:39 »

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #94 Gepost op: 24 november 2010, 14:58:54 »
asjemenou :indifferent:

poesiemouw! si!
The most beautiful girl in the world calls me mommy

henk lukassen

• Gast
Re: Recht van de vader
« Reactie #95 Gepost op: 22 december 2010, 11:27:45 »
veel dingen die ik lees zijn waar,en dat moeders rechten hebben is goed en dat vaders niet echt opvoeders zijn komt ook voor ,maar vallen wel onder het type mens en hebben ook gevoel en moeten niet door vrouwen worden getreiterd met de omgang met zoon of dochter te blokkeren.Ook al is dit beslist door een rechter want daar heeft de vrouw maling aan,en worden dan geholpen door de kinderbescherm ing of jeugdzorg waar bijna alleen vrouwen werken en mannen haten.Mannen worden door vrouwen gebruikt dus precies anders om als in buiten landen dus Nederland vind zich slim maar in werkelijkheid zijn ze nog dommer .
met een beleid als dit komen we er toch nooit uit helaas voor die klijne schatten deze moeten maar afwachten hoe het afloopt.Ik heb in totaal 5 kinderen waarvan ik er 4 heb die al werken 34/22/20/18/en een van 6 nog op school maar zie haar niet of hoor niets alleen van jeugdzorg hoe het met haar gaat ,dit doet wel pijn maar is erger voor die kleine meid.mensen laten we er wat aan doen dit is straf voor niets voor beide partijen.

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #96 Gepost op: 22 december 2010, 18:49:12 »
veel dingen die ik lees zijn waar,en dat moeders rechten hebben is goed en dat vaders niet echt opvoeders zijn komt ook voor ,maar vallen wel onder het type mens en hebben ook gevoel en moeten niet door vrouwen worden getreiterd met de omgang met zoon of dochter te blokkeren.Ook al is dit beslist door een rechter want daar heeft de vrouw maling aan,en worden dan geholpen door de kinderbescherm ing of jeugdzorg waar bijna alleen vrouwen werken en mannen haten.Mannen worden door vrouwen gebruikt dus precies anders om als in buiten landen dus Nederland vind zich slim maar in werkelijkheid zijn ze nog dommer .
met een beleid als dit komen we er toch nooit uit helaas voor die klijne schatten deze moeten maar afwachten hoe het afloopt.Ik heb in totaal 5 kinderen waarvan ik er 4 heb die al werken 34/22/20/18/en een van 6 nog op school maar zie haar niet of hoor niets alleen van jeugdzorg hoe het met haar gaat ,dit doet wel pijn maar is erger voor die kleine meid.mensen laten we er wat aan doen dit is straf voor niets voor beide partijen.
Godver
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline Ishana

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 1
  • Geslacht: Vrouw
  • Lots Of Love And Kissis
« Reactie #97 Gepost op: 6 januari 2011, 13:13:39 »
ik ben zelf ook gescheiden, maar wat betreft omgangs regeling van ons kind gaat goed, ze wordt om de ene weekend opgehaalt en in de vakanties doen we gewoon de helft bij mij en de helft bij hem.
We hebben dit allemaal onderling zelf geregeld en niks staat op papier.

Ik woon nu samen met iemand en hij is ook gescheiden en heeft 3 kids, maar bij hun kan er niks mondeling afgesproken worden, want zij die kan het heel erg moeilijk voor hem maken. En als ze hij het probeerd dan krijgen ze ruzie, 9 van de 10x waar zijn kids bij zijn.

Een vrouw heeft in nederland heel wat rechten en die kunnen het ook heel erg moeilijk maken voor de man....
Er zijn vaders die niet omkijken naar hun kind en er zijn vaders die vechten voor zijn kind, maar toch zie ik dat veel vrouwen het zo moeilijk makem voor de vaders , omdat ze weten dat ze sterker in hun schoenen staan.
Bij hun staat alles ook zwart op wit op papier allemaal via advocaat geregeld.
* * *I Love My Little Prinsess* * *

Naina

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 6 januari 2011, 15:08:52 »
netjes Ishana!

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #99 Gepost op: 6 januari 2011, 22:07:48 »
De man moet bepalen wat er met de kinderen gebeurd na de scheiding.
Vrouwen zijn meestal in moeilijke periodes er emotioneel en kunnen niet rationeel nadenken.
Daarom vind ik dat de voogdij na een scheiding naar de vader moet gaan tenzij hij expliciet aan geeft dat hij wil dat de moeder de voogdij over de kinderen krijgt.

(Ik zelf ben eigenlijk tegen scheiden en vind dat een vrouw altijd bij haar man moet blijven en andersom ook.)
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Ishana

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #100 Gepost op: 7 januari 2011, 00:58:34 »
netjes Ishana!

Thanks Naina....

De man moet bepalen wat er met de kinderen gebeurd na de scheiding.
Vrouwen zijn meestal in moeilijke periodes er emotioneel en kunnen niet rationeel nadenken.
Daarom vind ik dat de voogdij na een scheiding naar de vader moet gaan tenzij hij expliciet aan geeft dat hij wil dat de moeder de voogdij over de kinderen krijgt.

(Ik zelf ben eigenlijk tegen scheiden en vind dat een vrouw altijd bij haar man moet blijven en andersom ook.)

Ik denk dat niemand van scheiden houd, want daar trouw je niet voor, maar men weet nooit wat er in de toekomst gebeurd.

En ja vrouwen kunnen meestal in moeilijke periodes er emotioneel en kunnen niet rationeel nadenken, maar vergeet de mannen niet zij kunnen er ook wel wat van.....

Zowel vaders en moeders horen beide voogdij te krijgen......k inderen maak je niet alleen, daar heb je man en vrouw voor nodig en bij het opvoeden kan het wel zo zijn dat je alleenstaand ben, maar een kind heeft zijn mams nodig en zijn paps.....

henk lukassen

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 22 januari 2011, 14:30:31 »
mijn kind Demy werd mij toegewezen op 10-03-2010 en bracht het eerste weekend Demy naar moeder en kreeg haar niet terug wat ik ook deed niet meer gezien of gehoord Demy is nu 6 jaar op 5 01 2011 werd ik gebeld dat de twee meisjes gescheiden met spoed uit huis zijn geplaatst door jeugdzorg ,plus ik vader doormoeder zo slecht ben gemaakt dat ik nu met alles wat ik kan mijn onschuld probeer te bewijzen,en ik kan je vertellen dat het lastig is om geloofd te worden terwijl na alle waarschuwingen over moeder in de wind zijn geslagen en nu zijn voorgevallen kinderen uit huis een ware drama en nog geloven ze me niet is toch ongelooflijk.W at zou je hier aan kunnen doen ? niet dat ik nu stil ga zitten maar alle wetenschap is welkom henk lukassen  email henklukassen@live.nl

Henk.Lukassen

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: 22 januari 2011, 16:32:16 »
Hallo lotgenoten;Ik ga jullie de afloop vertelen over mijn dochter Demy en Noortje nou die zijn met spoed uithuis geplaatst de een in kindertehuis en de ander in een pleeggezin dus ik maar denk/hopen ik heb alles ingeschakeld dus het komt goed,dus mocht jou dat gebeuren zou ik 10x nadenken jeugdzorg en kinderbescherm ing wand dat is een verkapte naam het moet zijn ; ouderzorg en ouderbeschermi ng en dat kind daar word niet aan gedacht ,dus  bij moeder een probleem we brengen ze naar vader mits deze ok is bedoel ik ,en het ook zo afgesproken.Ma ar nee nu wil het kind niet meer wand er is haar verteld door moeder dat ik haar vader niet ben en dat ik haar alleen maar wil afpakken en zij mamma nooit meer ziet,tja gewoon een kind vernielen om je zin te krijgen.
Op de dag dat de kinderen uithuis werden geplaatst zegt moeder ook nog even ,neem Demy maar mee maar Noortje blijf .ze gooit mijn kind gewoon weg als een vod en puur om Demy bij pappa weg te houden .Voor de toewijzing

Henk.Lukassen

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 22 januari 2011, 16:43:27 »
voor de toewijzing was er nooit een probleem om dat ik altijd zorgde dat er eten was en bij het ophalen haar €50,= gaf ,in weze huurde ik de kinderen ,te gek maar zonder gezeur.
maar die Kim Troost vertelde mij daar mee te stoppen en heb ik ook gedaan met alle tegenzin ,maar nu blijkt Demy brengt niks meer op die kan wel weg en pappa moet maar bieden ,hoe moet je daar nou mee omgaan je staat zo machteloos ,kijk ik vind dat een kind bij de moeder hoort maar als dat nou niet kan dan ga je toch geen risico nemen ! maar je staat gewoon met je rug tegen de muur .Hoe kan een mens zo in elkaar zitten als iemand vind dat ik ongelijk heb roep iets naar mij toe gr.henk

Offline Ishana

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #104 Gepost op: 23 januari 2011, 03:38:16 »
Zo erg....ik ben zelf een moeder maar ik begrijp sommige vrouwen echt niet....
Je doet alleen je kind ermee pijn.....kids hebben en hun mams en paps nodig al gaan de ouders met ruzie uitelkaar....v eel vrouwen denken dan echt asn hun zelf...
Vrouwen hebben hier veel rechten en wat ze oom zeggen als het om kids gaat dan wordt alles geloofd....

Henk ik hoop echt voor je dat je de voogdij krijgt....geef niet op....

henk lukassen

• Gast
« Reactie #105 Gepost op: 23 januari 2011, 10:19:01 »
ja afspraken maken is een goed plan ,nu nog nakomen

henk lukassen

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: 23 januari 2011, 10:22:14 »
ja je kunt afspraken maken ,en dat gebeurd meestal in een andere zweer dan wanneer je gechanteerd word door diverse actie,s waar in de kinderen meestal worden gebruikt ,jammer

henk lukassen

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: 23 januari 2011, 10:28:05 »
Dus vader krijgt sowieso nooit zomaar de voogdij? Ook niet als je voor de wet getrouwd bent? Damn.

Ja van die erkenning weet ik. Maar dan nog vind ik het unfair voor de vader. Als biologische vader hoor je gewoon automatisch de voogdij te krijgen. Net zoals de moeder die automatisch krijgt.
het enige rat je automatich krijgt zijn rekeningen en als ze er niet meer uit komen dan ben je plots hun vader

henk lukassen

• Gast
« Reactie #108 Gepost op: 23 januari 2011, 10:32:30 »
ik ben al heel lang bezig met deze situatie en normaal stopt de vader er mee omdat hij steeds weer als leugenaar word neergezet,maar ik vertel jullie dat mijn laatste dag word als mijn deksel dicht valt,ik heb de kinderen belooft voor ze te zullen vechten en ga dat nakomen

henk lukassen

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 23 januari 2011, 23:02:19 »
natuurlijk houd ik vol ik heb beloofd ze te beschermen en doe dat ,maar nu kreeg ik een andwoord in zo,n zelfde side dat dat kind al een pas syndroom heeft en daar inderdaad op lijkt,moet je maar op internet goole dan kun je me begrijpen dank je voor je reactie gr henk

henk lukassen

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: 23 januari 2011, 23:12:15 »
Ik was ook al in 2004 van haar af maar onderhield hen wel ,meer een omkoopverhaal maar het was wel rustig ieder weekend de kinderen mama €50 en ik zie je zondag dan werd je twee keer in de week gebeld (je komt toch wel he ) maar daar moest ik mee stoppen van jeugdzorg na de toeweizing naar mij ,dus geen geld meer en geen Demy die ze kon inzetten toen plofte de bom wel een met een langzame klap,ik zie ze al een tijdje niet ook niet horen .

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #111 Gepost op: 24 januari 2011, 11:38:39 »
henk kon je geen andere uitlaatklep vinden?

1 waar je wel wat aan hebt mssn?

im out

henk lukassen

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 24 januari 2011, 17:20:48 »
henk kon je geen andere uitlaatklep vinden?

1 waar je wel wat aan hebt mssn?

in de eerste plaats kijk ik op sites als deze hoe vaak dit voorkomt en wat andere mensen ondernemen en ik moet je bekennen dat er heel goede ideeen uit komen bijvoorbeeld een P.A.S.Syndroom wel eens van gehoord ? zou je bij google dit in moeten toetsen en het lezen ,geloof me je word er niet goed van hoe vaak dit voorkomt bijna bij iedere scheiding en het is een schade die blijvend is , ik zie dit ook als een uitlaat klep mijn meubels begrijpen mij toch niet ,mede lot genoten wel

Offline Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #113 Gepost op: 24 januari 2011, 22:17:33 »

Henk Lukassen ik stel voor dat als je van je ex af wilt je gewoon in haar brievenbus moet gaan lucassen.

Je weet wat ze zeggen hé, nomen est omen.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #114 Gepost op: 25 januari 2011, 09:48:02 »
moest idd even google op pas-syndroom

en moet zeggen dat het niet per definitie voorkomt.
helaas heb je met n duivelin te maken
en dat komt wel vaker voor.
im out

henklukassen

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: 25 juli 2011, 10:05:30 »
ik heb al het ouderschap maar zegt blijkbaar niets jeugdzorg houd mij op alle manieren bij mijn dochter vandaan zonder ook maar een enkele reden ,omdat mijn dochter zou zeggen dat ze me niet wil zien omdat mamma dan niet meer komt op bezoek dus ik ben ingeleverd om mama ook nog maar niet kwijt te raken hoewel ze altijd heeft gevraagd papa waneer mag ik bij jou wonen ,ik vind het en raar en het doet vreselijk pijn ,maar laat het er niet bij zitten niet dat ik nog rechtzaken ga doen maar de tijd zal het leren hoop ik.

henklukassen

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: 25 juli 2011, 10:08:08 »
ja een duivelin dat is nog zuinig uitgedrukt,alleen snap ik niet dat een jeugdzorg dat niet ziet en vind het vreselijk te moeten horen dat het vaker voorkomt.

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #117 Gepost op: 30 augustus 2011, 12:25:14 »
erg..
im out

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #118 Gepost op: 30 augustus 2011, 12:25:50 »
mssn kun je het bijleggen met je ex ?
op 1 of andere manier ?

dit word nix!
im out

wientje

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 30 augustus 2011, 16:25:41 »
Tegenwoordig hebben vaders meer recht van spreken als ze kunnen aantonen dat ze een stabiele leven leiden.
Dat wilt zeggen: huis, werk etc.
Als dat kind drager is van zijn achternaam kan hij ook voogd worden en kan hij eisen dat hij bijvoorbeeld 4 dagen dat kind krijgt en zij dan weer 3 dagen en zo andersom. Als alles via de rechter gaat en alles komt op papier heeft die vrouw geen poot om op te staan om dat alles op papier staat. Heel vervelend voor het kind maar het kind kan niet opkomen voor zijn of haar rechten. En ik zou zeggen laat die vader een goede advocaat nemen dan komt het echt wel goed en kan die vrouw niet tof spelen!

Kaise.nl

« Reactie #119 Gepost op: 30 augustus 2011, 16:25:41 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: