Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Evolutietheorie  (gelezen 5459 keer)

kurvaaa

• Gast
Re: Evolutietheorie
« Reactie #210 Gepost op: 3 september 2008, 13:29:07 »
Ja dus daarom is alle wetenschappeli jk onderzoek meteen rotzooi? Think again.
Ik denk dat jij beter nog 's moet nadenken.....
Je maakt er meteen van dat ik ALLE wetenschappeli jk onderzoek rotzooi vind.... Leer gewoon lezen, heb ik je al vaker gezegd. Zo zie ik wel vaker van die 'goeie'reacties van je. Think again.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #211 Gepost op: 3 september 2008, 13:35:18 »
Ik denk dat jij beter nog 's moet nadenken.....
Je maakt er meteen van dat ik ALLE wetenschappeli jk onderzoek rotzooi vind.... Leer gewoon lezen, heb ik je al vaker gezegd. Zo zie ik wel vaker van die 'goeie'reacties van je. Think again.

Waarom haal je er dan zo'n voorbeeld bij? Dat doe je toch echt zelf.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

kurvaaa

• Gast
« Reactie #212 Gepost op: 3 september 2008, 13:37:55 »
Waarom haal je er dan zo'n voorbeeld bij? Dat doe je toch echt zelf.
'N voorbeeld....'N. En niet alles. Leer niet alleen lezen, maar ook verder dan je neus lang is te denken. Is moeilijk voor veel koelies.

Offline SENDFROMABOVE

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • STRANGER
« Reactie #213 Gepost op: 3 september 2008, 14:14:42 »
Als jij alles goed hebt gelezen en begrepen, waarom ben je dan niet in staat om een samenvatting op te stellen?
Ik hoef niet alle kleine details te weten, ik vraag slechts om enkele concrete voorbeelden.

Het gaat niet om mij beste man, maar misschien begrijp jij het niet wanneer het als een sammenvatting komt, hihi. Neen grapje, luister beste maat doe niet zo moeilijk, neem de tijd en ga lezen. Ik weet niet wat indruk op je zal maken dus lees alles maar.

En als je gewoonweg geen zin heb om uberhaut iets over de islam en wetenschap te lezen, zeg dat dan gewoon. Eerst om informatie vragen en daarna niet willen lezen. Ja...
SENDFROMABOVE

Muhammad (صلى الله عليه و سل

Kaise.nl

« Reactie #213 Gepost op: 3 september 2008, 14:14:42 »

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #214 Gepost op: 3 september 2008, 14:19:24 »
Het gaat niet om mij beste man, maar misschien begrijp jij het niet wanneer het als een sammenvatting komt, hihi. Neen grapje, luister beste maat doe niet zo moeilijk, neem de tijd en ga lezen. Ik weet niet wat indruk op je zal maken dus lees alles maar.

En als je gewoonweg geen zin heb om uberhaut iets over de islam en wetenschap te lezen, zeg dat dan gewoon. Eerst om informatie vragen en daarna niet willen lezen. Ja...

Als ik om voorbeelden vraag, en jij komt met hele websites of boeken waarin ik naar het antwoord moet zoeken.. begrijp je dan echt niet waarom ik om een wat beknopte samenvatting vraag betreffende die voorbeelden? Ik heb best wat interesse, maar ga niet al die websites helemaal doorspitten.. sorry. En onderschat mijn analytisch denkvermogen vermogen niet... maar dat was een grapje zei je.
Trouwens. Waarom hanteer jij soms U en soms JIJ? Beetje vreemde manier van communiceren.

Offline C3k

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Faffie
    • Hyves?
« Reactie #215 Gepost op: 3 september 2008, 14:30:06 »
soms kunnen mensen wel heel erg overdrijven in hun manier van communiceren.. .
Ik ben multicultureel net als mijn eetgedrag, geen onderscheid in geloof & ras, zeg ruuuuuustig glimlachend iedereen gedag.

http://c3k.hyves.nl

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #216 Gepost op: 3 september 2008, 14:31:48 »
En wat is dan jouw MENING over de revolutie theorie als sarcasmoloog?

Revolutie theorie? :S

Ik denk dat de evolutietheori e veel dichter bij de waarheid ligt dan de scheppingsverh alen.
Ik heb in deze topic al zoveel tegenstrijdigh eden gelezen (ook in de links van sendfromabove) dat ik daar ook meer over hoef te twijfelen.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline C3k

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Faffie
    • Hyves?
« Reactie #217 Gepost op: 3 september 2008, 14:38:16 »
Revolutie theorie? :S

Ik denk dat de evolutietheori e veel dichter bij de waarheid ligt dan de scheppingsverh alen.
Ik heb in deze topic al zoveel tegenstrijdigh eden gelezen (ook in de links van sendfromabove) dat ik daar ook meer over hoef te twijfelen.

ja sorry te snel getypt, ipv evolutie stond er revolutie, is nu verbeterd...

Dus jij gelooft in het verhaal van de big bang, out of nothing came something?
Ik ben multicultureel net als mijn eetgedrag, geen onderscheid in geloof & ras, zeg ruuuuuustig glimlachend iedereen gedag.

http://c3k.hyves.nl

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #218 Gepost op: 3 september 2008, 14:48:19 »
ja sorry te snel getypt, ipv evolutie stond er revolutie, is nu verbeterd...

Dus jij gelooft in het verhaal van de big bang, out of nothing came something?
Dat (big bang) heeft helemaal niks met het evolutietheori e te maken man.
Out of nothing came something zoals jij het mooi zegt is juist iets wat gelovigen denken, creationisten. Pasteur heeft die groep toendertijd ff mooi van hun ongelijk overtuigd, ik wacht nu alleen op de persoon die de huidige groep weer de realiteit in schopt.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #219 Gepost op: 3 september 2008, 15:01:12 »
HAHAHAHAHA lekker!!!!!

Doeld met een t, het is dus DOELT.

Als je een geloofwaardige discussiepartn er wilt zijn, moet je wel je grammatica correct hebben. Het staat zo amateuristisch .
typfoutje kan gebeuren.
en laten we het over amateurs maar niet hebben he miss perfect;)
Nee dat mag niet, sorry.
:gaap:
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline SENDFROMABOVE

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • STRANGER
« Reactie #220 Gepost op: 3 september 2008, 16:05:34 »
Als ik om voorbeelden vraag, en jij komt met hele websites of boeken waarin ik naar het antwoord moet zoeken.. begrijp je dan echt niet waarom ik om een wat beknopte samenvatting vraag betreffende die voorbeelden? Ik heb best wat interesse, maar ga niet al die websites helemaal doorspitten.. sorry. En onderschat mijn analytisch denkvermogen vermogen niet... maar dat was een grapje zei je.
Trouwens. Waarom hanteer jij soms U en soms JIJ? Beetje vreemde manier van communiceren.

U, is een vaak gebruikt woord door mij. Deze gebruik ik uit respect voor degene waar ik tegen praat en het is een gewoonte van me geworden. Jammer,waar ik van dacht dat het een stukje beleefheid was, schijnt anderen te storen. Echter dit zegt meer over hen dan over mij.

Inderdaad u vroeg om voorbeelden en ik gaf u de site. Meteen op de goede pagina waar alles wat er stond HET antwoord was. Er was dus niet echt sprake van "het zoeken naar het antwoord".

Maar voor u zal ik wel wat aparte stukjes plaatsen, als u dat wilt. Maar wanneer u tijd heeft moet u echt een keer lezen, het is erg intressant.

Buiten dat om, zou ik u willen vragen beter op te letten wat u en andere moderators aan berichten hier achterlaten. Je kan best een mening hebben. Maar vaker komt het voor dat "jullie" je TE veel laten meeslepen in een discussie. Bepaalde uitspraken van gebruikers kunnen niet en jullie dienen dan te corrigeren.

"Machts" misbruik door moderators...W anneer moderators zelf uitspraken doen die niet kunnen, is er geen houden meer aan.
« Laatst bewerkt op: 3 september 2008, 16:07:21 door SENDFROMABOVE »
SENDFROMABOVE

Muhammad (صلى الله عليه و سل

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #221 Gepost op: 3 september 2008, 17:21:30 »
U, is een vaak gebruikt woord door mij. Deze gebruik ik uit respect voor degene waar ik tegen praat en het is een gewoonte van me geworden. Jammer,waar ik van dacht dat het een stukje beleefheid was, schijnt anderen te storen. Echter dit zegt meer over hen dan over mij.

Inderdaad u vroeg om voorbeelden en ik gaf u de site. Meteen op de goede pagina waar alles wat er stond HET antwoord was. Er was dus niet echt sprake van "het zoeken naar het antwoord".

Maar voor u zal ik wel wat aparte stukjes plaatsen, als u dat wilt. Maar wanneer u tijd heeft moet u echt een keer lezen, het is erg intressant.

Buiten dat om, zou ik u willen vragen beter op te letten wat u en andere moderators aan berichten hier achterlaten. Je kan best een mening hebben. Maar vaker komt het voor dat "jullie" je TE veel laten meeslepen in een discussie. Bepaalde uitspraken van gebruikers kunnen niet en jullie dienen dan te corrigeren.

"Machts" misbruik door moderators...W anneer moderators zelf uitspraken doen die niet kunnen, is er geen houden meer aan.

Het stoort mij niet dat je U gebruikt, maar je gebruikt U en JIJ door elkaar. Je bent dus niet consistent en mijn vraag is daarom waarom je dat doet. Komt nogal vreemd over. Voel je verder niet zo aangevallen, ik ben gewoon nieuwsgierig naar je antwoord.

Ik kon niet snel een antwoord lezen, daarom vroeg ik jou even een paar voorbeelden in enkele zinnen samen te vatten. Dan kan ik alsnog als ik het interessant genoeg vind, eventueel een hele site of pagina doorlezen.
Je kunt ook als antwoord op alle vragen van mensen hen gewoon steeds verwijzen naar de Koran waarin alle antwoorden zouden staan, maar dan zijn ze nog niet echt direct geholpen met hun vraag.

Ik hoop dus dat je alsnog een paar voorbeelden kunt noemen, kort uitgelegd. (Enkele regels volstaan).

Ik let als moderator zijnde echt wel op naar wat er gezegd wordt, echter ik bekijk het van 2 kanten. Als ik opmerk dat bepaalde reacties min of meer uitgelokt zijn, dan bestraf ik dit niet zondermeer. En laten we wel wezen, jouw reacties hebben nogal wat te weeg gebracht bij zowel niet-moslims als moslims zelf!! Vraag je zelf ook eens af hoe dat komt, wees kritisch op jezelf.

Machtsmisbruik daar doe ik niet aan. Ik ben als het op commentaar op mijn persoon neerkomt ook best wel flexibel. Mits de commentaar op een acceptabele manier wordt verwoord. Brutaliteit, en met beledigingen moet je echter niet bij mij zijn. Ik ben bereid om over alles te praten op een respectabele volwassen manier.

Dus dank voor het advies, maar ik sta achter mijn handelswijze en vooralsnog ook achter die van de andere moderators op dit forum.

kurvaaa

• Gast
« Reactie #222 Gepost op: 4 september 2008, 12:28:26 »
Dat (big bang) heeft helemaal niks met het evolutietheori e te maken man.
Out of nothing came something zoals jij het mooi zegt is juist iets wat gelovigen denken, creationisten. Pasteur heeft die groep toendertijd ff mooi van hun ongelijk overtuigd, ik wacht nu alleen op de persoon die de huidige groep weer de realiteit in schopt.
Dus die docu's op the historychannel liegen?

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #223 Gepost op: 4 september 2008, 15:02:08 »
Dus die docu's op the historychannel liegen?
Welke docu's liegen over wat?
Ik zie in mijn posts niks terug over docu's of dat ik iemand beschuldig van liegen.

Wees de volgende keer duidelijker in je post, bvd.

kurvaaa

• Gast
« Reactie #224 Gepost op: 5 september 2008, 12:51:38 »
Welke docu's liegen over wat?
Ik zie in mijn posts niks terug over docu's of dat ik iemand beschuldig van liegen.

Wees de volgende keer duidelijker in je post, bvd.
Volgens mij state jij in je post dat de 'big bang' theorie achterhaald is.
En hoe je erop komt dat je iemand beschuldigd van liegen snap ik al helemaal niet.... Kwestie van: jaja GOED LEZEN en BEGRIJPEND LEZEN

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #225 Gepost op: 5 september 2008, 13:11:05 »
Volgens mij state jij in je post dat de 'big bang' theorie achterhaald is.
En hoe je erop komt dat je iemand beschuldigd van liegen snap ik al helemaal niet.... Kwestie van: jaja GOED LEZEN en BEGRIJPEND LEZEN
Whahahahaha dat staat er helemaal niet.
Sorry man, ik dacht dat je meer (historisch) kennis in huis had. Laat ik het ff duidelijker zeggen.

Creationisten zijn/waren gelovigen die uitgingen van generatio spontanea, dus dat er iets uit niets kwam. Vliegen uit een afvalbak, of ratten bij lijken. M.a.w. uit niets kwam iets.
Pasteur toonde aan dat het kwam door micro organismen uit de lucht die gingen "broeden" op zulke plekken.

Ik zelf geloof ook in de big bang theorie, alleen the big bang theorie en evolutietheori e zijn geen 1+1=2 combinatie. Het zijn twee aparte theorieen, misschien is the big bang theorie wel bullshit (ik zeg niet dat het zo is), maar dan kan de evolutieleer nog wel kloppen. Daarom zei ik dat de big bang theorie hier niet zoveel mee te maken had.

Als je over zulke dingen (big bang) praat kan je niet spreken over " uit niets komt iets", want wat is niets in de natuurkunde? Precies, dat weten we niet. Daarom relateerde ik jouw "uit niets komt iets" met de denkbeeld van (oud) gelovigen.

kurvaaa

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: 7 september 2008, 13:36:31 »
Whahahahaha dat staat er helemaal niet.
Sorry man, ik dacht dat je meer (historisch) kennis in huis had. Laat ik het ff duidelijker zeggen.

Creationisten zijn/waren gelovigen die uitgingen van generatio spontanea, dus dat er iets uit niets kwam. Vliegen uit een afvalbak, of ratten bij lijken. M.a.w. uit niets kwam iets.
Pasteur toonde aan dat het kwam door micro organismen uit de lucht die gingen "broeden" op zulke plekken.

Ik zelf geloof ook in de big bang theorie, alleen the big bang theorie en evolutietheori e zijn geen 1+1=2 combinatie. Het zijn twee aparte theorieen, misschien is the big bang theorie wel bullshit (ik zeg niet dat het zo is), maar dan kan de evolutieleer nog wel kloppen. Daarom zei ik dat de big bang theorie hier niet zoveel mee te maken had.

Als je over zulke dingen (big bang) praat kan je niet spreken over " uit niets komt iets", want wat is niets in de natuurkunde? Precies, dat weten we niet. Daarom relateerde ik jouw "uit niets komt iets" met de denkbeeld van (oud) gelovigen.
Je snapt blijkbaar je eigen tekst niet.... Of weet je niet wat de term achterhaald betekent? En je dacht dat ik meer kennis in huis had? Whahahahaha dus nu vind je jezelf plots slimmer dan mij? Als jij je daar gelukkig mee voelt, mij best hoor. Maar laat het denken aan de echte slimmen over.....

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #227 Gepost op: 7 september 2008, 13:55:22 »
Je snapt blijkbaar je eigen tekst niet.... Of weet je niet wat de term achterhaald betekent? En je dacht dat ik meer kennis in huis had? Whahahahaha dus nu vind je jezelf plots slimmer dan mij? Als jij je daar gelukkig mee voelt, mij best hoor. Maar laat het denken aan de echte slimmen over.....
Goedzo, niet inhoudelijk op ingaan. Maakt mij punt alleen maar duidelijker.
Groetjes.

kurvaaa

• Gast
« Reactie #228 Gepost op: 7 september 2008, 13:56:19 »
Goedzo, niet inhoudelijk op ingaan. Maakt mij punt alleen maar duidelijker.
Groetjes.
Juist.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
Re:Evolutietheorie
« Reactie #229 Gepost op: 8 augustus 2010, 19:46:15 »
Ai dit was een boenge topic, ging hem al zoeken. :veryhappy:

Ik mis in dit topic alleen de inbreng van de Wetten van Mendel en meer genetische onderwerpen die de evolutietheori e tegenwoordig moderne evolutionaire synthese laten heten.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Hotmale

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #230 Gepost op: 8 augustus 2010, 21:21:09 »
Ai dit was een boenge topic, ging hem al zoeken. :veryhappy:

Ik mis in dit topic alleen de inbreng van de Wetten van Mendel en meer genetische onderwerpen die de evolutietheori e tegenwoordig moderne evolutionaire synthese laten heten.

aah Mendel met zn erwtjes.

weest zo vrij om ze voor ons te plaatsen :)

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #231 Gepost op: 10 augustus 2010, 16:43:15 »
aah Mendel met zn erwtjes.

weest zo vrij om ze voor ons te plaatsen :)
Niet zozeer Mendel met zijn erwtjes. Want Mendel wist niet wat zijn onderzoek daadwerkelijk betekende.
Kort gezegd kon men concluderen dat nieuwe families ontstaan door kleine veranderingen. Hugo de Vries noemde het mutatie, maar hetgeen wat hij onderzocht (een of andere plant red.) muteerde maar door.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #232 Gepost op: 26 augustus 2010, 18:31:59 »
Niet zozeer Mendel met zijn erwtjes. Want Mendel wist niet wat zijn onderzoek daadwerkelijk betekende.
Kort gezegd kon men concluderen dat nieuwe families ontstaan door kleine veranderingen. Hugo de Vries noemde het mutatie, maar hetgeen wat hij onderzocht (een of andere plant red.) muteerde maar door.
Ik las ergens dat jij immunologie studeerde, ben je al arts of doe je de onderzoek/biomedische manier?

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #233 Gepost op: 26 augustus 2010, 18:40:36 »
Ik las ergens dat jij immunologie studeerde, ben je al arts of doe je de onderzoek/biomedische manier?

Onderzoek. Why?

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #234 Gepost op: 26 augustus 2010, 23:18:18 »
Nee gewoon interesse.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #235 Gepost op: 26 augustus 2010, 23:31:16 »
Nee gewoon interesse.
Ow ok, jij hebt er duidelijk wel kaas van gegeten.
Over die andere topic, dat streven naar perfectie; het is wel zo dat hiermee getracht word het organisme uitermate geschikt te 'maken' voor diens omgeving. Alleen verandert de omgeving wel eens en is het 'werk' dan voor niets geweest.
Na een lange dag heb k ff geen zin in de correcte termen enzoo :86hsj60:

Medehonveno

• Gast
Anyone know a good tattoo aftercare product?
« Reactie #236 Gepost op: 12 augustus 2011, 06:02:39 »
I just got a new tattoo and tried H2ocean and it burned my skin and tattoo is scabbing..Anyo ne have any ideas on something that actually works?

Dude

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: 7 september 2011, 19:11:42 »
Misplaatst religieus triomfalisme

Mensen die om religieuze of ideologische redenen moeite hebben met het aanvaarden van de evolutietheori e, wijzen graag op tekorten bij Darwin zelf. De huidige evolutiebiolog ie kijkt daar niet bepaald van op. Het precizeren, verfijnen, en verbinden van wetenschappeli jke theorieën — zoals die van Darwin met o.a. de genetica — is een proces dat altijd over langere periodes verloopt. En niet zonder resultaat: inmiddels zijn we 146 jaar verder en is de verklaringskra cht van de evolutietheori e er alleen maar sterker op geworden. De feiten dwongen wetenschappers doorheen de tijd om Darwin te aanvaarden en afstand te doen van eeuwenoude religieuze denkbeelden. Creationisten houden daarentegen nog steeds alle biologische soorten apart en blijven vasthangen aan een theologisch wereldbeeld waarin gods woord de enige en onwrikbare waarheid bevat. In discussies voeren zij lang achterhaalde argumenten op als een 19e-eeuwse grammofoon die steeds verspringt in haar uitgeholde groeven. Uiteraard had Darwin in zijn tijd op alle aspecten van de evolutie het antwoord nog niet. Alsof wetenschappers in hun eentje plots kant en klare theorieën presenteren over hoe de wereld in elkaar zit. In 1900 herontdekte Hugo De Vries het werk van Mendel, waardoor de genetica pas in de 20ste eeuw een hoge vlucht nam. De genetica zou later de evolutietheori e onafhankelijk bevestigen. Dat in de 21ste eeuw het ideaalbeeld van totaalverklare n, bewust of onbewust, nog steeds in het hoofd van bepaalde mensen sluimert, is niet meer van deze tijd. Zelfs in de wetenschap van de 19de eeuw werd deze droom al lang verlaten. Een ander misverstand is dat mensen die vanuit hun ideologische of religieuze weerstand kritiek uiten op de wetenschap (hoe terecht hun opmerkingen ook kunnen zijn) vaak vergeten dat hun ideologie of geloofssysteem qua verklaren er nog veel slechter vanaf komt. Wetenschap kan niet alles verklaren, oppert men. Troost u, ideologieën en religies kunnen het nog veel minder! Al pretenderen die vaak van wel.

Deze evolutietheori e voor wat? Voor wat moet een mens de evolutietheori e hebben? Waarom wil je praten over de evolutietheori e?
Waarom moet er bewijs zijn dat de mens gerelateerd is aan een aap?
Wat is de directe tegenhanger van de evolutietheori e? Waarom wil men de mens zo opvoeden, zo'n opleiding geven, vooral in het Westen zodat ie gaat denken dat alles uit het niets is ontstaan en dat is een proces van miljoenen jaren? Wat is het eindresultaat als we de evolutietheori e aanvaarden? Als je de evolutietheori e aanvaardt, wat dan? Wat ga je dan straks ermee doen? Wat moet je met deze theorie in het leven?

Als je antwoord kan geven op deze vragen, dan praat ik graag verder. Ik vond met name je laatste opmerking heel interessant.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #238 Gepost op: 19 december 2011, 04:25:06 »
hmm net wat je zegt,
de wetenschap is op dit moment zo ver gevorderd dat men niet meer om de evolutietheori e heenkan.
De enige figuren die nu nog de evolutietheori e ontkennen zijn meestal mensen di egeen kaas gegeten hebben van wetenschap.

Zijn homo sapiens en neanderthalers beide naprodukten van apen? Leefden er 250.000 jaar geleden ook apen in Europa dan, want toen kwamen de neanderthalers .
En waar stammen alle andere diersoorten vanaf? Sommige van de dino's wordt beweerd.
Laatst was ik in gesprek met een klant die meende dat indianen van oorsprong uit Kamsjatka, Mongolie komen. Ze zijn via de toenmalige landverbinding tussen Europa en Amerika gereisd en hebben zich zo verder verspreid. Klonk wel interessant aangezien ze veel overeenkomsten qua uiterlijk hebben met Mongoliers: roodhuiden bijv.
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Kaise.nl

« Reactie #238 Gepost op: 19 december 2011, 04:25:06 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: